کارگزاری مفید: (emofid) آیا کارگزاری مفید معتبر است؟ مفید آنلاین

معرفی کامل کارگزاری مفید

به نظر شما چگونه می توان بدون داشتن دانش در حوزه مالی و بورس و در کوتاهترین زمان ممکن بدون آنکه زمان زیادی نیز از بین رود، سرمایه خود را افزایش داد؟ راهی مطمئن که با پس انداز سرمایه در درازمدت بتوان سود مطلوبی به دست آورد، کدام است؟

کارگزاری مفید نامی آشنا در بورس

برخی از افراد پس انداز سرمایه و پول خود در بانک را ترجیح می دهند. این افراد ریسک گریزند زیرا از ریسک کردن واهمه دارند. ماهانه به دریافت سود مقطعی قانع هستند. اما برخی افراد ریسک را می پذیرند و سرمایه گذاری می کنند. اما بدون دانش چگونه باید سرمایه گذاری نمود. کارگزاران به عنوان مشاورین شما در سرمایه گذاری محسوب می شوند. اما کدام کارگزاری بهتر عمل می نماید؟ تا انتهای این مقاله چارت ایران همراه ما باشید تا نکات مهم در این زمینه را بدانید. 

 

 

کارگزاری که قدمت بیشتری دارد و اعتماد بیشتری به آن است. کارگزاری مفید به عنوان یکی از سه کارگزاری برتر کشور در میان کارگزاری های متعدد، خوشنام و سرشناس در میان سهامداران بورس است. کارگزاری مفید می تواند به عنوان راهنمای سرمایه گذاران در توزیع سرمایه خود بین چند سهم و تشکیل پرتفوی مناسب باشد. قدمت بیش از 20 ساله این کارگزاری و ارتباط با شرکتهای بزرگ خارجی، این کارگزاری را به عنوان یکی از کارگزاری های بزرگ در کشور معرفی نموده است.

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

کارگزاری مفید؛ بزرگترین کارگزاری

کارگزاری مفید به عنوان بزرگترین کارگزاری در ایران و اولین هلدینگ خدمات بازار سرمایه که بیش از 6 میلیون کاربر را با خود همراه ساخته است. دارایی تحت مدیریت این کارگزاری در حدود 270 هزار میلیارد ریال است. کارگزاری مفید بیش از 4000 نقطه در ایران را تحت پوشش خود قرار داده و به ارائه خدمت مشغول هستند. ابتدای فعالیت این کارگزاری شاید به سال 1373 باز می گردد و در سالهای اخیر با همکاری های بین المللی خود توانسته تا اعتماد سهامداران را بیش از بیش به خود جلب نماید.

 

 

کارگزاری مفید با ارائه نرم افزار بومی شده خود به نام ایزی تریدر توانسته است تا بازار بورس را برای سهامداران خود ملموس تر نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید بازار را به کاملترین شکل خود رصد نمایید. اطلاعات شرکتها و تغییرات قیمت به همراه نمودارهای حرفه ای در اختیار سهامداران و کاربران این کارگزاری است. کارگزاری مفید دارای شرکتهای دیگری از جمله شرکت سبدگردانی انتخاب مفید، شرکت مشاوره سرمایه گذاری ایده مفید و شرکت پردازش اطلاعات مالی پویا می باشد که تمامی این شرکتها در حوزه مالی و بورس راهنمای سهامداران خواهد بود. در ادامه نحوه ثبت نام در کارگزاری مفید را با همدیگر مرور می نماییم.

آشنایی با کارگزاری مفید

برای ورود به بازار بورس باید در یک کارگزاری حساب کاربری داشته باشیم. یعنی در کارگزاری ثبت نام نماییم. برای این کار می توان از کارگزاری مفید شروع کرد که یکی از کارگزاری های بزرگ و برجسته در کشور می باشد. بعد از این که افتتاح حساب انجام شد، باید به همراه اصل مدارک شناسایی معابر و کد 10 رقمی دریافتی سجام به شعب دفاتر پیشخوان مراجعه نمود. بعد از احراز هویت می توان زیر نظر کارگزاری مانند کارگزاری مفید به معامله بپردازید.

کارگزاری مفید

اما قبل از انجام معامله باید سامانه های معاملاتی و اپلیکیشن ها را بر موبایل خود نصب نمایید. باید دقت داشته که کارگزاری وجه نقدی برای خرید و فروش سهام در اختیار مشتری قرار می دهد که به آن اعتبار می گویند. انجام معامله به طرق مختلفی صورت می پذیرد. در کارگزاری مفید اعتبار برای مشتریانی در نظر گرفته می شود که عضو پلکان باشند که در این طرح بسته های اعتباری در ازای پرداخت امتیاز به مشتریان داده می شود. کارگزاری مفید از مشتریانی که فعالیت مستمر داشته و به صورت پیوسته با کارگزاری همراه هستند، حمایتهای متعددی در نظر گرفته است.

مقاله پیشنهادی:  کدال چیست؟ کامل ترین آموزش سایت کدال بورس، کدال چارت فارسی (1401)

کارگزاری مفید در طرحی جالب با ارائه بسته های اعتباری شرایط را فراهم آورده است تا سهامداران بتوانند با اعتبار مفید به خرید و فروش سهام مبادرت ورزند. این بسته ها با دریافت امتیازهای مختلف از سوی ارتباط بین کارگزاری مفید و مشتریان تامین می شود.

کارگزاری مفید نامی آشنا در بورس

 

مثلا با دارا بودن 1150 امتیاز یک بسته اعتباری 30 روزه با قیمت 100 میلیون تومان در حساب آنلاین سهامدار متقاضی افزوده می شود که این مبلغ به عنوان جایزه فعالیت مستمر مشتری است که به هر مقدار که بخواهد می تواند به معامله بپردازد. این ماهیت تشویقی باعث خواهد شد تا مشتریان با رغبت بیشتری به کارگزاری مفید روی آورند. قانون بورس اعلام می دارد که حداکثر تا 60 درصد ارزش پرتفوی فرد را می توان از کارگزار اعتبار دریافت نمود. در نتیجه حداقل ارزش پرتفوی مورد نیاز برای دریافت بسته اعتباری 167000000 ریال می باشد که در مقابل آن می توان یک بسته اعتباری 100 میلیون ریالی 30 روزه دریافت نمود. این مبلغ یک اعتبار دو طرفه و یک اعتماد است. اما باید توجه داشت که طبق قانون بورس به برخی از سهامها این اعتبار تعلق نگرفته و نمی توان از این مزیت بهره برد. برای آشنایی بیشتر با کارگزاری مفید تماس حاصل نمایید.

نرم افزار مفید تریدر کارگزاری مفید

کارگزاری مفید به عنوان رابط میان سازمان بورس اوراق بهادار و سهامداران با استفاده از نرم افزار بومی شده خود، نیاز سهامداران را مرتفع می نماید. سامانه معاملاتی کارگزاری مفید، مفید تریدر است. این نسخه بومی شده نرم افزار متا تریدر است. متاتریدر نرم افزار قدیمی و مورد استفاده بسیاری از کاربران بورسی در سراسر جهان است. در این نرم افزار با استفاده از امکانات موجود می توان نمادهای بورسی را رصد نمود و تغییرات قیمت به همراه نمودارهای مربوطه را مشاهده کرد.

نرم افزار مفید تریدر

این نرم افزار به سهامداران این اجازه را می دهد که به صورت آنلاین به معامله در بازار بورس بپردازند. این نرم افزار که به صورت رایگان از طریق سایت کارگزاری مفید در دسترس عموم قرار می گیرد، به عنوان راهنمای کاربران خواهد بود. در نرم افزار مفید تریدر حتی می توان تابلوی عرضه و تقاضا را دید. این تابلو راهنمای مناسب معاملات است. در مفید تریدر می توان نمادهای بازار بورس و فرابورس را معامله نمود و این مورد حجم گسترده ای از بورس را در مقابل چشمان کاربران قرار خواهد داد. کارگزاری مفید امکانات گسترده دیگری در اختیار کاربران قرار خواهد داد که جهت آشنایی بیشتر به سایت این کارگزاری مراجعه نمایید.

مقاله پیشنهادی:  مفید آنلاین مفید تریدر و ایزی تریدر چیست - فیلم آموزش کامل

مشاوره و صندوق سرمایه گزاری مفید

برخی از افراد ریسک گریز هستند و تمایلی ندارند که به واسطه ریسک، بخشی از سرمایه خود را درگیر نمایند. این نوع از افراد باید سود ثابتی دریافت کنند و بر مبنای آن ثروت خود را ارتقاء دهند. کارگزاری مفید با مشاوران خود، افراد را به سمت سرمایه گذاری در صندوق های با درآمد ثابت هدایت می کند. در این صندوق ها نوسانات در درازمدت کمتر خواهد بود و همین موضوع به معنای ریسک کمتر است. البته باید توجه داشت که تضمین سود از طرف صندوق ها طبق قوانین سازمان بورس غیر مجاز است. اما باید گفت که صندوق های مفید به سهامداران به صورت ماهانه سود پرداخت می نمایند.

 

مشاوره سرمایه گذاری کارگزاری مفید

 

کارگزاری مفید در طرحی جالب با ایجاد انواع اپلیکیشن و خصوصا اپلیکیشن بامبو، در خصوص سرمایه گذاری به افراد و سهامداران مشاوره داده و به مانند یک مربی مالی عمل خواهد نمود. بامبو کمک خواهد کرد تا اهداف مالی خود را بهتر بشناسید. برنامه ریزی مطلوبی داشته باشید و قابلیت های مالی خود را افزایش دهید. کارگزاری مفید با طرح های متنوع خود توانسته است تا سهامداران را در مسیر دقیق سرمایه گذاری به صورتی موفق راهنمایی نماید. جهت هر گونه مشاوره با کارگزاری مفید تماس حاصل نمایید.

شروع معامله گری با کارگزاری مفید

سرمایه گذاری را می توان حمایت از شرکت و کسب سود در قبال پذیرش ریسک مطرح نمود. در این دیدگاه چند مفهوم نهفته است. اول آنکه حمایت از تولید یک منفعت عمومی است که به واسطه آن حتی تک تک افراد جامعه نفع خواهند برد. نکته دوم سود پذیرفته است که آن را بازده می نامیم. نکته سوم ریسک است که این به مفهوم آن است که به واسطه ریسک کردن می توان منفعت بیشتری طلب کرد. همواره این مقادیر به دلیل تصادفی بودن، دارای احتمال رخداد هستند یعنی می توان رخداد تحقق آنها را تخمین زد. در نتیجه درصد تحقق سود بیشتر به معنای موفقیت شرکت در رسیدن به مطلوبیت بیشتر است و همین موضوع باعث خواهد شد تا سهامداران رغبت بیشتری به این شرکت داشته باشند.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

کارگزاری مفید با شناسایی شرکتهای برتر که در طول زمان خود را ثابت نموده اند، سهامداران را به انتخاب سهام این شرکت ها سوق می دهند. تمام این موارد بخشی از اصول تشکیل پرتفوی است که ریسک کمتر با بازده بیشتر را طلب می کند. کارگزاری مفید با استفاده از تجربه کارشناسان خود در این مسیر راهنمای سرمایه گذاران خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سایت کارگزاری مفید به آدرس  www.emofid.com مراجعه نمایید.

 

مفید آنلاین کارگزاری مفید

 

افراد متعددی به سرمایه گذاری در بورس روی آورده اند و بسیاری سالها است که با بورس آشنا هستند اما عده زیادی هستند که از حضور در بورس رضایت کامل را نداشته و انتظارات آنها برآورده نشده است. به نظر می رسد که در ابتدای امر این گروه نتوانسته اند از آموزش های دقیق و درست برخوردار شوند. اما باید گفت که اگر افراد به صورت غیر مستقیم در بورس سرمایه گذاری نمایند، امکان رسیدن به موفقیت آنها و رضایتشان بیشتر می شود.

زمانی که سرمایه گذاری غیر مستقیم را انتخاب می کنید، شخص یا گروه دیگری را به عنوان نماینده انتخاب می کنید تا از سوی شما در سرمایه گذاری وارده شده و راهنمای شما باشد. کارگزاری ها همین وظیفه را دارند. این روش یک راه حل قدیمی برای سرمایه داری است. کارگزاری مفید در سالهای گذشته با افتخار توانسته است تا قشر عظیمی از سرمایه گذاران را به سمت خود کشانده و رسیدن به سرمایه بیشتر را برایشان محقق سازد. عملکرد ده سال اخیر کارگزاری مفید نشان داده است که سرمایه سهامداران از متوسط بازدهی بورس بیشتر و تقریبا دو برابر بوده است. کارگزاری مفید با 10 صندوق سرمایه گذاری، 370 سبد اختصاصی و سالیان سال تجربه در خدمت شماست.

مقاله پیشنهادی:  ورود به سایت کارگزاری آگاه با صد در 100 نکات!

آموزش بورس با کارگزاری مفید

کارگزاری مفید یکی از با سابقه ترین کارگزاری کشور است که قدمتی بیش از 25 سال را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. کارگزاری مفید جهت ارتقای دانش سهامداران در سایت خود به آدرس www.emofid.com بخشهای متنوعی را ایجاد نموده است تا به واسطه آن بتواند به ارائه خدمات بورسی به افراد مختلف و سهامداران بپردازد. از جمله قسمتهای مهمی که در سایت کارگزاری مفید قایل رویت است، بخش آموزش می باشد. در قسمت آموزش می توانید مطالب آموزش بورس و روشهای سرمایه گذاری به همراه کلاس های برگزار و ارائه شده را مشاهده نمایید. آنچه در بدو ورود به بورس لازم است، آموزش و داشتن آگاهی نسبت به فضای بورس است.

 

آموزش بورس کارگزاری مفید

 

در سایت کارگزاری مفید، سامانه های معاملاتی و انواع نرم افزارها و اپلیکیشن های این کارگزاری که جهت استفاده علاقه مندان و سهامداران تولید شده است، معرفی گردیده که این نرم افزارها و اپلیکیشن ها به عنوان نیاز معاملاتی سهامداران است. از جمله مطالب دیگری که در این سایت به چشم می خورد که برای سهامداران بسیار مفید است، انواع مقالات متعددی است که به منظور آشنایی با بورس و معامله در آن تهیه و تدوین شده است. با کارگزاری مفید همراه باشید.

مراحل سرمایه گذاری در کارگزاری مفید

برای سرمایه گذاری در کارگزاری مفید باید چند گام را طی نماییم.

گام اول آن است که نسبت به کاری که می خواهیم انجام دهیم، دانش کافی به دست آوریم. در این راستا، کارگزاری مفید با استفاده از کارشناسان خود به ارائه مشاوره اولیه پرداخته و اهداف شما را با توجه به ظرفیت کارگزاری منطبق خواهد نمود.

گام دوم بررسی ریسک پذیری سرمایه گذار است. برای سهامداری باید ریسک پذیر باشید. اگر ریسک را دوست ندارید، باید از بورس خارج شوید و در جای دیگری مانند پس انداز سرمایه در بانک که ریسک آن به شدت پایین است، سرمایه گذاری نمایید.

گام سوم پیوستگی در ارتباط با کارگزاری مفید است. تماس های مکرر با کارگزاری و ایجاد ارتباط باعث می شود تا بتوانید به آنچه نیاز دارید، دست یابید. با ارتباط مستمر می توانید علاوه بر افزایش آگاهی خود نسبت فضای بورس، روند افزایش سرمایه و رشد قیمت سهام خود را رصد نمایید و بازدهی و سود دهی خود را ملاحظه نمایید. البته ارتباط مستمر فقط با تماس حاصل نمی شود و با استفاده از نرم افزارهای معاملاتی کارگزاری مفید این امکان فراهم شده است. نرم افزارها رابط سهامداران با کارگزاران هستند. کارگزاری به عنوان پشتیبان از طریق همین نرم افزارها، سهامداران را هدایت می نمایند.

مقاله پیشنهادی:  معرفی و بررسی کارگزاری فارابی و نظرات - ورود به کارگزاری فارابی

شروع بورس با کارگزاری مفید

کارگزاری مفید برای تمام کسانی که تمایل دارند در بورس سرمایه گذاری نمایند، شرایط مطلوبی را فراهم نموده است. پشتیبانی های پیوسته و مستمر باعث خواهد شد تا بسیاری از سهامداران علاقه مند شوند با کارگزاری مفید در مسیر بورس همراه شوند. با توجه به این که بورس از بخشهای متنوعی تشکیل یافته و از جمله اجزای آن، بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی می باشند، لذا نیاز است تا در این خصوص واسطی با سهامداران همراهی نماید.

کارگزاری مفید در این خصوص گزینه مناسبی است. با توجه به این که خرید و فروش نیز از طریق رایانه یا گوشی همراه صورت می پذیرد، کارگزاری مفید با انواع نرم افزارها و اپلیکیشن ها در این قسمت نیز موفق عمل نموده است. مفید تریدر، آنلاین پلاس، ایزی تریدر و ایزی تریدر همراه از انواع این نمونه ها هستند که کارگزاری مفید با بومی سازی نرم افزارها سعی در جلب رضایت مشتری داشته است. حتی کارگزاری مفید مبدع طرحی بوده است که به واسطه آن مانده حساب افراد در بورس بیکار نمانده و به این واسطه می توانند با مانده پول خود نیز سرمایه گذاری کنند. برای کسب اطلاع از طرح حامی کارگزاری مفید به سایت این کارگزاری مراجعه نمایید.

تماس با کارگزاری مفید

 

در صورتی که از این کارگزاری استفاد ه میکنید و یا قصد استفاده از این کارگزاری را دارید نظرات و پیشنهادهای خود را در انتهای این مطلب با دوستانتان به اشتراک بگذارید…

مقالات مرتبط

1 نظر در “کارگزاری مفید: (emofid) آیا کارگزاری مفید معتبر است؟ مفید آنلاین”

  1. باسلام خدمت دوستان وسرمایه گذاران محترم دوست تان بنده چندتامطلبی خواهم نوشت اگرازنظرهرکدام شماعزیزان برخلاف نوشته های بنده بوددر یره این پیام برای بنده تعیدنکیدمثلایکی ازشماعزیزان رامیگم،آیاشمادریکی ازکارگرازایی،هادارایی داشته باشیدوپیگیردارایز،ااتون،باشیدودریکی ازکارگزاریی هادارایی تون پیداکتیدوازازاون کارگزاری ادعای دارای تون کنیددرمقابل،همان کارگزاری،هرجورندارک،بخواهدوشماهم تحویل بدهید خواستن این مدارک سه ماه طول بکشدوددخواستن مدارک شمابدونکه لحصه،تعغیرکنیدارسال کتیدوبعدازسه با مدارکی دیگه ای بخواهدوشماهم بگین،که،این نرلرک،عارامگرچتدروزقبل،ارسال،تکردم،ررمقابل،حواب،شنابگن،ببیتیدمالیت،همه،سمارااذیت،کردین،بی،خیال این،دارایی،تون،بشیدولی،نشدحالاماچنبن دارایی،راتداریم،به،شماتحویل،بدهیم وضمناشماچراگذاشتین که صتدوق های،که،شماتلق،دارد۷یا۸سال،بماندکه،الان دارای،تون،نزدیک،له،۳۰۰میلیاردتومان برسد درجواب این حرف مسخره کارگزاری بگین،که این حرف چیست که سماگفتبن،اصلادلم خواسته،شماالان،وظیفه،دارین،دارایی لتده،رابدهیدودرجواب،حرف،شمابگن،بروهرجادل،تان میخواهدشکایت کن مانداریم،چنین،دارایی،رابه،شمابدهیم حالاکارگزاریی فارابی،درجه،یک،کلاهبرداروحقه،با کارگزاری مفیددرجه یک،کسافت،وکلاهبردارکارگزاریی،کیان،ازهمه اینهابدترهست،کارگزاری بازکرده بلکه،شرکت حقه،بازمال،مردم،راغارت کردنندوکلاهبرداروکارگزاریی آگاه،همچنین،ویاهرکدام ارکارکزاریی هاراشمامیگبن،اون رابرایتان بگم که چطوری کلاهبرداری،میکنندکارگزاریی کاریزمایعنی،کیان ترین وکلاهبردارترین،جایست همین،الان که نام اینهارااساره کردم،نزدیک به ۷یا۱۳سال است،دارایی بنده راغارت کرده اتدوبعدازاین مدت،ازاول،این سال پیداکردم تحت،هیچ شرایطی حاضرنبستن دارایی بنده،راتحمل دهندوتک،تک اینهارانام برده ام،درپرتفوی،خودم،مبلغ ۵میلیاردتومان فقط سوددهی دارم،غارت کردننددرکارگزاریی،کیان،دیجیتال،نزدیک به ۱۰۰میلیلارتومان،طلب،یوددهی،دارم ازاول،این،سال،هرروز یادآوری،میکنم ولی،کدام،کثافت هست موش،شنواپس،دوستان،وسرمایه،گذاران،عزیزخداراشاهدمیگیرم تک تک،اینهارااشاره،کرده ام،درجه،یک کلاهبردارحقه،بازمال،حرام،وغارتگرهستن،یک،فیلم،آمریکایی بودنام،فیلم غارتگربودبایدنام اون،راروی،این،کارگزاریبهاگذعشت،قبل،این،هم چنبن،حرفهایی،نوشته،بودم درسایت،کیان،دزجیتال،کدام خبرنگاربودونرفهای،بنده،راتعیدکرده،بودوزیرخرفهای،بنده نوسته،که،آقایان حرفهاحقیقت داردکارگزاریی کیان،دیجیتال کلاهبردارهست،درجواب،بنده،دوباره،نوشتم،که برای،تک تک،حرفهایم،مدرک دارم بونه مدارک نگفته ام حالانک،شماهارامیگم،مواظب،دارایی هاتون باشیدشک،نکنیداین،مال حرام خورداری هم،دارایی،شماهاراغارت،میکنندحیف،حیف،دربعضی،سایت،هدایت کارگزاریی،هااین،چنین،تعریف،میکنندواقعابیاقت چنین،تعریف،رادارندکارگزاریی،ندبرآسیاعکس ازپرتفوی،خودم،مرفتم،وبرای،پشتیبانی ارسال،کردم خمین،چندروزپیش،درحواب،چه،بگه،بهتراست،والله،فلانی،بخشی این چنین دارایی،رانداریم،چه،میشودازاین،دارایی،بگذری،یاکارگزاریی،مهرآفرین،کمترین،نبلغ،سوددهی،دراو
    ین،کارکزاریی،تلق،گرفته،همین،دیروزی هاراارسال،کردن،نوشته ازطریق،سپرده،گذاری،پیگیری،کن،میگم،که،آقای فلانی،ابن،یوددهی،درکارگزاری،مهرآفرین،هست،به،یپرده،گذاری،چه،بگم،خلاصه،دوست،تان،قیم میخورم،ازروی،دل،سوزی،برایتان،یادآوری،کردم تااینکه،بشناسبن،همین،انساءالله،که،نوفق،وپیروزمیشویدیاحق

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا