بروکر آمارکتس: ثبت نام در بروکر Amarkets+ آموزش آمارکتس

بروکر امارکتس

یکی از بروکرهایی که درحال تبدیل شدن به یکی از بروکرهای مطرح ایرانی می شود، بروکر آمارکتس است. آمارکتس یک سامانه بسیار ایمن معاملاتی است که چند سالی است معامله گران ایرانی را در سایت خود پشتیبانی می کند و روزبه روز بر اعتبار و شهرت آن در میان کاربران ایرانی افزوده می شود. این بروکر به دلیل  داشتن فرایند برداشت و واریز بسیار راحت و به دلیل داشتن اسپرد و یا کمیسیون پایین به یکی از خوشنام ترین بروکرها تبدیل شده است. این بروکر ابتدا در سال ۲۰۰۷ در جزیره سنت وینسنت تاسیس شد و در کشورهای متعددی از جمله تایلند، آفریقای جنوبی، اوکراین و انگلستان و قبرس و ارمنستان دارای نمایندگی می باشد. در این مقاله چارت ایران به معرفی صفر تا صد بروکر آمارکتس می پردازیم. ابتدا آن را معرفی کرده و نحوه ثبت نام آمارکتس و آموزش افتتاح حسای واقعی و دموی آن را آموزش می دهیم. همچنین نحوه شارژ و برداشت از این بروکر را توضیح می دهیم.

 

 

آمارکتس چیست؟

آمارکتس یک سامانه و شرکت معاملاتی است که امکان انجام معاملات را در زمینه ها و حوزه های مختلف برای تریدرها در سراسر دنیا ایجاد کرده است. این بروکر متنوع ترین بسته و سبد معاملاتی سهام را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این بروکر ۱۴۲ سهام عمده و معتبر را از شرکت های مطرح بین المللی و ۱۶ شاخص بورس بسیار بزرگ دنیا را برای  استفاده کاربران ارائه داده می کند. 

این بروکر نیز همانند بسیاری از بروکرهای مطرح حال حاضر معاملات آنلاین از زبان فارسی به منظور جذب معامله گران فارسی زبان پشتیبانی می کند. آمارکتس در میان ایرانیان به نام های متعددی از جمله آ مارکت، آ مارکتس و مارکتس شهرت یافته است.

آمارکتس برای چه معامله گرانی مناسب می باشد؟

پیش از پرداختن به موضوع مناسب بودن آمارکتس برای چه تریدرها و معامله گران باید یادآوری کنیم که هر بروکر در یک حوزه بخصوص فعالیت می کند بنابراین معامله گرانی که در این حوزه ها فعالیت می کنند می توانند بهترین و بیشترین استفاده را از قابلیت ها و خدمات کارگزاری خود ببرند. به طور کلی معامله گران و تریدر هایی که به سهام یا یک دارایی معتبر با ریسک پایین و بازده بالا فکر می کنند می توانند در این بروکر به موفقیت های چشمگیری نائل شوند. به زبان ساده تر معامله گران سهام برای انجام معاملات خود می توانند از آن به عنوان ایده آل ترین گزینه استفاده کنند.

سایت اصلی بروکر آمارکتس

میزان کارمزد در نظر گرفته شده در آمارکتس چیست؟

  • در بروکر آمارکتس برای استفاده معامله گران سه حساب مجزا در نظر گرفته شده است که در ادامه به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت اما لازم است بدانید که هر کدام از این حساب های سه گانه میزان اسپرد و یا کارمزد متفاوتی دارند.
  • حساب ثابت یا Fixed مقدار کارمزدی که از معامله گران دریافت می شود ثابت است و از ۳ پیپ شروع می شود. این در حالی است که کارمزد حساب استاندارد  ۱/۳ پیپ  می باشد.
  • و برای حساب ای سی ان کارمزد ۰/۰ پیپ می باشد. لازم به ذکر است که تنها حساب سی ای ان دارای کمیسیون ۵ دلاری به ازای هر لات معاملاتی می باشد و دو حساب قبلی مشمول کمیسیون نمی شوند.

ویژگی های بروکر AMarkets آمارکتس

  • بروکر آمارکتس با نام های دیگری همچون ایمارکت، ای مارکتس و آ مارکت در میان عامله کاربران شناخته می شود. بخصوص بین کاربران ایرانی آمارکتس رایج تر است و همگی این نام ها به AMarkets اشاره دارند.
  • AMarkets LTD به عنوان یک شرکت کارگزاری و تسویه بین المللی در جزیره (Mwali (Comoros با شماره مجوز T2023284 و تحت نظارت سازمان خدمات بین‌المللی ثبت شده و مجوز دریافت کرده است.
  • AMarkets LLC با شماره ثبت LLC14486/2023 در Cook Islands و یک دفتر ثبت مربوطه که توسط کمیسیون نظارت مالی (FSC) اداره می‌شود؛ ثبت شده است.

این بروکر طی 2 سال اخیر، با پشتیبانی های قدرتمند فارسی تبدیل به یکی از اصلی ترین گزینه های تریدرهای فارکس در ایران تبدیل شده است. بخصوص پس از رفتن هات فارکس از ایران، آمارکتس رشد بیشتری داشته است. پیش از شروع جزئیات آمارکتس، بد نیست اطلاعات کلی درمورد آن را ببینید:

ثبت نام در بروکر امارکتس

 

مهم ترین مزایای آمارکتس

مهم ترین مزیت آمارکتس این است که پشتیبانی آن به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته می باشد. این بروکر تنها بروکر فعال در ایران است که دارای این قابلیت می باشد. زیرا سایر بروکر ها تنها در وقت اداری و روزهای اداری خدمات پشتیبانی خود را ارائه می دهند.

مزیت دیگر این بروکر این است که امکان کپی تریدینگ را در اختیار و دسترس کاربران خود قرار می دهد. این ویژگی منحصر به فرد تنها در چند بروکر محدود قابل مشاهده است که این بروکر یکی از آن ها است.  این ویژگی فوق العاده به این صورت است که مشتریان تازه وارد و تازه کار میتوانند عملکرد تریدرها و معامله گران باتجربه و سریع را مشاهده نمایند و شیوه کار آن ها را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل می توانند به صورت همزمان با آنها معاملات خود را انجام دهند. این قابلیت را در اصلاح کپی تریدینگ یا کپی نمودن معاملات دیگر معامله گران می گویند. ‌

بروکر Amarkets

مزیت های استفاده از آمارکتس برای ایرانیان

  • علاوه بر مواردی که در مطالب فوق ذکر شده، آمارکتس قابلیت دیگری دارد که مناسب فارسی زبانان در سراسر دنیا بخصوص ایرانیان طراحی شده است. این قابلیت کابین شخصی این بروکر نام دارد که به زبان فارسی می باشد و کارکردن با آن برای کاربران و تریدرهای فارسی زبان بسیار راحت است.
  • افراد به محض وارد شدن به این کابین می توانند تمامی امکانات تعبیه شده را در سمت راست پنل به صورت نوار مشاهده نمایند و به وسیله چند کلیک ساده می توانند همه امکانات را در اختیار خود بگیرند. البته برای انجام این کار لازم است ابتدا تمامی مراحل افتتاح حساب معاملاتی را در سایت رسمی این بروکر انجام داد.
  • از دیگر مزیت های آمارکتس برای ایرانیان این است که به دلیل محدودیت کاربران ایرانی برای محرز نمودن محل سکونت شان هنگام ثبت نام هیچ گونه سند و مدرکی در خصوص محل زندگی افراد طلب نخواهد کرد.
  • بزرگترین مشکل معامله گران ایرانی در زمان معامله با بروکر ها وقفه افتادن در عملیات برداشت و واریز وجه می باشد که مارکتس با در نظر گرفتن امکاناتی این مشکل را برای ایرانیان رفع نموده است. به این صورت که کارگزار این بروکر با یک صرافی داخلی و محلی ایرانی قراردادی را به امضاء رسانده که طی آن صرافی بدونه دریافت کمیسیون عملیات واریز و برداشت را در کم ترین زمان ممکن برای ایرانیان به انجام می رساند.

نکته: گاهی اوقات تاخیر در عملیات واریز و برداشت سبب خواهد شد تا یک معامله با سود کلان به معامله ای زیانبار تبدیل شود زیرا به دلیل تاخیر عملیات مربوطه معاملات در بدترین زمان ممکن بسته خواهند شد.

مدارک و اسناد مورد نیاز برای وارد شدن به آمارکتس

آمارکتس نیز همانند همه بروکر های دیگر برای ثبت نام معامله گران یک سری مدارک و اطلاعاتی را از آن ها دریافت می کند که این مدارک از این قرار می باشند.

  • اطلاعات شخصی مانند کد ملی، تاریخ تولد و تاریخ صدور مدرک و بسیاری موارد دیگر.
  • درج نام و نام خانوادگی به زبان لاتین.
  • شماره ایمیل جهت ارسال کد تایید به آدرس مربوطه.
  • شماره موبایل جهت ارسال کد تایید. گاهی اوقات سایت بعد از ثبت نام کد تایید را به شماره موبایل ارسال می کند.
  • تصویر مدارک شناسایی مانند پاسپورت و کارت ملی.

مزایای بروکر آمارکتس

روش ورود به بروکر آمارکتس

ورود به آمارکتس همانند سایر بروکرهای دیگر با ارائه مدارک و اطلاعات شخصی همراه است. در صورتی که مدارک مربوطه در سایت آن ثبت شوند و از طرف کارگزار مورد تایید قرار بگیرند پسوردی به شماره موبایل و یا شماره ایمیل فرد ارسال شده که بعد از وارد کردن رمز فرد رسما عضو این بروکر بوده و می تواند معاملات خود را بر مبنای نمادهای قابل دسترس انجام دهد. تازه واردان و معامله گران مبتدی می توانند جهت ثبت نام و وارد شدن در این بروکر از صفحه پشتیبانی استفاده نمایند.

آدرس اصلی بروکر آمارکتس : https://afinance.pro/sign-up

نکته مهم : برای وارد شدن به سایت اصلی آمارکتس در صورتی که لینک باز نشد ، باید از فیلتر شکن استفاده کنید

وجود سایت های جعلی مشابه با بروکر ای مارکت و همچنین مشکلات داخلی کشور سبب شده بسیاری از معامله گران نتوانند بینک اصلی این بروکر را پیدا کنند. در اینجا ابتدا لینک اصلی بروکر معتبر آمارکتس را قرار می دهیم تا وارد سایت های جعلی نشوید. شما می توانید ازطریق لینک زیر وارد این سایت شوید: https://amarketsmoney.co

(در صورتی لینک باز نشد فیلترشکن خود را روشن کنید)

رگوله و اعتبار بروکر AMarkets

آمارکتس در FSA سنت وینست با شماره22567 IBC 2015 به ثبت رسیده و تحت رگولاتوری است که یک نهاد رگولاتوری مستقل محسوب می شود. شکایت هریک از مشتریان ای مارکت در کمیسیون مالی بررسی می شود و تضمین می شود که تا سقف 20000 یورو در هر شکایت به هر مشتری پرداخت شود.

البته ذکر این نکته مهم است که رگوله آمارکتس خیلی معتبر نیست یا بهتر است بگوییم خیلی به درد کاربران ایرانی نمی خورد. زیرا رگوله های معتبر معمولا به ایرانیان پاسخ نمی دهند و بروکرها را مجبور به قطع ارتباط با ایرانیان می کنند. اما درمورد اعتبار آمارکتس دارای سابقه 13 سال است. بیش از 2 سال است که بسیاری از ایرانیان با این بروکر درحال همکاری هستند و شکایتی درمورد پرداخت توسط این بروکر انجام نشده است. بنابراین درمورد کار با این بروکر، با خیال آسوده پیش بروید.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

انواع حساب در آمارکتس

در ای مارکتس 3 نوع حساب مختلف ارائه می شود:

  • حساب استاندارد
  • حساب با اسپرد ثابت
  • حساب ECN
انواع حساب در آمارکتس

 

حداقل واریز برای حساب استاندارد و حساب اسپرد ثابت 100 دلار است. برای حساب ECN حداقل 200 دلار لازم است. حداکثر لوریج در حساب استاندارد و اسپرد ثابت 1:3000 است و در ECN حداکثر 1:3000 است. مقایسه انواع حساب در بروکر Amarkets مطابق با جدول زیر است.

حساب اسلامی در ای مارکتس

از مزایای بروکر آمارکتس در مقایسه با سایر بروکرها، وجود حساب اسلامی در آن است. به سختی می توانید بروکری را بیابید که بدون محدودیت های زمانی و بدون کمیسیون حساب اسلامی به شما ارائه دهد. و همچنین، تقریبا هیچ یک از بروکرها روی حساب های ECN خود، حساب اسلامی یا بدون سواپ ارائه نمی دهند.

در آمارکتس این امکان فراهم شده که بتوانید بر روی تمامی انواع حساب ها درخواست حساب اسلامی داشته باشید. پس از افتتاح حساب معاملاتی خود می توانید در ناحیه کاربری درخواست تغییر حساب اسلامی را داشته باشید. پس از تایید درخواست شما، سواپ از میان معاملات فارکس و فلزات شما حذف می شود. البته ذکر این نکته مهم است که همچنان بر روی سهام و شاخص ها و کریپتوکارنسی ها، سواپ وجود خواهد داشت.

مشخصات حساب های آمارکتس

پیشتر هم شرح دادیم که بروکر آمارکتس دارای سه حساب عمده و مهم می باشد که معامله گران با توجه به شرایط و تمایل خود می توانند یکی از این حساب ها را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. یکی از این حساب ها حساب ثابت است که حداقل میزان سرمایه برای افتتاح این حساب ۱۰۰ دلار یا یورو می باشد. اجرای معاملات در این حساب به صورت خرید از بازار و یا به صورت آنی می باشد همچنین حداکثر لوریج آن ۱ به ۱۰۰۰ و استاپ اوت ۲۰ درصد و مارجین معاملاتی ۵۰ درصد می باشد.

مهم ترین مشخصه این حساب این است که قابلیت حساب اسلامی را داشته و کمیسیون و بهره آن صفر می باشد.

با استفاده از این حساب می توان بر روی نمادهای متعدد و موجود در بازار معاملات خود را انجام داد. این نمادها از این قرار می باشند:

  • ۲۸ نماد معاملاتی در بازار فارکس، ۷ نماد معاملاتی در بازار فلزات، ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص ها، ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه، ۱۲ نماد معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال و ۱۵۷ نماد معاملاتی در بازار سهام.
  • حساب استاندارد: ارز پایه این حساب دلار و یورو می باشد که برای افتتاح حساب به حداقل سرمایه یعنی ۱۰۰ دلار یا یورو نیاز است. به وسیله این حساب می توان بر روی ۴۲ نماد معاملاتی در بازار فارکس، ۱۶ نماد معاملاتی در بازار شاخص ها و  ۷نماد معاملاتی در بازار فلزات، ۱۲ نماد پایه در بازار ارزهای دیجیتال، ۱۵۷ نماد معاملاتی در بازار سهام و ۲ نماد معاملاتی در بازار اوراق قرضه  معاملات خود را انجام داد.
  • حساب سی آی ان: مهم ترین مشخصه این حساب آن است که حداقل میزان سرمایه واریزی برای افتتاح این حساب ۲۰۰ دلار یا یورو می باشد و حداکثر لوریج آن ۱ به ۲۰۰ می باشد.

این حساب نیز قابلیت حساب اسلامی را داشته و در صورت تمایل مشتری سود و کمیسیونی از سود معامله انجام شده کسر نخواهد شد. همچنین سواپ شبانه نیز در این حساب صورت نمی گیرد.

با افتتاح این حسا.ب می توان بر روی ۲ نماد معاملاتی اوراق قرضه، ۱۵۷ نماد معاملات سهام، ۱۶ نماد در بازار شاخص ها، ۷ نماد در بازار فلزات گران بها، ۱۲ نماد در بازار ارزهای دیجیتال و ۴۲ نماد در بازار معاملات فارکس معاملات خود را انجام داد.

بروکر آمارکتس چیست

دارایی های معاملاتی

پس از ثبت نام شما در بروکر ای مارکت و افتتاح حساب معاملاتی، طیف گسترده ای از ابزارها و نمادهای معاملاتی را خواهید داشت که با آنها نیاز هر تریدری برطرف می شود. این ابزارها و نمادها به شرح زیر هستند:

  • فارکس: قادرید 42 جفت ارز فارکس را معامله نمایید.
  • سهام: قادر به معامله 142 سهم متعلق به شرکت های بزرگ دنیا ازجمله اپل، تسلا، گوگل، آمازون، BOA و غیره را معامله کنید.
  • شاخص ها: 16 شاخص شامل شاخص بورس های آلمان، انگلیس، ژاپن، ایتالیا، چین و روسیه و همچنین شاخص های دلار و شاخص نزدک و داوجونز قابل معامله است.
  • کالاها: 11 کلا شامل نفت خام، نفت برنت، گاز، گندم، سویا و غیره قابل معامله است.
  • فلزات: امکان معامله فلزاتی ازجمله طلا، مس، نقره، روی، آلومینیوم وپلاتینیوم وجود دارد. 
  • اوراق قرضه: شما قادرید اوراق قرضه آمریکا و آلمان را معامله کنید.
  • کریپتوکارنسی ها: 6 رمز ارز ازجمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین کش، دش و اتریوم کلاسیک قابل معامله است. 

اسپردها در آمارکتس

کمترین اسپردها در انواع حساب بروکر آمارکتس مربوط به حساب ECN است. این نکته را نیز درنظر داشته باشید که باید برای 5 دلار در هر لات، کمیسیون بپردازید. اسپردهای آمارکت شامل موارد زیر هستند:

  • اسپرد طلا: میانگین اسپرد 38.08 پیپ
  • جفت ارز EUR/USD: میانگین اسپرد 1.45 پیپ
  • جفت ارز USD/JPY: میانگین اسپرد 2.26 پیپ
  • جفت ارز USD/CHF: میانگین اسپرد 2.28 پیپ
  • جفت ارز GBP/USD: میانگین اسپرد 2.64 پیپ

پلتفرم معاملاتی

پس از ثبت نام در بروکر amarkets، می توانید از دو پلتفرم معاملاتی معروف متاتریدر 4 و متاتریدر 5 استفاده کنید. لینک دانلود هریک از پلت فرم ها برای نسخه های ویندوز، اندروید، آی او اس و پلتفرم تحت وب و بدون نیاز به دانلود برای شما قرار داده شده است:

  • دانلود متاتریدر 4 برورکر آمارکتس
  • دانلود نسخه ویندوز
  • دانلود نسخه آی او اس
  • دانلود نسخه اندروید
  • دانلود متاتریدر 4 تحت وب

مقاله پیشنهادی:  فارکس فکتوری (forex factory) آموزش فارکس فکتوری فارسی

همچنین ممکن است بخواهید بصورت همزمان بر روی چندین حساب معامله انجام داده و آن ها را مدیریت کنید. در این صورت، می توانید از پلتفرم مولتی ترمینال آمارکتس استفاده نمایید.

  • دانلود متاتریدر 5 برورکر آمارکتس
  • دانلود نسخه ویندوز
  • دانلود نسخه آی او اس
  • دانلود نسخه اندروید
  • دانلود متاتریدر 5 تحت وب

پشتیبانی مشتریان در آمارکت

یکی از مهمترین امتیازات و نقاط قوت آمارکتس، پشتیبانی قدرتمند آن است. تنها بروکر فعال در ایران که در تمامی روزهای هفته و بصورت 24 ساعته، پشتیبانی قوی به مشتریان ارائه می دهد را می توان آمارکتس دانست. می توانید ازطریق چت آنلاین سایت، تلگرام و واتساپ، سوالات و مشکلات خود را با این بروکر مطرح نمایید و پاسخ بموقع و مناسب برای شما ارسال می شود. تاکنون آمارکتس ازلحاظ پشتیبانی مشتریان امتیاز بالایی داشته و امید می رود در آینده نیز به همین شکل پیش برود.

AMarkets_Supportbot@ آی دی تلگرام پشتیبانی فارسی برای مشتریان ایرانی

 

برنامه های تشویق بروکر AMarkets

طرح های تشویقی مختلفی برای کاربران آمارکتس درنظر گرفته شده است. مثلا با ثبت نام در آمارکت و افتتاح حساب معاملاتی، تا 20 درصد واریز اولیه شما هدیه معاملاتی دریافت می کنید. همچنین قادر خواهید بود باتوجه به حجم معاملات و مدت زمانی که فعال هستید، از طرح کشبک یا بونس وفاداری استفاده نمایید. این طرح در 5 سطح اجرا خواهد شد. پس از احراز هویت شرایط لازم، می توانید در ازای هر لات معامله تا 14 دلار بونس قابل ضرر دریافت کنید. مثلا درصورتی که طی یک ماه معامله 100 لات را انجام دهید، 1400 دلار بونس به حساب شما واریز می شود. باید دقت نمایید که این مقدار قابل برداشت  نبوده و تنها در ضررها می تواند از شما محافظت نماید.

 

بروکر آمارکتس

 

مشتریان VIP: درصورتی که حداقل 20 هزار دلار حساب معاملاتی خود را شارژ نمایید، مشتری ویژه یا VIP خواهید بود. امتیازات زیر به مشتریان VIP تعلق می گیرد:

  • تعداد بونس های معاملاتی بیشتر
  • افزایش سطح برنامه کشبک
  • درخواست های برداشت با پردازش سریعتر
  • تا 30 درصد کاهش سواپ
  • VPS رایگان
  • انجام تحلیل های پیشرفته

تا اینجای مقاله به بررسی اطلاعات کلی درمورد بروکر AMarkets پرداختیم. این اطلاعات برای کاربرانی که قصد کار با این بروکر را دارند مفید است. در ادامه، ثبت نام در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب معاملاتی بصورت قدم به قدم و تصویری آموزش داده می شود.

ثبت نام در بروکر amarkets و روش افتتاح حساب

روش ثبت نام در آمارکت بسیار راحت است. زیرا این وبسایت زبان فارسی را نیز دارد و براحتی می توانید فرم های افتتاح حساب خود را تکمیل کنید. به منظور شروع کار و برای ورود به وبسایت مشتریان ایرانی می توانید ازطریق لینک زیر وارد شوید: https://amarketsmoney.co

(در صورتی لینک باز نشد فیلترشکن خود را روشن کنید)

قدم اول ثبت نام در آمارکتس

پس از کلیک روی لینک بالا به صفحه اصلی بروکر منتقل خواهید شد. فرم مربوطه به شکل زیر است:

 

نحوه ثبت نام در امارکتس

 

دقت داشته باشید که این فرم صرفا باید با حروف لاتین تکمیل گردد. می بایست نام، نام خانوادگی خود را بصورت لاتین و شماره همراه خود را بدون صفر وارد کنید. پس از تکمیل این فرم و انتخاب پلت فرم معاملاتی موردنظر خود، روی دکمه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این فرم، پیغامی همچون تصویر زیر که شامل شماره حساب شما از نوع استاندارد و رمز عبور است، نمایش می یابد.

مقاله پیشنهادی:  راهنمای تجارت فارکس: چگونه در فارکس تجارت کنید؟
عضویت در آمارکتس

 

پس از انجام کارهای فوق، 3 ایمیل برای شما از سوی این بروکر ارسال می شود. ایمیل اول شامل نام کاربری و کلمه عبور به منظور ورود به پروفایل شخصی شما در آمارکتس است. ایمیل دوم حاوی اطلاعات حساب معاملاتی شما و سومین ایمیل به منظور تایید ایمیل است. برای ورود به پروفایل شخصی خود، ایمیل حاوی اطلاعات پروفایل خود را باز کنید. در این صورت، اطلاعاتی شبیه به تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

 

افتتاحساب Amarkets

 

با کلیک بر روی دکمه ورود به پروفایل شخصی و به کمک آدرس ایمیل و کلمه عبوری که برایتان ارسال شده، لاگین کنید.

قدم دوم ثبت نام و تایید ایمیل

پس از ورود به پروفایل شخصی، پیغامی مشابه تصویر زیر برای شما نمایش می یابد:

ثبت نام در آمارکتس

 

در اینجا باید به منظور تکمیل ثبت نام در بروکر آمارکتس، 3 مرحله ساده را انجام دهید. ابتدا طبق تصویر زیر، تایید آدرس ایمیل را انجام دهید و بر روی گزینه تایید ایمیل کلیک کنید:

عضویت در امارکتس

 

با مراجعه به ایمیلی که در ابتدای کار تحت عنوان تایید آدرس ایمیل برای شما ارسال شد، روی دکمه «تایید کنید» یا لینک زیر آن کلیک کنید. با این کار، آدرس ایمیل شما تایید خواهد شد و پیغامی مشابه زیر دریافت می کنید. درصورت عدم دریافت ایمیل، با کلیک بر روی «ایمیل را دوباره ارسال کن» ایمیل برایتان ارسال می شود.

عضویت در امارکتس

 

با کلیک روی دکمه confirm، به مرحله بعد می روید. در این مرحله، می بایست شماره موبایل خود را تایید نمایید.

قدم سوم: تایید شماره همراه

پس از تایید آدرس ایمیل وزدن دکمه confirm به پروفایل شخصی خود منتقل می شوید. حال با کلیک روی گزینه «تایید تلفن» به صفحه بعد منتقل می شوید.

ثبت نام در آمارکتس

 

اگر در این قسمت، شماره موبایل شما صحیح است بر روی دکمه «تایید» کلیک کنید. در غیراینصورت برای تغییر شماره موبایل خود می توانید شماره جدیدی وارد نمایید. با کلیک روی دکمه تایید، یک کد به موبایل شما پیامک می گردد. با وارد کردن آن کد در کادر مشخص شده، می توانید دکمه «ارسال کد» را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی:  انواع معاملات در فارکس: +6 انواع روش تریدری فارکس 2023
ثبت نام در اماترکتس

 

درصورت صحیح بودن این کد، به پروفایل شخصی خود منتق خواهید شد و گزینه «تایید تلفن» تیک می خورد.

قدم چهارم ثبت نام: احراز هویت پس از انجام این مرحله و تایید بروکر، ثبت نام شما در بروکر آمارکتس کامل می شود. این کار با کلیک روی گزینه «تایید هویت» انجام می شود.

 

ثبت نام در amarktes

 

پس از انجام این کار، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایان می شود. در این صفحه، تصاویر کارت بانکی و کارت شناسایی خود را آپلود نمایید. درمورد مدرک شناسایی می توانید کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه خود را آپلود کنید.

 

ثبت نام در بروکر امارکتس

 

در فرم بالا باید نام و نام خانوادگی خود را بصورت لاتین وارد کنید. تاریخ تولد شما باید به میلادی وارد شود (بدین منظور می توانید از سایت bahesab.ir برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی استفاده کنید). همچنین تاریخ صدور گذرنامه و  سایر موارد تاریخ باید بصورت میلادی وارد شود.

پس  از پر کردن فیلدهای موردنیاز و آپلود مدارک، روی کادر نارنجی رنگ «ارائه فایل و مدارک» کلیک کنید. درصورتی که خطایی درمورد بررسی مدارک به شما نشان داده نشود، مدارک با موفقیت آپلود می شود. سپس با کلیک روی کادر نارنجی، تصویر کارت بانگی خود را آپلود کنید. درنهایت روی دکمه «ارائه فایل و مدارک» کلیک نمایید.

معمولا پس از 24 ساعت مدارک شما بررسی و تایید خواهند شد. پس از تایید مدارک، ایمیل حاوی تایید مدارک برای شما ارسال می گردد. نکته مهم و متفاوت درمورد آمارکتس این است که به منظور احراز هویت نیاز به ارائه مدارک محل سکونت ندارید. بدلیل اینکه اغلب دوستان در تهیه این مدارک مشکلاتی دارند، این روش آمارکتس کمک زیادی به این کاربران خواهد کرد.

تا اینجا شما موفق شدید در بروکر آمارکتس ثبت نام کنید و صاحب یک حساب استاندارد هستید. اگر میخواهید انواع حساب دیگر را افتتاح کنید، می توانید از داخل پروفایل شخصی خود اقدام نمایید:

لینک بروکر آمارکتس برای مشتریان ایرانی: https://amarketsmoney.co

(در صورتی لینک باز نشد فیلترشکن خود را روشن کنید)

مقاله پیشنهادی:  بروکر لایت فارکس: آموزش ثبت نام+ کار با بروکر لایت فارکس ❤️liteforex ❤️

روش شارژ ریالی بروکر آمارکتس

اگر طبق مراحل قبلی، حساب خود را افتتاح کرده باشید، هم اکنون یک حساب تایید شده در آمارکتس خواهید داشت. حالا باید به سراغ شارژ حساب در این بروکر بروید.

اگر دارای حساب وبمانی یا پرفکت مانی هستید، می توانید از این  دو مورد استفاده نمایید. بنابراین باید کار با این دو حساب را بدانید و در این قسمت به توضیح این موارد نمی پردازیم. اگر ار قبل صاحب حساب های پرفکت مانی یا وبمانی نیستید، این موارد را برای شما توصیه نمی کنیم. زیرا هم هزینه های شما را افزایش می دهد و هم ممکن است با مشکل تحریم یا فیلتر مواجه شوید. در ادامه، شارژ ریالی را برایتان شرح می دهیم.

شارژ ریالی به کمک صرافی آی آر پی (IrPay)

یکی از راحت ترین گزینه ها به منظور شارژ ریالی حساب آمارکتس، استفاده از صرافی IrPay است. این صرافی به تایید خود بروکر آمارکتس رسیده است و سوابق زیادی در زمینه شارژ و برداشت بروکرهای مختلف دارد. امکاناتی که در سایت این صرافی خواهید داشت به شرح زیر است:

  • نرخ لحظه ای دلار را بر روی سایت بررسی کنید.
  • می توانید تعداد دلار موردنیاز خود را ثبت کنید.
  • به درگاه بانکی منتقل شده و معادل ریالی را پرداخت نمایید.
  • با دریافت کد شارژ حساب از پشتیبانی IrPay، حساب خود را شارژ نمایید.

در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید تا مراحل را بصورت تصویری توضیح دهیم. مشخص است که ابتدا باید در صرافی آی آر پی ثبت نام کرده باشید و احراز هویت شوید. بدین منظور به ادرس زیر بروید : https://irpay.net

قدم اول شارژ ریالی

ابتدا با ورود به سایت irpay.net، بروکر آمارکتس را مطابق شکل زیر پیدا کنید. در این تصویر، نرخ خرید و فروش مشخص است و روی دکمه خرید کلیک کنید.

شارژ بروکر آمارکتس

 

پس از کلیک روی دکمه خرید، اگر در سایت لاگین شده باشید به صفحه ثبت سفارش خرید انتقال داده می شوید. در غیر اینصورت، سایت از شما می خواهید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود، وارد سایت شوید.

قدم دوم، ثبت سفارش خرید

حالا فرم زیر را مشاهده می کنید. اطلاعات درخواستی را به ترتیبی که در ادامه شرح می دهیم وارد کنید. توصیه می کنیم در طول روند خرید، فیلترشکن و پراکسی خود را خاموش کنید.

شارژ ریالی بروکر امارکتس

 

فرم بالا بسیار راحت است و اطلاعات آن را باید تکمیل کنید. پس از تکمیل اطلاعات، تیک قبول قوانین و مقررات را انتخاب و بر روی دکمه ورود به درگاه کلیک کنید.

درمورد کد تخفیف، این نکته را دقت داشته باشید که با هر بار خرید از آی آر پی می توانید مقداری امتیاز دریافت کنید. پس از رسیدن به تعداد امتیاز مشخص شده در منوی کد تخفیف قادرید در هر لحظه، برای خود کد تخفیف ایجاد نمایید. پس از رسیدن به تعداد امتیاز مشخص شده در منوی کد تخفیف، قادر خواهید بود در هر لحظه برای خود کد تخفیف ایجاد کنید. دقت کنید که کد تخفیف یکبار مصرف است و در هیچ جایی امکان ذخیره شدن آن وجود ندارد. بنابراین آن را بدقت کپی کنید. 

با انتتخاب دکمه ورود به درگاه، به درگاه بانکی منتق خواهید شد. سپس می توانید با هریک از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت خود را انجام دهید. پس از پرداخت با موفقیت و بازگشت به سایت آی آر پی، پیام زیر به شما نمایش داده می شود:

 

واریز ریالی بروکر آمارکتس

 

پس از چند دقیقه شاهد تایید سفارش خود خواهید بود و کد شارژ برای شما صادر می شود. به منظور دریافت کد شارژ ازطریق پشتیبانی تلگرام یا چت آنلاین، می بایست به پشتیبانی پیام داده و شماره سفارش خود را اعلام نمایید. شماره سفارش خرید شما در منوی تراکنشات قابل مشاهده خواهد بود. همچنین اطلاعات حاوی خرید، برای ایمیل شما ارسال می شود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش فارکس فکتوری (آموزش ویدئویی Forex Factory)

روش شارژ کد ACard

کدی که به شما تعلق می گیرد، کد ACard نام دارد. این کد مختص بروکر آمارکتس است. در اینجا می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید این کد را در ناحیه کاربری خود در آمارکتس شارژ کنید. فرمت این کد بدین شکل است: D3UP-RKT4-HAEC

ابتدا وارد ناحیه کاربری خود در آمارکتس شوید. سپس از منوی کناری بر روی منوی واریز و برداشت کلیک کرده و سپس واریز جدید را انتخاب کنید. اگر با موبایل این کار را انجام می دهید، ابتدا روی چهار-روی هم در قسمت بالای صفحه کلیک کرده و سپس در منوی واریز و برداشت، گزینه واریز جدید را انتخاب نمایید. در این صورت، صفحه زیر را خواهید دید:

شارژ بروکر آمارکتس

 

در اینجا باید در کادرهای خالی، اطلاعات زیر را وارد کنید:

  1. حساب موردنظر خود که می خواهید شارژ شود را انتخاب کنید.
  2. گزینه ACARD را انتخاب کنید.
  3. کد ACARD دریافت شده خود را در این قسمت قرار دهید.
  4. مبلغ دقیق دلاری کد موردنظر را وارد کنید.
  5. دکمه «واریز وجه» را انتخاب کنید.

با انتخاب این دکمه، پس از چند دقیقه حساب شما شارژ می شود.

آدرس صرافی آی آر پی: https://irpay.net

مقاله پیشنهادی:  بروکر آلپاری: ثبت نام در سایت آلپاری (Alpari)

آموزش روش برداشت از حساب آمارکتس

پس از اینکه معاملات موفقی داشتید و سودهایی در معاملات خود بدست آوردید، حتما قصد برداشت از حساب آمارکتس خود خواهید داشت. در این قسمت، روش برداشت از حساب آمارکت را به شما نشان می دهیم. ابتدا وارد ناحیه کاربری آمارکتس خود شوید. سپس مانند شکل زیر، مراحل برداشت از حساب خود را انجام دهید:

ثبت نام در امارکتس

 

  1. ابتدا روی منوی «واریز و برداشت» کلیک کنید.
  2. سپس گزینه «برداشت جدید» را کلیک کنید.
  3. حسابی که قصد دارید از آن برداشت کنید را انتخاب کنید.
  4. گزینه ACARD را انتخاب نمایید.
  5. مقدار دلار موردنظر که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید
  6. درنهایت روی دکمه برداشت کلیک کنید.
شارژ بروکر آمارکتس

 

پنجره جدید باز می شود که  مانند تصویر بالا، مقدار کمیسیون برداشت را به شما نشان می دهد. البته به منظور برداشت ریالی، کارمزد صفر خواهد بود. برای ادامه، روی دکمه « بعدی » کلیک کنید.

واریز و برداشت بروکر آمارکتس

 

در پنجره بعدی فرمی برای شما نمایش می یابد که می بایست اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید. همچون تصویر بالا، شماره کارت بانکی، شماره شبای حساب بانکی، نام و نام خانوادگی صاحب حساب باید وارد شود. نام صاحب حساب بانکی باید با صاحب حساب آمارکتس یکسان باشد. پس از ثبت یکبار اطلاعات، این اطلاعات ذخیره خواهد شد و می توانید در مراحل بعدی، بدون نیاز به ثبت مجدد از آنها استفاده نمایید. درنهایت، روی دکمه «بعدی» کلیک کنید. 

با انجام اقدامات فوق، درخواست برداشت شما ثبت می شود و برای بخش مالی ای مارکتس ارسال می شود. پس از مدت چند ساعت الی 24 ساعت، ریال موردنظر به حساب شما واریز خواهد شد.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاربری صفر تا صد بروکر آمارکتس را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم از این آموزش ها استفاده کرده و در این بروکر به موفقیت ها و معاملات پرسودی دست یابید. شما می توانید سوالات یا نظرات خود را در بخش دیدگاه  ها با ما مطرح کنید.

پشتیبانی مستقیم بروکر آمارکتس برای ایرانیان ای دی تلگرام زیر هست: AMarkets_Supportbot@

 

مقالات مرتبط

9 نظر در “بروکر آمارکتس: ثبت نام در بروکر Amarkets+ آموزش آمارکتس”

  1. سلام، من یکی از مشتریان شما بودم و در مرحله اول ۱۰۰دلار حسابم را شارژ کردم،مرحله دوم۱۰۰۰ دلار، طولی نکشید که طی دو ساعت مبلغ به زیر یک دلار رسید،درخواست دارم که در آموزش ها و تشویق هایی که می کنید صادق باشید.

      1. برای من این اتفاق افتاد که با مبلغی که در حسابم بود معامله ضر ده انجام شد و این فقط به سود بروکر هست پشتیبانی هم پاسخگو نیست و بهم اعلام کرد خودم معامله زدم در حالی که مطمئن بودم خودم ترید نزدم لطفا به بروکر آمارکتس اعتماد نکنید

  2. فریدون اعظمی

    جهت ثبت نام ایمیل رو قبول نمیکنه پیام میده ایمیل قبلا ثبت شده . مشکل کجاست ؟

    1. با سلا جهت ثبت نام میزنه ایمیل قبلا ثبت شده ولی هیچ کدی به اییمیلم نمیاد که ادامه بدم مشکل جیه

  3. سلام اکثریت بروکرها بونوس رایگان دارن ولی شما برای دادن آن یجورایی شخص را وادار می کنید که حتما واریز داشته باشد تا بونوس بهش تعلق بگیره و این حرکت خوبی نیست و پوهن منفی حساب میشود شما برید بروکر ویندزور را نگاه کنید و سایر بروکرها به مشتری با این کارشون احترام می گذارند

  4. ابوالفضل اکبری علی آبادی

    شما گفتید پشتبانی 24 ساعته
    من الان 14 ساعت است پیغام در تلگرام گذاشتم کسی جواب نداده اصلا شماره تماس بدید من تماس بگیرم من مشکل ایجاد حساب واقعی دارم

  5. من واقعا گیج شئم. چطوریه که تو وب سایت خود آمارکتس نوشته واریز و برداشت وجه در آمارکتس به صورت ریالی از داخل کابین شخصی آمارکتس قابل انجام نبوده و تنها از طریق ارتباط با پشتیبانی بروکر امارکتس قابل انجام می باشد. ولی بعضی ها میگن میتونن برامون واریز و برداشت ریالی انجام بدن. کلاهبرداری نیست؟

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا