چه رابطه ای میان تغذیه و معامله گری وجود دارد

رابطه تغذیه و معامله گری

چه رابطه ای میان تغذیه و معامله گری وجود دارد؟

بدون اغراق می توان گفت که در بین انواع شغل های موجود در کل دنیا معامله گری در بازارهای مالی از استرس بسیار بالایی برخوردار می باشد. از آن جایی نیز که استرس مضرات بسیاری را بر سلامت روح و جسم افراد به جای گذاشته لذا به طور معمول خیلی از افراد خارجی بعد از سنی مشخص دیگر فعالیت خود را در خیلی از بخش های این زمینه کنار خواهند گذاشت.

از این رو برای به حداقل رساندن آثار مخرب استرس حاصله از فعالیت معامله گری در بازارهای مالی نیاز بوده که افراد به نوع تغذیه و نیز ورزش خود اهمیت بدهند.

در ادامه به معرفی خوراکی هایی خواهیم پرداخت که شما به عنوان یک معامله گر به منظور کاهش استرس خود نیاز به مصرف آن ها خواهید داشت:

چه رابطه ای میان تغذیه و معامله گری وجود دارد
چه رابطه ای میان تغذیه و معامله گری وجود دارد
  • آب کافی

از آن جایی که مایعات و به ویژه آب به تنظیم هر چه بهتر سیستم عصبی کمک زیادی نموده لذا مصرف روزانه آب به میزان کافی در به حداقل رساندن میزان استرس بسیار موثر خواهد بود. برای رساندن آب کافی به بدن نیاز بوده که در کنار نوشیدن مایعات از موادغذایی دارای آب فراوان (سبزی، میوه و…) نیز استفاده نمایید.

چه رابطه ای میان تغذیه و معامله گری وجود دارد
چه رابطه ای میان تغذیه و معامله گری وجود دارد
  • موز

از آن جایی که استرس منجر به بالا رفتن میزان سوخت و ساز بدن شده لذا پتاسیم بدن را نیز کاهش خواهد داد. پتانسیم که به منظور ضربان قلب متعادل، رساندن اکسیژن به مغز و هماهنگی میان سطح مایعات بدن بسیار ضروری بوده در موز به مقدار فراوانی وجود خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی:  پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید

موز همچنین تولید کننده سروتونین در بدن بوده که باعث خواهد شد فرد احساس آرامش و شادی پیدا نماید. مصرف روزانه یک عدد موز برای افزایش توان مغزی نیز بسیار موثر خواهد بود.

رابطه تغذیه و معامله گری
رابطه تغذیه و معامله گری
  • دمنوش های گیاهی

چارت ایران : یکی دیگر از راه های موثر به منظور کاهش استرس مصرف دمنوش های گیاهی می باشد. البته این روزها دیگر درست کردن دمنوش سختی های گذشته را نداشته و به منظور راحتی هر چه بیشتر افراد دمنوش های گیاهی در انواع مختلف به صورت کیسه ای در بازار وجود داشته و تنها کافی است شما زحمت به برق زدن یک کتری برقی را متحمل شوید! توصیه می شود در زمان انجام محاسبات خود از خوردن دمنوش برای آرامش اعصاب خود غافل نشوید. دمنوش هایی چون، نعنا، اسطوخودوس، زعفران و… در این راستا بسیار موثر می باشند.

معامله گری و تغذیه
معامله گری و تغذیه
  • خشکبار و آجیل

حتما روزانه مقداری آجیل و مغزیجات میل کنید. آجیل ها سرشار از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و در کاهش استرس نیز بسیار موثر عمل خواهند نمود. البته توصیه می شود آجیل ها را به منظور دریافت اثر مطلوب تری از آن ها، به صورت خام مصرف نمایید.

معامله گری و تغذیه
معامله گری و تغذیه
  • گوجه فرنگی

گوجه یا آب گوجه در آرامش اعصاب و عضلات بسیار موثر بوده و فولیک اسید موجود در آن نیز مانع از ایجاد استرس و افسردگی در فرد خواهد شد. در طی هفته دست کم دو تا شش بار گوجه مصرف نمایید. گوجی فرنگی همچنین از ویتامین سی نیز برخوردار بوده که این ویتامین کمک زیادی به کاهش استرس خواهد نمود.

مقاله پیشنهادی:  به چه صورت ذهن یک معامله گر بورس هیپنوتیزم می شود؟

حرف پایانی

چارت ایران : طبق تحقیقات صورت گرفته خوردن خوراکی های سرشار از قند ساده، نوشیدنی های صنعتی، چربی های حرارت دیده و خوراکی های این چنینی سیستم عصبی را تحریک نموده و استرس را در فرد افزایش خواهند داد. لذا توصیه می شود تا جایی ممکن به سالم خوری روی آورده و مصرف غذاهای فست فودی را به حداقل برسانید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بورس شما میتوانید در کانال بورس ما در تلگرام عضو شوید.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا