پکیج کامل آموزش بورس صفر تا صد: خرید آموزش بورس گام به گام (مبتدی تا پیشرفته)

پکیج کامل آموزش بورس صفر تا صد - خرید آموزش بورس گام به گام و مبتدی تا پیشرفته

از آنجا که سرمایه گذاری در بورس نیاز به تحقیق و ریسک پذیری است، همیشه توصیه می شود قبل از ورود به بورس و یا هرگونه تصمیم گیری، آموزش بورس گام نخست شما باشد. شما با آموزش بورس و کسب تجربه در این بازار در واقع قادر خواهید بود تحلیل های خود را با دقت بیشتری انجام دهید، سود بیشتری از بازار کسب کنید و از ضررهای خود بکاهید.

در آموزش بورس به زبان ساده با مفاهیم و اصطلاحات بورسی آشنا خواهید شد، سرمایه گذاری در بورس را به صورت گام به گام آموزش خواهید دید، درک کافی از مفاهیم تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال خواهید داشت و در کل آنچه را که یک سرمایه گذار مبتدی و یک سرمایه گذار حرفه ای لازم است بداند را خواهید آموخت.

کاملترین پکیج آموزش بورس؛ آموزش بورس به صورت گام به گام از سطوح مبتدی تا پیشرفته

ارزش واقعی سهام عدالت

 

در پکیج آموزش بورس تمامی آنچه را که لازم است در مورد بورس بدانید خواهید یافت و بر خلاف عمده مطالب جسته و گریخته در وب، این پکیج کاملترین و جامع ترین است. مطالب و دانستنی ها را به صورت طبقه بندی شده و به شیوه ای ساده آموزش خواهید دید.

آموزش بورس برای افراد تازه کار و حرفه ای

آموزش بورس به زبان ساده تنها منبعی است که در آن آموزش جامعی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته برای سرمایه گذار تازه کار و حرفه ای در یک پکیج کامل گنجانده شده است. بنابراین اگر شما قصد سرمایه گذاری بلند مدت و یا کوتاه مدت دارید، تمام دانشی را که به آن نیاز دارید در این پکیج خواهید یافت.

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

پکیج آموزش بورس برای چه کسانی است؟

  • افراد مبتدی که می خواهند دانش بنیادی کاملی از سرمایه گذاری و معاملات بورس کسب کنند.
  • سرمایه گذاران سطح متوسط که می خواهند عملکرد خود را بهبود بخشند و به دانش قوی از تجزیه و تحلیل نمودار سهام، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، مدیریت سبد و ریسک دست یابند.
  • افراد جدی و مصمم در سرمایه گذاری سودآور در بورس و صندوق های معاملاتی.
  • کسانی که می خواهند با سرعت پیشرفت خود از خانه آموزش ببینند و در عین حال می توانند در دوره های آموزش تکنیکال مقدماتی و پیشرفته شرکت کرده و به فیلم های آموزشی موجود در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه دسترسی مادام العمر داشته باشند. چگونه می توانید از مزایای پکیج آموزش بورس بهره ببرید؟

آموزش بورس مبتدی تا پیشرفته

 

پکیج بورس

 

مقاله پیشنهادی:  پکیج کامل آموزش بورس صفر تا صد: خرید آموزش بورس گام به گام (مبتدی تا پیشرفته)

چرا باید هر چه زودتر روی آموزش بورس سرمایه گذاری کنیم؟

چرا باید روی آموزش بورس سرمایه‌گذاری کنیم؟ آن هم نه مقداری کم بلکه میلیون‌ها تومان! این پرسشی است که عده زیادی با دیدن مبلغ دوره‌های آموزشی بورس از خودشان و دیگران می‌پرسند. علت این واکنش، موضوعی ساده است. در حقیقت، برای بسیاری از ما سرمایه‌گذاری روی خودمان، مفهومی بیگانه به شمار می‌رود. چون ما فقط یاد گرفتیم که روی دیگران سرمایه‌گذاری کنیم. مثلا روی پول‌‌ تو ‌جیبی که از خانواده می‌گیریم، حقوقی که رئیسمان به ما می‌دهد یا کمکی که انتظار داریم دوستمان در حق ما روا دارد. اما دنبال کردن هیچ‌کدام از این روش‌ها باعث رسیدن به آزادی مالی نمی‌شود. تنها گزینه موجود، سرمایه‌گذاری روی خودمان خواهد بود و بورس، یکی از بهترین راه‌ها برای آغاز این سرمایه‌گذاری است. در ادامه با ارائه ۶ دلیل، این واقعیت را به شما ثابت می‌کنیم.

۱- پر سودترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری روی خودمان است

معمولا مردم روی زمین، طلا و بورس سرمایه گذاری می‌کنند ولی روی خودشان هیچ سرمایه گذاری انجام نمی‌دهند. چون فکر نمی‌کنند چنین تلاشی ارزشمند باشد. اگر می‌توانستید به ۳۰ یا ۵۰ سال آینده سفر کنید، قادر بودید چه سرمایه‌ای را با خودتان ببرید؟ در آن زمان، وضعیت مالی خانواده، رئیس و دوستان شما اصلا مشخص نخواهد بود. بدون شک، همه‌چیز گران‌تر شده و آن‌ها یا با رشد قیمت‌ها درآمدشان را بیشتر کرده‌اند یا دچار ورشکستگی شد‌ه‌اند. پس نمی‌توانید روی آنها حسابی باز کنید. اما اگر صاحب مهارتی پویا باشید، در آن تخصص داشته باشید و به زبان ساده‌تر روی خودتان سرمایه‌گذاری کرده باشید، حتما می‌توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید و وضع زندگی‌تان را سروسامان بدهید. همه ما مسافران زمان هستیم. شاید نه به آن سرعتی که ماشین زمان آدم‌ها را جابه‌جا می‌کند ولی مقصد، آینده است.

اگر از حالا برای آینده‌تان تلاش کنید، خودتان را آموزش دهید، مهارت کسب کرده و بزرگ شوید، در آینده زندگی روبه‌راه و فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. در حقیقت، دانش سرمایه‌گذاری و بورس را می‌توان مهارتی برای آینده نامید. «جیم ران» که جزو برترین سخنران‌های انگیزشی جهان و نویسنده چندین عنوان کتاب است در مورد این موضوع می‌گوید: «باور من این است که از میان تمام چیزهایی که می‎توانند بر آینده شما تاثیر داشته باشند، رشد شخصی مهم‎ترین آن‎ها است. ما می‎توانیم از رشد فروش، رشد سود یا رشد سرمایه صحبت کنیم اما شاید هیچ‎کدام از آن‎ها بدون رشد شخصی اتفاق نیفتند.»

۲- بورس شوخی نیست؛ برای موفقیت باید آموزش حرفه‌ای ببینید

افرادی که در بازار بورس فعالیت می‌کنند می‌دانند چه می‌گوییم و افرادی که با بازار بورس آشنا نیستند شاید هنوز ذهنیتی نسبت به این موضوع نداشته باشند. ولی جالب است با هم نگاهی به شوخی نبودن بازار بورس بیندازیم. گاهی سهمی در بازار بورس وجود دارد که وضعیتش چندان جالب نیست. اما فقط کسی می‌تواند چهره واقعی این سهم را ببیند که قبلا تحلیل بنیادی را آموخته است. حتی در برخی موارد، این سهم غیر ارزشمند، رشد خوبی می‌کند و سهامداران بسیاری را که هیچ درکی از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال ندارند به اشتباه می‌اندازد. بعد از مدتی این سهم‌ها با چنان افتی مواجه می‌شوند که سرمایه گذاران را بیچاره و درمانده می‌کنند.

مثلا در نیمه دوم سال ۹۲ قیمت – تعدیل شده – هر سهم «شبریز» به ۱۴۶۰ تومان رسید. ولی همین سهم بعد از دو سال در اواخر ۹۴ قیمت ۲۸۰ تومان را نیز به خود دید. اگر شما به اندازه ۱۴۶ میلیون تومان از این سهم خریداری کرده بودید، بعد از ۲ سال نه تنها هیچ سودی عادیتان نمی‌شد بلکه کل پول شما از ۱۴۶ میلیون به ۲۸ میلیون تومان می‌رسید؛ یعنی چیزی حدود ۸۰% درصد ضرر در طی دو سال.

در بازار بورس از این دست سهم‌ها فراوان بوده‌اند و اکنون هم هستند. البته برعکس این داستان و چند برابر شدن قیمت هم بسیار زیاد اتفاق افتاده است. اما بدی ماجرا اینجا است که ضررهای این بازار برای تازه‌کاران آموزش ندیده است و سود‌ها برای نخبگان سرمایه گذاری در بورس. اگر اکنون روی آموزش خود هزینه نکنید، در آینده مجبور می‌شوید چندین برابر آن را به خاطر ضررها از دست بدهید.یک مطلب جالب دیگر بخوانید؛  حیف شد! ای کاش این کار را نکرده بودم!

نکات کلیدی و مهم برای سرمایه گذاران کوتاه مدت بورس

۳- بورس، تخصصی مادام العمر برای شما است

وقتی سرمایه گذاری در بازار بورس را می‌آموزید، صاحب تخصصی می‌شوید که می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. با این مهارت، قادر خواهید بود سرمایه‌تان را رشد دهید و بهترین نتیجه‌ها را از آن بگیرید. بورس، تخصصی مادام‌العمر است. شاید مجبور شوید برای به دست آوردن آن چند میلیون تومان هزینه کنید. اما در عوض مهارتی به دست می‌آورید که می‌تواند صدها و حتی میلیاردها تومان را به شما بازگرداند. این هزینه را با خرید یک یخچال فریزر جدید، لپ‌تاپی آخرین سیستم که تمام گیم‌ها را پشتیبانی می‌کند یا یک سفر خارجی مقایسه کنید. تمام چیزهایی که برایتان مثال زدیم، یا خراب می‌شوند یا تمام می‌شوند و به خاطره‌ها می‌پیوندند. پولی که در این راه خرج می‌کنید از دستتان می‌رود و دیگر هرگز بازنمی‌گردد. اما پولی که برای یادگیری سرمایه‌ گذاری در بورس هزینه می‌کنید، بدون شک با مبلغ بسیار بیشتری به سمت شما باز می‌گردد. این تفاوتی است که سرمایه گذاری روی خودتان در زندگی‌تان ایجاد می‌ کند.

مقاله پیشنهادی:  بورس جهانی چیست؟ آموزش بورس جهانی آغازی برای ورود به تجارت جهانی

۴- بورس، پرسود ترین سرمایه گذاری در ایران بوده است

نمودار زیر مربوط به بازده بازار بورس در مقایسه با بازده بازارهای موازی مسکن، طلا، ارز و سپرده بانکی در سال ۹۴ است. سال ۹۴ سالی است که در آن شاهد رکود شدیدی در بخش مسکن بودیم. بازار بورس با بیش از ۲۷% سود در صدر بازارهای سرمایه گذاری ایران قرار گرفته است. شاید لازم باشد بدانیم که این موضوع فقط مربوط به سال ۹۴ نیست. بازار بورس ایران در طی بازه‌های زمانی بلندمدت، جزو پرسودترین بازارهای سرمایه گذاری ایران بوده است. با توجه به چشم‌انداز اقتصادی ایران این بازار در بلند مدت، جای رشد بسیار زیادی خواهد داشت.

اموزش بورس

5 – زمان در بازار بورس اهمیت دارد، فردا دیر است!

گذشته‌ها رفته‌اند و آینده هنوز به وجود نیامده است. تنها چیزی که واقعا در دستان ما قرار گرفته، امروز است. در مورد اشتباه‌های مالی گذشته، کاری از دستمان برنمی‌آید اما اگر می‌خواهیم آینده‌ای متفاوت برای خودمان بسازیم باید در همین لحظه‌ای که آن را درک می‌کنیم، دست به یک اقدام مناسب بزنیم و آموزش بورس را به طور جدی آغاز کنیم. اگر امروز به یک نخبه سرمایه گذاری تبدیل شوید، در آینده‌ای نزدیک به آزادی مالی خواهید رسید و به جای این که پول، حد و حدود را برایتان مشخص کند بر آن فرمانروایی خواهید کرد.

۶- بورسی‌ها در بازارهای سرمایه گذاری دیگر مانند مسکن، طلا و ارز موفق‌تر هستند!

وقتی می‌خواهم در بورس سرمایه گذاری کنم، به دلیل حساسیت بالای این بازار باید به اقتصاد کلان کشور و بازارهای موازی همچون طلا، ارز و مسکن نیز تسلط داشته باشم. این ماجرا باعث شد تا در ابتدای سال ۹۲، زمانی که بازار مسکن در اوج رونق خود قرار داشت، بتوانم رکود چند ساله این بازار را پیش‌بینی کنم. در نتیجه، سرمایه‌ای که در بازار مسکن داشتم را به سهام تبدیل کردم. بعد از گذشت سه سال و رسیدن به سال ۱۳۹۵ سرمایه گذاری‌ها در بازار مسکن با افت شدیدی روبه‌رو شدند؛ تا اندازه‌ای که میزان سود مرکب بانکی از آنها بیشتر شد. مثلا اگر فردی یک میلیارد تومان را در مدت این سه سال در بانک گذاشته بود چیزی حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون با سود مرکب به دست می‌آورد.

اما سرمایه گذاری در بازار مسکن که چیزی حدود ۲۰% افت داشت سرمایه فرد را به ۸۰۰ میلیون تومان می‌رساند. این داستان کوتاه و داستان‌های مشابه بسیاری که در بازار طلا و ارز نیز برایم رخ داده به من این اعتماد ‌به ‌نفس را می‌دهد که بتوانم در شرایط فعلی، بازار صحیح سرمایه گذاری را بیابم و سرمایه خود را در آن رشد دهم؛ یعنی چیزی که یک سرمایه گذار بازار مسکن نمی‌تواند یا سرمایه‌ گذار بازار طلا و ارز به اندازه یک بورس‌باز حرفه‌ای به آن تخصص دست پیدا نمی‌ کند.

مقاله پیشنهادی:  راز موفقیت در بورس: مهمترین نکات موفقیت در بورس+ بازار مالی!

با آموزش های زیر تصمیمات مناسب برای سرمایه گذاری بگیرید و سود سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید:

  • پیش بینی جهت بازار با دقت بالا
  • یافتن سهام با سودآوری حداکثر
  • تبدیل شدن به یک کارشناس تجزیه و تحلیل نمودار سهام
  • بکارگیری استراتژی های منحصر به فرد خود
  • مدیریت سبد

در پکیج آموزش بورس همه این مهارت ها و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.

سرمایه گذاری در بورس برای چه کسانی مناسب است؟

  • شاید مبلغی پول از درآمد شما باقی می ماند که میخواهید آن را در شغل دیگری سرمایه گذاری کنید و سود کسب کنید.
  • قصد دارید به صورت حرفه ای و بلند مدت وارد بازار بورس شوید و مانند یک معامله گر حرفه ای کسب درآمد کنید.
  • ریسک پذیر هستید و برای سرمایه گذاری بلند مدت و آینده نگر به اندازه کافی صبور هستید.
  • برای صرف وقت، انرژی و هزینه روی هدف و سرمایه تان آمادگی لازم را دارید.
  • آینده خود و فرزندان‌تان بسیار اهمیت دارد و از طریق سرمایه گذاری می خواهید آن را تامین کنید.
  • آگاه هستید که ثروت و زندگی مرفه برای شما امکان پذیر است و آمادگی دارید در این راه هزینه کنید.

بورس برای شما مناسب نیست اگر:

  • حداقل 1 ساعت روزانه وقت کافی برای آموزش، تحلیل و سودآوری ندارید.
  • شغلی ندارید و گمان می کنید که می توانید ماهیانه به درآمد ثابتی از بورس دست پیدا کنید.
  • سرمایه ای که قصد دارید وارد بازار بورس کنید از راه وام و قرض بدست آورده اید.
  • ریسک پذیر نیستید و صبر لازم برای سود و زیان ندارید.
  • فکر میکنید سودآوری در بازار بورس بر اساس شانس و اقبال است و شما باید قمارباز خوبی باشید.
  • باور دارید که در مدت زمان کوتاهی به سود و ثروت فراوانی دست پیدا می کنید.

آنچه در این دوره آموزشی فرامی گیرید:

در دوره آموزش بورس ( 43 ساعت ) علاوه بر اینکه با مفاهیم پر کاربرد مخصوص بورس آشنا می شوید و می توانید خرید و فروش انجام دهید (ورود به بورس)، با تحلیل تکنیکال هم به صورت کامل و از صفر تا صد مسلط می شوید  و یاد می گیرید که چگونه در بورس سهامی که شما را به سمت سود می برند را پیدا کنید و خودتان با تکیه بر علم تکنیکال خرید و فروش انجام  دهید.

در آخر این دوره آموزش بورس، نیاز به هیچ مشاوری برای خرید و فروش سهم ندارید و فقط کافیست که با کمک آموزه های خودتان، بهترین ها را خرید کنید.

همچنین شما به طور کامل با سایت ره آورد ۳۶۵ (rahavard365.com) آشنا می شوید و با استفاده از این سایت، اقدام به تحلیل نمودار ها می نمایید. علاوه بر آن، آموزش فیلتر کردن سهام  و کار با نرم افزار موتی ویو و انتقال داده از ره آورد ۳۶۵ (rahavard365.com) به نرم افزار های دیگر را یاد می گیرید.

سر فصل های آموزش در ویدیو زیر آمده است ( دانلود ) :

سرفصل های آموزش بورس :

آشنایی با بورس و مفاهیم بورس

  • تعریف بازار و انواع آن
  • تاریخچه
  • حالت هایی که در بورس رخ میدهد
  • مفاهیم پرکاربرد در بازار سرمایه ایران (بورس)-نماد، شفاف سازی، انواع قیمت و…
  • انواع تحلیل و کاربردها

سایت های مهم و کاربردی

  • معرفی سایت های مهم و کاربردی (کدال، سایت بورس و فرابورس و …)
  • معرفی کامل سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران (tsetmc.com )
  • سه عامل موفقیت در بازار های مالی
  • معیارهای انتخاب سهم
  • دریافت کد بورسی
  • آشنایی با کارگزاری و خرید و فروش سهام

تحلیل تکنیکال

  • تاریخچه تحلیل تکنیکال
  • تعریف تحلیل تکنیکال
  • اصول تحلیل تکنیکال
  • عوامل موثر برقیمت و انواع قیمت در تحلیل تکنیکال
  • معرفی سایت مهم و کاربردی ره آورد ۳۶۵
  • انواع نمودار وتایم فریم ها
  • تعاریف پر کاربرد در تحلیل تکنیکال (کف و سقف، کف و سقف تاریخی، قله و حفره و…)
  • حمایت و مقاومت
  • حدضرر و حد سود
  • مدیریت سرمایه و معرفی ابزار risk/reward
  • آشنایی با پرتفوی و ایجاد پرتفوی

روند قیمت

  • انواع روند و ویژگی ها
  • معامله بر اساس خط روند
  • انواع و مفهوم کانال
  • معامله بر اساس کانال
  • اعتبار کانال قیمتی
  • Pull Back و انواع آن
  • شکاف یا گپ و معامله روی آن

الگوهای کلاسیک

  • سروشانه سقف و کف
  • سر و شانه مرکب سقف و کف
  • دوقلو سقف و کف
  • سه قلو سقف و کف
  • فنجان و دسته یا کاپ (ادامه دهنده)

الگوهای ادامه دهنده و دوسویه

  • مثلث صعودی و نزولی
  • مثلث متقارن صعودی و نزولی
  • کنج صعودی و نزولی
  • پرچم صعودی و نزولی
  • الگوهای دوسویه (مستطیل- مثلث پهن شونده یا بلندگو)

فیبوناچی ها

  • فیبوناچی اصلاحی (Retracement)
  • گسترش یافته (Extension)
  • بسط داده شده (Expansion) یا سه نقطه
  • کمان (Arc)
  • دایره
  • خطوط زمانی

کلاستر و سطوح مهم

  • چنگال اندروز
  • PRZ  (Potential Reversal Zone)
  • کلاستر

الگوهای هارمونیک

  • الگوی AB=CD
  • الگوی Gartley
  • الگوی Bat  یا خفاش
  • الگوی Butterfly یا پروانه
  • الگوی Crab یا خرچنگ
  • الگوی cypher
  • الگوی Shark یا کوسه

کندل (شمع) شناسی

  • معرفی انواع شمع
  • معرفی الگوهای شمعی بازگشتی و ادامه دهنده
  • الگوهای بازگشتی:
  • پوشا صعودی و نزولی
  • پوشاصعودی و نزولی ایده آل
  • نافذ و پوشش ابر سیاه
  • هارامی صعودی و نزولی
  • لگد صعودی و نزولی
  • ۲Bar
  • ستاره صبحگاهی و عصرگاهی
  • سه سرباز صعودی و نزولی
  • الگوهای شمعی ادامه دهنده (۴ کندل صعودی و نزولی، ۵ کندل صعودی و نزولی)

حجم معاملات

  • تعریف حجم معاملات
  • استفاده از ابزار Volumes
  • حجم مشکوک

اندیکاتورها

  • معرفی اندیکاتوها و انواع آن
  • معرفی اندیکاتورهای روندی و استراتژیک های سیگنال گیری:
  • میانگین متحرک (Moving Average)
  • باندهای بولینگ (Bollinger Bsnds)
  • Parabolic SAR
  • معرفی اندیکاتورهای نوسانگرنما و استراتژیک های سیگنال گیری:
  • MACD
  • RSI
  • MFI
  • Stochastic
  • ADX
  • CCI
  • Zig Zag

واگرایی ها

  • منظم: RD+ وRD-
  • مخفی: HD+ و HD-

استراتژی بیل ویلیامز

  • معرفی استراتژی بیل ویلیامز
  • معرفی اوسیلاتور AO (Awesome Oscillator)
  • روش های سیگنال گیری با استفاده از استراتژی بیل ویلیامز
  • تعیین حدضرر با استفاده از استراتژی بیل ویلیامز

ایچی موکو کینکو هیو

  • معرفی سیستم معاملاتی ایچی موکو
  • معرفی قمست های مختلف این سیستم
  • سیگنال گیری با استفاده از این سیستم

امواج الیوت

  • تعریف امواج الیوت
  • صفات امواج الیوت
  • انواع امواج جنبشی و اصلاحی
  • کشیدگی موج ها
  • امواج ترکیبی
  • آنالیز آماری امواج الیوت

نرم افزار موتی ویو

  • نصب نرم افزار موتی ویو برای شمارش امواج
  • انتقال دیتا ازسایت ره اورد ۳۶۵
  • آموزش و معرفی قسمت های مختلف این نرم افزار

فیلتر نماد ها

  • آموزش فیلتر کردن نماد ها در سایت tsetmc
  • مدرس : میلاد آقابابا
  • تعداد قسمت : 67 قسمت
  • مدت زمان آموزش : 42:58:24
  • حجم دوره : 7.47 گیگابایت
  • هزینه دوره : 99.000 تومان

نمونه آموزش هایی که دریافت میکنید در قسمت زیر قابل مشاهده و دانلود است :

دانلود فصل اول قسمت اول

دانلود فصل دوم قسمت سوم

بعد از پرداخت به صورت اتوماتیک به لینک دانلود فایل هدایت میشوید و به ایمیل شما ارسال میشود

شما میتوانید با پرداخت تنها 99/000 تومان این مجموعه ارزشمند را دانلود کنید

مقالات مرتبط

309 نظر در “پکیج کامل آموزش بورس صفر تا صد: خرید آموزش بورس گام به گام (مبتدی تا پیشرفته)”

      1. با سلام
        بنده این پکیجو خریداری کردم لینک دتنلودم اومده ولی با گوشی که دانلود میزارم تا 60% دانلود میشه مابقی نمیشه.چن باری هم امتحان کردم دلیلش چی میتونه باشه.درضمن حافظه گوشیمم خالیه

      2. سلام من کامپیوتر ندارم اگه بخام کلا با موبایل دانلود کنم و استفاده کنم باید چجوری انجام دهم یا چه اپلیکیشنی نصب کنم ممنون میشم کامل راهنمایی کنین

  1. سلام
    من این پکیج رو تازه خریدم حدود چند روزه چند فصلشو دیدم ، فکر نمیکردم واقعا از صفر بورس و کامل آموزش بورس رو توضیح بده تا اینجا که عالیه از این به بعدش هم حتما عالیه
    در ضمن دوستم هم پکیج چند میلیونی گرفته بود نشونش دادم باور نمیکرد با این قیمت پکیج کامل بورس رو خریده باشم به گفته خودش این پکیج بهتر از پکیج چند میلیونی خودش هست
    دمت گرم چارت ایران

  2. سلام من کارگزاری مفید ثبت نام کردم با خریدن پکیج شما میتونم تو کارگزاری مفید کار کنم آخه شما نوشتین کارگزاری آگاه آموزش دادین

  3. سلام
    کل آمورش رو امروز تموم کردم و میخواهم حساب در کارگزاری باز کنم
    استاد روان و ساده آموزش دادند
    عالی بود
    ممنون

    1. سلام همین پکیجِ ۷۸ تومنی کامل آموزش می ده؟توموبایل می شه دید؟اپلیکیشنی لازمه نصب کنم تا باز بشه؟

      1. سلام
        این پکیج یک فایل زیپ هست که کلیه آموزش ها داخلش موجود می باشد.باید با برنامه winrar فایل را با کامپیوتر باز و بعد به موبایل منتقل و مشاهده نمایید.

  4. سلام
    من چون اینترنت دانلود منیجر نصب کردم وبعد پاک کردم الان نمیتونم فایل خریداری شده را دانلود کنم چکار کنم

  5. سلام عزیز من کل مطالبی که در برای اموزش بورس هست بدون نقص و گام ب گام میخام با زبان ساده راهنماییم کنین چکار کنم مو ب مو؟

      1. سلام
        من میخواستم این پکیج رو بخرم
        فقط یه سوال داشتم
        فیلم ها رو چطوری باید دانلود کنم؟
        1. خود فیلم‌ها به ایمیلم فرستاده میشه
        یا اینکه لینک دانلود فیلم ها به ایمیلم فرستاده میشه؟

        1. سلام
          فیلم ها از طریق موبایل و کامپیوتر قابل دانلود هستند و بعد از پرداخت به لینک دانلود هدایت میشوید همچنین لینک دانلود براتون ارسال میشود

  6. برای خرید پکیج کامل کامل راهنماییم کنین تو سایتتون نمیشه خریدش کل مفاهیم اموزش بورس رو توی فایل تصویری میخام

    1. سلام
      برای خرید پکیج از طریق همین صفحه اقدام کنید . این پکیج کامل و از صفر تا 100 بورس را اموزش میدهد.مشکلتون رو در هنگام خرید اعلام کنید راهنمایی کنم

    1. سلام
      زیر عنوان زیر در انتهای مطلب لینک دانلود سه قسمت قرار داده شده ، میتوانید دانلود مشاهده کنید

      نمونه آموزش هایی که دریافت میکنید در قسمت زیر قابل مشاهده و دانلود است

        1. سلام
          اعداد ایمیل انگلیسی وارد شود
          در صورتی که مشکتون حل نشد به ای دی تلگرام سایت پیام بدید :

          chartiran_com@

  7. من هیچ از بورس نمیدونم با این پگیج میتونم به راحتی معامله کنم؟ آخه توی اینترنت کلی مقاله و اصظلاح و فیلم اموزشی هست که اصلا ادم نمیدونه باید از کجا شروع کنه و یکم ترسناک شده برام

    1. سلام
      این پکیج کاملا مناسب افرادی هست که از بورس هیچ اطلاعاتی ندارند
      همان طور که عنوان کردیم این پکیج صفر تا صد بورس را آموزش میدهد
      موفق باشید

  8. لطفا راهنمایی کنین لینک دانلود دقیقا به کجا فرستاده میشه من نمتونم دریافت کنم پولم واریز کردم

    1. سلام
      احتمالا خریدتون ناقص انجام شده و طی ۲۴ ساعت آینده از طریق درگاه پرداخت ، پول به حسابتون برگشت داده میشود
      لطفا ۴ رقم شماره اخر کارت و ایمیل خریدتون رو از قسمت تماس با ما سایت ارسال کنید‌، بررسی و نتیجه بهتون اعلام میشه

    1. به نظر من ویدیو را دانلود کنید. سپس با استفاده از نرم افزارهای تبدیل ویدیو، به هر هر فرمتی که خواستید تبدیل کنید.

  9. ممنون از راهنماییتون ولی قسمت تماس رو پیدا نکردم من یه ایمیل دیگه فرستادم تجدید نظر کنین ممنون میشم

    1. سلام
      فایلی که بعد از پرداخت دریافت میکنید به صورت زیپ هست ، تمام آموزش ها داخل آن میباشد ، در صورتی که موبایلتون قابلیت باز کردن فایل های زیپ را داشته باشد میتوانید آن را با موبایل باز و مشاهده کنید در غیر اینصورت با کامپیوتر باید دانلود کنید.

    1. سلام
      کلیه آموزش ها داخل یک فایل زیپ هست
      فایل دانلود شده را با کامپیوتر و برنامه winrar باز کنید

  10. سلام
    من در تاریخ 25 تیر بسته آموزشی رو خریداری کردم اما به ایمیلم ارسال نشده
    در قسمت تماس با ما هم این مشکل رو برای شما ارسال کردم

    1. سلام
      در همان تاریخ لینک دانلود آموزس براتون ارسال شده
      لطفا قسمت اسپم ایمیلتون رو چک کنید
      الان باز واستون فرستادم
      بررسی کنید
      اگر باز لینک آموزش را دریافت نکردید به ای دی تلگرام ما پیام بدید:

      chartiran_com@

    1. سلام
      پکیج بعد از پرداخت به صورت اتوماتیک به ایمیلتون ارسال و لینک های دانلود قابل مشاهده میشود
      احتمالا خریدتون ناقص بوده و هزینه تون توسط درگاه پرداختی برگشت خواهد خورد
      لطفا ۴ رقم شماره کارت و شماره موبایلتون رو از قسمت تماس با ما سایت ارسال کنید ، بررسی شود

  11. من هیچی از بورس بلد نیستم حتی اصطلاحاتی که دوستانم میگن رو نشنیدم فقط رفتم و ثبت نام کردم تو مفید و کد بورسی گرفتم .واقعا این پکیج از صفر شروع میکنه یا یهو مطالب سخت میشه و غیر قابل فهم؟

  12. سلام
    خیلی دوست داشتم بورس رو یاد بگیرم اما همه جا پکیج های چند میلیونی بود ، بنده هم توان خریدشو نداشتم تا اینکه سایت و پکیج شما رو دیدم
    پکیجتون رو خریدم
    عالی بود عالی
    فکر نکنم کمتر از پکیج های جند میلیونی باشه
    خدا خیرتون بده
    دستتون درد نکنه

  13. سلام میخواستم قبل از خرید چندتا سوال بپرسم ولی دیدم هیچ شماره تماس یا آدرسی ندارید چطور میشه با شما در تماس بود ؟

  14. سلام و درود

    من چون اینترنت دانلود منیجر نصب کردم و بعد یه مشکل متاسفانه پیش اومد پاک کردم الان نمیتونم فایل خریداری شده را دانلود کنم
    لطف میکنید بگید چیکار کنم؟؟؟؟

  15. سلام من آدرس ایمیلم رو توی کادر سپت الکترونیکی میزنم بعد خرید رو میزنم مینویسه آدرس رو درست وارد کنید درحالی که درست هستش مشکل چیه

  16. سید سروش نوربخش

    سلام
    ایمیلم را چک کردم ولی لینک دانلود هنوز ارسال نشده اینم کد پیگیری 130900858951 لطفا لینک دانلود را حتما برام بفرستید ممنون می‌شم.

    1. دوست عزیز ارسال شده ، ایمیلتون مشکل داره
      لطفا ادرس جیمیل یا یاهو بدید و یا به ای دی تلگرام سایت پیام بدید
      chartiran_com@

  17. سلام آیا این پک شامل آموزش تحلیل در متا تریدر می شود یا مجموعه جداگانه ای هست؟یعنی مباحث تکنیکال در چه محیطی توضیح داده می شود ؟ با تشکر

    1. سلام
      ایمیلی که زمان ثبت نام دادید رو ارسال کنید و یا به ای دی دی تلگرام سایت پیام بدید :

      chartiran_com@

  18. باسلام
    هزینه واریز شد
    اما لینک ارسال نشده
    لطفا شماره ای جهت پشتیبانی بدهید ممنون میشم

    1. سلام
      پکیج قبلی کیفیت بعضی از ویدیوها پایین بود و این پکیج را جایگزین کردیم
      این پکیج بسیار کاملتر و با کیفیت عالی هستش
      پیشنهاد میکنم همین پکیج را تهیه کنید

  19. بنده می خواستم سرمایه گذاری در بورس انجام بدم ولی تا این لحظه مطالعه و پیش زمینه ای در زمینه بازار بورس و فرابورس ندارم.
    بالتبع نیاز به یک پکیج آموزشی کامل ( مقدماتی و پیشرفته ) دارم.
    آیا پکیج آموزشی شما به روز است؟
    آیا رفع نیاز (هم سطح مقدماتی و هم پیشرفته) می کند؟
    آیا این پکیج کاربردی و همراه با مثال است یا تئوری محض؟
    آیا راجع به منابع دریافت اطلاعات جهت تصمیم گیری نیز توضیح ارائه می شود؟
    ممنون میشم اگه توضیحات مکمل دیگری نیز نیاز است ارائه بفرماییدیا حدالمقدور تلفن تماس نیز ارائه بفرمایید.
    با تشکر

    1. سلام
      پکیج آموزشی کامل و از صفر تا صد میباشد و کلیه مباحث را از ورود به بورس تا تحلیل تکنیکال را از مقدماتی تا پیشرفته آموزش میدهد
      ۴۳ ساعت آموزش ویدیویی

  20. سلام
    میخواستم بدونم تو این پکیج راجع به trz ( نقاط بازگشت زمانی ) الگوهای هارمونیک هم صحبت شده؟

  21. سلام

    این آموزش رو هم میتوانم روی لپ تاپ و موبایل و سیستم محل کارم داشته باشه و استفاده کنم؟

    1. سلام
      تفاوتی نداره ، به گفته بعضی از دوستان کمتر از پکیج چند میلیونی نیست و حتی ارزشش بیشتر هم هست ، بهتر است نظرات دوستان را بخوانید

  22. میلاد حسین پور

    سلام من پیکیج خریداری کردم دسترسی به کامپیوتر ندارم میشه با گوشی دانلود کنم و استفاده کنم

  23. سلام مهندس من قبلا اینارو خریدم ولی الان اومدم دیدم باز قیمت رفته بالا باز میشه لینکو برام بفرستید به ایمیلم

    1. سلام
      این پکیج اپدیت شده و زمان بیشتری با مدرس اختصاصی قرار داده شده است ، مجدد براتون ارسال شد

      1. دمت گرم واقعا حاجی فکر نمسکردم بفرستی باز برام این جدید رو. راستی شما راضی هستین پکیج قدیمی که قیمتش ۷۹ هزار تومن بود رو من بین بقیه پخش کنم توی تلگرام..

          1. پس حلال کنید چون من پکیج قبلی رو دادم به یه دوسه نفری 🌷البته منظورم این پکیج نیست منظورم همون ۷۹ هزارتومنی

  24. علیرضا نصیری

    سلام .من خرید داری کردم و باید جدا و تک تک فیلم هارو دانلود کرد نمیشه همه رو یک جا به صورت فایل زیپ دانلود کرد؟؟؟؟

    1. سلام
      به زودی علاوه بر امکان دانلود جداگانه ویدیوها ، کلیه فایل های ویدیویی در یک فایل زیپ قرار داده میشود

      1. علیرضا نصیری

        بعد دوباره برای کسانی که خریداری کردن ارسال میشه فایل زیپ یا دوباره باید خرید کرد؟؟؟

    1. سلام
      وقتی آموزش بورس را یاد بگیرید و بتوانید تحلیل کنید ، میتوانید هر سهمی که بخواهید را به راحتی خرید و فروش کنید
      این آموزش برای تمام سهام مناسب است

  25. سلام تازه پکیج خریداری کردم ایمیل اشتباه تایپی داره
    لطفا مجدد به این آدرس ارسال بفرمایید

  26. سلام، وقت شما بخیر…
    این پکیج در سایت دانشجویار به قیمت 510،000 تومان به فروش می رسد، که اختلاف قابل توجهی با رقم اعلام شده توسط شما دارد. آیا تفاوتی با یکدیگر دارند؟ ممنون می شوم پاسخ دهید…

  27. سلام من الان پکیج رو خریدم. یعنی واقعا من میتونم با این پکیج استاد بشم؟ لطفا جواب سوالمو بدید

    1. سلام
      برای موفقیت در بازار بورس علاوه بر آموزش های این پکیج باید تلاش و پشتکار خوبی هم داشته باشید

    1. سلام
      مشخصاتتون که شامل نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیلتون را در کادر مربوط وارد و سپس روی دکمه خرید کلیک کنید بعد از پرداخت به صورت اتوماتیک به صفحه دانلود منتقل میشوید و لینک های دانلود براتون ایمیل میشود

  28. استاد از کجا معلوم این پکیج معتبر باشه چون با این همه امکانات که پکیج داره چندتا دیدم که قیمتشون نزدیک 2 میلیون بودن
    درضمن این پک تایید شده از طرف جای معتبر یانه؟

      1. محمدکریم میرزائی

        سلام چند تا فیلم که گذاشتید دانلود کردم خیلی خوب بود 99هزارتومان را پرداخت کردم بابا رسید 130900995052 ام امکان دانلود پکیج خرید شده را ندارم

    1. سلام
      قسمت اصلی این پکیج تحلیل تکنیکال هست که طبق سرفصل های گفته شده آموزش داده میشود و تحلیل بنیادی در پکیج نیست

  29. شهرام مبارکی

    با سلام
    من امروز مبلغ رو پرداخت کردم ولی یه لحظه سایت قطع شد پول از حسابم کم شده ولی تو ایمیلم این پیام اومده
    کاربر گرامی شهرام مبارکی،

    ضمن تشکر از شما جهت انتخاب محصول پکیج آموزش بورس صفر تا صد ،
    پرداخت شما با وضعیت ” Unrecognized ” در سیستم ثبت شده است .
    در صورتی که پس از بررسی پرداخت شما موفقیت آمیز بوده باشد جزئیات محصول اصلاح خواهد شد

    1. سلام
      احتمالا خریدتون ناقص بوده و پول از درگاه اتوماتیک به حسابتون برگشت داده میشه
      لطفا ۴ رقم اخر کارتتون را ارسال کنید ، نتیحه بهتون اعلان میشه

    1. سلام
      احتمالا خریدتون ناقص بوده و یا ایمیل را اشتباه وارد کردید ، لطفا از طریق تماس با ما سایت ۴ رقم اخر کارت را ارسال کنید ، بعد از بررسی نتیحه بهتون ایمیل میشود

  30. سلام بابا دمتون گرم 42 ساعت فیلم باورم نمیشه تونستم با همچین قیمتی پیدا کنم همچی رو مدرس توضیح میده مرسی واقعا

  31. بسیار عالی هست لطفا برای دوره های دیگه مثل تابلو خوانی-سیستم های معاملاتی-روانشناسی بازار هم پکیج بزارید ممنونم

  32. سلام
    من این پکیج رو خریدم
    و به صفحه دانلود هم راهنمایی شدم
    اما فایل زیپ رو پیدا نکردم
    62 تا قسمت هستش اما باید یکی یکی دانلود کنم
    لطفا تو صفحه دانلود یه چیزی بزارین که با زدن اون بتونیم همش رو یکجا دانلود کنیم نه تک تک

    1. سلام
      بررسی شد ، مشکل نداره و به راحتی قابل دانلود و مشاهده است ، لطفا با یک مرورگر دیگر چک کنید

  33. سلام یه دوره گرفته بودم گوش دادم فکر کنم کامل نبود هنوز نیاز به اموزش دارم تحلیل بنیادی سود زیان یمقدار تکنیکال و یکم خرت پرت مقدماتی دانلود کردم دارم میبینم به نظرتون کدوم استاد دانلود کنم حوصله مقدمات ندارم می خوام برم رو اصل مطلب مغذ کلام پیشرفته اساسی البته با یکم تحلیل های مقدماتی توپ عالی می خواستم از تلگرام بگیرم از این کپیا تا یهو این سایت پرید بالا جلو چشام افتاد چشام سه فازش زد بالا قیمتا رو دیدم فک کردم میلیونیه پول نداشتم بخواطر همین اصلا دنبال سایت از اینجور بساط نبودم تا سایت ناز شما رو دادم با قیمتهای خوب مناسب چرا دیگه برم از تلگرام اونم از دیوار بگیرم مستقیم از خودتون میگیرم قبلی استاد صوری بود 50 تومن گرفتم اگه میدونستم سایتتون با 100 200 کل اموزش میداد حتما از شما می گرفتم انشالله دوهفته دیگه میخوام ازتون بگیرم پس به نظرتون من که 10 ساعت دوره دیدم الان کدوم بگیرم بهتره به نظزتون خدا خیرتون بده ….بوس …بوس …بوسس….

    1. سلام
      خواهش میکنم لطف دارید
      همین دوره کافیه صفر تا صد بورس آموزش داده میشود.پیشنهاد میشود کل آموزش ها را از یک استاد یا دوره پیگیری کنید تا براتون گیج کننده نباشد .البته تحلیل بنیادی یک دوره جداست که میتونید در لینک زیر تهیه کنید :

      https://chartiran.com/3639/package-bonyadi

      موفق باشید

  34. بورس ایران فارکس باشه برای بعد میخوام براش حفره های پنهان بگه حوصلشو دارم اونایی که همه جا پیدا نمیشه وقتشم بالا رفت پولشم یکما یکم بیشتر شد اشکال نداره 200 300 خدا خیرتون بدههههههههههههه

  35. امیرحسین رستار

    سلام وممنون بابت زحماتتون
    بخشید من این پکیج آموزش بورس به صورت گام به گام از سطوح مبتدی تا پیشرفته قبلا خریداری کردم میخواستم حدود یه ماه پیش.
    میخواستم بپرسم این همون پکیجه یا آپدیت شده و اگه آپدیت شده بازم باید خریداری کنم این پکیجو ؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام خواهش میکنم
      لطفا ۴ رقم اخر کارتتون رو از طریق تماس با ما سایت ارسال کنید بررسی شود، نتیحه بهتون اعلام میشود

  36. سلام خواهشا این اسلایدها رو هم برای دانلود قرار بدین من میخوام مرور میکنم از توی فیلم پیدا کردن واقعا سخته من پکیج رو خریدم

  37. سلام دوست عزیز ممنون میشم بهم بگید توی این دوره تحلیل تکنیکال رو کامل اموزش میدید چون فقط من تحیل تکنیکال رو میخوام پیشرفته یاد بگیرم

  38. سلام ، خسته نباشید، من قیمت پکیج های دیگه رو دیدم خیلی گرونن واقعا با این قیمت عالیه، من میخوام ک این پکیجو تهیه کنم ، با این قیمت های پکیجای دیگه ای ک دیدم مطمعن باشیم کل بوروس رو آموزش میدین؟ ممنون

    1. سلام
      ممنون
      پکیج کاملا از صفر تا صد بورس را آموزش میدهد
      این پکیج شامل دو قسمت هست ، قسمت اول نحوه ورود به بورس و قسمت دوم و مهم تحلیل تکنیکال که به صورت جامع آموزش داده میشود

    1. سلام
      ارزش این پکیج چندین برابر قیمت فعلی هست ، ضمن اینکه این پکبج در سایت دانشجویار بیش از ۵۰۰ هزار تومان فروخته میشود
      برای فروش بیشتر با این قیمت قرار داده شده است

  39. با سلام.جناب ادمین محترم .پیام فرستادم خدمتتان که 99 هزارتومان جهت اموزش جامع فایل شما پرداخت کردم .دیدگاه قبلی که فرستادم (در خصوص اینکه فایل ان به gmail من ارسال نشده است )پاسخ نفرمودید.لطفا رسیدگی وپاسخ لازم بفرمائید.با تشکر از جنابعالی ودست اندر کاران سایت خوبتان.

  40. مگه داریم ! مگه میشه !
    آموزش بورس با ۹۹ هزار تومان !
    من این پکیج رو یک ماه پیش تهیه کردم ، فکر نمیکردم واقعا از صفر تا صد بورس رو آموزش بده ، اینو نشون دوستم دادم که پکیج چند میلیونی خریده بود ، چهره اش دیدنی بود ، معلوم بود داره چه حسرتی بابت چند میلیون پول بی زبون داده بود میخورد
    در اخر هم اعتراف کرد این پکیج کمتر از پکیج چند میلیونی که خریده بود نیست
    منم تا الان به چند تا از دوستام سایتتون رو معرفی کردم

    چارت ایران بی نظیری

  41. با سلام ،
    بنده امروز اقدام به خرید پکیج آموزشی بورس کردم ولی متاسفانه فایل به ایمیل بنده ارسال نشده لطفآ رسیدگی کنید با تشکر از شما

  42. شما به دنبال یک شرکت واقعی وام مالی برای تهیه وام 10000 تا 10000000 یورویی هستید (برای وام های تجاری یا تجاری ، وام های شخصی ، وام های شخصی ، وام های رهنی ، وام های اتومبیل ، وام های ادغام بدهی ، وام های سرمایه گذاری خطرناک ، وام های بهداشتی و غیره) ))
    یا به هر دلیلی از وی در وام از بانک یا م institutionسسه مالی محروم است؟
    همین حالا اقدام کنید و وام مالی واقعی دریافت کنید. طی 3 روز پردازش و تأیید می شود.
    موسسه وام مالی PACIFIC ما یک وام دهنده بین المللی هستیم که وام واقعی را به افراد و شرکت ها با نرخ بهره پایین 2٪ با کارت شناسایی معتبر یا گذرنامه بین المللی کشور خود برای تأیید ارائه می دهیم. بازپرداخت وام از 1 (یک) سال بعد شروع می شود وام دریافت می شود و دوره بازپرداخت 3 تا 35 سال است.

    برای پاسخ فوری و طی 2 روز کاری ، درخواست خود را برای مرز بررسی کنید
    مستقیماً از طریق این نامه با ما تماس بگیرید: pacificfinancialloanfirm@gmail.com

    با اطلاعات زیر با ما تماس بگیرید:

    نام و نام خانوادگی: ____________________________
    مقدار پول مورد نیاز به عنوان وام: ________________
    مدت اعتبار: _________________________
    هدف از وام: ______________________
    روز تولد: ___________________________
    جنسیت: _______________________________
    وضعیت تاهل: __________________________
    آدرس تماس: _______________________
    شهر / کد پستی: __________________________
    کشور: _______________________________
    اشتغال: ____________________________
    تلفن همراه: __________________________

    درخواست خود را برای پاسخ فوری به آدرس: pacificfinancialloanfirm@gmail.com ارسال کنید

    ممنون

    مدیر ارشد اجرایی خانم ویکتوریا جانسون

  43. اسماعیل نامجو

    با سلام
    من دیشب این پکیج رو خریدم ولی به ایمیل من ارسال نشده لطفا پیگیری کنید
    تشکر
    بانک انصار
    برداشت: 1051-702-11645586-1
    مبلغ: 990,000ریال
    1399/7/8
    23:29:06
    خریدازاینترنت
    اینم پیام کسر مبلغ که به گوشیم ارسال شده
    ایمیل :e.namjoo123@gmail.com

  44. سلام وقت بخیر
    ایا چند تعداد سهم هارو یاد میده؟مثل من بورس ملت رو خریدم ولی تا الان نصف سرمایم رفته لطفا راهنماییم کنید ایا با این آموزش بورس شما میتونم این سهم رو تحلیل کنم؟

      1. سلام ادمین گرامی
        ببخشید یک سوال
        من اگه بخوام در زمینه بورس کاملا حرفه ای بشم و همه چیزش رو یاد بگیرم همین پکیج کافیه؟اگه آره پس پکیج هایی مثل تحلیل بنیادی و تابلو خوانی که در کامنت ها گفتید واسه چیه؟
        اونارم باید تهیه کنم؟
        کلا هر سه لازمه یا فقط همین یکی؟
        ممنون

        1. سلام
          این پکیج آموزش ورود به بورس و تحلیل تکنیکال هست که برای افراد مبتدی کافیه ضمن اینکه باید تابلوخوانی هم یاد بگیرید که پکیج آن جداست. برای آموزش حرفه ای بورس تحلیل بنیادی لازم هست.
          برای خرید پکیج تابلو خوانی حرفه ای به لینک زیر مراجعه کنید :

          https://chartiran.com/2364/tablokhani/

    1. سلام
      فایل های ویدیویی رو میشه با موبایل هم باز کرد اما چند فایل دارد که باید با کامپیوتر باز کنید

  45. سلام اگر بشه این پکیج با قیمت خوب به صورت فایل سی دی ا فلش دریافت کرد ازشما قطعا خیلی فروش بیشتری خواهید داشت.خیلیا دانلود براشون مقدور نیست مثل من.ممنون از گروه خوبتون.امیدوارم که زودتر فایلش رو هم ارایه بدین من خریدارم

  46. سلام لطف کنید لینک دانلو آموزش فارکس دوباره ارسال کنید این اخر شماره پیگیری پرداخت 1309……04

    و اخر شماره کارت 6037000000003532

  47. سلام .این پکیج صفر تا صد رو یکماه پیش خریدم همشو از توی ایمیل دانلود نکردم الان حذف شده میشه دوباره بفرستین.شماره رسید ۱۳۰۹۰۱۳۰۸۷۲۶

  48. سلام من دیروز دوره صفر تا صد بورس خریداری کردم ولی هنگام دانلود از صفحه خارج شدم وحذف شد اگه مقدوره مجدد برام بفرستید شماره رسید:۱۳۰۹۰۱۵۵۶۷۴۲

  49. سلام
    من این پکیج رو خریدم میتونم به بعضی از دوستانم بدم که استفاده کنن یعنی حلاله البته منظورم کپی نیست که به همه بدم

      1. یعنی حتی برادرم هم نمیتونه استفاده کنه ؟!
        خوب شما فروختید دیگه چه فرقی میکنه که کی استفاده کنه عزیزم

  50. سلام
    ممنونم از آموزش خوبتون واقعا کاربردی و مناسب.
    فقط جسارتا یک سوال؟
    شما ربات سرخطی هم در محصولاتتون دارید؟

  51. علی اصغر عزتی

    سلام
    من دوره آموزش صفر تاصد را خریداری کردم اما متاسفانه از روی ایمیم پاک شده لطفا راهنمایی فرمایید

    1. سلام
      لطفا ۴ رقم اخر کارتتون رو از طریق فرم تماس با ما سایت ارسال کنید بررسی شود سپس لینک دانلود مجدد براتون ارسال میشود

  52. با سلام. تشکر از دوره خوبتون، هنوز تموم نکردم ولی تا الان راضی هستم.یه سوال داشتم و اینکه نظرتون در مورد نوسان گیری چی هستش؟ آیا انجام همچنین معاملاتی خوبه؟

    1. سلام
      خوشحالیم مورد رضایتتون قرار گرفته
      در صورتی که تسلط به نوسات گیری داشته باشید
      خوبه و سود خوبی می تونید کسب کنید

  53. سلام
    امروز دوره آموزشیتون رو خرید کردم ولی تاکنون به ایمیلم ارسال نشده لطفا راهنمایی نمایید

  54. سلام وقت تون بخیر
    خسته نباشید
    نمونه ی اموزش هاتون عالیه
    چطوری باید نسخه ی اصلی رو خریداری کنیم؟
    و اینکه اموزش برنامه نویسی هم در سایت موجوده؟

    1. سلام
      ممنون
      در انتهای مطلب روی دکمه خرید کلیک کنید و مشخصات را وارد نمایید
      سپس به صفحه خرید منتقل میشوید
      بعد از پرداخت به لینک دانلود هدایت میشوید و برای شما اتوماتیک ایمیل میشود

      1. با سلام. من تشکر میکنم از جناب اقای اقابابا که دوره مفید و کامل رو با پایینترین قیمت در اختیار ما گذاشتن. من خریداری کردم و الان اخرای این دوره هستم بسیار ساده و خوب به ما توضیح دادن پیشنهاد میکنم حتما این دوره رو خریداری کنید. خیلی از افراد هستن اموزش بورس بی‌کیفیت میدن به قیمت ۳ میلیون! ولی بازم بنظرم مفت نمی‌ارزن. فقط یک مشکلی که هست من پیام دادم از طریق تلگرام و ایمیل ولی پاسخی دریافت نکردم.
        اگر دوره‌ای دیگه هم گذاشتید اطلاع بدید. تشکر

  55. خیلب ممنون
    ببخشبد چند تا سوال دیگه دارم پرداخت به چ صورته واریزه یا شارژ باید کنیم گوشی رو
    و حجم نسخه های اموزشی چقدره

    1. خواهش میکنم
      در انتهای مطلب ذکر شده
      لطفا مطلب را با دقت بخونید
      روی دکمه خرید کلیک و پرداخت کنید
      سپس به لینک دانلود هدایت میشوید و برای شما ایمیل میشود

  56. اميرمحمد بخشي

    سلام روز بخیر من پکیج رو خریدم چند وقت پیش بخاطر تعویض موبایل لینک دانلود رو ندارم ولی فیش پرداخت دارم میشه کمکم کنید؟!

  57. مروان اسدی

    سلام.چند روز پیش با گوشی پکیج صفر تا صد بورس رو خریداری کردم .فصل اول مقدماتی هم دیدم .ولی الان هرچی میگردم فایل رو پیدا نمیکنم.میشه مجددابرام بفرستین.

  58. حسین صدرایی

    سلام بنده سال 99 پکیج فوق رو تهیه کردم ولی پس از مدتی بخاطر مشکل ویندوز کل اطلاعات هارد از بین رفت
    اگر سابقه ای از خرید اینجانب دارید لطفا همکاری نمایید hossadraee@gmail.com

  59. با سلام
    لینک دانلود برای من ایمیل نشد و فق بعد از پرداخت منو به صفحه دیگری راهنمایی کرد. لطفا لینک را ایمیل کنید

    1. سلام
      لطفا قسمت اسپم ایمیلتون رو هم چک کنید
      لینک دانلود مجدد براتون ارسال شد
      بررسی فرمایید
      موفق باشید

        1. سلام
          چندین بار سعی شد برای شما ایمیل شود اما متاسفانه
          اما ادرس ایمیلتون اشتباه بود ، در نهایت لینک دانلود به شماره موبایلتون پیامک شد
          موفق باشید

  60. با سلام. پس از خرید دوره میخواستم لینک دانلود رو در اختیار دوستم قرار بدم از نظر شما که اشکالی نداره؟

  61. سلام و تشکر بابت پکیج آموزشی جذابتون
    بیزحمت راهنماییم نمائید میتونم فایلها را ذخیره کنم ؟
    یا اینکه فقط از طریق سایت باید مستقیم نگاه کنم و اینکه قابل دانلود نیست؟

    1. سلام
      کلیه ویدیوها قابل دانلود هستند
      بعد از پرداخت به لینک دانلود هدایت میشوید و برای شما ایمیل میشود
      موفق باشید

  62. سلام این بسته فقط آموزش تکنیکال هست یا فاندامنتال(بنیادی) هم هست؟؟
    چون تو قسمت دانلود فقط تکنیکال داره؟؟

  63. سلام من پکیج رو خریداری کردم امالینک دانلودبه ایمیلم ارسال نشده همچنین الان که می خوام دوباره فیلم هاروببینم میگه بایدمجددبخرم شماره رسیدمم140003290217این هست خواهشاسریع پیگیری کنید ممنون میشم.

    1. سلام
      دوست عزیر
      آدرس ایمیلتون رو اشتباه ثبت کرده بودید ، در هنگام ثبت ایمیل www لازم ندارد ، اشتباهی که بعضی از خریداران انجام میدهند
      لینک دانلود مجدد براتون ایمیل شده
      لطفا ایمیلتون رو چک کنید
      موفق باشید

  64. محمد حامد حاج رضایی

    سلام من پکیج کامل بورس صفر تا صد میلاد اقا بابا خریداری کردم تا قسمت 9 دیدم بعد از روی گوشیم پرید لطفاً یه لینک به آدرس ایمیلم بفرستید یا راهنمایی کنید چطوری میتونم بقیش ببینم ممنون

  65. مهدی شیرانی بیدآبادی

    سلام پکیج 99 هزارتومنی با 75 هزاری چه فرقی می کنه هر دو انگار سر فصل یکسان دارند

    1. سلام
      هر دو یکی هستند با این تفاوت که پکیج آموزش بورس ، بخش آموزش ورود به بورس هم دارد و آموزش داده میشود
      موفق باشید

  66. رطوبت ناشی از بارندگی باران و برف در
    زمستان و رطوبت موجود در خاک بعد از یک مدتی به داخل ساختمان
    ها نفوذ می کند و باعث کاهش عمر مفید ساختمان
    و ایجاد خسارت به ساختمان می شود، ، به همین منظور
    برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت باید
    ساختمان را عایق بندی کرد.
    عایق رطوبتی انواع مختلفی دارد که یکی از معروف ترین آن ها ایزوگام
    است، ایزوگام با اینکه بسیاری از افراد برای عایق بندی ساختمان خود از آن استفاده
    می کنند معایب زیادی مانند هزینه بالا، طول عمر
    پایین و اجرای سخت، دارد، به همین دلیل امروزه بشتر شرکت ها با
    شناخت معایب ایزوگام عایق های رطوبتی نسل جدیدی تولید
    می کنند که نسبت به ایزوگام طول عمر بالاتر، هزینه پایین
    تر و اجرای آسان تری دارند.

    یکی از این شرکت ها عایق رطوبتی پارسیک
    است، که 13 سال تجربه در حوزه عایق بندی ساختمان، استخر و
    تاسیسات را نیز دارد و یکی از
    اولین و بزرگترین تولید کننده
    های عایق رطوبتی نسل جدید در ایران می باشد که موفق به
    دریافت گواهی نامه های ایزو9001، HSE و CE می باشد.

    نانو عایق رطوبتی انواع مختلفی مانند عایق رطوبتی پشت بام (عایق بام)، عایق رطوبتی
    استخر، عایق رطوبتی کریستالی، عایق
    پلیمری و… دارد که یکی از مردن ترین و جدید
    ترین محصولات در این حوزه به شمار می آید و وزن کم و مقاومت بالا در برابر حریق و نفوذ رطوبت از ویژگی های این
    نوع عایق می باشد

  67. مصطفی میرناصری

    با سلام
    من پکیج رو خریداری کردم لینک دانلود هم واسم ارسال شده وقتی لینک رو باز میکنم فقط میتونم فیلمها رو نگاه کنم و امکان دانلود فیلمها رو ندارم
    میخواستم بدونم دلیلش چی هست

  68. سلام خسته نباشید.لینک دانلود فیلمهای آموزش که به ایمیلم فرستاده شده بود حذف شده.اگر امکانش هست دوباره ارسال کنید .تشکر

  69. سلام من برای خرید پکیج بازار جهانی فارکس تین پکیج بازار بورس رو هم میزارین یا باید مچزا خریداری بشه

  70. سلام من از ظریق موبایل پرداخت کردم حالا چظوری با کامپیوترم وارد صفحه دانلود بشم گوشیم جای کافی نراره

  71. علی محمدی تمنانی

    سلام وقت بخیر من پکیج کامل آموزش بورس صفر تا صد را خریداری کردم ولی متاسفانه آدرس ایمیل اشتباه تایپ شده میشه لطفاً لینک دانلود را به آدرس ایمیل زیر ارسال بفرمایید
    Alimohammadi55131@gmail.com
    140104592913 شماره رسید واریزی
    پرداخت شما با موفقیت انجام شد.
    تاریخ پرداخت: 1401/03/11 19:34:13
    شماره ترمینال: 11951408
    کد رهگیری: 289564
    شناسه خرید: 2530968
    شماره مرجع: 20126842775
    مبلغ: 990000
    پرداخت الکترونیک سامان (سپ)
    شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت-شاپرک

  72. با سلام .واقعا فوق العاده اموزش دادن و پشتیبانی ایشون عاااالییی هست.ارزش این دوره حداقل 10 میلیون تومان هست.خدا خیرتون بده انشالله همیشه شاد و سلامت و پر روزی باشید.حتی دوره های چندین میلیونی هم با این جزییات و به این کاملی ندیدم

  73. درود برشما

    ضمن عرض ارادت وخسته نباشید
    لارم است پیش مقدمه ای ازخودم خدمت تان عرض کنم خوم ازسال ۷۲ با شرکت کردن درپذیره نویسی وپترو عملا وارد بازار سرمایه شدم (البته لازم است یاداورشوم که سالها ۵۶ و۵۷ بخاطراشتایی بافرزنددکترشیبانی رییس ذوب اهن اصفهان ان زمان که دولت انزمان به کارکنانش سهام واگزار می کرد انهم باچه امتیازهای خوبی باسودهای چشمگیر که اصلانیازبه خرید و فروش نبود غلاقه مند شدم )

    عذر می طلبم طولانیشد اما درخصوص پکچ همین مقدار از پیش زمینه های فراچارت ایران راخواندم می توانم عرض کنم قسمت های کلیدی تکنیک های سهم که کار برد بیشتری دارنددربازارسرمایه اشاره کرده .
    تضورمی کنم پکچ خوبی باشد البته باز بستگی به هوش وتوانایی هر فرد دارد . لذاتصور بنده این است که پکچ خوبی وقابل فهم باید باشد

    ماناباشید

    ۲۵۸۱/۰۵/۱۷ خورشیدی

    1. درود و خسته نباشید
      من قصد خرید پکیج آموزشی و دارم
      ولی هنگام خرید با اینکه ایمیل و چندین بار درست وارد میکنم پیغام اینکه ایمیل خودرا درست وارد کنید میاد و وارد درگاه خرید نمیشود
      ممنون میشم پیگیری فرمایید
      تشکر

  74. حسن شاهمرادی

    سلام خسته نباشید..من پکیج شمارو خریداری کردم و تا بخش دوم قسمت چهارم تکنیکال تونستم دانلود کنم بقیه رو نتونستم دانلود کنم چطوری میتونم دوباره برم توی برنامه و دانلود کنم نمیتونم دارد اون برنامه بشم

      1. آقا هیچی برام ارسال نشده رفتم تو بخش دانشجویار اونجا تیکت زدم ولی برام تیکت زدین ک هیچ خریدی انجام نشده..الان شما بگین من چیکار کنم؟

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا