فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سید رسول حسینی

آموزش تحلیل تکنیکال سید رسول حسینی

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سید رسول حسینی

تحلیل تکنیکال بر چند اصل استوار است؟

اگرچه بخواهیم در مورد اصول تکنیکال صحبت کنیم باید بگوییم که تحلیل تکنیکال بر سه اصل استوار است. که به صورت زیر دسته بندی شده است:

  • تاریخ در این تحلیل تکرار می شود:

 یکی از سه اصل استوار بر این تحلیل از نظر قیمت این است که قیمت میل به تکرار دارد و همین است که ذات تکراری مسیر قیمت به روانشناسی ربط داده می شود. اگر بخواهیم تعریف دیگری از این اصل داشته باشیم باید بگوییم که سرمایه گذار در بورس دوست دارد که در این مدت زمان نسبت به نوسان های بازار واکنش شبیه به هم داشته باشد. تحلیل تکنیکال برای انجام تحلیل های خود از الگوها و حرکات بازار استفاده می کنند.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با نیما ازادی

چارت ایران : ذکر این موضوع نیز شایان به ذکر است که بیش از صد سال است که اکثر این نمودارها برای تحلیل به صورت مکرر استفاده می شود. و فرض بر این است که هم چنان نمودارهای قدیمی با نمودارهای امروزی در ارتباط است و این فرضیه بر پایه ی این است که به صورت مکرر الگوهای حرکت قیمت ها اغلب خودشان را تکرار می کنند

  • حرکت در این تحلیل براساس روند مشخصی است:

 در تحلیل تکنیکال بر این عقیده در باور هستند که حرکات قیمت ها تابع یک روند مشخصی است به عبارت دیگر بعد از این که یک روند مستقر شد در آینده قیمت ها حرکتشان به همان سمت می شود به جز این که ابزارها و عوامل این تحلیل یک روند مشخص و جدیدی را برای سهام ها پیدا کنند.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش امواج الیوت با وین گورمن + PDF

بررسی سومین اصل استوار در این تحلیل به چه صورت می باشد:

  • همه موارد در این نمودار دیده می شود:

 یکی از اصلی ترین مواردی که مورد انتقاد عامل های شرکت فاندامنتال در این تحلیل تکنیکال قرار می گیرد این است که تحلیل گران تنها حرکت های نمودارهای قیمت را در نظر می گیرند ولی نرخ هر سهم تمامی موارد فاندامنتالی که در شرکت می تواند اثر بگذارد و یا احتمال این که آن موارد را داشته باشد را مورد انعکاس قرار دهد. تحلیل گران بر این موضوع باور دارند که عامل های متعددی مانند فاکتورهای اقتصادی زیاد و یا روان شناسی بازار سرمایه و اکثر فاکتورهای متعدد در معین کردن نرخ سهم تاثیر دارند. و این تنها تحلیل رفتار نمودارهای قیمت است که ناشی از آنالیز و بررسی عرضه و تقاضا جهت سهام مخصوص در بازار سهام می باشد که باید مورد توجه واقع شود. 

آموزش تحلیل تکنیکال با سید رسول حسینی
فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سید رسول حسینی

بعد از مطالعه ی این سه اصل استوار در این تحلیل روش ها و متدهای بسیار زیادی است که برای یادگیری و فراگرفتن در مورد آن ها جهت سرمایه گذاری مطمئن و پر سود باید اقدام کنید. و همین طور ذکر این موضوع خارج از لطف نمی باشد  که علوم تحلیل بازارهای سرمایه تنها به فراگیری نمودارها و مفهوم های مالی بسنده نمی کند. برای این که در بازار سرمایه بتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید می توانید به روان شناسی بازار و مدیریت سرمایه توجه داشته کنید. و از این روش تحلیل تکنیکال برای پیش بینی وضع قیمت بازار و نرخ اوراق بهادار استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی:  مجموعه فیلم های آموزش ایچیموکو Ichimoku با کریس

در ادامه مجموعه ویدیو هایی از آموزش تحلیل تکنیکال از سید رسول حسینی قرار داده شده است . امیدواریم این آموزش ها مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد .

ردیفعنوانلینک دانلودحجم
1جلسه اول تحلیل تکنیکال: موج چیست؟| روند و انواع روند|انواع حرکت قیمت|پیوت هادانلود43 مگابایت
2جلسه اول تحلیل تکنیکال: تمریناتدانلود23 مگابایت
3جلسه دوم تحلیل تکنیکال: در تحلیل |خط روند|اندیکاتورهادانلود141 مگابایت
4جلسه دوم تحلیل تکنیکال : تمریناتدانلود47 مگابایت
5جلسه سوم تحلیل تکنیکال: توضیح و تمریندانلود79 مگابایت
6جلسه چهارم تحلیل تکنیکال: تحلیل تکنیکال بخش توضیح و تمریندانلود115 مگابایت
7جلسه پنجم تحلیل تکنیکال: شکست ، پولبک حرکتدانلود66 مگابایت
8جلسه ششم تحلیل تکنیکال: فیبوناچیدانلود119 مگابایت
9جلسه هفتم تحلیل تکنیکال: واگرایی هادانلود101 مگابایت
10جلسه هشتم تحلیل تکنیکال: جلسه آخر شامل الگوهای قیمتیدانلود145 مگابایت

مقالات مرتبط

3 نظر در “فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سید رسول حسینی”

  1. سیدمحمودمیرغفاری

    باسلام واحترام:
    برای من که وقت رفتن به کلاس رو ندارم این فیلم های آموزشی خیلی کمک میکنه ازشماتشکرمیکنم.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا