کانال تلگرام سیگنال فارکس حرفه ای و دقیق رایگان

کانال تلگرام سیگنال فارکس حرفه ای و دقیق رایگان

بازار بین المللی فارکس جزء وسع ترین و بزرگترین بازارهای مالی جهان به شمار می آید که هر روز میلیاردها دلار در این بازار بزرگ توسط معامله گران معامله می شود. افراد حقیقی و حقوقی ، بانک ها ، موسسه های مالی و سرمایه گذاران فردی می توانند در این بازار سود یا ضرر های هنگفت کنند.

در این بازار، جفت ارزهای خارجی ، نفت ، طلا و دیگر فلزات گران بها، ارز دیجیتال مانند بیت کوین و غیره ، سهام شرکت های بزرگ و … مبادله می شوند و برای همین است که آن را فارکس می نامند. فارکس در واقع مخفف دو کلمه خارجی Foreign و Exchange می باشد که به معنای مبادله ارز خارجی می باشد.

ریسک های بازار فارکس باعث شده تا سود و ضرر این بازار از دیگر بازارهای مالی بیشتر باشد. این ریسک ها به علت بعضی از ویژگی های منحصر بفرد این بازار بزرگ است.

سیگنال فارکس

اول از همه این که خود این بازار دارای ریسک است و مانند همه بازارهای مالی دیگر بالا و پایین می رود. قیمت ارزهایی که در این بازار  معامله می شوند لحظه به لحظه تغییر می کنند. دلیل دیگری که برای ریسک بالای بازار فارکس می توان نام برد وجود اهرم(لوریج) می باشد. اهرم در واقع باعث می شود تا پول شما چندین برابر شود و شما بتوانید با چندین برابر سرمایه خود معامله کنید.

مقاله پیشنهادی: تحلیل تکنیکال

مثلا اگر شما در حساب خود تنها 500 دلار داشته باشید با یک اهرم 1:100 می توانید تا 100 برابر بیشتر معامله کنید. یعنی شما با داشتن فقط 500 دلار می توانید 50000 دلار در بازار فارکس معامله کنید. نکته مهم و ضروری این جاست که هر چقدر که اهرم می تواند سود برساند به همان اندازه هم می تواند ضرر بزند.پس باید در انتخاب لوریج دقت زیادی داشته باشید.در حال حاضر بروکرهایی هستند که تا لوریج 3000 به مشتریان میدهند ، که انتخاب آن بسیار خطرناک هست.

مقاله پیشنهادی:  آمارکتس چیست ؟ ورود به سایت اصلی ❤️ بروکر آمارکتس ❤️

لازم به ذکر هست چیزهای دیگری هم در بازار فارکس وجود دارد که باعث می شود ریسک آن بالاتر برود اما فعلا ما نمی خواهیم درباره آنها صحبت کنیم. فقط همین قدر بدانید که بازار فارکس دارای ریسک بالایی است و بنابراین افرادی که در آن معامله انجام می دهند باید ریسک آن را بپذیرند و در آن به خوبی مهارت و تجربه پیدا کنند چون در غیر این صورت مرتکب ضرر زیادی می شوند.

کسانی که می خواهند در فارکس سرمایه گذاری و معامله کنند باید بتوانند ریسک معامله های خود را مدیریت کنند و بیشترین سود را از این بازار پرنوسان بدست آورند.در این میان در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی چیزی وجود دارد به نام سیگنال که ما می خواهیم در این مقاله درباره آن توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

سیگنال فارکس چیست؟

سیگنال های بازار جهانی فارکس را میتوان نوعی کمک یا ابداع طبیعی در صنعت بازارهای مالی بین الملل دانست. سیگنال ها در حقیقت دلهره آورترین معاملاتی را که یک معامله گر می خواهد آن را انجام دهد را ساده می کند و آن هم تحلیل بازار ( تکنیکال یا فاندامنتال ) و در نهایت تشخیص فرصت های مناسب معامله در زمان مناسب می باشد.

بر طبق تعریف، سیگنال بازار فارکس یک ایده یا نوع آوری معاملاتی روی یک دارایی مالی مشخص است که باید در قیمت و زمانی از قبل توسط تحلیل گر تعیین شده اجرا شود. فارغ از سطح مهارت و تجربه معاملاتی شما در بازار فارکس ، سیگنال های فارکس می توانند به شما در تقویت فعالیت های تجاری خود کمک بسیاری کنند.

مقاله پیشنهادی:  تحلیل تکنیکال در فارکس (آموزش تحلیل تکنیکال فارکس روزانه!!)

به صورت خلاصه می توان گفت سیگنال ها می توانند به شما نشان دهند که در بازار فارکس در چه زمانی و با چه قیمتی، کدام معامله را انجام دهید. در واقع اگر بخواهیم خیلی عامیانه بگوییم، سیگنال یعنی این که شخصی دیگر به شما اطلاعات بدهد و بگوید که بهتر است چه نوع جفت ارزی را در فارکس بخرید و یا چه جفت ارزی را بفروشید.

لازم به ذکر است سیگنال ها در همه بازارهای مالی وجود دارند و فقط مختص بازار فارکس نیست. برای مثال وقتی در بازار بورس ایران ، به افراد گفته می شود که فلان سهم را برای بلندمدت خریداری کنند این سیگنال خرید می باشد.

صحیح و دقیق بودن سیگنال در بازارها به قدرت تحلیل شخص تحلیل گر سیگنال دهنده بستگی دارد. در فارکس این قدرت تحلیل باید بالاتر باشد چون بازار فارکس نوسان های بیشتری دارد.

علاوه بر این ، معامله گرهای باتجربه این موقعیت را دارند که دامنه سودآوری و تجربه خود را با استفاده از سیگنال های فارکس گسترش دهند و به سود بیشتری دست یابند . افرادی که در فارکس دارای تجربه هستند، می توانند با بررسی و تحلیل سیگنال ها قدرت تحلیل خود را بالاتر ببرند.

مقاله مرتبط : تحلیل تکنیکال فارکس

سیگنال های فارکس برای معامله گران جدید و مبتدی نیز سودمند هستند زیرا معامله گران می توانند ضمن یادگیری جریانات بازار فارکس و سودآوری ، کسب درآمد کنند. زمانی که شما یک معامله گر تازه کار هستید و هنوز در حال یادگیری هستید می توانید از سیگنال های فارکس استفاده کنید و کسب سود کنید.

مقاله پیشنهادی:  توصیه های بیل گیتس برای موفقیت، توصیه بیل گیتس برای کسب و کار

ما در مجموعه سیگنال فارکس معتقدیم هر کسی با آموزش صحیح می تواند به موفقیت برسد. راه رسیدن به موفقیت برای همه آدمها باز هست و فقط نیاز به آموزش و تمرین و پشتکار دارد.
چهار سال پیش مجموعه سیگنال فارکس را با هدف گسترش دانش سرمایه گذاری در خارج از ایران شروع کردیم و با بکارگیری متدهای نوین آموزشی بعد از مدت کوتاهی به موفقیت های چشمگیری رسیدیم.

کمک کردن به مردم در جهت ساختن زندگی ای بهتر، و رسیدن به استقلال مالی، از مهم ترین اهداف مجموعه ما می باشد. مخصوصا در شرایط سخت اقتصادی که این روزها وجود دارد، اهمیت این موضوع بیشتر هم می شود که افراد بتوانند با تصمیم گیری های صحیح اقتصادی زندگی بهتری برای خود و خانواده شان بسازند.
به لطف خدا و تلاشهای تمامی همکاران ما مجموعه سیگنال فارکس، متقاضیان این مجموعه به موفقیت های درخشانی رسیده اند.

مقاله پیشنهادی:‌ سرمایه گذاری در بورس

سیگنال های ما با بیش از 80 درصد موفقیت ، میتوانند کمک بسیاری برای معاملات شما در بازار فارکس کنند.

با توجه به فعالیت ایرانیان زیاد در اپلیکشن تلگرام تصمیم گرفتیم فعالیت های خود را نیز در تلگرام استارت بزنیم.

برای عضویت در کانال تلگرام سیگنال فارکس به آدرس زیر مراجعه کنید یا روی بنر زیر کلیک کنید:

https://t.me/+Qtg7mshW_GxjOWZk

کانال تلگرام سیگنال فارکس حرفه ای و دقیق رایگان

این پست تبلیغی هست محتوای آن را رد یا تایید نمیکنیم

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا