رمز ارزهای ایمن و ارزهای هیبریدی چیست

رمز ارزهای ایمن و ارزهای هیبریدی چیست

رمز ارزهای ایمن و ارزهای هیبریدی چیست

رمز ارزهای ایمن

باوجود اینکه بیشتر سکه ها در پایان ۲۰۱۷ توکن های ابزاری بودند، گروه دیگری از سکه ها در حال ظهور هستند که رمزارزهای ایمن نامیده می شوند. این نوع از ارزها برخلاف توکنهای ابزاری، توسط سرمایه های خارجی و قابل مبادله پشتیبانی می شوند، بنابراین این گروه از رمزارزها با سهامها قابل مقایسه هستند. همان طور که قبل تر در فصل آی سی او اشاره کردیم، معمولا تصاحب یک سکه باعث تصاحب شرکت پشت آن ارز نمی شود. این نوع از ارزها استثنا است.

رمز ارزهای ایمن

با دریافت این توکنها سرمایه گذاران در واقع بخشی از سهام کمپانی ارائه دهنده ی محصولات را خریداری کرده اند که این امر امتیازات بسیاری از جمله تصمیم گیری در مورد محصولات را به سرمایه گذاران می بخشد. این نوع از ارزها بسیار قابلیت سفته بازی داشته و اغلب اوقات، سرمایه گذار می تواند روی قیمت آنها تاثیرگذار نیز باشد؛ البته ارزش رمز ارزهای ایمن به عملکرد شرکت و انصاف آن نیز بستگی دارد. ازآنجایی که این نوع از ارزها توسط سرمایه هایی مانند یک شرکت پشتیبانی می شوند، سودمندی سرمایه گذاری به توسعه و نه به حدس و گمان خالص، در بازاریابی وابسته است؛ چون این مسئله اغلب در رمزارزها اتفاق می افتد.

(تا آوریل ۲۰۱۸، تنها تعدادی از این نوع ارزها وجود داشت و این دسته هنوز هم در حال شکل گیری است. یکی از مشکلاتی که در بازارهای مالی وجود دارد عدم شفافیت کافی و ابهامات در مورد ارتباط بین ارکان آن است. بازیگر جدیدی در بازار که پلیس نامیده می شود، در حال کار روی این مشکل» است و راه ساده ای برای ساختن توکنهای امنیتی ارائه می کند. پولی مس قصد دارد با استفاده از تکنولوژی بلاک چین این مشکلات را برطرف سازد و محصولات بازارهای مالی مانند اوراق بهادار و قرار دادهای آتی را با سهولت و شفافیت بالا ارائه دهد. پلی مس به عنوان بازار و پلتفرمی، برای توکنها عمل می کند.

مقاله پیشنهادی:  مدیریت ریسک و توقف ضررها در ارز دیجیتال چیست

تفکیک بین توکن های بازاری و سهامی بسیار مهم است. چون از نظر تئوری، توکن های سهامی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) کنترل می شوند. این کار، شرایطی را برای مؤسسات مالی فراهم می کند تا سهام خود را روی بلاک چین مبادله کنند یا سهم بیشتری را براساس یک ارز ایمن رمزگذاری شده عرضه نمایند. نظام مند بودن و پشتیبانی توسط سرمایه ها یا خدمات واقعی، ایده ای کاملا انقلابی است و ما خوشبین هستیم که این دسته ارزها در سال ۲۰۱۸ یکی از مواردی باشد که دستاوردهای بزرگی را کسب کند.

ارزهای هیبریدی

چندین نوع ارزهای هیبریدی وجود دارد که از روش های مختلفی استفاده می کنند و در گروه هایی که پیشتر ذکر کردیم، نمی گنجد. با توجه به اینکه ارزهای متنوع زیادی وجود داشته و رقابت زیاد است ارزهای هیبریدی دسته ای از سکه های نوظهور به حساب می آیند. هیبریدی بودن یک رمزارز می تواند مزیت و همچنین عیب به شمار رود؛ بنابراین، این گروه قابل تعیین به عنوان بهتر یا بدتر نسبت به بقیه نیست.

رمز ارزهای ایمن و ارزهای هیبریدی چیست
رمز ارزهای ایمن و ارزهای هیبریدی چیست

چرا بهتر است از رمزارزها استفاده کنیم؟

تمام این ویژگی های فنی به دنبال ایجاد تغییراتی انقلابی هستند اما سؤالی که مطرح می شود این است که این ویژگیها چرا خوب هستند؟ این سؤالی است که ممکن است خیلی ها از خودشان بپرسند. متأسفانه کارشناسان زیادی در حوزه ی رمزارزها فعالیت می کنند که درکی از اقتصاد ندارند و بنابراین فرصت صحبت درباره ی رمزارزها را از دست می دهند. در این بخش از کتاب قصد داریم درباره ی چندین صنعت که می توانند به عنوا یک مبنا برای بازارها و فرایندهای جدید روی رمزارزها تکیه کنند، صحبت کنیم.

مقاله پیشنهادی:  مدیریت پورتفولیو در ارز دیجیتال چیست و مدیریت آن چگونه است

با در نظر گرفتن تأثیر بالقوه روی اقتصاد، می توانیم تحلیل کنیم که چرا ممکن است رمزارزها، اختراعی انقلابی باشند یا چرا آنها برای صنایع خاصی مناسب نیستند. بعد از صحبت کردن دربارهی کارکردها و فناوری های مبنایی که پشت بیت کوینت وجود دارد، ممکن است موافقت کنید که اختراع بلاک چین می تواند شروع یک حرکت بزرگ باشد. قبل از اینکه تحلیل خود را آغاز کنیم، می خواهیم تأکید کنیم هدف این ، آموزش بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاری در صنایع نیست، یا اینکه به دنبال کشف صنایعی نیستیم که ممکن است آینده ای امیدوارکننده داشته باشند. هدف ما آموزش چگونگی ارزیابی یک بخش و ارائه ی نظراتی متفاوت است. برای اصلاح برخی نکات مهم از فصل قبل، موارد زیر را تکرار می کنیم

تکرار

بلاک چین هک شدنی نیست و بنابراین یکی از ایمن ترین پردازش های داده در جهان به حساب می آید (در مورد اینکه کامپیوترهای کوانتومی قادر به چه کارهایی هستند و آیا تهدید واقعی به شمار می روند یا خیر، در فصل «حقایق» بحث خواهد شد). – تراکنش های محتوای آنها که در یک بلوک اعتبارسنجی شده است برای همگان قابل رؤیت است. علاوه بر این، تغییر هیچ کدام از اطلاعات جمع آوری شده ممکن نیست.| – صرف نظر از بعد جغرافیایی تراکنش ها، قابلیت تأیید شدن در شبانه روز را دارند. به علاوه، این تراکنش ها معمولا زمان و احتمالا هزینه ی کمتری از حالتی صرف می کنند که توسط بانک انجام پذیرند.

رمز ارزهای ایمن و ارزهای هیبریدی چیست

– شبکه های پلتفرمی وجود دارند که به کاربران این امکان را میدهد تا قراردادهای هوشمندی را روی شبکه نوشته و اجرا کنند.

مقاله پیشنهادی:  تاثیر ارز دیجیتال بر رسانه های اجتماعی و بهداشت و درمان

– شانس سازگاری و تطبیق پذیری تقریبا نامحدود بوده و بازار فعلی به سرعت در حال گسترش است. این نکات خلاصه هایی بسیار کوتاه بودند ولی لازم است هنگام فکر کردن دربارهی صنایع مختلف، این نکات را مد نظر داشته باشید.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا