ورود به سایت کارگزاری آگاه با صد در 100 نکات!

کارگزاری آگاه

بررسی کامل کارگزاری آگاه نظرات خود را بیان کنید

شما می‌توانید سرفصل مدنظر خود از فهرست محتوای این مقاله انتخاب کنید تا به قسمت مربوطه هدایت شوید:

مقدمه
با کارگزاری آگاه بیشتر آشنا شوید
انتخاب آگاهانه؛ کارگزاری آگاه
آساتریدر؛ اپلیکیشن کارگزاری آگاه
آموزش بورس با کارگزاری آگاه
کارگزاری آگاه راهنمای سهامداران در بورس
بورس و کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه

برای ورود به بورس و انجام معامله باید از طریق کارگزاری ها اقدام نمود. کارگزاری به عنوان واسط بین سهامداران و سازمان بورس اوراق بهادار است. گارگزاری می تواند بازار را بسیار بهتر و شفاف تر از سهامداران رصد کند و آنان را در راه رسیدن به سود بیشتر راهنمایی نماید. کارگزاران شما را در سریعترین زمان ممکن به سهام مورد علاقه نزدیک خواهند کرد. یکی از کارگزاری های معروف، کارگزاری آگاه است. با ورود به سایت کارگزاری آگاه به آدرس agah.com از همان منوهای اول، بورس را لمس خواهید کرد. در کارگزاری آگاه می توانید هر نوع معامله بورسی اعم از خرید و فروش کالا یا سهام عدالت را که امروزه طرفداران متعددی دارد، انجام دهید.

در این سایت علاوه بر اقدامات معاملاتی، اطلاعات مفید و راهنمایی در خصوص عناوین متعدد بورس برای افرادی که تازه کار هستند و حتی برای مشتاقان بورس، وجود دارد. معاملات بر خط سهام، باشگاه مشتریان، معاملات بر خط آتی، نمای بازار، آموزش و مشاوره و تحلیل از انواع امکاناتی است که می توانید از طریق سایت کارگزاری آگاه به آنها دسترسی داشته باشید. در ادامه با انواع خدمات دیگر این کارگزاری با شما همراهان سخن خواهیم گفت.

با کارگزاری آگاه بیشتر آشنا شوید

کارگزاری آگاه یکی از کارگزاری های فعال در حوزه بورس است که با بیش از 80 نمایندگی بورسی آگاه در سراسر کشور به ارائه خدمت به سهامداران مشغول می باشد. کارگزاری آگاه علاوه بر خدمات حضوری، خدمات آنلاین را نیز برای رفاه حال مشتریان مهیا نموده است. هر سهامدار برای آنکه بتواند در بورس فعالیت نماید باید یک کارگزاری انتخاب نماید. انتخاب کارگزاری خوب به معنای داشتن تجربه و پیشرفت است. از آنجایی که بدون تجربه و دانش، ورود به دنیای بورس دشوار و غیر عاقلانه است و به یقین در وهله اول هیچ کس با تجربه نمی باشد، لذا اهمیت کارگزاری مشخص می شود.

نکات کلیدی و مهم برای سرمایه گذاران کوتاه مدت بورس

کارگزاری، تجربه سهامدار در بورس است. امکان دارد که سهامدار دارای دانش مالی مناسبی باشد اما تجربه در بورس نیازی مبرم به شمار می آید. این کارگزاری پیشنهاد می کند که انتخاب کارگزاری دقیق چکونه باشد. قبل از دریافت کد بورسی و کد سهامداری باید با تحقیق و بررسی کارگزاری مطلوب را انتخاب کنید. یکی از سه کارگزاری برتر کشور، کارگزاری آگاه است. از آنجایی که خرید و فروش در بازار بورس به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و ثبت سفارش از سهامدار و پیگیری و پشتیبانی از کارگزاری است، لذا باید یک کارگزاری انتخاب شود.

مقاله پیشنهادی: آموزش فارکس

انتخاب آگاهانه؛ کارگزاری آگاه

آموزش صحیح در زمینه سهام و بورس باعث خواهد شد تا بتوانیم رفتاری متناسب با شرایط از خود بروز دهیم. متاسفانه دیده می شود که در کشور، بورس به محلی برای دلالی تبدیل شده و افراد به جهت کسب سود بیشتر، با خرید و فروش آنی، سعی به جمع آوری آورده ها می نمایند. مفهوم بازار بورس به معنای حمایت از سرمایه ها و پشتیبانی از تولید است. زمانی که سهامداری به خرید یک سهام مبادرت می ورزد، از یک شرکت و تولیدات آن حمایت می کند. عقلانی است که شرکتی انتخاب شود که روند تغییرات قیمت سهام آن رو به رشد باشد. اما عقلایی نیست که همواره شرکتهایی انتخاب شوند که رشد قیمت سهام آنها بالا باشد و سهامدار به دنبال خرید و فروش لحظه ای سهام آن شرکت به دلیل سودآوری باشد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش بورس قسمت سوم - شرکت های سرمایه گذاری و سپرده گذاری

بعد از خرید سهام باید منتظر رشد و بالندگی شرکت بود. سود سهام تقسیمی بین افراد بعد از دوره مالی را دریافت نمود. روند پیشرفت شرکت را رصد کرد و در صورتی که در طول زمان نتیجه مطلوبی به دست نیاید، در خصوص فروش سهام شرکت اقدام نمود. کارگزاری آگاه به عنوان یک کارگزاری معتبر در این خصوص راهنمای سهامداران خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کارگزاری آگاه مراجعه نمایید. در سایت کارگزاری آگاه آموزشهای لازم برای افراد در نظر گرفته شده است.

آساتریدر؛ اپلیکیشن کارگزاری آگاه

هر کارگزاری جهت ایجاد ارتباط میان سهامداران و سازمان بورس، نرم افزاری طراحی می نماید تا به واسطه آن بتواند سهامداران را در انتخاب سهام مورد نیاز و اطلاعات شرکتهای بورسی راهنمایی نماید. آساتریدر به عنوان نرم افزار عملیاتی کارگزاری آگاه، راهنمای سهامداران در معاملات بورسی است. در این نرم افزار معاملات آنلاین و اطلاعات آنی بازار بورس فراهم است.

مقاله پیشنهادی: فارکس چیست؟

این نرم افزار نمایش سفارشات و معاملات را به تفکیک عملیات ارائه می دهد. همچنین اطلاعات سود و زیان و انواع نمودار تحلیلی را ارائه می دهد. در نهایت امکان ذخیره سازی برخی اطلاعات نیز فراهم شده است. این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید و آیفون طراحی شده و قابلیت اجرا برای هر کدام را داراست. به واسطه این نرم افزار می توان آینده را پیش بینی کرد و بر اساس اطلاعات آتی پرتفوی مربوطه را جمع آوری نمود.

اپلیکیشن کارگزاری آگاه

در صفحه اصلی این نرم افزار اطلاعات نماد، سفارش و معاملات و نمودار تحلیل تکنیکال بورس به همراه تمام اطلاعات آنی قیمت قابل دسترسی است. البته لازم به ذکر است که نرم افزارهای تولید شده توسط کارگزاری ها عموما بومی شده یک نسخه اصلی از نرم افزارهای بین المللی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، آساتریدر کارگزاری آگاه را دانلود و نصب نمایید.

آموزش بورس با کارگزاری آگاه

برای ورود به بورس نیاز است تا اطلاعات نمادها و تغییرات قیمت سهام شرکتها را در اختیار داشته باشیم. همچنین نمودارهای مختلفی نظیر نمودارهای پراکندگی، نمودارهای کندل، نمودارهای روند و نمودارهای دیگری مانند نمودارهای هیستوگرام و میله ای را ترسیم نموده و از آنها جهت پیش بینی استفاده نماییم. البته تمامی این نمودارها از طریق نرم افزارهای کارگزاری ها قابل دسترسی است. کارگزاری آگاه با استفاده از نرم افزار بومی شده خود به نام آساتریدر این شرایط را فراهم نموده است تا افراد بتوانند از این طریق به بهترین اطلاعات دلخواه دست یابند.

آموزش بورس کارگزاری آگاه

همچنین کارگزاری آگاه در بآشگاه مشتریان خود با برگزاری مسابقاتی، افراد را ترغیب به مطالعه نموده و با استفاده از سوالاتی که در خصوص مسائل مختلف بورس مطرح می نماید، به طور غیرمستقیم آموزش بورس را برای همگان و به صورت رایگان فراهم آورده است. حتی جالب تر آنکه با پاسخ های درست، امتیازاتی در نظر گرفته و به برندگان هر هفته جوایزی اعطا می نماید. کارگزاری آگاه به عنوان یکی از کارگزاری های پیشرو در کشور توانسته است تا مشتاقان زیادی را به دنیای بورس پیوند دهد. جهت آشنایی با دوره های آموزشی کارگزاری آگاه که بیش از ده ها دوره آموزشی در حوزه بورس ارائه نموده است، به سایت این کارگزاری مراجعه نمایید.

مقاله پیشنهادی: کدال چیست؟

آیا کارگزاری آگاه را می شناسید؟

کارگزاری آگاه یکی در بین کارگزاری های برتر کشور می باشد. تمامی کارگزاری ها به منظور ایجاد ارتباط بین سهامداران و سازمان بورس اوراق بهادار از نرم افزارهای خاص معاملاتی بهره می برند که در این نرم افزار علاوه بر انجام عملیات خرید و فروش سهام در بورس، رصد بازار نیز به طور شفاف صورت می پذیرد. کارگزاری آگاه نیز از این امر مستثنی نبوده و نرم افزار خود را با نام آسا تریدر آگاه به سهامداران ثبت شده در این کارگزاری ارائه نموده است. این اپلیکیشن به عنوان نرم افزار معاملاتی در بورس و مشاهده آنی بازار سرمایه به همراه امکانات متعدد از طریق کارگزاری آگاه ایجاد شده است.

مقاله پیشنهادی:  جملات و سخنان وارن بافت قسمت 15

از جمله سایر امکانات این اپلیکیشن می توان به دریافت کد بورسی و کد معاملاتی اشاره نمود. همچنین دسترسی به انواع نمادها و رصد تغییرات قیمت آنها از طریق این نرم افزار میسر خواهد شد. در این نرم افزار حتی بخشهای متنوعی جهت تحلیل سهام وجود دارد که با استفاده از آن می توان آینده سهام و پرتفوی خود را پیش بینی نمود. همچنین نکته مهمی که در این نرم افزار تعبیه شده است، امنیت بالای آن است و به صورت دو مرحله ای ورود به سایت میسر می شود که این موضوع حساب کاربری شما را امن می نماید.

کارگزاری آگاه یکی از برترین کارگزاری های فعال در حوزه بورس کشور است که به ارائه خدمات مالی و بورس به علاقه مندان و سهامدارن مشغول می باشد. کارگزاری آگاه بیش از 450 نفر کارمند داشته و یک مجموعه فعال و جوان می باشد و همین موضوع بر پویایی این مجموعه افزوده است. بسیار جالب است که نزدیک به 30 درصد اعضای فعال این مجموعه دارای مدارک علمی کارشناسی ارشد و دکترا هستند که همین موضوع بر اهمیت، تجربه و دانش این مجموعه می افزاید.

مقاله پیشنهادی: سرمایه گذاری در بورس

بسیاری از همکاران این مجموعه دارای مدارک حرفه ای بازار سرمایه هستند و همین موضوع بر غنی تر شدن انواع مشاوره بورسی می افزاید. به طور میانگین می توان بیان داشت که سابقه حرفه ای اعضای هیئت مدیره به 18 سال می رسد که این عدد، آمار خوبی برای تجربه این کارگزاری است.

پشتیبانی کارگزاری آگاه نیز با توجه به نیروهای فعال این مجموعه باعث شده است تا این کارگزاری در سطح کارگزاری های برتر و یکی از سه کارگزاری معروف کشور باشد که سهامداران زیادی جهت سرمایه گذاری در بورس به این کارگزاری اعتماد نموده اند. تمام علاقه مندان می توانند با ورود به سایت کارگزاری آگاه از خدمات این کارگزاری اطلاع یابند.

کارگزاری آگاه؛ دریچه ای به بورس

در هر کشوری برای ایجاد ارتباط بین سازمان بورس و سرمایه گذاران، کارگزاران به عنوان رابط و واسط فعالیت می نمایند. کارگزاری به دنبال ارائه اطلاعات به سرمایه گذاران و نمایش بازار است تا سرمایه گذار بتواند به راحتی در خصوص انتخاب سهام تصمیم بگیرد. کارگزاری آگاه با قدمتی نزدیک به 15 سال در زمینه ارائه خدمات بورسی به سرمایه گذاران فعالیت نموده و دارای اعتبار مطلوبی میان سرمایه گذاران می باشد. کارگزاری آگاه بر اساس استانداردها و ایزوهای بین المللی فعالیت داشته و همواره تمام تلاش خود را بر انجام دقیق و سریع خدمات به مشتریان به کار برده است.

آموزش بورس کارگزاری اگاه

کارگزاری آگاه در زمینه معاملات اوراق بهادار، معاملات آنلاین اوراق بهادار، بورس کالا، آتی سکه، صندوق سرمایه گذاری، تامین سرمایه فعالیت می نماید و در حوزه های مشاوره و آموزش نیز ارائه خدمت داشته است. دو شرکت ویستا سامانه آسا و مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه نیز به این کارگزاری در ارئه خدمات نوین همکاری می رسانند. کارگزاری آگاه در میان بیش از 100 کارگزاری با کسب رنبه الف توانسته است تا خود را به عنوان بهترین کارگزاری در سطح کشور معرفی نماید. این کارگزاری در رتبه بندی در زمره سه کارگزاری مطرح و برجسته کشور است.

مقاله پیشنهادی: تحلیل تکنیکال بورس

کارگزاری آگاه راهنمای سهامداران در بورس

از طریق کارگزاری آگاه آموزش های لازم در خصوص ورود به بورس فراهم شده است. برای این منظور باید به سایت کارگزاری آگاه به آدرس agah.com وارد شده و از بخشهای متنوع آن بهره مند شوید. کارگزاری آگاه در صفحه آموزش خود بخشهای مختلفی از اطلاعات مربوط به بورس را از طریق فیلم های آموزشی رایگان، دوره های مختلف آموزش و اپلیکیشن آموزش آگاه برای سهامداران  افراد خارج از کارگزاری فراهم آورده است. در دوره های آموزشی تحلیل تکنیکال، مفاهیم تحلیل بنیادی، گام به گام در بورس و مطالب دیگر برای تمام کسانی که مشتاق به حضور در بورس ایران هستند، مهیا می باشد.

مقاله پیشنهادی:  سال شمار و نقاط عطف زندگی وارن بافت اسطوره سرمایه گذاری
مشاوره و کارگزاری آگاه

در دوره های آگاه می توانید علاوه بر انواع مقالات و نکات ویژه ای که وجود دارد، آموزش خرید سهام در بورس، آموزش روش های سرمایه گذاری و کسب سود و حتی آموزش معاملات آنلاین را نیز کس نمایید. آموزشهای کارگزاری آگاه به صورت حضوری و غیر حضوری بوده و از دوره های مقدماتی تا پیشرفته را شامل می شود. واحد آموزش کارگزاری آگاه از سال 1387 با برگزاری همایش های متعدد در تمام نقاط کشور توانسته است تا به رشد و اعتلای مفاهیم بورس در جامعه بیافزاید و راهگشای مشکلات سرمایه گذاران باشد.

کارگزاری آگاه؛ از برترینِ کارگزاری ها

گام اول سرمایه گذاری از جاده کارگزاری می گذرد. کارگزاری راهنمای مسیر است. هر فرد نیازمند راهنمایی در دنیای بورس است. چگونه می توان بدون نقشه راه را یافت؟ چگونه می توان بدون مطالعه سهام مورد نظر را انتخاب کرد؟ در میان این همه شرکت، چقدر زمان داریم تا با بررسی و رصد اوضاع شرکت، بهترین شرکت را انتخاب نماییم.

کارگزاری ناظری است که از بالا تمام شرایط بازار بورس را رصد می کند و اطلاعات دقیقی از تمام فضای بورس ارائه می کند. با آگاه می توان آگاهی خود را بالا برد. کارگزاری آگاه یکی از سه شرکت برتر کشور در حوزه بورس است. در این قسمت می خواهیم در خصوص باشگاه مشتریان آگاه بیشتر با هم سخن بگوییم. باشگاه مشتریان آگاه که آن را «بآشگاه مشتریان» می نامند، شامل بلاگی است که در آن مشتریان و سهامداران به برخی اطلاعات مورد نیاز دسترسی می یابند.

مقاله پیشنهادی: اخبار فارکس

بخش مسابقه و بخش آموزش نیز از جمله بخشهای متنوع دیگری است که در این باشگاه برای سهامداران مهیا شده است. در این باشگاه از انواع تخفیفات نقدی کارمزد معاملات، دریافت اعتبار، وام قرض الحسنه و مشاوره های گوناگون بهره مند خواهید شد. این خدمات برای تمام افراد حتی کسانی که عضو باشگاه نیستند، فراهم است. کارگزاری آگاه را دنبال کنید.

بورس و کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه از جمله کارگزاری های مطرح در حوزه بورس می باشد. این کارگزاری خدمات متنوعی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد داد. از جمله خدمات این کارگزاری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نسخه اندروید نرم افزار معاملاتی آسا، نسخه ios نرم افزار معاملاتی آسا، نرم افزار معاملات برخط آسا، بآشگاه مشتریان آگاه، آگاه اکسپرس و دو سایت تحلیلی همفکران و آواگلد.

به منظور رفاه حال سرمایه گذاران دو نسخه اندروید و ios نرم افزار معاملاتی تهیه نموده اند تا کاربران و سرمایه گذاران متعددی بتوانند از امکانات این کارگزاری استفاده نمایند.

برنامه کارگزاری آگاه

همچنین با توجه به این که انجام معاملات بورسی نیازمند نرم افزار خاص تحلیلی است، این نیاز با توجه به نرم افزار معاملات برخط تامین شده است. با دریافت کد کاربری و رمز ورود می توانید وارد نرم افزار معاملاتی شده و به خرید و فروش و انجام سفارش مبادرت ورزید. البته برای کسانی که تازه کار هستند نیاز است تا آموزش های لازم را دریافت کنند. در این خصوص کارگزاری آگاه به ارائه خدمات خواهد پرداخت. بآشگاه مشتریان واژه ای است که از دو واژه باشگاه و آگاه تشکیل شده و به منظور ارتباط و ایجاد تالارهای گفتگو و ارائه نکات کلیدی در خدمت مشتریان می باشد.آدرس باشگاه :

www.bashgah.com/blog

ادرس و تلفن کارگزاری آگاه

مقاله مرتبط : بررسی کامل کارگزاری مفید

مقاله مرتبط : بررسی کامل کارگزاری فارابی

در صورتی که از این کارگزاری استفاد ه میکنید و یا قصد استفاده از این کارگزاری را دارید نظرات و پیشنهادهای خود را در انتهای این مطلب با دوستانتان به اشتراک بگذارید…

مقالات مرتبط

14 نظر در “ورود به سایت کارگزاری آگاه با صد در 100 نکات!”

  1. سلام،خداقوت در کارگزاری آگاه ۲۰درصد سلام رو گذاشتم برا فروش ک برام ۲۰۰۰واریز کردن مگه مردم گدان😡
    خواهش رسیدگی بشه مردم نیاز دارن ک سلام رو میفروشن
    لطفا لطفا گزینه لغو فروش سهام عدالت در کارگزاری آگاه رو فعال کنید والا بقیه سهام رو هم اینجوری آزمون میگیرن

  2. سلام، بهتر نیست که در محاسبه سود یا ضرر کلی، قیمت پایانی سهم در نظر گرفته شود و نه آخرین معامله؟ در واقع قیمت سهم برای روز معملاتی بعدی مهمتر هست تا قیمت آخرین معامله روی تابلو

  3. سلام …وجدانن چه معنی داره سه ماهه سهام گذاشتیم بفروشید اینقدر نفروختیدفکرکردم اشتباه سفارش دادم یهوزدم برگشتم دوماه عقب باز ثبت سفارش ما برج هفت بود شد برج ده هرچند فرقی نداره همه ملت سرکار هستن اینودادن مردم خفه بشن حالا هم جلو فروش رو بستن

  4. سلام من سهامو برج ۶ بفروش گذاشتم تا الان ی هزاری واریز نشده لطفا پیگیری کنید کارگزاری اگاه مسول شمایید چرا جواب نمیدید

  5. مردم.. با اختلاف بدترین و پر هنگ ترین کارگزای آگاه و مفید است مطمن باشین در مواقع مثبت منفیهای ناگهانی شاخص ضرر خواهید خورد به من کم ضرر نزدن

  6. کارگزاری اگاه را یک تعداد با تبلیغات کاذب انقدر کلفتش کردن که دودش داره چشم همه را کور میکنه .این از کارمزدش که معلوم نیست با چه کتابی درصدهای بالا بعنوان کارمزد میگیرن ان دیگری از هنگ کردنش در نقطه حساس سفارش و ………

  7. سلام
    من عرضه ی اولیه فزر پسرم را ۲۷ بهمن ماه فروختم ولی فعلا پولش ب حساب کارگزاریش واریز نشده .لطفا پیگیری کنین

  8. خدا نکند یک اشکالی داخل کارگزاری آگاه پیدا کنید یک پشتیبانی دارد که هرگز توان کوچکترین کمک را به مشتریانش ندارد
    دایم وقت کشی می کنند منکه از شر این کارگزاری گذشتم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا