آموزش کسب درآمد با چاپ تقویم و راه اندازی کانون های تبلیغاتی

تقویم و کانون تبلیغاتی

آموزش کسب درآمد با چاپ تقویم و راه اندازی کانون های تبلیغاتی

آنچه در این بخش قصد بیان آن است، انجام کاریست که در دو ماه انتهایی هر سال می تواند درآمد بالایی را برای هر شخصی ایجاد کند. کاری که بسیار حالت چریکی داشته و نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای نیز ندارد. همچنین می تواند در هر شهری به اجرا در آید و درآمد بالایی را در زمانی کم و با خطر بسیار کمتر، از کف بازار جمع آوری کند.

حتی برای کسب درآمد از این طریق نیاز است به استفاده از هیچ مکانی جهت معرفی مغازه یا دفتر خودتان نیز ندارید، موضوعی که قیمت کارهای تان را می تواند بسیار کاهش دهد و این یکی از بزرگ ترین مزیت های رقابتی تان نسبت به دیگر رقبا است.

آموزش کسب درآمد با چاپ تقویم و راه اندازی کانون های تبلیغاتی
آموزش کسب درآمد با چاپ تقویم و راه اندازی کانون های تبلیغاتی

هر ساله کسب و کارهای مختلفی هستند که برای بهبود شرایط رقابتی خود نسبت به دیگر رقبای شان علاقه مند به زدن تقویم هایی اختصاصی هستند. مهمترین دلایلی که اصناف را بسیار علاقه مند به چاپ تقویم می کند، توانایی در چشم ماندن و در چشم بودن بیشتر تقویم نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی است.

تقریبا هیچ ابزار تبلیغاتی دیگری را نمی توان یافت که بتواند همانند تقویم شماره تماس یک کسب و کار را برای یک سال جولی چشم مشتری های خود قرار دهد. ذکر این مقدمه به وضوح نشان می دهد که چاپ تقویم برای بسیاری از کسب و کارها همچون رستوران ها و آژانس ها بسیار مهمتر از اهدای یک هدیه تبلیغاتی دیگر همچون خودکار است؛ زیرا که بقای آن ها در جلوی چشم بودن کسب و کارشان است.

ویژگی های این کار

* هر سفارشی که بگیرید تقریبا سودی از 100 هراز تومان تا 300 هزار تومان برای شما دارد. تصور کنید اگر بتوانید روزانه 2 و یا حتی یک سفارش تقویم از مغازه ها و یا شرکت ها بگیرید، کمترین پولی که بعد از 2 ماه به دست می آورید، بالای 6 میلیون تومان خواهد بود.

* نداشتن هزینه هایی مانند مالیات بر مشاغل یکی از بزرگترین ویژگی های این کسب درآمد است. در واقع هر سودی که از این کار به دست آید، سود خالص شما به حساب خواهد آمد.

* تقویم ها شکل ها و انواع مختلفی دارند. این موضوع باعث گوناگونی قیمت ها و بالطبع داشتن تنوع قیمتی تقویم های تان جلوی مشتری است.

* نگران نداشتن طرح برای تقویم هم نباشید زیرا هر ساله نزدیک عید طرح های رایگان بسیاری را می توانید در اینترنت پیدا کنید.

مقاله پیشنهادی:  شارژ حساب amarkets: آموزش شارژ+ پرداخت در بروکر آمارکتس

دستورالعمل اجرایی

آموزش کسب درآمد با چاپ تقویم و راه اندازی کانون های تبلیغاتی

1. یافتن بهترین مراکز ارائه دهنده تقویم و همچنین چاپخانه هایی که بهترین قیمت چاپ روی کاغذ گلاسه را دارند. این کار بهتر است در ماه های دی و اوایل بهمن صورت گیرد تا بتوانید بسیار سریع تر وارد بازار شده و نسبت به دیگر رقبای خود، زودتر سفارش های تقویم سطح شهر را جمع کنید. همجنین شرکت در نمایشگاه های ((چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته)) که هر ساله دی ماه در تهران برگزار می شود، می تواند کمک بسیاری به شما در یافتن چاپ خانه ها و مراکز تبلیغاتی که بهترین کیفیت و بهترین قیمت را در کشور ارائه می دهند، باشد.

2. بهترین راه برای توجیه مشتریان، کاتالوگ هایی است که هر ساله مراکز مهم ارائه دهنده تقویم در سطح کشور برای همکاران خود (در صورت انجام دادن این کار، شما نیز جزو همکاران به حساب می آیید) به چاپ رسانده و در اختیار آن ها می گذارند. این کاتالوگ ها که رایگان نیز عرضه شده و در اختیار همکاران قرار می گیرد، شامل انواع مدل و تقویم هایی است که آن چاپخانه انجام می دهد. در واقع این کاتالوگ ها بهترین ابزار برای معرفی شکل کارها است، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید، یافتن بهترین چاپخانه های تبلیغاتی فعال در حوزه مورد بحث و گرفتن نمونه کارها و کاتالوگ های آن ها است.

3. یک طراح برای طراحی سفارش های خود پیدا کنید؛ البته خودتان نیز می توانید با نرم افزارهایی همچون فتوشاپ طراحی را یاد گرفته و هزینه طراح را نیز جزو سود خود کنید.

4. با صاحبان مشاغل و شرکت های مختلف جهت گرفتن سفارش های تقویم آن ها صحبت کنید.

نکاتی برای پیشرفت کار

1. در ابتدا بهتر است اطلاعات خود را از انواع مدل تقویم های موجود در بازار بالا ببرید. برای این آشنایی تنها کافی است تا به انواع تقویم هایی که در مغازه ها و خانه ها نصب شده کمی توجه کنید.

2. اگر در شهرستان زندگی می کنید بهتر است چاپخانه های اصلی را در شهرهای بزرگ همچون تهران، مشهد و یا اصفهان پیدا کنید، زیرا این چاپ خانه ها، قیمت هایشان بسیار پایین و کارهای شان با کیفیت تر است. یافتن چاپخانه خوب بسیار مهم است زیرا بسیاری از کانون های تبلیغاتی هستن که در واقع چاپخانه نبوده اما خود را چاپخانه دار معرفی می کنند. این مراکز تنها نقش واسطه را بازی کرده و از این طریق نیز پول خوبی به جیب می زنند.

3. اگر نگران نداشتن مغازه ای تحت عنوان کانون تبلیغاتی هستید، باید بدانید این موضوع نکته ای منفی نیست زیرا همین موضوع می تواند دلیلی باشد که شما بتوانید قیمت های تان را بسیار کمتر از رقبای دیگرتان در شهر قرار دهید. گاه ذکر همین نکته از سوی شما می تواند مشتریهای بیشتری را برای تان به ازمغان آورد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی و ساخت اپلیکیشن موبایل

4. شاید به جرات بتوان گفت در شهری مانند تهران تنها پنج مرکز چاپ کارت ویزیت و کمتر از ده مرکز تبلیغاتی که دستگاه های پیشرفته چاپ های تبلیغاتی را دارند، وجود دارد. در واقع بالای 95 درصد از کانون های تبلیغاتی تنها نقش واسطه را دارند. یافتن مراکز اصلی اگر چه نیاز به کمی جستجو دارد اما یافتن آن ها می تواند هر ساله قیمت های بازار شکنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

5. گرفتن سفارش تقویم، کار سختی نیست اگر:

* بتوانید اهمیت چاپ کردن تقویم را به مشتریان احتمالی خود نشان دهید. نشان دادن این اهمیت برای کسب و کارهایی همچون رستوران ها، پیک ها، آژانس ها و قالیشویی ها اصلا کار سختی نیست.

* بتوانید کسب و کارهایی که تازه ایجاد شده اند را پیدا کنید و از تمایل آن ها برای پیشرفت در کارشان استفاده کنید  سفارش بگیرید.

* بتوانید کسب و کارهایی که برای تبلیغات شان احترام قائل هستید را پیدا کنید. یافتن آن ها کار بسیار سختی نیست، کافی است کمی به بروشورهای تبلیغاتی که در سطح شهر توزیع می شوند نگاه بیاندازید.

* بتوانید پیشنهاد های فوق العاده ای را به صاحبان مشاغل بدهید که تا کنون به آن فکر نکرده اند. این پیشنهادها به راحتی به ذهن شما نیز می تواند برسد. پیشنهاد دادن پخش تقویم در مدارس، برای مغازه هایی که نام آن ((فرهنگیان)) است، کار سختی نیست.

6. بهتر است هنگامی که سفارش ها را می گیرید، قسمتی از هزینه کار را در ابتدا از مشتری خود اخذ کنید تا مشکلات گاها حاشیه ای کمتری بوجود آید.

7. این کار را در تمام شهرها، چه بزرگ و چه کوچک می توان انجام داد و قیمت های تحویل کار نیز غالبا یکی است. تنها موضوعی که برا شهرستان ها باید روی آن حسابی جداگانه باز کرد، هزینه حمل بار آن تا شهرستان است.

8. لازم به ذکر است اکثر کانون های تبلیغاتی که در شهرستان ها فعال هستند سفارش های خود را به مراکز اصلی چاپ در شهرهای بزرگی همچون تهران و مشهد می سپارند. این راز را اگر چه آن ها هیچ وقت به مشتری های خود نمی گویند، اما هم اکنون شما آن را میدانید و می توانید در عید امسال بهترین استفاده را از آن ببرید.

کسب درآمد با راه اندازی کانون های تبلیغاتی

امروزه تقریبا هیچ کاسبی را نمی توان یافت که به اهمیت تبلیغات پی نبرده باشد و آن را یکی از ملزومات پیشرفت و یا حتی بقای کار خود نداند. به همان نسبت که اهمیت تبلیغات هر روز بالاتر می رفت، صنعت تبلیغات نیز رشد کرده و شاخ و برگ های بسیاری به خود گرفت.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد با توزیع اوراق تبلیغاتی پخش تراکت کارت ویزیت کاتالوگ

در همین راستا شرکت ها، کانون ها و مغازه های مختلفی بوجود آمد که در این زمینه مشغول فعالیت شدند. اما موضوع بسیار مهم تفاوت درآمدها در این صنعت وجود موضوعی به نام خلاقیت است. هر فردی که خلاقیت بیشتری چه در جذب مشتری و چه در کار خود داشته باشد موفق تر بوده و درآمد بالاتری خواهد داشت. به عبارتی میزان سرمایه اولیه و داشتن مغازه بزرگ و هر چیز دیگری مانند اینها تنها زمانی مهم است که خلاقیت وجود داشته باشد.

آموزش کسب درآمد با چاپ تقویم و راه اندازی کانون های تبلیغاتی

تاکنون چند کار مختلف که در زمینه تبلیغات دسته بندی می شوند و بدون هیچ سرمایه اولیه ای می توان آن ها را راه اندازی کرد، در این کتاب معرفی شده است. کارهایی که حتی نیاز به یک مغازه نیز نداشتند. در این قسمت، مقصود جمع بندی همه آن ها برای افرادی است که تنها هزینه اجاره یک مغازه را میخواهند بدهند.

اتاقی که در آن بتوان به اندازه یک کارخانه پول بیرون کشید!

بسیاری از کانون های تبلیغاتی که امروزه در تهران و شهرستان ها فعال هستند، در واقع حتی یک دستگاه معمولی چاپ بنر هم ندارند و تمام سرمایه آن ها در حد چند عدد میز و کامپیوتر است (تعداد میز و کامپیوتر با توجه به وسعت کار است). کار این کانون های تبلیغاتی تنها در حد طراحی است و سپس کارهایشان را برای چاپ به چاپخانه ها و جاهایی می دهند که دستگاه چاپ دارند.

آموزش کسب درآمد با چاپ تقویم و راه اندازی کانون های تبلیغاتی

همچنین بسیاری از مراکز تبلیغاتی نیز که در تهران فعالیت می کنند و حتی گاها سفارش های بسیار زیادی از شهرستان ها می گیرند نیز، از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع آن ها تنها یک واسطه را دارند و پول بسیاری نیز از فعالیت خود به دست می آورند.

مقاله زندگی نامه بیل گیتس و وارن بافت از ثروتمندترین افراد جهان را هم بخوانید

شاید اگر نگاه بی طرفانه نیز داشته باشیم، کار آن ها توجیه پذیر است. اگر خود را فرد خلاقی می بینید و می خواهید شغلی به حداقل سرمایه اولیه ولی با درآمد میلیونی داشته باشید، داشتن یک کانون تبلیغاتی در نظرتان باشد. شما می توانید علاوه بر کارهای معمولی که بسیاری از این کانون ها انجام می دهند، کارهای خلاقانه ای که در این کتاب معرفی شده را به انجام رسانده و درآمد خودتان را تا چندین برابر بالا ببرید.

داشتن بازاریابانی که وظیفه جمع آوری سفارش های مخصوص کارت ویزیت، صحبت با مغازه دارانی که تابلوی فلکسی آن ها مستهلک شده است و …. می تواند میزان سفارش ها را تا چندین برابر بالا ببرد.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا