بروکر آلپاری: ثبت نام در سایت آلپاری (Alpari)

ثبت نام در بروکر الپاری

 

سایت آلپاری alpari یکی از بروکرهای قدیمی و معتبر جهان با سابقه بیش از 22 سال فعالیت در بازارهای فارکس است. این بروکر تقریبا 5 سال است که درمیان خدمات خود، باینری آپشن را نیز اضافه کرده است. بسیاری افراد بدنبال آموزش ثبت نام در سایت آلپاری alpari بصورت تصویری هستند که در این مقاله به آن می پردازیم. اگر تمایل به حضور در این بروکر معتبر و باسابقه را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله چارت ایران با ما همراه باشید.

معرفی بزرگترین و مشهورترین بروکر فارکس برای ایرانیان

این یکی از بروکرهایی است که ایرانی ها را مجاز دانسته و اهمیت زیادی می دهد. این بروکر به اندازه ای تریدرهای ایرانی را  ارزشمند می داند که هم پشتیبانی فارسی برای ایرانیان راه اندازی کرده است. علاوه براین، برای ایرانی ها، زبان فارسی در این سایت راه اندازی شده و فارسی زبانان بهترین رابط کاربری را دردسترس دارند. 

 

 

مقاله پیشنهادی:  اخبار فارکس: سایت فارسی اخبار فارکس (Forex)

هشدار : برورکرهای زیادی به تازگی در بازار ایران وارد شده اند اما قابل اطمینان نیستند. آنها تبلیغات زیادی کرده و بونوس های زیادی می دهند. هرچند که برخی از آنها داخل کشور خودشان معتبر هستند اما برای ایرانی ها قابل اعتماد نیستند. زیرا براحتی قادرند موجودی ایرانی ها را مسدود کرده و شما هیچ کاری از دستتان برنمی آید. ما صرفا آلپاری فارکس را تایید کرده و به آن اعتماد داریم. زیرا این سایت دارای شهرت جهانی ویگولاتوری قدرتمندی داشته و چندین سال سابقه همکاری با ایرانی ها را دارد.

بدلیل ارزشمند بودن این بروکر برای ایرانیان، در این مقاله علاوه بر ارائه توضیحات کامل برای معرفی و آموزش ثبت نام بروکر آلپاری، شما را با فضای کاربری این بروکر آشنا می کنیم.

(در صورتی که لینک باز نشد ، نیاز به استفاده از فیلتر شکن هست)

 

جهت افتتاح حساب در سایت اصلی و رسمی آلپاری حتما روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام بروکر آلپاری شوید. 

ثبت نام در الپاری

ورود و ایجاد حساب در سایت اصلی و رسمی آلپاری

 

برای ایجاد حساب کاربری باید وارد سایت آلپاری شوید. پس از ورود به این سایت، باید مشخصات دقیق خود ازجمله نام و نام خانوادگی (به زبان انگلیسی)، ایمیل معتبر و شماره همراه خود (بدون صفر ابتدایی) را وارد نمایید. پس از ورود اطلاعات، باید تیک پذیرش قوانین را زده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

ثبت نام در الپاری

 

تابعیت کشور خود، شهر محل سکونت خود را در مرحله بعدی باید وارد کرده و روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

الپاری ثبت نام

 

در مرحله بعدی، باید یکی از ۲ روش را برای دریافت کد تاییدیه برای بروکر انتخاب کنید:

  • در روش اول برای شما ایمیل ارسال می شود. در روش دوم، کد به شماره همراه شما ارسال می شود.
  • روش دوم قطعا سریع تر و راحتر تر است و توصیه می کنیم این روش را انتخاب کنید.
ثبت نام فارکس

 

پس از دریافت کد تاییدیه و وارد کردن این کد در کادر موردنظر، با کلیک روی گزینه اتمام ثبت نام، به مرحله بعدی وارد می شوید. در این مرحله، باید رمز عبوری را برای حساب کاربری خود مشخص کرده و سپس روی گزینه فعال سازی کلیک نمایید. دقت کنید که رمز عبور حداقل باید دارای 8 کاراکتر بوده و حاوی حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد باشد. سعی کنید این پسورد را در جایی امن یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید. 

مقاله پیشنهادی:  معرفی و بررسی کارگزاری فارابی و نظرات - ورود به کارگزاری فارابی

 

ثبت نام فارکس الپاری

 

اگر در آلپاری ثبت نام کردید به آیدی تلگرامی زیر پیام بدهید تا آموزش های کامل ویدئویی بروکر آلپاری و استراتژی بصورت کاملا رایگان برای شما ارسال شوند.

chartiran_com@

 

البته در برخی مواقع، خود سایت آلپاری برای شما پسوردی را انتخاب می کند و ممکن است تصویر فوق به شما نمایش داده نشود. در این حالت باید وارد ایمیل خود شده و صندوق ورودی یا هرزنامه ایمیل خود را بررسی کنید. در این صورت، از سوی آلپاری ایمیلی  دریافت می کنید که رمز عبور شما در همان ایمیل قابل مشاهده است. به منظور تغییر رمز عبور می توانید از قسمت تنظیمات بالای صفحه این کار را انجام دهید. سپس با کلیک روی گزینه امنیتی و شخصی سازی به صفحه جدیدی وارد شده و براحتی پسورد خود را تغییر دهید. کار ثبت نام آلپاری شما تا این مرحله به پایان رسید.

اما به منظور فعالیت در آلپاری باید کار دیگری هم انجام دهید. سایت آلپاری هم از فارکس و هم از باینری آپشن پشتیبانی می کند. بنابراین برای معامله در این حساب ها باید ابتدا حساب فارکس یا باینری آپشن را برای خود ایجاد نمایید. در ادامه این مقاله، نحوه ساخت هر دوی این حساب ها (فارکس و باینری) را آموزش می دهیم. 

آموزش ساخت حساب فارکس آلپاری

در سایت آلپاری، مطابق با تصویر زیر، بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

ثبت نام در فارکس

 

پس از کلیک بر روی این گزینه، می توانید هم فضای لایو فارکس و هم حساب دموی خود را بسازید. مطابق با تصویر زیر، دو گزینه حقیقی و مجازی را خواهید دید. گزینه حقیقی به معنای حساب لایو یا ریل است و منظور از گزینه مجازی حساب دمو است. روند ساخت دمو و لایو تفاوتی با هم ندارند.

توصیه می شود افراد تازه کار برای آشنایی با محیط فارکس آلپاری، در ابتدا حساب دمو باز کنند. این افراد بهتر است پس از کسب اطلاعات کافی، حساب حقیقی بسازند. اگر در هر قسمتی از کار سوالی برایتان پیش آمد، در همین صفحه کامنت کنید تا پاسخ خود را سریعا دریافت کنید. در ساخت حساب عجله نکنید و بدون اطلاعات این کار را انجام ندهید. 

باتوجه به شکل قبل، با انتخاب گزینه حقیقی، 6 گزینه قابل مشاهده است:

  • برای افرادی که در ابتدا هیچ سرمایه ای ندارند می توانند با انتخاب گزینه nano.mt4 یک دلار در حساب خود دریافت کنند.
  • افرادی که حداقل 20 دلار اولیه دارند می توانند گزینه standard.mt4 را انتخاب کنند.

درمورد موجودی حساب، سه گزینه را مشاهده می کنید که باید گزینه دلار یا  USD را انتخاب کرده و درنهایت روی دکمه سبز رنگ افتتاح حساب کلیک کنید.

در مرحله بعدی، نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به متاتریدر4 به شما داده می شود.

افتتاح حساب فارکس آلباری

 

اموزش بروکر الپاری

 

آموزش کامل متاتریدر 4 برای کاربران بروکر آلپاری

آموزش متاتریدر 4

اگر از بروکر آلپاری استفاده میکنید پیشنهاد میشود حتما این ویدپو بسیار مهم را مشاهده کنید در این ویدپو آموزش کامل متاتریدر 4 از نحوه لاگین شدن آن از طریق سایت alpari گرفته تا نحوه باز کردن معامله و تعیین حد ضرر و کلی مطلب مهم دیگر که باید به آنها آگاه باشید گفته خواهد شد لذا پیشنهاد میشود ویدئوی زیر را دانلود کنید تا بتوانید آن را بار ها مشاهده فرمایید چرا که اگر تازه کار باشید با یکبار دیدن قطعا به همه نکات مسلط نخواهید شد

اگر با متاتریدر آشنایی ندارید می توانید آموزش کامل ویدیویی نرم افزار متاتریدر را ببینید.

 

حالا با داشتن نام کاربری و کلمه عبور می توانید وارد متاتریدر شده و براحتی به معامله بپردازید. زیرا معاملات در داخل متاتریدر انجام می شود.

شما باید متاتریدر4 را دانلود کنید که به این منظور میتوانید به کابینه شخصی خود در آلپاری مراجعه و از قسمت سایدبار سمت چپ گزینه دانلود متاتریدر را کلیک کنید. (همانند تصویر زیر)

اموزش ثبت نام در فارکس

 

اما برخی دوستان به فارکس و فعالیت در آن علاقمند هستند. می توانید آموزش صفرتا صد فارکس را در سایت ما مشاهده نمایید.

 

آموزش احراز هویت در بروکر آلپاری

به منظور فعالیت در بروکر آلپاری ، پس از ساخت حساب در این سایت باید احراز هویت انجام شود. احراز هویت یا وریفای شدن حساب کاربری شما در این سایت اجباری است. البته بدین منظور، نیازی به پاسپورت نداشته و خیلی راحت با ارسال تصویر کارت ملی خود می توانید وریفای حساب کاربریتان را انجام دهید.

آموزش متاتریدر

 

به منظور انجام این کار، مطابق با تصویر زیر، می توانید با ورود به سایت آلپاری، از منوی بالای سایت روی گزینه حساب من کلیک نمایید. پس از کلیک، منویی باز می شود که از بین گزینه ها باید گزینه ارسال مدارک را انتخاب نمایید.

صفحه جدیدی باز می شود که در انتهای صفحه با استفاده از گزینه ارسال مدارک می توانید مدارک خود را ارسال کنید. با انتخاب این گزینه، مدارک خود برای احرازهویت را انتخاب کرده و در کادر بعدی، عکس شفافی از کارت ملی خود را بارگذاری کنید. فرمت های تصویری قابل پشتیبانی در سایت برای شما نمایش می یابد. فرمت عکسی که آپلود می کنید باید یکی از همان فرمت های مجاز باشد تا آپلود عکس با موفقیت انجام شود.

پس از آپلود عکس می توانید روی گزینه ارسال کلیک کرده تا حسابتان وریفای شود. درخواست های وریفای حساب در روزهای کاری و غیرتعطیل بررسی می شوند. بازارهای جهانی و بروکرها در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هستند. در روزهای هفته نیز حدودا 4 تا 8 ساعت ممکن است وریفای حساب شما زمان ببرد.

مقاله پیشنهادی:  بروکر آمارکتس: ثبت نام در بروکر Amarkets+ آموزش آمارکتس

آموزش ساخت حساب باینری آپشن آلپاری

دوستانی که قصد فعالیت در محیط باینری آپشن را دارند، می توانند حساب باینری آپشن آلپاری بسازند. بدین منظور، وارد صفحه اصلی اکانت خود شده و مجددا روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید. پس از کلیک روی این گزینه وارد صفحه بعدی می شوید که برای ساخت حساب باینری آپشن باید گزینه alpari fix_contracts را انتخاب کنید.

ثبت نام در الپاری

 

در قسمت نوع حساب، گزینه حقیقی تنها به معنای حساب لایو است. درمورد حساب دمو باینری آپشندر آلپاری، در قسمت بعدی این مقاله توضیح داده می شود. پس گزینه مربوطه را انتخاب کرده و پس از انتخاب گزینه USD، بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک نمایید. تا اینجای کار، حساب باینری آپشن شما در آلپاری ساخته شد.

برای ورود به پلتفرم لایو باینری آپشن، به صفحه اصلی پروفایل شخصی خود رفته و همچون تصویر زیر، بر روی گزینه ورود به پلتفرم fix_contracts trader در قسمت پلتفرم های تجاری کلیک کنید. 

آموزش ساخت حساب باینری آپشن آلپاری

 

ورود به قسمت دمو باینری آپشن در آلپاری

برای ورود به دموی باینری آپشن باید روی این لینک کلیک کنید تا بتوانید به محیط دمو وارد شوید:

تا اینجای مقاله آموختید چگونه در آلپاری ثبت نام کنید. چگونه در آلپاری حساب لایو و دموی فارکس و حساب باینری آپشن بسازید.  همچنین آموختید چگونه وارد پلتفرم معاملاتی شوید.

مقاله پیشنهادی:  بروکر آلپاری: ثبت نام در سایت آلپاری (Alpari)

نکات مهمی درمورد بروکر آلپاری وجود دارد که بهتر است هنگام فعالیت در این بروکر از آنها مطلع باشید:

  • در زمان نگارش این مقاله، هیچ طرحی برای پاداش یا بونوس از سوی آلپاری ارائه نشده است.
  • به منظور وریفای حساب خود می توانید یک تصویر از کارت ملی خودتان در پروفایل شخصی خود آپلود کنید. درواقع، نیازی به ترجمه کارت ملی نخواهید داشت.
  • حداقل واریزی برای شارژ حساب نانو فارکس مبلغ 1 دلار است. برای حساب استاندارد فارکس، حداقل واریزی مبلغ 20 دلار است. 
  • برای حساب باینری آپشن حداقل واریزی مبلغ 1 دلار است. 
  • می توان شارژ حساب را از طریق وبمانی و اتریوم و یا واریز بصورت ریالی انجام داد. هر ایرانی می تواند براحتی ازطریق این سه روش نام برده، حساب خود را شارژ نموده یا درخواست برداشت موجودی حساب داشته باشد. اگر قصد واریز ریالی را دارید، باید با پشتیبانی سایت آلپاری هماهنگی های لازم را داشته باشید.
  • در آلپاری قادرید در هر روز بی نهایت ترید داشته و هیچ محدودیتی همچون سایر بروکرها نخواهید داشت.
  • شما می توانید 20 ترید همزمان تا سقف 5000 دلار باز کنید.
  • بروکر آلپاری فاقد سقف واریز و برداشت است. یعنی هر میزان که بخواهید می توانید دلار وارد حساب خود کرده یا از آن خارج کنید. 
  • هر فرد می تواند 2 حساب آلپاری بسازد و به هیچ عنوان بلاک نخواهد شد.

یک نکته مهم درمورد تمامی بازارهای بین المللی در سرتاسر جهان، روزهای کاری و تعطیلی است. در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته در تمامی بازارهای مالی،‌ هیچ معامله گری قادر به فعالیت نخواهد بود. پیشنهاد می شود در این دو روز سطح دانش و اطلاعات خود را با مطالعات بیشتر بالا برده یا این دو روز را استراحت کنید!

در ویدئوی زیر بصورت کامل و جامع در مورد کابینه شخصی بروکر آلپاری صحبت میشود.

اگر ویدئو لود نشد فیلتر شکن خود را خاموش کنید

نکات بسیار مهمی دارد و پیشنهاد میکنم حتما مشاهده کنید.

 

 

در ویدئوی دوم هم بصورت کامل در مورد قسمت fix contracts trader با فضای باینری آپشن سایت آلپاری صحبت میشود.

 

همچنین اگرمی خواهید نحوه شارژ یا برداشت اکانت آلپاری را بدانید، این مقاله را بخوانید.

آیا در آلپاری سبدهای سرمایه گذاری یا حساب پم وجود دارد؟

از دیگر امکانات بروکر آلپاری می توان سبدهای سرمایه گذاری یا حساب های پم را نام برد. برخی افراد مایلند در طول مدت یادگیری خود، سرمایه ای را در یکی از تریدهای مورداعتماد در این بروکر قرار داده و با انجام معاملاتی روی این سرمایه، سودهایی بدست آورند. حال از کجا اطمینان کنید فردی که با پوش شما ترید انجام میدهد، کلاهبرداری نکند؟ چطور می توانید اعتماد کنید که سرمایه شما را سرقت نکند؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که در حساب های پم در بروکر آلپاری به هیچ وجه امکان سرقت سرمایه شما توسط تریدر دیگری وجود ندارد. زیرا معامله گری که قصد ترید با سرمایه شما را دارد، باید وجهی را بعنوان ضمانت به بروکر پرداخت کند. همچنین این معامله گر صرفا می تواند با پول شما ترید کند و امکان برداشت پول شما برای وی وجود نخواهد بود. بنابراین درمورد امنیت سرمایه خود در این بروکر اطمینان کامل داشته باشید.

لذا برای اینکه بصورت کامل با مفهوم حساب های پم آشنا شوید ویدئویی آماده کرده ایم که بصورت کامل در این باره توضیح میدهد .

 

 

مقاله پیشنهادی:  بروکر لایت فارکس: آموزش ثبت نام+ کار با بروکر لایت فارکس ❤️liteforex ❤️

نکته و سوالی که گاها مطرح می شود این است که درمورد استفاده از حساب های پم در آلپاری ریسک هایی هم وجود دارد. یعنی همچنانکه می توانید سود خوبی بدست آورید، ممکن است دچار ضرر و زیان شوید. بنابراین باید مدیریت ریسک را همچون سایر بازارهای مالی، در بروکر آلپاری نیز بکار برید. دراین مقاله تلاش کردیم آموزش ثبت نام در آلپاری را به شما ارائه نماییم. امیدواریم بتوانید از این آموزش ها استفاده کرده و شاهد بهترین نتایج باشید. هرگونه سوالی دراین مورد دارید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط

6 نظر در “بروکر آلپاری: ثبت نام در سایت آلپاری (Alpari)”

  1. سلام وبا تشکراز مطالب ارائه شده:
    بنده علاقمند به آموزش فارکس وارزهای دیجیتال هستم. هیچ آشنایی با بازار فارکس هم ندارم.(اما در بورس ایران فعالیت دارم.) لطفا اگر امکان داره، آموزش از صفر را برایم راهنمایی کنید.سپاس

  2. سلام

    وقتی قراره رو ارز eur/gpy بای بزنم باید ذلار خریداری کنم یا یورو؟ببخشید من اماتورم ک این سوالو میبرسم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا