جایزه ویندزور: طرح های تشویقی بروکر ویندزور

جایزه ویندزور چیست

جایزه ویندزور چیست؟ معمولا طرح های تشویقی و قرعه کشی هایی که از سمت بروکر های فارکس طراحی می شوند نقش بسزایی در مارکتینگ آنها دارند. یکی از این بروکر ها، ویندزور می باشد. بونوس بروکر ویندزور طرح های متنوع تشویقی را برای کاربران خود ارائه می دهد که می توان این موضوع را یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار آورد. شما می توانید به بروکر ویندزور از طریق این لینک دسترسی پیدا کنید و اطلاعات بیشتری بدست آورید.

آشنایی با روش شرکت در مسابقه ویندزور

در طرح تشویقی ویندزور در سال 2018 جایزه ای در نظر گرفته شد که به واسطه آن کاربران باید خبر آمار اشتغال غیر کشاورزی آمریکا یا NFP را به درستی پیدا می کردند. این جایزه 100 دلار آمریکا بود. شما می توانید خبر مربوط به این جایزه را در تقویم اقتصادی سایت مربوط به این بروکر و تقویم اقتصادی فارکس فکتوری مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی:  ترید بیت کوین در ویندزور

به چه دلیل جوایز مسابقه ویندزور بروکرز مهم بوده است؟ به این دلیل که به کاربران اهمیت تحلیل فاندامنتال و تاثیری که خبرها روی افزایش یا کاهش ریسک های معاملات دارند را نشان می دهد. شرکت در چنین مسابقه ها یا طرح هایی به کاربران کمک می کند تا مهارت های خود را در زمینه تحلیل فاندامنتال و تاثیر انتشار خبر (و پس از آن) بهبود دهند. اغلب تریدر ها به تحلیل های تکنیکال تکیه می کنند و چندان توجهی به تحلیل فاندامنتال نشان نمی دهند. بدیهی است که چنین افرادی، بخش اعظمی از فرصت های معاملاتی را از دست بدهند و یا با ضرر و زیان مواجه شوند.

مسابقه ویندزور یا سایر طرح های تشویقی که توسط بروکر های مطرح و محبوب ارائه می شوند، تریدرها را با این سبک از تحلیل ها درگیر می کنند. چنین طرح هایی به آنها اجازه می دهند تا بتوانند به صورت غیر مستقیم از نتایج حاصل از آن سود ببرند و چنین مهارت هایی را بیشتر در خود تقویت کنند. در این میان، هستند کسانی که به این نوع تحلیل علاقه مند شوند و آن را با جدیت دنبال کنند.
در تحلیل فاندامنتال با معیار هایی مانند سرعت عمل، دقت و تجربه بالاست که به نتیجه میرسیم. به عنوان مثال در زمان انتشار اخبار، اسپردها گسترده می شوند و با تغییرات عظیم قیمت ها روبرو می شویم. این نوع تحلیل به ما در چنین مواقعی کمک می کند و موجب شکل گیری معاملات سودآور خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

سوالات رایج

عملکرد بروکر ویندزور در ارائه طرح های تشویقی کاربران چگونه است؟
طرح تشویقی ویندزور عملکرد خوبی دارد. این بروکر به «ارائه طرح های تشویقی متنوع» زبانزد است.
برای کسب اطلاع از بونوس های بروکر ویندزور چه باید کرد؟
شما می توانید به وب سایت رسمی این بروکر مراجعه کرده و طرح های تشویقی آن را بررسی کنید. البته پشتیبان های این بروکر در واتساپ و تلگرام هم در دسترس هستند.
آیا بروکر ویندزور برای فعالیت ایرانی ها در زمینه فارکس، شرایط ویژه ای را به وجود آورده است؟
بله، کاربران ایرانی می توانند از این بروکر با خیال راحت استفاده کنند. حتما تحلیل ها و نظرات موجود در مورد این بروکر را مطالعه کرده و سپس به سراغ آن بروید.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا