بروکر ارانته: آموزش ثبت نام و کار با بروکر ارانته (Errante)

بروکر ارانته

چند سالی است که در بازارهای جهانی تعدادی بروکر تازه وارد مانند بروکر ارانته دیده می شود که با کمی بررسی متوجه آینده دار بودن آنها خواهید شد. ظهور این نوع بروکرها در راستای انجام آسان معاملات در سطح بین المللی شکل گرفته که باعث بروز بستری مناسب در جهت ارائه سطح گسترده ای از خدمات است. این امکانات باعث می شوند تا معامله گران اطمینان بیشتری از امنیت سرمایه گذاری های خود بدست آورند. در چارت ایران نکات کامل در این زمینه ذکر شده است. 

برای ورود به سایت اصلی بروکر ارانته روی لینک زیر کلیک کنید: https://errante.com/fa

در صورتی که سایت باز نشد با فیلتر شکن وارد شوید

اگر تصمیم به انجام فعالیت های معاملاتی در کارگزاری ارانته را دارید، این مقاله را تا آخر بخوانید. زیرا در اینجا به بررسی و معرفی تخصصی این بروکر نوظهور می پردازیم.

بررسی تاریخچه بروکر ارانته

 

این بروکر که در سال 2018 وارد بازار جهانی فارکس شد، حدودا در اواسط سال 2020 بود که در بازار فارکس ایران پا به عرصه فعالیت گذاشت. وقتی شاهد حضور موثر یک بروکر تازه وارد در کنار بروکرهای قدرتمند دیگر فارکس هستید، یعنی آن بروکر تازه کار عملکرد سخت و بسیار بالایی داشته است.

یکی از امکانات ویژه Errante برای فارسی زبانان برخورداری از تیم پشتیبانی بسیار با کیفیت فارسی است. اگر برای ثبت نام به سایت این بروکر رفتید و باز نشد، حتما از فیلترشکن استفاده کنید.

توجه به اعتبار و رگوله بودن ارانته

بسیاری از کاربران می خواهند بدانند که آیا ارانته از اعتبار و رگوله کافی برخوردار است یا نه؟ در حال حاظر با توجه به فعالیت دو ساله ارانته و جایگاه مناسبی که در بازارهای جهانی بدست آورده، مشغول به ارائه خدمات زیر نظر دو رگولاتور معتبر است.

رگولاتوری آفشور FSA سیشلز، مخصوص مشتریان ایرانی ارانته است و رگولاتوری معتبر CySec قبرس، برای کاربران اروپایی در نظر گرفته می شود. در مقایسه با رگولاتور مختص کاربران اروپایی، رگوله معامله گران ایرانی اعتبار کم تری دارد ولی با این حال CySec اعتبار قابل توجهی را برای این بروکر به وجود آورده است که می تواند باعث قوت قلب کاربران ایرانی برای معتبر بودن بروکر باشد.

ثبت نام بروکر ارانته

 

بروز رسانی تاریخ 9 آذر 1400: خوشبختانه ارانته در «FXEMPIRE» به عنوان یکی از رگوله های این سایت معتبر شناخته شد. رگوله شدن توسط این سایت بین الملی قوی از فارکس، به عنوان اعتباری خوب برای هر بروکری است. در واقع وقتی بروکر تحت رگوله چنین وبسایت توانمندی باشد، به این معنی است که بدنبال بالا بردن خدماتی نوین به کاربران خود در بازارهای جهانی است. بروکرهای قدرتمندتری از جمله ICMarkets، Plus500 و FxPro نیز در بروکر FXEMPIRE دارای رگوله هستند که این مسئله اعتبار بروکر ارانته را در کنار این بروکرهای بزرگ افزایش می دهد، زیرا در این مجموعه فقط Errante است که به مشتریان کشورمان خدمات ارائه می دهد.

ارانته Errante

 

بررسی کیفیت وبسایت ارانته

سایت بروکر با اینکه هنوز فعالیت های وسیعی در سطح جهانی انجام نداده، با این حال توانسته نیاز کاربران را تا حد زیادی برآورده کند و اطلاعات ضروری را در اختیار مشتریان قرار دهد.

مقاله پیشنهادی:  کدال چیست؟ کامل ترین آموزش سایت کدال بورس، کدال چارت فارسی (1401)

علاوه بر اینها دارای ویژگی بارزی به نام پشتیبانی فارسی بصورت کاملا روان و با کیفیت بوده که این باعث سهولت انجام ترید و فعالیت توسط کاربران ایرانی می شود. بوسیله سایت ارانته می توانید به مطالب گسترده ای از قبیل برنامه ها، معرفی بروکر، حساب های موجود در آن و معرفی انواع تریدهای قابل انجام دسترسی داشته باشید.

معرفی حساب های موجود در بروکر Errante

در مجموع میزان حسابی که می توانید در این بروکر ایجاد کنید 4 مدل است که البته 3 نوع از آنها دارای ECN هستند. جفت ارز و کمترین مقدار برای شارژ اولیه، دو تفاوت بارز در این چند نوع حساب به شمار می آیند.

  • اولین حساب بروکر ارانته «ECN Standard» است که حداقل با پرداخت 50 دلار، اجازه معامله پیدا می کنید و 1 پیپ نیز میانگین آغاز اسپردهای این حساب است.
  • دومین حساب ارانته «ECN Premium» است که حداقل شارژ ابتدایی مبلغ 1000 دلار است و اسپرد تا زیر عدد 0.7 پیپ، شیب نزولی پیدا می کند.
  • سومین حساب با نام «ECN VIP»، 5000 دلار را بابت آغاز فعالیت از کاربر می خواهد که از اسپرد به اندازه 0.2 پیپ کم شده و باید به عنوان کمیسیون حدود 3 دلار به ازای هر لات بپردازید.
  • چهارمین حساب با عنوان «Tailor Made» شناخته می شود که مبلغی به میزان 15000 دلار باید بپردازید، تا وارد معاملات شده و آغاز اسپرد هم عدد 0.0 است. در اینجا نیز به ازای هر یک لات، کمیسیونی به اندازه 2 دلار از کاربر می گیرند.

تفاوت در انواع حساب

تصویر زیر چارتی است که حساب های این بروکر و ویژگی های هر یک از آنها را نمایش می دهد. برای دیدن کامل صفحه این جدول در گوشی همراه، باید تصویر را به اطراف بکشید.

ارانته Errante

 

با توجه به تصویر بالا یکی از تفاوت های مهم در حساب های ارانته میزان اسپردها و پرداخت شارژ اولیه است.

در دو نوع حساب اولی، تنها اسپردها تاثیرگذار خواهند بود. ولی در مدل «Tailor Made» و «VIP» قضیه کاملا برعکس بوده و نه تنها نقش اسپرد پررنگ نیست، بلکه نکته قابل توجه پرداخت کمیسیون به میزان 2 الی 3 دلار به ازای هر یک لات است.

دقت داشته باشید مدیران سایت بروکر Errante با توجه به موقعیت هر کشور، در آغاز اعداد اسپردها، درج کمیسیون یا حذف آن از حساب مربوطه، تمایز قائل می شوند. مثلا در نوع «Standard» گاهی می بینید که این حساب در یک کشور فاقد کمیسیون بوده، در صورتیکه اسپرد در آنجا از عدد 1.5 پیپ به جریان می افتد.

مقاله پیشنهادی:  معرفی و بررسی کارگزاری فارابی و نظرات - ورود به کارگزاری فارابی

وجود حساب فاقد سواپ یا اسلامی در Errante

اگر شما از آن دسته افراد باشید که اسلامی بودن حساب برایتان مهم باشد یا جزو عده ای باشید که قصد انجام معاملات را در بلند مدت دارند، مایل به پرداخت بهره شبانه (سواپ) نیستید. یکی از معایب بروکرها مطرح، این است که فاقد حساب اسلامی هستند. معمولا سواپ نداشتن برای برخی از حساب ها پیش می آید که بدلیل کامل نبودن نمادهای مهم و باز شدن تریدها در زمان های مشخص، با ضعف های مختلفی روبرو می شوند.

از تمام بروکرهای موجود در فارکس، ارانته تنها بروکری است که در همه حساب های خود گزینه ای برای بدون سواپ شدن دارد، فقط کافیست که درخواست دهید. این ویژگی خوب باعث می شود تا روی نمادهایی از قبیل ارزهای دیجیتال، انواع سهام و غیره هیچ بهره شبانه ای پرداخت نکنید.

فقط تنها مشکل این ویژگی اعمال محدودیت زمانی برای بدون سواپ شدن، آن هم به مدت یک هفته است. بنابراین به محض رسیدن به هشتمین شب باید پرداخت سواپ را آغاز کنید. البته باید گفت چنین محدودیتی ناچیز بوده و در مقایسه با بقیه بروکرهای رغیب، همچنان قویترین حساب فاقد سواپ را بروکر ارانته دارد.

ارانته و سرمایه های مناسب معامله

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و ایجاد حساب در بروکر Errante، با تنوع بسیاری از انواع نمادها و ابزارهای مورد نیاز و قابل دسترس مواجه می شوید که امکان انجام هر معامله ای را در اختیارتان می گذارد. این موارد عبارتند از:

  • امکان معامله فلزاتی از قبیل طلا، پالادیوم، نقره و همچنین پلاتینیوم را خواهید داشت.
  • تعداد 48 اسپرد در بازار فارکس را برای ترید کردن دارید.
  • اقلامی مثل قهوه یا کاکائو، پنبه و کتان یا مس، گزینه های دیگر قابل معامله شدن هستند.
  • از خانواده رمزارزها می توان به بیتکوین، ریپل، اتریوم، بیتکوین کش و لایت کوین اشاره کرد.
  • تقریبا سهام صد کمپانی مطرح جهان که شامل گوگل، شرکت اپل، آمازون و غیره هستند، برای معامله گران فراهم شده است.
  • موارد تریدی دیگری مثل نفت برنت، نفت وست تگزاس یا گازهای طبیعی نیز بوجود آمده است.
  • چندین شاخص مهم که برخی از آنها شامل داوجنز، شاخص استرالیا، آلمان، انگلستان، S&P 500 و غیره هستند، برای ترید در این بروکر فراهم است.

مقاله پیشنهادی:  بازار اول و دوم بورس چیست؟ تفاوت بازار اول و دوم بورس

جفت ارزهای موجود در بروکر Errante

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم در حساب پرطرفدار «استاندارد» بروکر ارانته، تنها با شارژ اولیه ای به میزان 50 دلار می توانید وارد معاملات شوید. به همین دلیل کلا کاربران کشورمان در میان تمام اسپردهای که مشتریان ایرانی مجاز به استفاده از آنها هستند، بیشتر به سمت انتخاب جفت ارزهای ارانته می روند.

  • در اسپرد USD و EUR، عدد 1.03 پیپ به عنوان میانگین جفت ارز است.
  • در اسپرد USD و GBP عدد 1.31 پیپ، حدوسط جفت ارز نمایش داده می شود.
  • در اسپرد CHF و USD، عدد 1.50 پیپ به عنوان حدوسط جفت ارز است.
  • در اسپرد JPU و USD میزان 1.07 پیپ، میانگین جفت ارز است.
  • در اسپرد بیتکوین و طلا نیز به ترتیب از 67 دلار و 36.87 پیپ میانگین برخوردار می شود.

با توجه به شرایط تمام اسپردهای معرفی شده در ارانته، با پرداخت 50 دلار که کمترین میزان برای یک حساب فاقد کمیسیون محسوب می شود، واقعا بروکر از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است. حتی در حساب «Premium» موقعیت ایده آل تری نیز فراهم می شود و در شرایط عدم پرداخت کمیسیون، شما تنها 0.7 اسپرد برای جفت ارز USD و EUR دارید.

در Errante دو پلتفرم به مشتریان ارائه شده است که به نام های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 است و خواهان زیادی بین کاربران دارد.

مسئله مهم

با توجه به زمان نصب و اجرای پلتفرم متاتریدر 4 به عنوان پیش فرض، درون صفحه «مارکت واچ» چندین اسپرد نمایش داده شده است، در حالی که اینها اصلا قابل ترید نیستند. جفت ارزهای زیادی برای نمادها موجود است، بنابراین می توانید برای دستیابی به دیدن مجموعه ای کامل از نمادهای مناسب معامله، در همان صفحه بر روی اسپردها راست کلیک کرده و روی «Show All» بزنید.  بالاخره در اینجا شما موفق به پیدا کردن لیست تمام نمادهای قابل ترید شدید.

حساب VIP بروکر Errante  در صفحه زیر، چند مورد جفت ارز را به شما نشان داده است.

ثبت نام در ارانته Errante

 

نحوه پشتیبانی بروکر ارانته از کاربران

در بین بروکرهای مجموعه فارکس، بسیار ضروری است که یک بروکر قابلیت پشتیبانی و پوشش صحیح از مشتریان را بدست آورد. بنابراین با توجه به این نکته مشتریان ایرانی نیز مایل هستند به سمت بروکری بروند که علاوه بر کیفیت و رشد قابل توجه، توانایی ارائه پاسخگویی به موقع و پشتیبانی اصولی از زبان فارسی را داشته باشد.

خبر خوب در مورد ارانته این است که تمام این ویژگی های مثبت را دارد. فقط به دلیل زمان کوتاهی که در بازار جهانی حضور داشته، هنوز پشتیبانی 24 ساعته را برای کاربران ایرانی لحاظ نکرده است. البته جای نگرانی نیست، زیرا اگر مشتریان ایرانی بیشتری داشته باشد احتمال گذاشتن پشتیبانی فارسی و شبانه روزی در ارانته بیشتر می شود.

می توانید از 9 صبح الی 9 شب در تلگرام این بروکر با پشتیبان چت کنید. پشتیبانی سایت نیز از ساعت 10:30 صبح تا 7 بعدازظهر پاسخگوی کاربران فارسی زبان خواهد بود.

تلفن ۰۰۳۵۷۲۵۲۵۳۳۰۰

ایمیل info@errante.com

پشتیبان تلگرام فارسی Errante_Persian_Support@

نحوه ثبت نام در بروکر ارانته

برای ثبت نام بروکر ارانته روی لینک زیر کلیک کنید: https://errante.com/fa

در صورتی که سایت باز نشد با فیلتر شکن وارد شوید

  • ابتدا سایت رسمی errante ورود کنید و به صفحه مربوط به ساختن حساب بروید.
  • فرم مربوط به ثبت نام را با دقت پر کنید.
  • فرم مخصوص به درج اطلاعات تکمیلی را پر کنید.
  • مدارک هویتی خواسته شده را در محل مورد نظر بارگذاری کنید.
  • در آخر باید تائید آدرس سکونت را انجام داده و آن را آپلود کنید.
  • وریفای (تائید) شدن مدارک، معمولا 1 ساعت طول می کشد.

نحوه واریز و برداشت ریالی

در این بروکر راه های زیادی برای شارژ و برداشت، در اختیار کاربران گذاشته شده است که در زیر می توانید آنها را ببینید:

  • از طریق کریپتوکارنسی هایی مثل بیتکوین، اتریوم، ریپل، تتر TRC20 و 20ERC   
  • واریز و برداشت وجوه بوسیله صرافی هایی مثل IrPay و Pro 
  • بوسیله پرفکت مانی
  • از طریق حواله بانکی

بونوس قطعی با آغاز سال 2022

Errante از 8 دسامبر سال گذشته به کسانی که حساب «Standard» خود را برای بار اول شارژ می کنند، برابر با همان رقم پاداش در نظر می گیرد. به عنوان مثال کاربری که برای اولین بار 200 دلار به حساب خود واریز کند، با اضافه شدن پاداش مبلغ حساب فرد به 400 دلار می رسد. این موقعیت برای کاربرانی که تریدهای بزرگی انجام می دهند عالی است.

ویژگی این پاداش شامل موارد زیر می شود:

  • حداقل مقدار اولین شارژ، 50 دلار تعیین شده است.
  • برای برداشت باید از دستورالعملی خاص پیروی کنید.
  • اگر زودتر از موعد پایان طرح برداشت را انجام دهید، میزان جایزه ای که روی حسابتان قرار گرفته را به شما نخواهند داد.
  • با توجه به هر صد دلاری که پاداش گرفته اید، باید به اندازه 33 لات ترید کرده باشید تا در نهایت موفق به برداشت پاداش شوید.
بونوس

 

نکته مهم

با توجه به گزینه آخر در موارد ذکر شده بالا، گرفتن بونوس برای بسیاری از معامله گران بروکر ارانته دشوار است. بنابراین برای بهره مندی از پاداش می توانید در زمان هایی که احتمال ضرر وجود دارد، از آن به عنوان نقش حمایتی استفاده کنید. به عنوان مثال: اگر تمایل داشتید هزار دلار وارد کنید، بهتر است کل وجه را بطور کامل به عنوان شارژ بپردازید.

البته راه جایگزینی هم نسبت به این پیشنهاد وجود دارد. در شرایطی از دوران ضرر که نمی خواهید بر روی پاداش تکیه کنید، باید یک برنامه ریزی اصولی از مجموع تریدهایی که می خواهید تا آخر دوره بونوس داشته باشید را انجام دهید.

 به عنوان مثال اگر نتیجه گیری شما این است که تقریبا 33 لات بالاتر از حجم تریدهایتان تا پایان طرح، امکان پذیر نیست و قصد واریز 1000 دلار نیز به اکانت خود در ارانته را دارید، پس باید ابتدا از واریز رقمی به اندازه 100 دلار شروع کرده و صد دلار نیز پاداش دریافت کنید. حالا می توانید بعد از دریافت بونوس، 900 دلار باقیمانده را به حسابتان بریزید.

در اینجا اگر دقت کنید می بینید که بعد از گذراندن معاملات به اندازه 33 لات، موفق به برداشت 100 دلار جایزه نیز شده اید.

نتیجه گیری بروکر Errante

کاربرانی که مدت زمان زیادی از حضورشان در ارانته نمی گذرد و تجربه زیادی از فعالیت در این بروکر ندارند، باز هم از آن رضایت کامل دارند. زیرا تقریبا مجموعه ای از شرایط معاملاتی ایده آل را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مثلا می توانید در سایت بروکر از ابزارهای متنوع معاملاتی استفاده کرده و تعداد جفت ارزها نیز کم است. وجود حساب اسلامی در بستری مناسب و بسیاری از موقعیت های خوب دیگر، باعث جذب طیف وسیعی از معامله گران  بازار جهانی فارکس شده است.

بنابراین هیچ فردی را نمی توان یافت که خبر قطعی برای آینده بازار داشته باشد، ولی با این وجود باید گفت که بروکر ارانته پیشرفت قابل توجهی در جهت رسیدن به اهداف بلند مدت خود دارد. اگر ارانته همینطور با قدرت رو به جلو حرکت کند، می توان پیش بینی کرد که به عنوان یکی از بروکرهای مطرح کشورمان معرفی شود.

مقالات مرتبط

1 نظر در “بروکر ارانته: آموزش ثبت نام و کار با بروکر ارانته (Errante)”

  1. ارانته یک بروکر کلاه بردار هست لطفا اینا رو بزرگ نکنید این بروکر با مانورهای متقلب تریدرهای حرفه ای رو هم ضرری کرده شگردشون هم محدود کردن تریدری هست که پوزیشن هاش در سود هست سود تریدر یعنی ضرر بروکر و بالعکس خود من هفت روز در این بروکر ترید کردم چهار روز اول هر روز ۱۲۰۰ دلار برداشت زدم ولی وقتی که اراده کردند من رو ضرری کنند با دستکاری پینگ و روش هایی که خودسون وارد هستند دسترسی من به سفارشات رو محدود کردند عملا متاتریدر من جوری شد که درخواست های من رو قبول نمیکرد پوزیشن داشتم ۱۳۰۰ دلار تو سود بود بعد از درخواست بستن که برام اجرا نمیکرد سود من به ۶۰۰ دلار رسید و بعد هم معاملاتی رو که تو ضرر بودم رو نمیتونستم مدیریت کنم مخلث کلام اینکه شگرد ارانته قطعی تصنعی هست که عملا تریدر دیگه هیچ اختیاری در متاتریدر خودش نداره مخصوصا تایم امریکا سه روز متوالی در این تایم من رو‌محدود کردن به مدت ۳ ساعت و پاسخگو هم نیستن دزد نگرفته هم پادشاه هست این مطلب رو به اشتراک میگذارم تا دیگران حواسشون به این شیادها باشه که برای پول ما ایرانیا بدجور کیسه دوختند چون دستمون به جایی بند نیست

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا