فیلم آموزش الگوهای هارمونیک با فرشاد شبانکاره

آموزش الگوهای هارمونیک فرشاد شبانکاره

فیلم آموزش الگوهای هارمونیک با فرشاد شبانکاره

در تحلیل تکنیکال نمودار سهام و رفتار گذشته آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. رفتار تمامی افرادی که در بازار فعالیت دارند و معاملاتی که در بازار صورت گرفته رفتار نمودار را شکل داده اند لذا تمامی تغییرات و روند و رفتار نمودار قیمت برگرفته از رفتار تریدرها می باشد. بعضی از افراد فعال در بازار از طریق شناسایی و کشف رفتارهای تکراری نمودار قیمت که مدام به دلایل گوناگون در بازار در حال تکرار بوده و به واسطه آن ها سود زیادی به دست خواهند آورد. تنوع این الگوها بسیار بالا بوده و هر یک از آن ها جهت کار خاصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. یکی از این الگوها، الگوهای هارمونیک می باشند.

آموزش الگوهای هارمونیک

در تحلیل تکنیکال الگوهای هارمونیک را می توان مهم ترین مبحث به شمار آورد. این الگوها کمک نموده تا با استفاده از گذشته نمودار و مسیر حرکتی کندل ها مجموعه ای از شکل ها را به وجود آورده که با بهره گیری از مجموعه ای از نسبت های فیبوناچی شرایط پیش بینی مسیر آینده به شکلی صحیح و دقیق امکان پذیر شده و همچنین با دقتی بالا تارگت ها و اهداف قیمتی تعیین گردند.

الگوی هارمونیک کارتلی

اشکال و الگوهای متنوعی در رابطه با الگوهای هارمونیک وجود داشته که با بهره گیری از آن ها به کمک خطوط تصحیح فیبوناچی، اکستنشن و پروجکشن مبدا تغییر روند را پیش بینی نمود.

همچنین بخوانید: بورس چیست؟

از بین الگوهای هارمونیک می توان الگوی هارمونیک گارتلی ، الگوی هارمونیک BAT یا خفاش ، الگوی هارمونیک پروانه ، الگوی هارمونیک خرچنگ و … را نام برد که البته ممکن است بسته به نوع بازار کمی به لحاظ ظاهری با هم تفاوت هایی داشته باشند. اما به هر حال در تمامی آن ها برقراری نسبت های فیبوناچی رعایت شده است.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش الگوهای هارمونیک با محسن اسلامی در تحلیل تکنیکال

الگوهای هارمونیک در واقع الگویی بوده که مدام تکرار شده و در نمودارهای قیمت خود را نشان داده که پیش بینی آینده قیمت سهام از طریق شناسایی و تشخیص آن ها امکان پذیر بوده و سود زیادی را به همراه خواهند داشت.

رفتار الگوهای هارمونیک کاملا مطابق با ترازهای فیبوناچی انجام می شود.

ترازهای فیبوناچی در واقع مجموعه ای از اعداد اسرار آمیز بوده که نقش مهمی در جهان طبیعت داشته و اثرگذاری بالایی بر معاملات بازار سهام خواهند داشت. از موارد مهم در به کارگیری الگوهای هارمونیک و یادگیری آن ها و یکی از موارد مهم که بایستی آن ها را آموخت مبحث فیبوناچی می باشد.

هارمونیک ها یا همان الگوهای فیبوناچی در واقع الگوهایی بوده که ساخت آن ها با استفاده از اشکالی خاص و در نسبت های معینی از درصد های فیبوناچی صورت می گیرد. این الگوها برخلاف الگوهای کلاسیک یا همان الگوهای سروشانه، مثلت ها، کف و سقف های دو قلو و… نیازمند تجربه و تمرین بیشتری بوده و البته برای تشخیص راحت و چشمی آن ها نیاز بوده که زمان زیادی را در مورد آن ها تمرین نموده و برای حرفه شدن در مورد آن ها بایستی وقت گذاشته شود. الگوهای هارمونیک را می توان مبحثی قابل توجه و جالب در زمینه تحلیل تکنیکال دانست که به طور معمول آموزش آن در دوره تحلیل تکنیکال بورس انجام می شود.

آموزش الگوهای هارمونیک فرشاد شبانکاره
آموزش الگوهای هارمونیک فرشاد شبانکاره

همچنین بخوانید: فارکس چیست؟

در ادامه ویدئوهایی آموزشی از آقای فرشاد شبانکاره آورده شده که به طور کامل در آن ها الگوهای هارمونیک را آموزش داده است.

مقاله پیشنهادی:  مجموعه فیلم های آموزش بورس از احمد قشقایی
ردیف عنوان لینک دانلود  حجم
1 مفاهیم و مقدمات الگوهای هارمونیک، الگوی AB=CD، الگوی پروانه   لینک 107MB
2 مثالهای الگوی پروانه، الگوی گارتلی، الگوی خفاش   لینک 124MB
3 الگوی خرچنگ، مثال ها و تمرین های الگوها، الگوی 3Drive   لینک 115MB

مطلب مرتبط : فیلم آموزش الگوهای هارمونیک با وحید درزی

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا