فیلم آموزش تحلیل تکنیکال توسط مهران کاوه

آموزش تحلیل تکنیکال سید رسول حسینی

فیلم آموزش تحلیل تکنیکال توسط مهران کاوه

سطوح مختلف تحلیل تکنیکال:

 در آموزش تحلیل تکنیکال سطح های متفاوتی برای آموزش وجود دارد که به صورت ده مورد بسته بندی شده است ما برای شما در این مقاله به پنج مورد از سطوح آموزش تحلیل تکنیکال به صورت کاربردی توضیحاتی ارائه می دهیم که به شرح زیر است:

 فیلم آموزش تحلیل تکنیکال توسط مهران کاوه
فیلم آموزش تحلیل تکنیکال توسط مهران کاوه
  1. روند شناسایی : که در دو نوع روند مثبت و روند منفی است. روند مثبت به مجموعه ای از تغییر قیمت ها به صورتی که بتوان سه کف از قیمت ها را با رسم یک نمودار خطی به هم وصل کرد. البته باید این سقف ها به صورت نزولی یا صعودی نسبت به یکدیگر  به شکلی که هر سقف از سقف بعدی یک کف کمتر باشد. این روند از اصل سوم تحلیل تکنیکال پیروی می کند. و روند منفی هم همانند روند مثبت است با این تفاوت که سه سقف قیمتی با فاصله ی یک سقف از هم بیشتر است.
  1. خطوط مقاومت و حمایت: این سطح از تحلیل تکنیکال نیز به سه  بخش مقاومت و حمایت و سقف تاریخی تقسیم می شود. خط مقاومت به ناحیه ای از قیمت که در برابر کندل ها در روند صعودی قرار می گیرد را می گویند. حمایت ناحیه ای است که تماما برعکس ناحیه ی مقاومت بوده و در صورت شکسته شدن آن موجب به وجود آمدن ریزش های زیادی می شود. و سقف تاریخی که مانند ناحیه ی مقاومتی عمل می کند و تنها نقطه ی تمایز آن در این است که قیمت ها بعد از افزایش سرمایه  به شکل سقف ما قبل خود برمی گردد. و مدت زمان انجام این فرآیند بیشتر از 8 سال است و بر پایه ی اصل دوم تحلیل تکنیکال بر می گردد که همه چیز بر پایه ی قیمت ها لحاظ می شود.
  2. اندیکاتور ابزاری است که به دلیل فرمول های خاصی که دارد به تحلیلگرها برای تشخیص دادن حرکات بازار کمک های بسیاری می کند.  و البته ذکر این موضوع شایان به ذکر است که اندیکاتورها تنها با نمایش جهت حرکت می تواند به تحلیلگر کمک کند و به آن ها از اندازه ی این حرکات چیزی نمی گوید. اندیکاتورها با روش های اصلی مانند روند شناسی و یا سطح شناسی می تواند بالاترین بازده را در تحلیل تکنیکال ایجاد نماید. دو دسته ی اصلی این اندیکاتورها از بین 100 ها اندیکاتور به شرح زیر است:
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش اندیکاتورهای مکدی MACD و آر اس آی RSI

اندیکاتورهای روی نمودار

اندیکاتورهای بیرون از نمودار

 فیلم آموزش تحلیل تکنیکال توسط مهران کاوه

4 . کندل شناسی نیز چهارمین سطح از تحلیل تکنیکال است که به دو بخش الگوهای کلاسیک و آرایش نموداری تقسیم می شود. الگوهای کلاسیک مطابق با رفتارهای مشخصی بر روی نمودارها انجام می شود که می توان رفتارهای آینده نمودار را بر همین اساس پیش بینی کرد. این الگو طبق اصل دوم تکنیکال عمل می کند و تاریخ در آن تکرار می شود. و بخش دوم آرایش نموداری را که به شکل های میله ای و شمعی و خطی هستند که در بین این سه تا  روش شمعی جز اصلی ترین و کاربردی ترین روش ها است. در نمودارهای شمعی قیمت های روز و قیمت های پایانی کمترین و بیشترین قیمت های روز را می توان مشخص کرد.

در ادامه مجموعه ویدیوهای آموزش تحلیل تکنیکال از کارگزاری مفید توسط مهران کاوه قرار داده شده است .

امیدواریم ای ویدیوها مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد .

✅الگوهای کلاسیک قیمت در تحلیل_تکنیکال (قسمت اول)
🧩محورهای اصلی دوره:
✅جایگاه الگوهای کلاسیک در تحلیل تکنیکال
✅معرفی الگوی پرچم
✅معرفی الگوی مثلث
✅معرفی الگوی فنجان
✅معرفی الگوی مستطیل
✅معرفی الگوهای سرشانه
✅معرفی الگوی سقف دوقلو و سه قلو

دانلود قسمت اول با حجم 289 مگابایت

✅الگوهای کلاسیک قیمت در تحلیل_تکنیکال ( قسمت دوم )

🧩محورهای اصلی دوره:
✅جایگاه الگوهای کلاسیک در تحلیل تکنیکال
✅معرفی الگوی پرچم
✅معرفی الگوی مثلث
✅معرفی الگوی فنجان
✅معرفی الگوی مستطیل
✅معرفی الگوهای سرشانه
✅معرفی الگوی سقف دوقلو و سه قلو

دانلود قسمت دوم با حجم 400 مگابایت

مقالات مرتبط

1 نظر در “فیلم آموزش تحلیل تکنیکال توسط مهران کاوه”

  1. با سلام.
    لطفا قبل انتشار یک مطلب، نسبت به ویرایش آن کمی حساس باشید، تا خواننده نسبت به درک مفهوم متن، دچار مشکل نگردد.
    در نمودارهای شمعی، قیمت‌های آغازین( در متن روز)، قیمت‌های پایانی، کمترین و بیشترین قیمت‌های یک بازه زمانی را می‌توان مشخص کرد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا