آموزش کسب درآمد از تلگرام

آموزش کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از تلگرام

همانطور که در قسمت معرفی شبکه های اجتماعی بیان شد، تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که به صورت بسیار ویژه مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته. از طریق این شبکه اجتماعی می توان عکس، فیلم، صوت، فایل و حتی موقعیت مکانی ارسال کرد.

 آموزش کامل و تصویری کسب درآمد از تلگرام
آموزش کامل و تصویری کسب درآمد از تلگرام

اما آن چه این شبکه را با دیگر شبکه های اجتماعی بسیار متمایز کرده، قابلیت هایی همانند ساخت کانال، ربات و گروه در آن است. هم اکنون افراد بسیاری هستند که از این قابلیت ها استفاده و از آن درآمدهای مختلف و خلاقانه ای کسب می کنند. در ابتدا بهتر است تعریفی مختصر برای هر یک از این ویژگی ها داده شود.

گروه: میزی را تصور کنید که افراد مختلفی دور آن نشسته و هر کس هر چیزی که بخواهد، می تواند در این مجلس بیان کند. همه حق اظهار نظر داشته  و همچنین هر کس دوست داشت می تواند میز را ترک کند. یک گروه دقیقا همین کار را انجام میدهد.

 آموزش کامل و تصویری کسب درآمد از تلگرام

کانال: تصور کنید پشت تلویزیون نشسته اید و کانال دو را تماشا می کنید. شما فقط بیننده هستید و هر چیزی که در آن کانال به نمایش در می آید را می توانید ببینید. یک کانال در تلگرام دقیقا همانند همان کانال تلویزیون عمل می کند، یعنی فردی که صاحب کانال است، چیزهایی را در کانال خود قرار می دهد و افرادی که عضو آن کانال هستید، تنها می توانند آن مطلب را بخوانند و نمی توانند نظر بگذراند. تنها کاری که افراد دیگر می توانند انجام دهند، ترک کردن کانال است.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس

ربات: ربات های تلگرام، ربات هایی هستند که برخی خدمات را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم می کنند. به عبارتی نیاز نیست فردی به صورت دائم همانند کانال، ربات را مدیریت کند.

شخصی که ربات را می سازد، کلیدهای مختلفی در آن قرار داده که کاربران با فشردن هر یک، مطالب خاصی را می توانند مشاهده کنند. هر کدام از این قابلیت های تلگرام توانسته درآمد های میلیونی برای افراد گاه با سن بسیار کم ایجاد کند. پسر 14 ساله ای در کرج با ساخت و مدیریت چند کانال و ربات، توانسته ماهیانه بالاتر از 5 میلیون تومان درآمد داشته باشد. کار او تبلیغ و فروش چند مدل خاص عینک و ساعت در ربات و کانال هایش است. موضوع جالب تر این که این پسر تنها واسطه است و هیچ زحمتی برای خرید جنس و ارسال آن ها نمی کشد.

چگونه یک کانال و ربات بسازید؟

با کمی جستجو در اینترنت به آسانی می توانید با طرز ساخت کانال و ربات در تلگرام آشنا شوید.

تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، استفاده از آخرین نسخه این نرم افزار است.

چگونه می توان تعداد عضوهای کانال یا ربات خود را بالا برد؟

 آموزش کامل و تصویری کسب درآمد از تلگرام

مهمترین نکته کسب درآمد از تلگرام ، داشتن یک کانال یا ربات است که عضوهای زیادی داشته باشد. به عبارتی، اگر شما بهترین کانال دنیا را هم داشته باشید، اما کسی از آن خبر نداشته و عضوهای کمی نیز داشته باشد، نمی توان هیچ درآمدی از آن داشته باشید. در ادامه راه هایی گفته می شود که از طریق آنها می توانید کانال خود را معرفی و تعداد عضوهای خود را بالا ببرید.

مقاله پیشنهادی:  حجم معاملات سهم در بورس، تعیین حجم معاملات در بازار سهام!

1. تلگرام این اجازه را به شما داده تا 200 عضو ابتدایی کانال خود را، خودتان بتوانید از میان مخاطبان ذخیره شده در همراه خود، وارد کانال تان کنید.

2. از میان کانال های موجود در تلگرام، بعضی از کانال ها برای معرفی کانال های دیگر ایجاد شده اند. به عبارتی پست هایی که در این کانال ها معرفی می شود، پست هایی است که کانال های دیگر را معرفی می کند. در ابتدای ایجاد کانال، شما می توانید برای معرفی و در نتیجه بالا بردن تعداد عضو های کانال یا ربات خود از این کانال ها کمک بگیرید. البته بعضی از آن ها در ازای مبلغی این کار را انجام می دهند.

3. بعضی از کانال های دیگر هستند که فهرستی از کانال های مختلف را هر روز جمع آوری می کنند. سپس از کانال های فهرست می خواهند که این فهرست را در ساعات مشخصی رو کانال های خود قرار دهند. شما نیز آن فهرست را روی کانال خود قرار می دهید و از این طریق عصوهای کانال های دیگر را جذب می کنید. با کمی جستجو می توانید این کانال ها را پیدا کنید.

4. سعی کنید با کانال های دیگر تبادل لینک انجام دهید. به این صورت که آن ها لینک خود را در کانال شما و شما نیز لینک کانال دیگر را در کانال خود قرار می دهید.

5. گذاشتن مطالب زیبا و کاربردی در کانال، باعث کپی شدن آن ها توسط اعضای کانال شده و می تواند باعث تبلیغ کانال شما شود. تنها باید لینک کانال خود را میان مطالب خود قرار بدهید.

مقاله پیشنهادی:  ارزیابی بروکر ویندزور: بررسی بروکر ویندزور (0 تا 100 ویندزور)

چارت ایران : با روش های گفته شده، می توانید تنها پس از یک ماه ، صاحب کانالی با هزاران عضو شوید. برای آشنایی بیشتر و موردی تر در رابطه با تلگرام و قابلیت های آن برای کسب درآمد، می توانید به مقالات متعدد در سراسر اینترنت مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

1 نظر در “آموزش کسب درآمد از تلگرام”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا