فیلم آموزش روانشناسی بازار بورس و فارکس از داوود استقامت

فیلم آموزش روانشناسی بازار بورس و فارکس از داوود استقامت

درهنگام معامله گری در بازارهای مالی، یکی از سوالاتی که مطرح می شود این است که چگونه روحیه معامله گری بهتری داشته باشیم. برای اینکه به معامله گر موفقی تبدیل شویم باید چه کنیم. با آموزش روانشناسی معامله گری می توانید پاسخ این سوالات را بیابید. در این مقاله چارت ایران درمورد روند معامله گری و راه های تبدیل شدن به یک معامله گر موفق را بررسی می کنیم.

 

 

آموزش روانشناسی معامله گر

طرز فکر صحیح در معامله گری بسیار مهم است که بسیاری از معامله گران به آن پی برده اند. درواقع، آموزش روانشناسی معامله گر یکی از موضوعات مهم در بررسی موفقیت انواع معامله گران با روحیات مختلف است.

  • معامله گری کار با احتمالات سروکار دارد. کسی نمی تواند از قطعیت صحبت کند. کسی نمی تواند به شخصی دیگر جهت بدهد. در بسیاری از کارهای دیگر، شخص دیگر می تواند به شما جهت بدهد و راهنمایی کند. اما اینجا هیچ رئیسی ندارید.
  • معامله گران معمولا پای سیستم هستند و جای خاصی ندارند. می توانیم تمام معاملات را با متاتریدر خرید و فروش کنیم. ارباب رجوع نداریم و نیاز به برقراری ارتباط با شخص خاصی نداریم. ارتباطات محدودی داریم و کلا کار ما سیستمی است.
  • معامله گری نیازمند حداقل سرمایه است. بدون هیچ سرمایه ای نمی شود وارد معامله شد.
مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

علاوه براین نکات ریز، باید به نکاتی که مرتبط با روانشناسی در معامله گری است دقت داشته باشید.

نکات مهم آموزش روانشناسی معامله گر برای موفقیت

برای موفقیت در بازارهای مالی و معامله گری باید به نکات مهمی دقت کنید.

آموزش فنی و تخصصی روانشناسی معامله گری

  • باید مفاهیم اولیه بازاری که می خواهیم در آن معامله کنیم رو بیاموزیم.
  • تحلیل کردن را یاد بگیریم. هر نوع تحلیل باشد تفاوتی ندارد و باید به کمک تحلیل بتوانیم به سود برسیم.
  • بدون هیچ آموزشی هیچ شانسی برای موفقیت نداریم.
  • بدون دانش فنی نمی توانید در هیچ بازاری معامله گر شوید. با احتمالات سروکار دارید، با پول سروکار دارید.

چه نوع معامله گری باشید

باید مشخص کنید چه نوع شخصیتی هستید؟ صبور هستید، عجول هستید، بی خیال هستید، یا باید مدام سیستم را چک کنید. چند درصد سود بدست بیاورید راضی می شوید. دوست دارید هر زمانی سود را برداشت کنید. یا یک سال سود بماند و سپس برداشت کنید. باید به این نکات دقت کنید.

فیلم آموزش روانشناسی بازار بورس و فارکس از داوود استقامت

 

  • اگر معاملات میان روزی انجام می دهید، باید توانایی تصمیم گیری سریع همراه با اخطارهای لحظه ای را داشته باشید. همین تصمیم گیری ها مشخص کننده سودآور یا زیان بار بودن معاملات هستند.
  • باید توانایی پیروی از طرح معاملاتی خود را داشته باشید. این طرح باید از قبل آماده شده باشید. همچنین درمورد سوددهی آن اطمینان داشته باشید.
  • باید احساسات خود را دائما بسنجید و تصمیم گیری های شما از روی احساسات نباشد.
  • بخش مهمی از آموزش روانشناسی معامله گری مربوط به مدیریت ترس و طمع است. باید این حقیقت را از قبل بپذیرید که ممکن است در روند معامله گیری دچار ضرر شوید و تحمل آن بسیار مشکل است.
مقاله پیشنهادی:  سیگنال فارکس: کانال سیگنال فارکس رایگان تلگرام حرفه ای و دقیق!

 

باید احساسات خود را ساماندهی کنید و تبدیل به معامله گری آرام و صبور شوید. باید از تاثیر معاملات سودده یا زیان آور بر ذهن خود مطمئن شوید تا معامله گر موفقی شوید.

 

فیلم آموزش روانشناسی بازار بورس و فارکس از داوود استقامت

 

در این مجموعه آموزشی آقای داود استقامت به محبث روانشناسی معامله گر در بازارهای مالی پرداخته است

با عرض پوزش به دلیل اعتراض و نارضایتی تعداد زیادی از شرکت کنندگان ازکلاس های آقای استقامت ویدیوها از سایت حذف شد.

دیفعنوانلینک دانلودحجم
1 از صفر تا ذهن بیلیونر قسمت اولدانلود163 مگابایت
2 از صفر تا ذهن بیلیونر قسمت دومدانلود202 مگابایت
3 از صفر تا ذهن بیلیونر قسمت سومدانلود203 مگابایت
4 از صفر تا ذهن بیلیونر قسمت چهارم(پایانی)دانلود152 مگابایت

مقالات مرتبط

14 نظر در “فیلم آموزش روانشناسی بازار بورس و فارکس از داوود استقامت”

  1. عالی هست اقای استقامت من تمام دوره های اموزشی فرادرس مربوط به بورس رو خریدم ،خیلی از دوره های باشگاه اگاه رو دیدم اما تدریس ایشون رو بهتر و کاربردی تر میدونم البته ایشون بازار هدفشون فقط فارکس هست ،این یکم محدود میکنه کاربرد این اموزش هارو مگر اینکه خودمون از قسمت های قابل استفاده در بوررس ایران بنحوی نکته برداری کنیم یا معادل سازی کنیم هرچند بورس ایران بسیار بازار ناکارا و رانتخوار میباشد

    1. عرض سلام و احترام خدمت مدیر محترم چارت ایران
      من ابتدای سال گذشته با دیدن فیلم های آموزشی آقای استقامت در سایت فراچارت با پرداخت هزینه هشت و نیم میلیون تومان و صرف پنجاه ماه آموزش کلک خوردم و درکلاس های آموزش های ثبت نام کردم،بعد از صرف عمری که بازگشت پذیر نیست من و تمامی ده نفر دیگر کسانی که در این دوره بودیم با روش و استراتژی مزخرف ایشان دچار ضرر شدیم و طلب پول مان را کردیم ،حتی من بدلیل مطالعه و تجربه گذشته در فارکس از من خواهش کردند که دوره بعدی ایشان که سی نفر بودند و هر کدام در ابتدا ده میلیون تومان پرداخت کرده بودند را تکالیف شأن را بررسی کنم و وقتی در پایان دوره خودمان کلاهی که این کلاهبردار بر سرمان گذاشته بود را دیدم به سرگروه شان اطلاع دادم اما آنها می خواستند تجربه کنند و اکنون آنها هم با از دست دادن پول بیشتر شأن به ماپیوستند

      1. دوست عزیز دوره شما 10 نفری بوده اونم با 7-8 میلیون، ماها که کلاسهامون چند ده نفر بودیم اونم اونم با 30-40 میلیون پول، ما دیگه چی بگیم که ما هم گول این آموزشهای رایگانش رو خوردیم خیلی ها حتی پول قرض کردن که زندگی شون بهتر بشه الان نه دیگه جواب کسی رو میده و کلاسهارو هم نصفه نیمه ول کردن و گفتن چندسالی نیستم کلا!

      2. پولتون با استقامت دور نريزين

        داوود استقامت با کلی وعده و وعید کلی پول میگیره برای آموزش ها اما بعد از مدتی متوجه میشی که چیز خاصی یاد نگرفتی و کلا به آخر که میرسه یکدفعه غیب میشه.نه جواب میده نه به قول هایی که داده عمل میکنه.خیلی چرب زبونه و قدرت بیان خوبی داره.گول اینارو نخورین.من از شاگردهاش بودم و بهتون پیشنهاد میکنم اصلا سراغش نرین و پولتون دور نریزین.آموزش های رایگان بخصوص آموزش های استاد گلشاهیان خیلی ارزشمند و کاربردی هستند.استقامت همون جلسات اول از شاگردهاش یک نظرسنجی هم میگیره در مورد کلاس ها! آخه کی نظرسنجی اول کلاس میگیره؟!مطمئنا خودش میدونه آخر کلاس چی میشه!پولتون دور نریزین…

    2. شاگرد داود استقامت

      بالغ بر ۱۰۰ نفر از شاگردان ایشان با استفاده از تکنیکهای ایشان کال مارجین شدن . اینکه یک شخص قدرت کلام بالایی داشته باشه یا صدای گیرایی داشته باشه به منزله استاد بودن ایشان نیست .

  2. سیدمحمودمیرغفاری

    باسلام واحترام
    آقای دکتراستقامت من تعدادی از فیلم های آموزشی شمارودیدم وگوش دادم چون تازه کارهستم خیلی علاقه مندشدم به بورس ؛ فقط یک مطلب دررابطه بابورس ایران
    طبق آموزش شما وقتی بازارصعودی میشه میای بای بزاری
    صفه وبرعکس بازارنزولی میشه سل میزاری صفه خلاصه
    توی این صف اینقدرمیمونی تااینکه روند برعکس میشه؟
    باتشکرازجنابعالی.

    1. عرض سلام و احترام خدمت مدیر محترم چارت ایران
      من ابتدای سال گذشته با دیدن فیلم های آموزشی آقای استقامت در سایت فراچارت با پرداخت هزینه هشت و نیم میلیون تومان و صرف پنجاه ماه آموزش کلک خوردم و درکلاس های آموزش های ثبت نام کردم،بعد از صرف عمری که بازگشت پذیر نیست من و تمامی ده نفر دیگر کسانی که در این دوره بودیم با روش و استراتژی مزخرف ایشان دچار ضرر شدیم و طلب پول مان را کردیم ،حتی من بدلیل مطالعه و تجربه گذشته در فارکس از من خواهش کردند که دوره بعدی ایشان که سی نفر بودند و هر کدام در ابتدا ده میلیون تومان پرداخت کرده بودند را تکالیف شأن را بررسی کنم و وقتی در پایان دوره خودمان کلاهی که این کلاهبردار بر سرمان گذاشته بود را دیدم به سرگروه شان اطلاع دادم اما آنها می خواستند تجربه کنند و اکنون آنها هم با از دست دادن پول بیشتر شأن به ماپیوستند

    2. مراقب باشید مثل من و بقیه بچه های دوره که فریب ایشان را خوردیم و با صرف هزینه بسیار و زمان دچار ضرر هنگفت شدیم وارد دوره اش نشی
      محسن پیمانی

    3. شاگرد داود استقامت

      لطفا در انتخاب کسی که قرار هست ایشان را استاد خطاب کنید دقت بیشتری نمایید .

  3. درود به مدیر محترم سایت چارت ایران

    لطفاً فیلم های آقای استقامت را از سایت محبوب و وزین تان پاک کنید او با استفاده از فضای خوب شما میلیون ها تومان دانش پژوهان علم بازارهای مالی را سرکیسه می کند،من و پنجاه نفر دیگر را از ابتدای امسال تاکنون با مبالغ هشت و نیم میلیون تا ده میلیون تومان آموزش برای روش و عملکردی که همه را در ضرر های هنگفت برده سرکیسه نموده..لطفاً و عاجزانه نگذارید از این فضا مردم را کلاهبرداری کنند ..محسن پیمانی

  4. شاگرد داود استقامت

    درود بر شما ، از شاگردان داود استقامت هستم .
    لابد تعجب کردید که چرا لقب استاد را در مورد ایشان بکار نبردم ! چرا که معتقد هستم ایشان لیاقت این لقب والا را ندارند . ایکاش مدیران سایتهایی اینچنینی که با هدف رسیدن پکیج های گران ، به صورت رایگان به دست جوانان کم بضاعت این خاک و بوم به منظور یاری ایشان در کسب درآمد بیشتر را دارند ، فیلمها و پکیج های هر کسی را در سایتهای ارزشمند شان ارائه می‌نمودند و در مورد این افراد کمی هم تحقیق می نمودند . من که سرمایه و وقت ارزشمندند را پای دوره بی ارزش ایشان گذاشتم ، امیدوارم جوان دیگری در دام خوش کلامی ایشان گرفتار نشوند .

  5. باسلام
    من به شخصه یکسال است که توی بازار های مالی کار میکنم به نظر من این ویدئو های روانشناسی آقای داوود استقامت واقعا عالی هستند.من تا حالا این آقا رو ندیدم و نه بهش پول دادم و در کلاس هاش شرکت داشتم.فقط میگم که اگر شما به مطالبی که داخل این فیلم ها گفته عمل کنید خیلی از مشکلات شما در بازار فارکس(نه بورس ایران) کم میشود ، این به معنی موفقیت نیست چون برای موفقیت راه طولانی دارید و تعریف موفقیت از نظر هر شخصی متفاوت است.(من تو این یکسال یک ریال هم به کسی جهت آموزش پول ندادم و نخواهم داد .چون پول دادن در این بازار یعنی پیدا کردن راه میانبر برای اینکه ما زحمت کمتری بکشیم و سود بیشتری بدست بیاوریم و همچین چیزی امکان ندارد .شما باید زحمت بکشی ،ضرر بدهی، شکست بخوری تا تجربه بدست بیاوری و بعداز آن به موفقیت برسی.)

    1. سلام
      من هم با آقا رحیم کاملاً موافق هستم.
      درحال حاضر شش ماهه یک اکانت نانو (سنتی) باز کرده ام و تقریباً هر ماه سود می کنم هر چند گاهی اندک.
      من در هیچ کلاسی شرکت نکرده ام و فقط دوره های آقای خاکستر و آقای استقامت رو ملاحظه کرده ام و کتب مارک داگلاس رو خوندم. درحال حاضر کتاب زبان اصل لنس بگز رو مطالعه می کنم و قصد دارم در مرحله بعد کتب البروکس رو بخونم.
      بنظرم مهمترین مسئله مدیریت مالی هستش، چون من توی هیچ معامله ای بیش از ۱ درصد از پولم رو از دست نداده ام، یعنی بیش از این ریسک نکرده ام…

  6. با عرض سلام و احترام
    بنده بیش از 4 ساله که در بازارهای مالی فعال هستم، ده‌ها کورس دیدم، چندیدن کتاب و مقاله، مطالعه هزاران صفحه در اینترنت، صدها ساعت گفتگو با تریدرهای دیگر، صدها ساعت بکتست گیری و بررسی بازارها در گذشته و تجربه بیش از 2 هزار ساعت چارت زنده بازار جهانی،
    این عزیزانی که اومدن پیام دادن و فرمودن ماها همه کال شدیم، علتش خامی و کم تجربگی خودتون هستش، شماها فکر می‌کنید با یه دوره دیدن همه چی تمومه، نه عزیزم اصلا این خبرا نیست،
    تمام اونهایی که کال میشن به طور حتم نه مدیریت سرمایه بلدن نه ژورنال معاملاتی دارن، بازار خونه خاله نیست، با یه کندل پرتتون میکنه بیرون اگه حواست نباشه،
    یه دوره دو ساعته از آقای استقامت من دیدم بابت مووینگ اوریج ها که بسیار فوق العاده بود، هر کسی میگه این آقا بیسواده هنوز درکی از فارکس و بازار مالی پیدا نکرده،
    آقای استقامت فقط یه کوتاهی کرده، باید می‌گفته که عزیزان تو کلاس ها شرکت کردن به منزله موفقیت صد در صد در این بازارها نیست، شایدم گفته باشه، بنده که خودم شرکت نکردم، اگر گفته باشه، این صحبت شاگردانش هیچ محلی از اعراب نداره،
    اینو میگم به همه کسانی که اومدن دنبال پول و یه شبه ره صد ساله رفتن، سخت در اشتباهید، باید زحمت بکشید،
    شما باید به نقطه ای برسید که خودتون سیستم معاملاتی تون رو تدوین کنید، این بازار یک بلوغ سنگین میخواد، شما نمی‌تونید برای بازار دو خط فرمول تعریف کنید.
    بنده هم کلاسیک کار کردم، هم پرایس اکشن، اونم چند شاخه، و همچنین طراح سیستم های اندیکاتوری هستم، چندین سیستم با وین ریت بالا طراحی کردم که هیچ وقت نه به کسی میدم و نه میفروشم،
    علتش هم خساست نیست، درک شخصی من هستش و قطعا به درد هر کسی نمیخوره،
    مدیریت سرمایه، روانشناسی معامله گری در اولویته بعد میشه ژورنال معاملاتی که خود اون شامل استراتژی های معاملاتی هستش،
    در این بازار فقط تجربه به دادتون میرسه و بس.
    با آرزوی موفقیت برای تمامی تریدرهای ایرانی

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا