آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد PDF

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد PDF

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد PDF

بررسی سایر دیدگاه های اشتباه در مورد تحلیل تکنیکال

در قسمت قبلی پنج دیدگاه بررسی شد در ادامه شش دیگاه دیگر مورد بررسی قرار میگیرد.

دیدگاه ششم: تحلیل تکنیکال از درصد موفقیت پایینی برخوردارند:

در صورت در نظر گرفتن عقیده ی  افراد تحلیلگر در این زمینه که به صورت پیوسته در بازار فروش فعالیت دارند باید گفت که این نگرش کاملا غلط است. این افراد در معامله های خود از این تحلیل ها استفاده کرده و موفقیت بالایی را کسب نموده است.  افرادی که این دیدگاه را ارائه داده اند و بر این عقیده در باور اند که درصد موفق شدن این تحلیل بسیار پایین است کسانی هستند که تجربه ی کافی برای استفاده از این تحلیل را نداشته اند.

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد PDF

دیدگاه هفتم: تحلیل تکنیکال نمودار ساده و راحت است. در فضای اینترنتی مملو از تبلیغات وب سایت هایی است که قصد آموزش این تحلیل را در چندین ساعت به صورت عالی و تضمینی دارند برای همین علت کسانی که با همین آموزش های اولیه اقدام به معامله کرده و انتظار این را دارند که به صورت همیشه موفق شده ولی مشکل اساسی این جاست که برای این که تحلیل ها به صورت مستمر موفق و مفید باشد باید به صورت عمیق و اصولی تمامی دوره های تحلیل تکنیکال را گذرانده و کاملا درک کنید و برای این کار باید کمه کم 100 معامله را به صورت موفق پشت سر گذاشته سپس ادعای درک کامل و یادگیری این تحلیل را داشته باشید.

مقاله پیشنهادی:  فیلم های آموزش کامل امواج الیوت با احسان کامیابی

دیگر دیدگاه های اشتباه در تحلیل تکنیکال

دیدگاه هشتم: برخی نرم افزارها و ابزارها برای این تحلیل وجود دارد و به افراد تحلیل گر کمک می کند تا بدون این که زحمت بکشند کسب درآمد کنند.

این نگرش نیز همانند قبلی ها نادرست بوده و به دلیل این است که در فضای وب برخی تبلیغات جهت وجود برخی از نرم افزارهای آماده برای تحلیل است که برای انجام معامله ها می تواند به سرمایه گذاران کمک کند. اما این نرم افزارها فقط برخی بینش ها را راجع الگوها و روندهای این تحلیل می دهد و به صورت صد در صد تضمینی بر ایجاد سود ندارد.

دیدگاه نهم: تمامی ابزارهای تحلیل تکنیکال در همه ی بازارها به صورت برابر کاربرد دارد

این نگرش نیز غلط بوده چون این ابزارها مطابق با عرضه ها و تقاضا ها کاربرد یکسان داشته ولی در اندیکاتورها و الگوها در بازارهای مالی متفاوت بوده و سهام و قراردادهای آپشن و یا بورس کالا و اوراق دارای کاربردهای ابزاری مختلفی خواهد بود.  

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد PDF
آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد

دیدگاه دهم: تحلیل تکنیکال یک پیش بینی دقیق برای قیمت های آتی در اختیار شخص تحلیل گر قرار می دهد.

برخی از افراد مبتدی در این باورند که این تحلیل به صورت بی خطا می تواند در مورد افزایش قیمت پیش بینی ارائه دهد ولی باید تحلیل گران بر این موضوع اعتماد داشته باشند که این تحلیل برای معامله گرانی که سرمایه خود را با استفاده از این تحلیل به صورت محدوده پیش بینی کرده نه به صورت عددی آن هم به شکل دقیق.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش ایچیموکو با علی نورانی

دیدگاه یازدهم: تحلیل تکنیکال می تواند در مدت زمان کمی شما را ثروتمند کند

این نگرش نیز اشتباه بوده چون هیچ گونه ضمانتی در این مورد ندارد و بازارهای مالی دارای نوسانات متغیری است.

در ادامه آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد PDF قرار گرفته است . امیدواریم این کتاب الکترونیکی مورد رضایت شما قرار گیرد.

دانلود کتاب با حجم 9 مگابایت

مقالات مرتبط

1 نظر در “آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی با پشتوتن مشهوری نژاد PDF”

  1. سلام
    تحلیل تکنیکال پشوتن مشهوری نژاد، مقدماتی شو خوندم. تحلیل تکنیکال پیشرفته اش، ادامه ی پی دی اف اوله، تو سایت نیست.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا