آی سی او ICO در ارز دیجیتال چیست

آی سی او ICO در ارز دیجیتال چیست

آی سی او ICO در ارز دیجیتال چیست

تفاوت بین تحقیق اصولی و آی سی او

از آنجایی که تحقیقی اصولی در پس گفته های خود داریم، اشاره به تفاوت های بین تحقیق درباره سکه های کنونی موجود در بازار و آی سی اوها، اهمیت دارد.

تفاوت بین تحقیق اصولی و آی سی او

فشار بیشتر روی توسعه بهتر است داشتن یک محصول در حال کار عاملی بسیار مهم برای هر مبادله کننده ای باشد که می خواهد بازگشت سریع سرمایه اش را ببیند. این اتفاق رخ می دهد چون

– آی سی او در مقایسه با سکه هایی که از قبل در بازار وجود دارند، هنوز باید اثبات کند که ارزش دارد. بهتر است به سادگی به خاطر مشتی قول، ارز خود را دور نریزید چون تضمینی نیست که این قولها محقق شوند. با سکه های موجود در بازار، خطر بسیار کمتر است چون لازم است آنها چیزی تحویل دهند تا در بازار باقی بمانند.

– معمولا آی سیاوی خوب محبوبیت بسیار زیادی به دست می آورد که اطلاع کل جامعه از آن را افزایش می دهد. بنابراین هنگامی که به پروژهای رسمی تبدیل می شود، لازم است تا اثبات کند که در واقع توسعه ی در خور توجهی در حال انجام است. هیچ آی سیاوی محبوبی نمی تواند به کسب ارزش فقط به لطف تمایلی که اطرافش است، متکی باشد.

تفاوت بین تحقیق اصولی و آی سی او ارز دیجیتال

– خطر اینکه پروژه به کلاهبرداری تبدیل شود را به حداقل می رساند. این تنها یکی از راههای بسیار زیاد تأیید کردن مشروعیت قانونی آی سی او است با وجود این، مدرک مهمی است.

فشار بیشتر روی پرچم های قرمز

از آنجایی که آی سی اوها هنوز هم به شدت کنترل ناپذیر هستند و دنیای رمزارزها پر از سرمایه گذاران بی تجربه است، کلاهبرداران زیادی سعی می کنند از این موضوع استفاده کنند. حداقل چند بار در ماه گزارش هایی از آی سیاری دیگری که در حال فرار با ارز سرمایه گذاران است. معمولا بدون هیچ عواقبی – وجود دارد.

مقاله پیشنهادی:  نقش تحلیل بنیادی در بررسی سرمایه گذاری در رمز ارز پایه دیجیتال

در موارد بسیار زیادی می توان از این مشکل جلوگیری کرد چون بسیاری از آن پروژه ها سیگنال های رسواکننده میدهند؛ اخیره آی سی اویی وجود داشت که در آن بازیگری به نام رایان گاسلینگ در لیست اعضای تیم آمده بود. این مشکل در طی یک بازار گاوی و زمانی که آی سی اوها مشکلی با افزایش ۳۰ میلیون دلاری یا بیشتر از آن ندارند، رخ میدهد چون افراد در سرمایه گذاری های بعدی خود بسیار کمتر شگفت زده می شوند. تحلیل گستردهی تمام جنبه های پروژه قبل از سرمایه گذاری روی فروشی بزرگ برای کمینه کردن خطر اینکه مورد کلاهبرداری قرار بگیرد، الزامی است).

تفاوت بین تحقیق اصولی و آی سی او ارز دیجیتال
آی سی او ارز دیجیتال

لیستی از نکات مهمی که باید هنگام ارزیابی قانونی بودن پروژه درنظر گرفته شوند در انتهای این فصل در دسترس است.

معیارهای آی سی اوها

معیارهای آی سی او هنگام انجام یک تحقیق معمولی، اساسا معادل با معیارهای سکه هستند. با وجود اینکه شما باید قیمت توکن و عرضه را نیز بررسی کنید، با آی سی اوها لازم است تا نگاهی به جذب سرمایه ی هاردکپ و توزیع توکن نیز داشته باشید. برای تخمین اینکه یک قیمت خاص کم است یا خیر، بهتر است به عرضه نگاه کنید. چیزی که اینجا اهمیت دارد نسبت بین این دو است، باوجود اینکه پیش تر اشاره کردیم، آن را تکرار می کنیم، قیمت پایین در ارزش دلاری، ممکن است برای دیگران جذاب تر به نظر برسد.

بیایید بگوییم قیمت متوسط با ۱۰۰ میلیون عرضه سکه، برابر ۱ دلار باشد. اگر این استاندارد طلایی ما باشد (این چیزی است که ما توصیه خواهیم کرد)، آن گاه بهتر است یک میلیارد عرضه قیمت ۰ . ۱ دلار، ۱۰ میلیارد عرضه قیمت ۰ . ۰۱ دلار و… داشته باشند. هرچیزی بالاتر از آن نسبت (برای مثال ۰ . ۵ دلار با ۱ میلیارد عرضه به شدت زیاد است) به ROI کمتر دلالت دارد). شاید حتی مسئله ی مهم تر، هارد کپ آی سی او باشد که در مورد میزان محدودیت عرضه تصمیم می گیرد. قانون کلی این است که ارزش کمتر بهتر است، چون افراد زیادی قادر به خریدن سکه ها نیستند.

مقاله پیشنهادی:  یافتن سکه ها یا الماس در بیت کوین چگونه است

همین موضوع هنگام قرار گرفتن در لیست صرافی های آنلاین و بازارهای اکسچنج، تقاضای زیادی ایجاد می کند. همین مسئله از سوی دیگر وجود دارد، اگر هارد کپ بالا باشد (در مارس ۲۰۱۸، ۲۵ میلیون را به عنوان ارزش متوسط تعریف کردیم)، معمولا تقاضاهایی را پوشش می دهد که تقاضای باقی مانده را کم می کند. ما به شدت فاصله گرفتن از آی سی اوها با ارزش های بالا را (و حتی بدتر، آی سی اوهایی بدون هیچگونه ارزش!) حتی اگر اصول قوی باشند، تنها به دلیل افزایش ارزش احتمالی هنگامی که در یک صرافی لیست می شوند، توصیه می کنیم. هنگام ارزیابی این مورد، نگاه جزئی تری به دوره ی قفل بودن داشته باشید؛ چون ممکن است راهی برای آی سی او باشد تا قبل از اینکه لیست شود، تقاضای بیشتری ایجاد کند (در این رابطه بعد صحبت می کنیم).

همچنین درک اینکه قوانین در فروشهای عمومی و خصوصی چه هستند، مهم است. معمولا، هردوی قیمت و پاداش در فروش خصوصی بهتر است و به همین دلیل وارد شدن به آن بسیار سخت تر است؛ معمولا، به بزرگترین سرمایه گذارها پاداش می دهد. اگر تفاوت این دو قابل توجه باشد (به عنوان مثال، نصف قیمت توکن با بخش قابل توجهی از هاردکپ موجود مراقب باشید چون این مسئله اغلب به سرمایه گذاران قبلی این امکان را می دهد تا بازار را در شروع کار دستکاری کنند. همین مسئله برای پاداشها صدق می کند؛ تعداد زیادی توکن اضافی برای مشارکت کننده های قبلی (اساسا هر چیزی بیش از ۴۰ درصد) دردسرساز است.

مقاله پیشنهادی:  سقوط به خاطر شیل ها - انباشت یا کسب سود - آربیتراژ و معاملات مارجین در ارز دیجیتال

نهایتا بررسی کنید که توکن ها چگونه در آی سی او توزیع شده اند. از آنجایی که تیم ارز زیادی را در طول جذب سرمایه جمع آوری می کند، این ویژگی خوبی نیست که هنوز برنامه داشته باشند تا مقدار زیادی عرضه را برای خودشان نگه دارند (هر چیزی بالای ۴۰ درصد برای تیم یا مشاوران و سایر توسعه دهنده ها باید نگرانی هایی ایجاد کند). صرف نظر از اینکه نرخ توزیع چقدر است، بهتر است بفهمید توکن های قفل شده چگونه قرار است استفاده شوند. تیم باید درباره ی این برنامه که چطور آنها را خرج کنند، شفاف باشد.

تفاوت بین تحقیق اصولی و آی سی او ارز دیجیتال

چارت ایران: یک «توسعه ی پروژه»ی ساده کافی نیست. اگر برنامه ی توزیع منطقی و آی سی او نیازمند داشتن تعداد بیشتری توکن ذخیره شده برای آینده باشد، تخصیص کم برای سرمایه گذاران را به عنوان پرچم قرمز در نظر نگیرید. اینکه در تمامی زمان ها انعطاف پذیر باشد، اهمیت دارد. کل این اطلاعات باید برای تمام مشارکت کننده ها در آی سیاوی عمومی باشد. مطمئن شوید که تیم آن را فراهم می کند. در غیر این صورت، باید سؤالات زیادی برای مردم ایجاد شود احتمال مخفی کردن مقررات بهتر برای سرمایه گذاران خصوصی).

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا