فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سارا فلاح

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سارا فلاح

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سارا فلاح

 تعریفی از تحلیل تکنیکال

جهت ورود به بازارهای معاملاتی و انجام خرید و فروش اوراق بهادار باید با دو مفهوم تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال آشنا شوید. در صورت آشنایی و داشتن علم و دانش کافی در مورد این دو مفهوم می توانید به راحتی از وضع بازار شناخت داشته باشید. هر دوی این تحلیل ها به صورت مختلف اقدام به بررسی و آنالیز بازارها می کتتد و در صورت ترکیب این دو می توانید طی کردن این مسیر دشوار را  تا حدودی آسان کرده و با تسلط و شناخت کافی در بازار فروش فعالیت داشته باشید.

برای افرادی که وارد بازار سهام می شود شاید این سوال پیش بیاید که منظور از تحلیل تکنیکال چه می باشد و به چه دردی می خورد؟ قبل از همه چیز باید بدانید که قدمت این تحلیل به 300 سال پیش برمی گردد.

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با سارا فلاح

به دلیل این که بازار فروش روند مشخصی را دارد و تابع روند صعودی و روند نزولی معینی است که روند صعودی موجب ایجاد قله های افزایش یافته و روند نزولی موجب تشکیل شدن دره های قیمتی می گردد. اگرچه قصد توضیح ساده ای از تحلیل تکنیکال داشته باشیم باید بگوییم که این روش جهت پیش بینی نرخ اوراق بهادار و کالاها و سایر مواردی که بر اساس الگوهای تغییر قیمت ها بدون این که موارد بنیادی بازار را در نظر بگیریم گفته می شود. به بیان دیگر باید گفت که تحلیل تکنیکال به تحلیلی گفته می شود که طبق بررسی گذشته ی  حرکت های قیمت  اقدام به پیش بینی و آنالیز قیمت ها در آینده پرداخت می شود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش تحلیل تکنیکال با اشکان منتخب

تحلیل تکنیکال به چند دسته تقسیم می شود؟

علم تکنیکال به دو دسته ی زیر تقسیم می شود که به شرح زیر است:

  • تحلیل تکنیکال ذهنی: در این مدل از تحلیل بررسی و آنالیز بازار بر پایه ی برخی مشاهده ها می باشد که بعد از مشاهده ی آن هر شخص تحلیل گر اقدام به اظهار نظریه ی خود از آن روند و الگو را دارد. یعنی هر شخص تحلیل گر با مشاهده ی الگویی در نمودار بورس نظر خود را بیان می کند در صورتی که ممکن است فرد تحلیلگر دیگر آن الگو را شناسایی نکند براساس همین موضوع می توان گفت که در این دسته از تحلیل ممکن است نظریه ها و برداشت ها متفاوت باشد.
  • تحلیل تکنیکال عینی: همان گونه که از نامش مشخص است در این دسته از تحلیل تمامی نظریه ها براساس انجام محاسبات صورت می پذیرد برای همین علت است که زمانی که اظهار می شود که نرخ سود بالاتر از پارامترهای مشخص قرار گرفته است , این بیانیه را می توان گفت که تا حدودی درست بوده و صحت دارد و همچنین می توان گفت که نظر اکثر افراد تحلیلگر در این موضوع تقریبا یکسان است.

این نوع تحلیل را می توان شبیه به یک هنر در نظر گرفت به دلیل این که این تحلیل برای شما این امکانات را ارائه می دهد تا به پیش بینی قیمت ها و وضع بازار با استفاده از برخی متد ها و روش ها که شامل برخی ابزارها و نمودار ها می شود بپردازید.

در ادامه مجموعه ویدیو هایی از آموزش تحلیل تکنیکال از سرکار خانم فلاح قرار داده شده است . امیدواریم این آموزش ها مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد .

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش استراتژی الیوت به سبک رابرت ماینر با بابک چابک
ردیفعنوانلینک دانلودحجم
1ویدیو اولدانلود57 مگابایت
2ویدیو دومدانلود26 مگابایت
3ویدیو سومدانلود52 مگابایت
4ویدیو چهارمدانلود27 مگابایت
5ویدیو پنجمدانلود35 مگابایت
6ویدیو ششمدانلود36 مگابایت
7ویدیو هفتمدانلود41 مگابایت
8ویدیو هشتمدانلود41 مگابایت
9ویدیو نهمدانلود44 مگابایت
10ویدیو دهمدانلود29 مگابایت
11ویدیو یازدهمدانلود33 مگابایت
12ویدیو دوازدهمدانلود37 مگابایت

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا