آموزش کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی و ساخت اپلیکیشن موبایل

آموزش کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی و ساخت اپلیکیشن موبایل و فیلم آموزشی

آموزش کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی و ساخت اپلیکیشن موبایل

کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی

یکی از انواع کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب درآمد از طریق انتشار فیلم های آموزشی است. رشد تکنولوژی، به وجود آمدن نیازهای مختلف و روی آوردن مردم به فیلم های آموزشی از دلایلی است که توانسته انتشار و فروش فیلم های آموزشی را با موفقیت رو به رو کند.

کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی
آموزش کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی

در حال حاضر سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی هستند تا هر شخصی که توانایی تولید فیلم آموزشی در مورد موضوع خاصی را دارد، بتواند با تولید و قرار دادن ویدئو ها در آن سایت ها اقدام به کسب درآمد و معرفی خود از طریق ویدئو های آموزشی کند.

کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی

آدرس تعدادی از این سایت ها در ادامه آمده است:

Wwwfaranesh.com 1. فرانش:

www.aparat.com 2. آپارات:

www.faradars.org 3. فرادرس:

www.danaa.net 4 دانا:

کسب درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن موبایل

تصور شما از درآمدهای چند ده میلیونی چگونه است؟ فکر می کنید برای رسیدن به همچین درآمدهایی باید سرمایه زیادی داشت؟ و یا حتما باید بساز و بنداز باشید؟ یا شایدم دلال؟ اصلا به نظرتان در ایران کسی می تواند با خلاقیت، ایده و سواد به درآمد های چند ده میلیونی در زمانی کوتاه و بدون هیچ سرمایه ای برسد؟

کسب درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن موبایل

احتمالا شما نیز درباره توسعه دهنده های خارجی که در یک شب ثروتی میلیونی دلاری کسب کرده اند، شنیده و یا خوانده اید! اما در ایران وضع چگونه است؟

اجازه دهید با یک مثال به سوال های بالا پاسخ داده شود:

همین الان اپلیکیشن کافه بازار را در موبایل اندرویدی خود اجرا کنید و به جستجو در میان اپلیکیشن های پر فروش هفته بپردازید. برای نمونه:

اپلیکیشن ((کدها و رمزهای مخفی اندروید)) (که مطالب آن به صورت رایگان از اینترنت بدست می آید) با قیمت 2000 تومان در بازار عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 هزار فروش! داشته است. با یک حساب سر انگشتی می توان متوجه شد توسعه دهنده این اپلیکیشن بیش از 100 میلیون تومان در کمتر از 6 ماه درآمد کسب کرده است. نکته جالب این میزان درآمد، نیاز نداشتن آن به هیچ گونه زحمت بازاریابی است!

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

نمونه ای دیگر، اپلیکیشن ((قانون)) است که با قیمت 8000 تومان در کافه بازار برای  فروش گذاشته شده است. تا به امروز این اپلیکیشن بالای 20 هزار بار به فروش رفته است. این میزان فروش، درآمدی 160 میلیونی را برای سازنده آن به ارمغان آورده است.

صدها اپلیکیشن دیگر با درآمد های مشابه را می توان در کافه بازار یافت که درآمد های مشابه را می توان در کافه بازار یافت که درآمدهایی از ده تا صد میلیون تومان داشته اند. اگر با خودتان فکر می کنید تولید اپلیکیشن هایی که بتواند این چنین درآمدهایی را برای شما به ارمغان بیاورد، کار خیلی سخت و زمان بری است، سخت در اشتباهید. در ادامه شرح داده میشود که برای رسیدن به این درآمد ها چه مسیری را باید طی کنید و چگونه با هر میزان سواد کامپیوتری که دارید، اپلیکیشن اندرویدی درست کنید.

آموزش کسب درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن موبایل
آموزش کسب درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن موبایل

دستورالعمل اجرایی

مرحله اول: ایده بدهید! (3 روز)

شما باید ابتدا ایده ای برای موضوع اپلیکیشنی که می خواهید بسازید، بدهید. ایده ای که به درد خیلی ها بخورد و برای آن ها مفید باشد. اگر یک راز بتوان برای اپلیکیشن های پر فروش نام برد، این است که آن ها تلاش کرده اند یکی از مشکلات عمومی کاربران را حل کنند. برای اینکه ببینید چگونه یک طوفان ایده راه بیاندازید، به گام اول قسمت ((چگونه وب سایت خود را به مرکز نامحدود پول سازی تبدیل کنید)) مراجعه کنید.

مرحله دوم: تولید محتوا (7 روز)

حال نوبت به تولید محتوا برای ایده ای که انتخاب کرده اید می رسد؛ شما باید با توجه به منابع و اطلاعاتی که دارید، برای سایت خود محتوایی مطلوب و قابل قبول تهیه کنید. منابع شما می تواند افراد پیرامون تان، اینترنت و یا کتاب باشد.

مرحله سوم: برنامه نویسی

اپلیکیشن (از 1 روز تا 2 هفته)

برای ایجاد اپلیکیشن آندرویدی چند راه دارید. شما می توانید با توجه به شرایط، هر کدام را انتخاب کنید.

برنامه نویسی اندروید

اگر برنامه نویسی اندروید را در گذشته یاد گرفته اید، مطمئنا می دانید برای توسعه اپلیکیشن هایی مشابه مثال های ذکر شده، به زمانی بیش از 2 هفته نیازی نیست. اما اگر تا به حال حتی یک خط هم کد ننوشته اید و البته علاقه به یادگیری برنامه نویسی دارید، همین امروز می توانید شروع تغییری بزرگ در زندگی شما باشد. یادگیری برنامه نویسی اندروید از آنچه تصور می کنید ساده تر است، کافی است تا شیوه یادگیری شما اصولی باشد. حتی نیاز نیست سر کلاس بروید. با کمی جستجو در اینترنت با انبوه آموزش های بسیار آسان و رایگان مواجه می شوید که همه تلاش آن ها، آموزش برنامه نویسی اندروید در کمتر از یک هفته به شما است.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کسب درآمد میلیونی از طریق لینک دهی و ایجاد فروشگاه در شبکه های اجتماعی

استفاده از نرم افزار های مخصوص ساخت اپلیکیشن اندروید

در صورتی که از برنامه نویسی اندروید شناخت ندارید و همچنین هیچ علاقه ای هم به فراگیری آن در خود نمی بینید، بهتر است این قسمت را به دقت بخوانید. رابرت کیوساکی در کتاب ((تجارت قرن بیست و یکم)) جمله ای بسیار ارزشمند دارد. او در این کتاب می گوید: ((یکی از بزرگترین ویژگی های قرن بیست و یکم آن است که شما هر کاری را که بخواهید انجام دهید، ملزومات آن فراهم است، شما کافی است تا اراده انجام کاری کنید)). همانطور که از این جمله هم برمی آید، اگر شما هیچ گونه دانشی نسبت به برنامه نویسی اندروید ندارید، باز هم نباید از ورود به دنیای درآمد های اپلیکیشن اندورید عقب بنشینید، زیرا شما اکنون در قرن بیست و یکم زندگی می کنید.

کسب درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن موبایل

امروزه نرم افزارهایی به وجود آمده اند که کمک می کنند تا بدون نوشتن حتی یک خط برنامه نویسی اپلیکیشن خود را طراحی کنید. در این زمینه، هم نرم افزارهای ایرانی موجود بسیار بهتر از مدل خارجی آن ها است. دلیل آن هم بومی بودن آن ها برای فارسی زبانان است. یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه، نرم افزار جو آپ است. این نرم افزار را به آسانی می توان از طریق جستجو در اینترنت دانلود کرد. نگران طرز کار با آن هم نباشید. چون شرکت سازنده این نرم افزار فیلم های آموزشی بسیار خوبی برای آن در اینترنت قرار داده است. دغدغه هزینه خرید آن را هم نداشته باشید. شما به صورت رایگان می توانید از طریق این برنامه اپلیکیشن خود را تولید کنید.

استفاده از سایت های مخصوص ساخت اپلیکیشن اندروید

علاوه بر مورد قبل، راه دیگر هم برای ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی وجود دارد. راه دیگر سایت های رایگانی هستند که کار آن ها ساخت اپلیکیشن است. طرز کار آن ها هم به این صورت است که پس از ورود به سایت و ثبت نام، ابتدا انتخاب می کنید که قصد تولید چه نرم افزاری دارید. به عنوان مثال نرم افزار شما آیا متنی است یا بازی است. سپس بسیار آسان با استفاده از ابزارهای موجود در سایت، اپلیکیشن خود را طراحی کرده و دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی:  بروکر کپیتال اکستند CapitalXtend

نمونه ای از بهترین این سایت ها، سایت زیر است:

www.appgrayser.com/mobile

استفاده از نرم افزار کتاب ساز اندرویدی

یکی دیگر از راه هایی که می توان بدون حتی یک خط برنامه نویسی، یک کتاب اندرویدی بسازید، استفاده از اپلیکیشن موجود و مخصوص این کار است. البته لازم به ذکر است از طریق این اپلیکیشن ها نمی توان برنامه های خیلی حرفه ای ساخت، اما برای شروع بسیار مفید هستند. همچنین این اپلیکیشن ها می توانند مورد استفاده تمام افرادی باشند که در محل کار خود و در راه محل کار و دانشگاه و مدرسه، زمان های بدون استفاده بسیاری دارند. آن ها می توانند تنها از طریق گوشی همراه خود، شروع به ساخت یک اپلیکشن همانند موارد مورد اشاره بکنند و اگر ایده فوق العاده ای هم داشته باشند، نرم افزار خود را برای فروش ایجاد کنند.

یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در این زمینه ((کتابساز)) است. شما هم اکنون می توانید از طریق کافه بازار این اپلیکیشن را روی گوشی همراه خود نصب کنید.

آیا می توان با ساخت یک برنامه رایگان، کسب و کار کرد؟ (جواب: بله) چگونه؟

همانطور که می دانید برنامه های موجود در کافه بازار به سه شکل هستند.

* رایگان

* پرداخت دورن برنامه ای

* پولی شاید با خود فکر کنید برای رسیدن به پول از این روش باید تنها از حالت های ((پرداخت دورن برنامه ای)) و ((پولی)) استفاده کنید. اما اگر این گونه فکر می کنید سخت در اشتباهید. در فصل کسب درآمد های اینترنتی ، به طور مفصل نشان داده می شود که در فضای مجازی از همه چیز می توان به پول رسید. تنها کافی است تا راه آن را پیدا کنید. توجه کنید راه را پیدا کنید و نه این که راهی بسازید!

مقالات مرتبط

1 نظر در “آموزش کسب درآمد از طریق فیلم های آموزشی و ساخت اپلیکیشن موبایل”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا