کسب درآمد بدون سرمایه! کسب درآمد اینترنتی+کار در دنیای واقعی

کسب در آمد بدون سرمایه
فهرست محتوا نمایش

بسیاری از افراد بخصوص در ایران تصور می کنند برای راه اندازی کسب و کار حتما باید سرمایه زیادی داشته باشند. داشتن یک کسب و کار با سوددهی بالا برای بسیاری از افراد به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است. این تصور سبب از بین رفتن انگیزه و شکست در راه اندازی کسب و کار می شود. اما روش های زیادی برای کسب درآمد بدون سرمایه وجود دارد که بسیاری از ما از آنها غافلیم. برخی از این روش ها در دنیای واقعی عملی هستند و برخی روش های کسب درآمد اینترنتی هستند. با چارت ایران همراه باشید.

کسب درامد بدون سرمایه

 

اما هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند در یک یا تعدادی از این روش ها به موفقیت برسد. برای موفق شدن در این روش ها نیاز به سرمایه زیادی ندارید و تنها کافی است آگاهی خود را نسبت به هر روش بالا ببرید. در این مقاله رایج ترین روش های نوین کسب درآمد را به همراه ریسک ها و میزان سوددهی آنها بررسی می کنیم.

چرا بدنبال روش های کسب درآمد بدون سرمایه باشیم؟

درصد زیادی از جامعه بدلیل افزایش هزینه های زندگی و نبود درآمد کافی به دنبال شغل جدید با سوددهی بالا هستند. این درحالی است که بسیاری از افراد خواهان راه اندازی کسب و کار برای خود با سرمایه ای اندک هستند. زیرا احتمال شکست در هر کسب و کار جدید وجود دارد و بنابراین کسب درآمد بدون سرمایه یا با سرمایه اندک ریسک کمتری به همراه دارد.

امروزه کسب درآمد بدون سرمایه که یکی از روش های پرطرفدار آن کسب درآمد اینترنتی است، ایده هوشمندانه ای به نظر می رسد. اما این روش ها درصورتی به سود و درآمد می رسد که بصورت هوشمندانه انتخاب شود و با آگاهی کافی در این مسیر حرکت شود.

برای راه اندازی هر کسب و کار، تنها ایده پردازی و داشتن چشم انداز کافی نیست. بلکه باید با برنامه ریزی و آگاهی کامل پیش بروید. همچنین، دانستن مزایا و معایب کسب درآمد با سرمایه اندک یا بدون سرمایه پیش از شروع کار، کمک زیادی خواهد برد.

مقاله پیشنهادی:  استراتژی فارکس: 8 بهترین استراتژی و سبک معاملاتی فارکس!

مزایای کسب درآمد بدون سرمایه

  • بزرگترین مزیت، عدم نیاز به سرمایه زیاد برای راه اندازی کسب و کار است.
  • با این کار، برای رسیدن به موفقیت در هر شرایطی انگیزه شما افزایش می یابد.
  • مشاهده کسب و کارهای کوچک زیادی که بدون سرمایه اولیه به سوددهی بالا دست یافته اند.
  • اکثر کسب و کارهای بدون سرمایه بصورت اینترنتی هستند و یکی از مزایای این کارها، دورکاری و در منزل بودن آنها است.
  • در کسب و کارهای دورکاری و مستقل، می توانید رییس خودتان باشید و کارها را مدیریت کنید.
  • اغلب مشاغل این گروه نیازی به حضور فیزیکی در محل ندارند و انرژی و هزینه شما صرف رفت و آمد نخواهد شد.
  • برای ایده پردازی آزادی کامل دارید و متناسب با تلاش خود، راه های خلاقانه و درآمد بالاتری در انتظار شماست.
ساده ترین راه های کسب درآمد بدون سرمایه اینترنتی

معایب کسب درآمد بدون هیچ گونه سرمایه

  • بدون سرمایه یا با سرمایه اندک، کسب و کارها با سرعت کمتری پیش می روند.
  • بدون سرمایه، امکانات و موقعیت های کمتری را دردسترس دارید و درنتیجه باید زمان بیشتری برای رسیدن به موفقیت صرف کنید.
  • با داشتن سرمایه می توانید بازاریابان و ایده پردازان زیادی را استخدام کنید و به درآمد بیشتری برسید. اما بدون سرمایه این مسیر دشوارتر خواهد بود.

هرچند معایب فوق را می توان با بکارگیری تلاش و خلاقیت بیشتر، رفع نمود. همچنین با شناخت صحیح مخاطب و نیازهای او و انتخاب راه های موثر، می توانید زمان رسیدن به هدف را کوتاه تر کنید و سریعتر به موفقیت برسید.

انواع روش های کسب و کار

با دانستن مزایای راه اندازی کسب و کارها بدون نیاز به سرمایه، انگیزه بیشتری برای شروع این کار داریم. اما باید این نکته را درنظر داشته باشید که برای کسب درآمد در هریک از این روش ها باید آموزش های لازم را دنبال کنید. امکان ندارد بدون هیچ تلاشی و یک  شبه یا درطول مدت کوتاهی میلیونر شوید.

روش های زیادی برای این نوع کسب درآمد وجود دارد. در هریک از این روش ها باید تلاش، تمرکز و برنامه ریزی لازم را داشته باشید. درحال حاضر، مهمترین روش های کسب درآمد بدون سرمایه در ایران عبارتند از:

  • سرمایه گذاری در بازارهای مالی همچون بازار طلا، سکه، بورس و ارز.
  • مشارکت در کسب و کارهای سودده
  • اجاره دادن ملک مانند اجارع مغازه، اجاره خانه و زمین کشاورزی
  • اجاره دادن ماشین آلات مانند کمپرسی، تراکتور، بتن ریز و ویبراتور و موارد مشابه
  • کسب درآمد اینترنتی
  • کسب درآمد از راه اندازی و فعال سازی روش های جدید و نوپای درآمدزایی در ایران

روش های کسب درآمد در فضای واقعی

در دنیای واقعی کسب و کارهای زیادی وجود دارد که می توان از آنها کسب درآمد بدون سرمایه داشت. کارهایی همچون نگهداری از کودکان، سالمندان، نگهداری از حیوانات خانگی، انجام تعمیرات و خدمات فنی، ارائه مشاوره در زمینه تخصصتان، کسب درآمد از اجاره دادن، فروش ایده، کسب درآمد از بازار بورس و مشارکت در کسب و کارها، برخی از این کارها هستند. در ادامه به تعدادی از این روش های کسب درآمد می پردازیم.

کسب و کار واقعی

کسب درآمد از فروش ایده ها

یکی از روش هایی که کمتر کسی برای درآمدزایی به آن می اندیشد، فروش ایده است. بخصوص این روش در ایران رایج نیست اما کم کم مرسوم می شود.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

در این روش، افراد متخصص که ایده های جدیدی دارند می توانند آن را بفروشند. شرکت هایی مانند شتاب دهنده استارتاپ ها روی این ایده ها سرمایه گذاری می کنند. این شرکت ها با ارائه سرمایه اولیه، سبب راه اندازی اولیه کسب و کار فرد می شوند.

با داشتن خلاقیت در این روش می توانید درآمد خوبی داشته باشید. مثلا می توانید یک کتابخانه عمومی در مجتمع مسکونی یا محله خود ایجاد کنید. کتاب ها یا محصولات در اختیار خود و اطرافیانتان را اجاره دهید و کسب درآمد اندکی از این راه داشته باشید.

کسب درآمد از بورس

یکی از روش هایی که در سال های اخیر خیلی پرطرفدار شده، کسب درآمد از سرمایه گذاری در بازارهای مالی است. انواع روش های کار کردن با پول را می توان تعریف مناسبی برای سرمایه گذاری دانست. در این زمینه، یکی از روش های پرطرفدار بخصوص در ایران، بازار بورس است.

بسیاری از ما بازار بورس را نمی شناسیم و حتی به آن بدبین هستیم. اما بهتر است بجای نگاه بدبینانه، به این روش کسب درآمد عالی و پرطرفدار نگاهی واقع بینانه و منطقی داشته باشیم. بهتر است با استفاده از منابع معتبر و مفید ببینیم بورس چیست و با انواع روش های کسب درآمد بدون سرمایه از آن آشنا شویم.  

برای آموزش بورس، منابع آموزشی زیادی در سرتاسر وب وجود دارد. شما می توانید با استفاده از دوره های حضوری و غیرحضوری با بازار بورس و نحو همعامله در آن  بطور کامل آشنا شوید.

کسب درامد از بورس

به کمک آموزش های بورس می توانید بصورت مجازی وارد این بازار شده و بدون صرف هزینه  زیاد، در بورس سرمایه گذاری کرده و معامله انجام دهید. در این آموزش ها، با فضای بورس آشنا شده و پس از اطمینان از کسب درآمد از بورس می توانید بازار واقعی بورس را تجربه کرده و در آن فعالیت داشته باشید.

فعالیت خود در این بازار را با سرمایه اندک شروع کنید تا ضرر نکنید تا متحمل ضرر زیادی نشوید. درصورت ضرر کردن نیز تجربه کسب می کنید. با کسب سود، می توانید درطول زمان سود خود را افزایش دهید. با حرکت پیوسته و آهسته می توانید بدون حضور در تالار بورس، درآمدزایی داشته باشید.

مقاله پیشنهادی:  کدال چیست؟ کامل ترین آموزش سایت کدال بورس، کدال چارت فارسی (1401)

مشارکت در کسب و کار

یکی از روش های مناسب برای کسب درآمد بدون سرمایه، مشارکت در کسب و کارهای سایرین است. این نوع سرمایه گذاری بعنوان سرمایه گذاری خطرپذیر نامیده می شود.

در چنین روشی، بدون اینکه خودتان کسب و کاری را راه اندازی کنید، تنها با گذاشتن مبلغی مشخص می توانید در سود و زیان تجارت سایرین شریک باشید. با انتخاب کسب و کار مناسب و کسب آگاهی درمورد روش های جدید سرمایه گذاری می توانید سود زیادی از این روش بدست آورید.

کسب درآمد از اجاره

 این روش که بخصوص در ایران جا افتاده و خیلی افراد از این روش استفاده می کنند، از روش های درآمدزای مناسب است. از سالهای دور، صاحبان املاک، یا باغ، زمین کگشاوری یا ویلا، با اجاره دادن اماکن خود، درآمد بدست می آوردند.

کسب درماد از اجاره

 

در کنار شغل اصلی خود می توانید دارایی های خود را اجاره داده و ماهیانه مبلغی بدست آورید. علاوه بر موارد فوق، می توانید ماشین آلات صنعتی و ساختمانی یا خودروی شخصی، کتاب یا محصولات  فرهنگی خود را اجاره داده و درآمد کسب کنید.

کسب درآمد اینترنتی

امروز در عصر انفجار اطلاعات و کسب و کارهای آنلاین و راه اندازی استارتاپ ها در سرتاسر جهان به سر می بریم. با ظهور شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و اینستاگرام و تلگرام، روش های کسب درآمد اینترنتی دچار تحولات و پیشرفت زیادی شده است.

همه ی ما طی سالهای اخیر، تبلیغات زیادی درمورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی دیده و شنیده ایم. اما فکر کردن به هزینه های زیاد، زمان بر بودن این مسیر تا رسیدن به درآمد بالا سبب شده بسیاری از افراد به این سمت نروند. اما در طرف مقابل، بسیاری از افراد فریب تبلیغات اغراق آمیز این نوع کسب و کارها به خیال میلیونر شدن با روزانه چند ساعت کار ساده را خورده اند. یکی از این روش های مفید، استفاده از سایت های کسب درآمد ایرانی است.

مقاله پیشنهادی:  راهنمای تجارت فارکس: چگونه در فارکس تجارت کنید؟

پیش از ورود به این حوزه باید بدانید کسب درآمد اینترنتی نیاز به زمان، انرژی و صبر زیادی دارد. همچنین بدون مطالعه و آگاهی درمورد روش انتخابی درآمد از اینترنت، به احتمال کمتری به موفقیت می رسید.

کسب درامد اینترنتی

 

اما دغدغه سرمایه اولیه که بسیاری از افراد در راه اندازی کسب و کار دارند، در اینجا کمتر است. در کسب و کارهای اینترنتی با پایین ترین سرمایه و حتی می توانید بدون سرمایه اولیه کسب درآمد کنید.  حتی بدون داشتن کامپیوتر و صرفا به کمک اپلیکیشن های مختلف می توانید کسب درآمد کنید.

اما برای کسب درآمد اینترنتی باید دانش و تخصص کافی در فضای مجازی بدست آورید. تنها با داشتن یک وب سایت نمی توانید به کسب درآمد برسید. بلکه در کنار وب سایت درآمد ایرانی بهتر است در شبکه های اجتماعی نیز حضور پررنگی داشته باشید. مهمترین اقداماتی که می توانید برای وب سایت، کانال یا پیج خود داشته باشید به شرح زیر است:

  • جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام
  • جذب کاربران بیشتر برای کانال تلگرام
  • گذاشتن مطالب یا پست های جذاب در وبلاگ، اینستاگرام یا تلگرام
  • ایجاد محتوای ویدئویی برای تبلیغات کسب و کار خود و درج آنها در سایت های ویدئویی مانند یوتیوب، آپارات و غیره

باید دقت داشته باشید که موفقیت در کسب درآمد اینترنتی نیازمند گذر زمان است. شما باید بصورت روزانه مراقب کسب و کار اینترنتی خود باشید و شاید نیاز به صرف یک سال یا دو سال باشد تا به نتایج دلخواه خود  برسید. 

مقاله پیشنهادی:  بهترین تریدر فارکس ایران و جهان (بهترین معامله گران فارکس)

مزایای کسب درآمد اینترنتی

  • شروع کسب درآمد بدون سرمایه یا با سرمایه اندک: برای کسب و کار اینترنتی نیازی به سرمایه زیادی ندارید و این بزرگترین مزیت این روش است. حتی می توانید با گوشی یا سیستم کامپیوتری خود بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد کنید. مثلا برای راه اندازی پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر نیازی به هزینه نیست. برای راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی می توانید از ارزان ترین هاست و دامنه ها و قالب های وردپرسی استفاده کنید.  
  • عدم وجود محدودیت های زمانی و مکانی مشابه سایر کسب و کارها: در کسب و کار اینترنتی نیاز نیست در در زمان مشخصی درمکان خاصی حضور داشته باشید. در اینگونه کسب و کارها حتی در خواب و استراحت هم می توانید کسب درآمد کنید. مدیریت کسب و کار شما از هر جای دنیا امکان پذیر است.
  • صرفه جویی در زمان: بجای هدر دادن زمان و انرژی خود در ترافیک یا خیابان های شلوغ، می توانید در اتاق خواب خود پای لپ تاپ نشسته و کسب درآمد کنید. زمان خود را بهتر مدیریت می کنید، هر زمان نیاز باشید در بین کار استراحت یا نرمش می کنید.
  • ارتباط صمیمانه تر با مشتریان: یکی از مزایای کسب و کارهای اینترنتی، دسترسی راحت تر و برقراری ارتباط صمیمانه تر با مشتریان است. حتی می توانید پس از خرید با مشتریان خود ارتباط داشته و نظر آنها درمورد محصول خریداری شده یا خدمات ارائه شده حویا شوید. در این کسب و کارها می توانید ایمیل و پیامک برای آنها ارسال نموده و تخفیف ها یا امکانات ویژه را به آنها اطلاع دهید.

چرا برخی کسب و کارهای اینترنتی شکست می خورند؟

در هر کسب و کاری باید اصول مختص آن را درنظر گرفت. برای کسب و کارهای اینترنتی نیز نکات بسیاری وجود دارد که برای پیشگیری از شکست باید به آنها توجه کنید. در این قسمت به چهار نکته مهم در مسیر کسب و کار اینترنتی اشاره می کنیم.

  • کار خود را با برنامه ریزی دقیق آغاز کنید: نمی توان چنین کاری را بدون برنامه ریزی دقیق آغاز کرد و به موفقیت رسید. بدون داشتن مسیر و هدف دقیق به جایی نخواهید رسید. رقابت در کسب و کارهای اینترنتی بسیار زیاد بوده و روز به روز درحال افزایش است. بنابراین با ترسیم نقشه راه دقیق، می توانید هدفمندتر و شفاف تر به سمت موفقیت پیش بروید.
  • آهسته و پیوسته ادامه دهید: توقع بالا نداشته باشید که امروز کسب و کارتان را راه اندازی کنید و فردا شاهد درآمد باشید. کسب درآمد اینترنتی سریع بدون هیچ تلاشی امکان پذیر نیست. این طرز فکر سبب می شود پس از چند روز و یا چند هفته، انگیزه خود را از دست داده و مسیر را ادامه ندهید. بدون عجله و با صبر، تلاش خود را ادامه دهید. کسب و کار اینترنتی شروع راحتی دارد اما با صبر و حوصله می توانید به موفقیت برسید.
  • شغلی فعلی خود را به بهانه کسب و کار اینترنتی رها نکنید: برخی افراد بدلیل هیجات اولیه این مسیر، از شغل فعلی خود  استعفا می دهند تا بر روی کار اینترنتی تمرکز کنند. موفقیت در این روش بسیار کم و زمان بر است. بهتر است شغل فعلی خود را حفظ کنید و در کنار آن، زمانی را به کار اینترنتی اختصاص دهید. پس  از حرفه ای شدن و رسیدن به درآمد، برای حرفه ای تر شدن می توانید از شغل قبلی خود استعفا داده و تمامی تمرکز خود را روی کار اینترنتی صرف کنید.
مقاله پیشنهادی:  بورس جهانی چیست؟ آموزش بورس جهانی آغازی برای ورود به تجارت جهانی

روش های کسب درآمد در فضای مجازی

امروزه صدها روش برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که در اینجا نمی توانیم به تمامی آنها بپردازیم. اما مهمترین و پرطرفدارترین کارهای اینترنتی که نیاز به کمترین سرمایه دارند را بررسی می کنیم.

نوشتن برنامه، اپلیکیشن و افزونه های کاربردی برای سایت ها

اگر دانش و مهارت برنامه نویسی دارید، اصلا نباید نگران کسب درآمد اینترنتی یا کسب درآمد بدون سرمایه باشید. چراکه شما یکی از بالاترین سرمایه ها را در عصر فناوری اطلاعات دارید. دنیایی که روز به روز حضور در فضای مجازی برای تمامی افراد و کسب و کارها پررنگ تر می شود. بخصوص با گسترش گوشی های هوشمند، بازار اپلیکیشن ها بسیار داغ و پررونق است.

تقریبا هر کسب و کاری متقاضی یک اپلیکیشن مختص کسب و کار خود است. اطلاع رسانی در اپلیکیشن یا فروش محصولات براحتی انجام می شود. با نوشتن اپلیکیشن های کاربردی می توانید مشتریان زیادی را جذب خود کرده یا حتی برند معتبری در این زمینه برای خود بسازید.

کسب در امد با اپلیکیشن

 

علاوه بر اپلیکیشن، به لطف حضور سیستم های محتوایی مانند وردپرس، دروپال، پرستاشاپ و غیره، فرصت های زیادی برای نوشتن انواع ابزار و افزونه خواهید داشت.

نوشتن برنامه، اپلیکیشن و افزونه، سود زیادی را نصیب شما خواهد کرد. زیرا می توانید یک بار تلاش کنید و یک برنامه را بنویسید اما میلیون ها بار آن را به فروش برسانید. فقط کافیست ایده پرداز و خلاق باشید، خلأهای کسب و کارهای مجازی را دیده و به کمک برنامه نویسی، آن خلاها را پر کنید.

راه اندازی سایت های فروشگاهی محصولات یا خدمات

از بهترین نقاط قوت اینترنت، امکان ایجاد وب سایت فروش محصولات است. شما می توانید محصولات و خدمات خود را در هر ساعت از شبانه روز حتی زمانی که خواب هستید به مشتریانتان بفروشید. نیازی نیست حتما محصول فیزیکی داشته باشید. بلکه با داشتن محصولات دیجیتال حتی می توانید درآمد بیشتری داشته باشید.

مدیریت پیج یا کانال اینستاگرامی

شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام، پلت فرم های مناسبی برای معرفی سازمان ها، کسب و کارها و افراد تاثیرگذار است. اما نمی توان همزمان هم روی کسب و کار خود تمرکز داشت و هم مدیریت شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را برعهده گرفت. بنابراین می توانید بعنوان مدیر، پیج و کانال دیگران را مدیریت کرده و درآمد کسب کنید.

ارائه آموزش های مجازی

افرادی که دارای مهارت های قابل آموزش به دیگران هستند می توانند از اینترنت برای کسب درآمد از آموزش استفاده کنند. به کمک اینترنت می توانید مهارت خاص خود را به افراد زیادی آموزش دهید.

در این نوع آموزش، تنها یک بار از مهارت خود فیلم، صوت یا متن تهیه می کنید و بارها آن را به فروش می رسانید. حتی با بروزرسانی منظم آموزش خود می توانید جزو برترین ها در حوزه آموزش مهارت خود باشید. مثلا سایت های فرادرس و فرانش جزو فعال های این حوزه هستند.

مقاله پیشنهادی:  آموزش سرمایه گذاری در فارکس، خرید+معامله سهام فارکس

در چنین سایت هایی بدون اینکه نیاز باشد سایتی تاسیس کنید و هزینه های جانبی داشته باشید، از فروش آموزش خود کسب درآمد کنید و درصدی از فروش خود را به سایت اختصاص دهید. در غیر اینصورت، می توانید خودتان با راه اندازی وب سایت تخصصی، مهارت های خود را آموزش دهید.

البته در این زمینه، پلت فرم هایی همچون اینستاگرام و تلگرام نیز بسیار مفید هستند. افراد زیادی با حضور در این شبکه ها و برنامه ریزی هدفمند، مشتریان زیادی بدست آورده و سود زیادی کسب کرده اند. همچنین، در کنار آموزش مجازی می توانید آموزش های حضوری نیز ارائه داده و درآمد جداگانه ای بدست آورید.

شروع کار فریلسنری و دورکاری برای کسب و کارهای اینترنتی

اگر هیچگونه محصول یا خدماتی برای فروش ندارید، می توانید از فروش مهارت های خود کسب درآمد کنید. اینترنت بستر مناسبی برای متخصصینی است که پس از فراغت از کار اصلی خود، از شغل دومی هم کسب درآمد کنند. در این شغل نیازی نیست از منزل خارج شوید، بلکه بصورت دورکاری آن را انجام می دهید. نام این شغل فریلسنری یا آزادکاری در فضای مجازی است.

دور کاری درامد

 

در دنیای امروز، فریلنسری در بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان جا افتاده و بسیار مطرح و مهم است. بطوریکه تقریبا یک سوم بار کاری کشور آمریکا بر عهده فریلنسرها است. البته برای شناخته شدن بعنوان یک فریلنسر باتجربه باید صبر و تلاش زیادی داشته باشید.

همکاری در فروش وب سایت ها

کار اصلی همکاری در فروش این است که مشتری را بدست می آورد اما جنس و محصول متعلق به کسب و کار دیگری است. همکاری در فروش، مشتری را به سمت محصول هدایت می کند و پورسانت و درصد خود را بعنوان پاداش بدست می آورد. بسیاری از وب سایت ها ازجمله دیجی کالا، درصدی از فروش محصولاتشان را به همکاران فروش پرداخت می کنند.

همکاری در فروش

 

در دو سمت چنین معامله ای سود وجود دارد. زیرا فروشگاه ها، بازار محصول خود را از این طریق گسترش می دهند. شما نیز بعنوان همکار فروش، به سود و درآمد از فروش محصولات آنها دست می یابید.

یکی از مزایای همکاری در فروش این است که نیاز به انبار محصولات و پشتیبانی آنها ندارید. علاوه براین، بدون درگیر شدن با فرایندهای تولید و توزیع می توانید به سود خالص دست یابید. 

مقاله پیشنهادی:  فارکس فکتوری (forex factory) آموزش فارکس فکتوری فارسی

راه اندازی پیج یا کانال های جذاب و پرمخاطب

یکی از راه های کسب درآمد، تولید محتوای جذاب برای پیج یا کانال های پرمخاطب است. امروزه کمتر کسی است که گوشی هوشمند داشته باشد اما حساب کاربری در تلگرام یا اینستاگرام نداشته باشد. بنابراین با راه اندازی کانال یا پیج های جذاب می توانید به درآمد برسید. با افزایش اعضا در این کانال ها می توانید تبلیغات بگیرید و درآمد خوبی بدست آورید.

همچنین اگر مهارت هنری یا فنی خاصی دارید می توانید انواع کارهای هنری را در منزل تهیه کرده و در پیج یا کانال خود بفروشید و کسب درآمد کنید.

پردرآمدترین روش های کسب درآمد بدون سرمایه اولیه

در سرتاسر جهان، مشاغل زیادی بدون سرمایه اولیه به درآمد مناسبی می رسد. در این قسمت به پردرآمدترین روش های کسب درآمد بدون سرمایه اولیه می پردازیم.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

حتما شما نیز افراد زیادی را دیده اید که در شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی دارند. این افراد که اینفلوئنسر نیز خوانده می شوند با داشتن مخاطبان زیاد، توانسته اند درآمد زیادی در این فضا کسب کنند. در این مورد می توان به پیج صدف بیوتی اشاره کرد. 

اگر شما نیز فکر می کنید میتوانید مخاطبان زیادی را جذب خود کنید و ایده جذابی را ارائه دهید، هرچه سریعتر کار خود را شروع کنید. چرا که با جذب مخاطبان زیاد، کم کم کسب و کارهای زیادی تبلیغات خود را به شما می سپارند.

تایپ کردن

شرکت ها و کسب و کارهای زیادی به دنبال تایپیست ماهر هستند. این روزها اکثر مقالات و اسناد و مدارک تایپی شده اند و قطعا نیاز به تایپیست ماهر برای اغلب محیط ها نیازی ضروری است. بنابراین با داشتن چنین مهارتی به کسب درآمد بدون سرمایه بپردازید.

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از کارهای پرمتقاضی اغلب کسب و کارهای امروز بخصوص کسب و کارهای اینترنتی است. تولید محتوا به شکل های مختلف متنی، صوتی، ویدئویی و اینفوگرافیک انجام می شود.

مقاله پیشنهادی:  بورس نیویورک آمریکا: تاریخچه بازار بورس آمریکا 

بنابراین وجود افراد متخصص در این کار، یکی از نیازهای روزافزونه بازار آنلاین است. اگر در هریک از این زمینه ها دارای مهارت هستید، بنابراین می توانید بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد کنید.

رانندگی در تاکسی اینترنتی

تاکسی های اینترنتی یکی از ایده های مناسب برای رفع بیکاری و مناسب افراد با مهارت رانندگی است. افراد زیادی که حتی شناخت و مهارت زیادی در زمینه فضای مجازی ندارند می توانند از مهارت رانندگی خود استفاده کرده و در تاکسی های اینترنتی مشغول به فعالیت شوند.

تاکسی اینترنتی کسب درامد

 

یکی از مزایای استفاده از تاکسی های اینترنتی این است که صرفا نیازی به استفاده از پول نقد ندارید و می توانید از امکان پرداخت آنلاین استفاده کنید. بنابراین بدلیل کاهش استفاده از پول نقد و امکان استفاده از پرداخت آنلاین در این نوع تاکسی و پیدا کردن نزدیک ترین راننده و خدمات رسانی مناسب، این نوع تاکسی ها محبوبیت زیادی یافته اند. در این خصوص می توان تاکسی های پرطرفداری همچون تپسی و اسنپ را نام برد.

تهیه و تدارک غذاهای خانگی یا محصولات سنتی

این روزها مشغله های زندگی افزایش یافته و بسیاری از افراد زمان کافی برای پخت و پز ندارند. از سوی دیگر هیچ غذایی جای غذای خانگی را نمی گیرد. بنابراین، کسب و کارهای زیادی در این زمینه پدید آمده اند که غذای خانگی برایتان ارسال می کنند.

کسب درامد ر با غذای خانگی

 

شما نیز با داشتن مهارت های آشپزی خانگی می توانید صفحه ایسنتاگرامی برای خود ایجاد کرده و با پخت غذای سالم کسب درآمد کنید.

مقاله پیشنهادی:  بورس فرانکفورت در بازارهای مالی چیست؟ مشخصات بورس فرانکفورت

این ایده صرفا به پخت و پز محدود نمی شود.  بلکه با فروش میوه خشک و خشکبار سالم و سنتی می توانید کسب درآمد کنید. علاوه بر این حوزه می توانید هر نوع محصول اعم از خوراک یا پوشاک یا هنری را در صفحه یا سایت خود به فروش برسانید.

کلام آخر

افزایش هزینه های زندگی و تلاش بسیاری از افراد برای یافتن شغل با درآمد بالا، ایده راه اندازی کسب و کار با کمتری سرمایه توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

هرچه خلاقیت و نوآوری بیشتری در کسب و کار خود ایجاد کنید، مشتریان بیشتری جذب کسب و کار شما می شوند. توصیه می کنیم حتما با آگاهی، مطالعه و بررسی های کافی به این سمت گام بردارید و دانش خود را در حیطه فعالیت خود بروز کنید.

در عصر مدرن فناوری اطلاعات، اینترنت یکی از موثرترین روش ها برای برقراری ارتباطات مستقیم با مشتریان است. بنابراین هرچه از اینترنت به شکل اصولی و صحیح و دوستانه استفاده بیشتری داشته باشید، موفقیت بیشتری در بازاریابی خواهید داشت.

البته عدم استفاده از اینترنت مانع راه اندازی کسب و کار یا عدم موفقیت در آن نممی شود. اما استفاده از این فضا زمینه برای موفقیت بیشتری را برای شما فراهم می سازد. هرچه دانش خود درمورد کسب و کارهای بدون سرمایه را افزایش دهید، احتمال موفقیت شما افزایش می یابد. با بکارگیری راهکاری هوشمندانه برای رسیدن به موفقیت، مسیر خود را هموارتر سازید.

مقالات مرتبط

11 نظر در “کسب درآمد بدون سرمایه! کسب درآمد اینترنتی+کار در دنیای واقعی”

  1. سلام خدمت کاربران عزیز
    ی درآمد عالی لطفا با دقت بخونید.یه شارژ ۵۰۰۰تومنی پای من و شما ۵۴۵۰ تومن میوفته این ۹درصد که ۵۴۰تومنه واریز سازمان مالیات میشه و سودش برای عاملین فروش میشه …اینکه متوجه سود بشی آپ رو مثال میزنم که به ازای حاشیه ی سودش جایزه های بزرگی میده و در رسانه ی ملی میلیاردی تبلیغ جوایزش رو میکنه .خب من و شما چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم؟یه برنامه هست به اسم هفتاد سی که بچه های دانشگاه شریف ساختنش که هفتاد درصد از سودش رو به مشتریاش میده ودر کنار شارژ کردن و پرداخت قبوض آب و برق میتونید درآمد هم داشته باشید به این نحوه که خودتون گوشیتون رو ۵۰۰۰تومن شارژ میکنین و یا قبض هاتون رو پرداخت میکنین .سودی که از این طریق به دست میاد تا هفتاد درصد سودش با شما تقسیم میشه وبه خودتون برمیگرده آمار تراکنش خرید شارژ در ایران ماهیانه ۱۵۰میلیارد تومنه .در واقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه هفتاد سی این پول رو به مردم بدن تا اونا براشون تبلیغ کنن و پورسانت مادام العمر دریافت کنن .با هر خرید دوستانتان با توجه به سطح آنها شما درامد کسب خواهید کرد .با توجه به این صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه رو معرفی کنید و هر کدوم از اونا این کارو انجام بدن و هر کدوم یه شارژ ۵۰۰۰تومنی تو ماه تهیه کنن شما میتونید به درامد ۱۳.۴۷۷.۵۷۰تومان برسین .تازه جالبه بدونید این رقم واسه یکبار خرید شارژ ۵۰۰۰تومنیه. که این خرید برای افراد متفاوته و چندین بار ممکنه در ماه خرید کنن به این فک کن که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این ۱۳ میلیون هم بیشتر میشه خودتم کاراتو با این اپ انجام بده و سود تراکنش بیشتری نسبت به اعضا بگیر .شما روی خرید کسانیکه از طریق شما با سایت و و اپ ۷۰۳۰اشنا شده اند سود مشخص خواهید داشت. دانلود اپ برای اندروید و ایفون در بازار و سیب اپ و سایت هفتاد سی می باشد .کد معرف الزامی است.
    کد معتبر جهت ثبت نام ۳۰۷۰۷ می باشد. بعد از ثبت نام سوالات خود را در قسمت پشتیبانی با ما در میان بگذارید
    7030 کاری متفاوت برای کسب درآمد

  2. من همیشه توصیه می کنم وقتی می خواهید تجارت کنید ، باید از یک پرسنل آموزش دیده کمک بگیرید. من با تجارت Phoenix octaFx معامله می کنم و اگر آنها را توصیه نکنم ، خودخواهانه خواهد بود. من با سیگنال های محافظت شده خوب و استراتژی های فعال همیشه توانستم بیش از 11،200 دلار در هفته درآمد داشته باشم. لطفاً اینجا وب سایت آنها است و ایمیل آن را خودتان بررسی کنید.

    ایمیل: phoenixoctafxtrade@gmail.com

  3. چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و… رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. سوال اینه که میشه به همه اطلاعاتی که توی نت پیدا میشه اعتماد کرد؟ بهرحال بعضی چیزا مثل سلامت، موضوعات مهمیه..

  4. محمد حسام مقیمی

    سلام من مقیمی هستم کارشناس کسب درآمد در 1 ماه :اومدم بگم که اگه میخوای به درآمد فوق العاده روزانه یا ماهانه یا هفتگی برسی همین الان تو واتساپ پیام بده و برای خرید دوره یه هزینه ی کوچیکی پرداخت کنی 09044232428 تو واتساپ پیام بده یا تلگرام موفق باشی
    لطفا کسی که واقعا میخواد ثبت نام کنه پیام بده همه ی شغل هارو هم داریم پس زودتر پیام بده

    1. ای کاش من که معلول اعصاب و روان وطبق نظر پزشکان معالج صددرصدازکارافتاده ام وتازه بعلت حمله عصبی به ریه ام حتی بزورنفس هم میکشم یکی از راههای کسب درآمدی که ذکرشده رابلدبودم تامجبورنباشیم خودوخانواده 7نفره ام بایه میلیون وسیصدبهزیستی درهرماه فقط زنده مانی کنیم نه زندگانی!!!

  5. محترم محترمی

    سلام جناب محترم محترمی هستم همانطور اساتید درآمدزا اینترنتی انگار به هم وصلند از زمونه بوق دارند میگند ۱۸روش هست این روش ها همه بچه مامانی ها میدانند چه برسه به زرافه ها یعنی چه باور کنید اعصاب دیگه خط ها را گلچین می‌کنه والا به خوبی خوبی تان همانطور خودت میدانی آموزش درآمدزایی را یواشکی این راز درآمدزایی سایت ها آشکار کن ای شیطون تنهایی میخواهی دلارها بزنی به جیب یعنی چه مگه شهر هرته والا انصاف کجاست

  6. با سلام
    محسن هستم پنج ساله در زمینه ارز های دیجیتال و راه های کسب درآمد از اینترنت کار میکنم اگر در طول روز بیش تر از چندین ساعت از اینترنت و موبایل تون استفاده می کنین و کسب درآمدی انجام نمی دین میتونم راهنماییتون کنم تا به درآمد برسید .
    آیدی تلگرام یا روبیکا : mr_fokr

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا