بیت کوین تاک چیست – انجام تحقیق درباره صرافی ها

بیت کوین تالک

بیت کوین تاک

بیت کوین تاک یکی از مهم ترین انجمن های رمزارزها بوده و هست، همچنین برای تمام پروژه های مرتبط با رمزگذاری حیاتی است. این فروم در حال حاضر آن قدرها محبوب نیست که از طریق این انجمن با سرمایه گذاران سکهها ارتباط برقرار کنید. (این ارتباط به تلگرام منتقل شده است چون دیگر کسی به خود زحمت نمی دهد تا [ANN] خود را در آنجا به روزرسانی کند. این نکته این واقعیت را تغییر نمی دهد که هنوز مارکت بهتری وجود ندارد که در آن به پروژه هایی دست یابید که ۵ دقیقه قبل از اینکه آن را کشف کنید، اضافه شده باشد.

بیت کوین تاک   چیست

اهمیتی ندارد که آی سی او باشید یا یک سکه ی جدید مبتنی بر گواه اثبات کار که به صورت منصفانه منتشر شده باشد. همه چیز با ایجاد کردن یک [ANN] آغاز می شود و این کار جدیدترین ورودی های ممکن را به شما می دهد؛ قبل از آن سایت CoinMarketCap و رسانه های اجتماعی این کار را می کردند. تحقیق در بیت کوین تاک معمولا مرتبط است با کارکردن روی اطلاعات ناکافی پیرامون پروژه در مقایسه با سکه هایی که از قبل ایجاد شده اند. ولی به همین دلیل است که چرا برای افرادی که می خواهند ریسک اضافی بکنند (با خرید اثبات نشده)، پاداش بیشتری به همراه دارد. برای شروع تحقیق در بیت کوین تاک ، وب سایت را باز کنید و وارد صفحه ی اعلان ها در بخش رمزارزهای جایگزین شوید. از آن لحظه، خودتان هستید و خودتان رشته صحبت های جدید را بررسی کرده و ببینید آیا چیزی ارزشمندی به حساب می آید یا خیر.

مقاله پیشنهادی:  بلاک چین چگونه کار می کند؟

صرافی ها

این مورد نادیده گرفته شده است چون بیشتر افراد در صرافی های بزرگ مانند بایننس یا بیترکس معامله انجام می دهند ولی چند صرافی خوب دیگر وجود دارند که سکه ها را بسیار سریع تر از این دو صرافی بزرگ لیست می کنند. سکه های زیادی نیستند که یک راست سراغ معروف ترین صرافی جهان بروند. آنها اغلب به سراغ صرافی کوچک و کم معامله ای مانند کوکوین می روند تا نهایتا در پلتفرم های بالا قرار بگیرند. جدای از بررسی تنهای سکه های لیست شده ای که از آنها آگاهی ندارید (درباره ی بهترین مکان ها برای انجام این کار، در بخش بعدی کتاب بیشتر آمده است) بررسی پروژه هایی با حجم معامله ی کم نیز مهم است.

بیت کوین تاک

معمولا هنگامی که چند سکه ی اصلی بیشتر حجم معامله را به خود اختصاص میدهند، با به پایان رسیدن هیاهوها، سرمایه گذاران به دنبال فرصتهای دیگری در همان پلتفرم می گردند (بنابراین مجبور نیستند ارز خود را بیرون بکشند) و این فرصت را به سایر سکه ها می دهند تا آنها نیز پامپ کنند. به خاطر نقدینگی پایین یک ارز که قیمت ثابتی دارد، بی انگیزه نشوید؛ حجم معامله ی کم جایی است که می خرید و حجم معامله ی زیاد جایی است که میفروشید. البته اگر قصد بیشینه سازی دستاوردهای خود را دارید اغلب نیازمند سرمایه گذاری، پیش از شکل گیری روند صعودی جدید است.

اتفاقات آتی

احتمالا رایج ترین راه برای یافتن فرصت سرمایه گذاری خوب، تمرکز روی حوادث آتی است. با سایت هایی مانند

Www . CoinMarketCap . com

سایت Www . CoinMarketCap . com
بیت کوین تاک چیست – انجام تحقیق درباره صرافی ها

بررسی سکه ها با برخی اعلان های مربوط به آینده یا انتشارهایی که آماده ی جلب تمایلات است، بسیار ساده تر است. این اغلب استراتژی کوتاه مدتی است و باید با احتیاط به سمت آن رفت. همان طور که در بخش تحلیل فنی خواهیم دید، سکه های جدید معمولا از قبل قیمت گذاری شده اند، یعنی اغلب قابل توجه ترین رشد قیمت پیشتر رخ داده است. با این حال، از آنجایی که در دنیای رمزنگاری حتی حوادث کوچک مانند انتشار نقشه ی راه، تأثیری بزرگ روی هیاهوی ایجادشده دارند، سوارشدن بر آن و فروش قبل از انتشار واقعی مرسوم است. به عنوان یک قانون کلی «شایعه را بخر، اخبار را بفروش»، شما نمی خواهید در پروژهای بمانید که بیشتر سرمایه گذاران آن، قصد دارند سکه های خود را بفروشند. فقط قبل از سرمایه گذاری، مطمئن شوید اخبار منتشرشده بااهمیت هستند (انتشار محصول، سوختن توکن، انتشار کاغذ سفید)؛ باید اتفاقی باشد که سروصدای زیادی در جامعه ایجاد کند. اکنون باید سؤال کنیم: چگونه بدانم این واقعه الماس است؟ اینکه بدانم چطور سکه پیدا کنم، چیزی نصیبم نمی کند و اینجا جایی است که تحلیل واقعی وارد عمل می شود.

مقاله پیشنهادی:  آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوینکس ( Coinex ) - آموزش خرید و فروش با کوینکس

انجام تحقیق

اگر مطالب مرتبط با رمزارزها را در توییتر دنبال کرده باشید، احتمالا از این سؤال معروف باخبر هستید: «درباره ی لیست کردن هر سکه ای در اینجا چه فکر می کنید؟». باوجود نادیده گرفتن تحقیق، به طریقی می توان فهمید که آیا یک سکه ارزش سرمایه گذاری دارد یا نه؛ اما در این صورت، حقیقت ناگوار این است که فرد سؤال کننده، بیش از اینکه یاری شود، تنبیه خواهد شد. تحقیق، موضوعی کاملا فردی است و شدیدا به فردی که در حال تحقیق است، بستگی دارد.

قیمت های متفاوتی مورد توجه بوده و زمان مبادله نیز همیشه مشابه نیست، به همین دلیل مشکل است که دو نفر درباره ی یک سکه نظر یکسانی داشته باشند، ورای این موضوع، تحقیق کردن چیز بیشتری در اختیارتان می گذارد که تقریبا به باارزشی داشتن اطلاعات در مورد ارزهاست، چیزی که می توان به آن اطمینان کرد. اگر بدون بررسی درباره سکهای آن را بخرید، احتمالا وقتی که کمی از ارزش بیفتد به علت انجام ندادن تحقیق، لازم می بینید تا آن را بفروشید. درک ارزش بالقوه ی پروژه در به دست آوردن و بیشینه کردن دستاوردها ضروری است. بدون چنین دانشی، فروختن آن پیش از اینکه فرصتی برای جهش قیمتی داشته باشد، بسیار ساده | است (طنزی وجود دارد که می گوید هر بار بعد از اینکه چیزی را بفروشید قیمت آن افزایش پیدا می کند، ولی این موضوع بیش از آنکه شوخی باشد بیانگر یک حقیقت است).

در حقیقت انجام تحقیق نیازمند زمان بسیار زیادی است و راه بسیار ساده تر این است که از اینفلوئنسر مورد علاقه تان که سابقه ی پیگیری خوبی دارد، بپرسید نظر او درباره ی ماجرا چیست. مشکل این است تا زمانی که این مسئله مبنای استراتژی سرمایه گذاری شما باقی بماند، تضمین می کنیم، نخواهید توانست عملکرد خود را در خارج از بازارهای گاوی که هیچکس در آنها شکست نمی خورد، ثابت نگه دارید. ولی از آنجایی که این کتاب را خریده اید، فرض می کنیم می خواهید بفهمید این کار را چگونه کارآمدتر انجام دهید، بنابراین بدون حرف اضافه ی بیشتر، بیایید تحقیق را گام به گام توضیح دهیم و پیش برویم. برای اینکه این موضوع را تا حد امکان سازمان یافته حفظ کنیم، تحقیق را به دو دسته تقسیم می کنیم و درباره ی بخش های خاص هرکدام، یک به یک صحبت خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی:  سقوط به خاطر شیل ها - انباشت یا کسب سود - آربیتراژ و معاملات مارجین در ارز دیجیتال

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا