آموزش کامل باینری آپشن بروکر آلپاری ❤️ Alpari ❤️ ثبت نام در باینری اپشن الپاری

باینری اپشن بروکر آلپاری

باینری آپشن جزو بازارهای مالی جدید در بروکر آلپاری است که به سایر بازارهای وسیع مالی از جمله فارکس مربوط می شود. با تفسیری واضح تر می توان گفت که برگرفته از نوسانات این بازارها شکل گرفته است. لغت آپشن نوعی اختیار برای درج قراردادهای گوناگون در بازارهای مالی، توسط مالک قرارداد بوده و در واقع به این شکل معنی شده است.

ورود به آدرس اصلی بروکر آلپاری باینری آپشن https://alpariforex.org/fa

قراردادها در باینری آپشن به کاربران اختیار انجام انواع فعالیت ها را خواهد داد. به عنوان مثال در بازار بورس می توانید با توجه به اختیار و تاریخی که در رسیدتان درج شده، قیمت را در نظر بگیرید. بنابراین با توجه به این مسئله می توانید سهام موجود در قرارداد خود را بخرید یا بفروشید.

قراردادهای باینری آپشن گزینه ای مناسب برای پیش بینی بازار، با توجه به زمان و سود حاصله از آن هستند. انواع معاملات در باینری آپشن لحاظ شده است که اینجا در مورد هر یک از آنها توضیحات دقیقی می دهیم.

معیارهای اساسی در معاملات باینری آپشن Binary Option

  • در مقدمه اشاره شد که «زمان»، توانایی «پیش بینی برای آینده بازار» و همچنین «میزان سود» مورد انتظارتان، از فاکتورهای مهم در باینری آپشن هستند.
  • پس در اینگونه معاملات سعی کنید طوری آموزشهای لازم را فرا بگیرید که توانایی تشخیص و پیش بینی آینده بازار را پیدا کنید.
  • ظاهر شدن این قابلیت در کاربران، به این شکل امکان پذیر می شود که تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال را به طور کامل بیاموزند و بعد از آن با انجام تمرینات مداوم، توانایی پیش بینی آینده بازار را در خود تقویت کنند.
  • بعد از گذراندن مراحل بالا، می توانید با به کارگیری استراتژی و استفاده از روش های مختلف، برای بدست آوردن سود از باینری آپشن اقدام کنید.
  • بهترین گزینه در روند انجام یک استراتژی، این است که بتوانید آینده یک جفت ارز مشخص را با توجه به زمان تعیین شده و همچنین افزایش یا کاهش قیمت بخوبی پیش بینی کنید.
  • در اینصورت دو حالت پیش می آید: یکی اینکه شما درست بازار را ارزیابی کرده اید و با پیش بینی بموقع، حدودا 65 تا 100 درصد سود نسبت به مقدار سرمایه اولیه خود بدست آوردید. ولی اگر پیش بینی شما اشتباه باشد، باعث از دست دادن سرمایه موجود در حسابتان است و در حقیقت با ضرر روبرو خواهید شد.
مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

به مثال زیر که در مورد نکات بالا است توجه کنید:

اگر 100 دلار در حساب خود داشته باشید و جفت ارز EURUSD را در نظر بگیرید. وقتی قیمت جفت ارز برای شصت ثانیه بعدی بیشتر شود، 65 درصد سود مشخص شده برای این آپشن بوجود می آید.

حالا اگر با گذشت این یک دقیقه پیش بینی شما درست نباشد، صد دلاری که در حسابتان موجود بود را از دست داده اید. بر عکس اگر ارزیابی درستی را در مورد پیش بینی قیمت انجام داده باشید، قطعا 65 دلار سود وارد حسابتان می شود.

 تعیین 3 گزینه مهم در باینری آپشن

  • اولین گزینه توجه به زمان است؛ پس باید تعیین کنید که می خواهید معامله در چه بازه زمانی انجام شود و در واقع با این کار به زمان انتخابی خود اعتبار می دهید.
  • دومین گزینه دقت در نوع معامله است؛ پس برای سهام یا جفت ارز مدنظرتان باید تعین کنید که در آینده، آیا نرخ آن پایین می آید و یا احتمال بالا رفتن جفت ارز یا سهام زیاد است.
  • سومین گزینه مقدار سرمایه کاربر است؛ بنابراین باید واضح باشد که برای انجام معامله، چقدر می خواهید سرمایه وارد حساب خود کنید.

نکات مهم در رابطه با این سه گزینه:

  • Alpari در همه تایم های زمان بندی شده معاملات، سود هر یک را تعیین کرده است. این ویژگی مثبت در کنار محیا ساختن تمامی زیر ساخت های اساسی، برای اجرای معاملات در باینری آپشن است.
  • بروکر آلپاری بسیار مورد اعتماد بوده و توانسته در لیست خدمات خود، تمام معاملات Binari Aption را تحت پوشش قرار دهد.

لیست معاملات باینری آپشن در آلپاری

ابتدا در Binari Aption فقط یک نوع معامله بود که به نام Call/Put شهرت داشت. در حال حاضر این گزینه همچنان از جمله معاملات بسیار محبوب به شمار می آید. با گذشت زمان، انواع دیگری از گزینه های انجام معاملات بوجود آمدند که هر یک از ویژگی های جدیدتر و کاملتری برخوردار هستند. در زیر همه آنها را عنوان کرده ایم و می توانید هر یک را بررسی کنید.

  • معامله اول یعنی Call/Put از معروف ترین انواع معاملات است.
  • معامله دوم یعنی Touch کاربردهای خاص خودش را دارد.
  • معامله سوم به نام Range است و بر اساس آن پیش بینی قیمت طبق شرایط خاص پیش خواهد رفت.
  • معامله چهارم Spread در استراتژی عملکرد کاملا متفاوت است.
  • معامله پنجم نیز Turbo است که از تایم معاملاتی بسیار کوتاه تشکیل می شود.
  • معامله ششم یعنی Express، برای انجام معاملات سه جفت ارز بصورت همزمان به کار می رود.

توصیه مهم: اگر برای ورود به بازار کاملا جدی هستید و می خواهید کسب درآمدی از این طریق برای خود داشته باشید، حتما قبل از ورود باید تمامی امکانات موجود در آن را بشناسید و با هر یک از آپشن ها بصورت دقیق آشنا شوید. در اینجا هر یک از انواع روش های معاملاتی را به طور کامل توضیح می دهیم.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

بررسی آپشن کال و پیوت CALL/PUT در بروکر آلپاری

Call و Put یا High و Low، از ابتدایی ترین و پرطرفدارترین روش های انجام معاملات در باینری آپشن هستند. این نوع از معامله در بروکر Alpari بصورت Buy/sell قرار دارد. مثلا نماد بخصوصی را مد نظر دارید و فکر می کنید که شاید این نماد در آینده روند نزولی پیدا کند، بنابراین باید گزینه Put یا Low را بزنید. ولی اگر پیش بینی شما این است که احتمال صعودی شدن نماد بیشتر است، پس باید گزینه call یا  Highرا انتخاب کنید.

اگر بتوانید قدرت تشخیص صحیح قیمت را در معامله پیدا کنید، موفق به دریافت سود می شوید. یعنی می توانید از قسمت پایینی قیمت اولیه با انتخاب گزینه Put یا sell، و از قسمت بالایی قیمت اولیه با انتخاب گزینه Call یا sell سود 55 یا حتی صد درصد بدست آورد و به معامله پایان داد.

مثال برای Call/Put

اگر کاربر احتمال زیادی به رشد و روند صعودی قیمت تا مقداری معین بدهد، باید معامله بای یا همان کال را انتخاب کند. به عنوان مثال اگر عدد 1.38، قیمت همین الان در جفت ارز EURUSD باشد و شما تصمیم بگیرید که روند صعودی را پیش بگیرید، می توانید برای باز کردن یک معامله BUY اقدام کنید. باز کردن چنین معامله ای به این معناست که احتمالا قیمت از رقم 1.38 بالاتر برود. در اینصورت اگر پیش بینی دقیقی کرده باشید، با گذشت تایم نیم ساعته ممکن است تا رسیدن به نقطه مورد نظر قیمت کاهش پیدا کند. ولی در نهایت با ادامه پیدا کردن روند، وقتی قیمت بیشتر از 1.38 دلار شود در واقع سود بدست می آورید.

تصویر زیر بخوبی این روند را نشان داده است. معامله گر برای جفت ارز بیت کوین و دلار، آپشن صعودی را در تایم 5 دقیقه ای بصورت CALL باز می کند. در نمودار تصویر زیر می بینید که قیمت شروع معامله، یعنی عدد داخل کادر سبز رنگ در سمت راست و تقریبا در بالای نمودار است. بنابراین یک تریدر در صورتی در این معامله سود دریافت می کند که نتیجه گیری درستی از آینده نمودار داشته باشد. در تصویر واضح است که 5 دقیقه بعد از شروع معامله، قیمت اولیه یعنی 31,950.9 افزایش پیدا کرده است. در صورت موفقیت آمیز بودن معامله، تریدر سود 55 دلاری که 55 درصد می شود را بدست آورده است. در مورد گزینه پیوت، دقیقا بر عکس بوده و از روند نزولی سود بدست می آورد.

باینری آپشن آلپاری

بررسی آپشن تاچ Touch در آلپاری

این گزینه از معاملات باینری آپشن، دارای دو قسمت Touch و No Touch هستند. اگر قیمتی بر طبق نظر تریدر، در یک زمان و سطح مشخص شده لمس شود Touch به کار برده شده است. ولی اگر برعکس، پیش بینی معامله گر برای لمس نشدن آن قیمت در سطح و زمان تعیین شده باشد، بنابراین از NO Touch سود کرده اید.

مقاله پیشنهادی:  سیگنال فارکس: کانال سیگنال فارکس رایگان تلگرام حرفه ای و دقیق!

با دقت به تصویر زیر نگاه کنید، این یک معامله تاچ در بروکر آلپاری است. در اینجا معامله گر با باز کردن معامله BUY اینطور برنامه ریزی کرده است که قبل از رسیدن به تایم 15 دقیقه ای، سطح 1.19026 توسط جفت ارز EURUSD تاچ شود. بنابراین اگر پیش بینی و انتظارات فرد معامله کننده اصولی باشد، حدودا نود درصد از تاچ شدن سطح 1.38786 دریافت می کند. ولی برعکس اگر قیمت به هدف نرسیده و پیش بینی درست نباشد، سرمایه اولیه خود را نیز از دست خواهد داد.

آموزش باینری آلپاری

 

احتمالا گزینه ای به نام High Yield Touch در تعدادی از بروکرهای Binari Aption دیده اید. هر چند که این گزینه میزان ریسک بسیار زیادی دارد ولی در صورت موفقیت آمیز شدن معامله، تریدر سود قابل توجهی را حتی تا 300 درصد نیز دریافت می کند.

بررسی آپشن رنج Range

وقتی تریدر تعیین می کند که قیمت در محدوده ای خاص و البته در زمانی مشخص برای یک معامله پایان یابد، در واقع معامله رنج از باینری را انتخاب کرده است. گاهی اصطلاح boundary را در برخی از بروکرهای دیگر به جای Range به کار می برند. معیارهای قیمت در لحظه کنونی، قیمت در مرز بالایی و همچنین قیمت در مرز پایینی، از جمله موارد موجود در این آپشن هستند. مثلا تریدر با در نظر گرفتن تایم 10 دقیقه یا حتی تایم کمتر یا بیشتر وارد معامله می شود.

 بنابراین در این شرایط برای معامله BUY، طوری پیش بینی می کند که قیمت بین مرز فوقانی و تحتانی باقی مانده و از این محدوده تجاوز نکند. معامله گران می توانند سودهای مختلفی را از بروکرهای باینری آپشن در آلپاری دریافت کنند و همزمان سرمایه اولیه خود را داشته باشند. مثال زیر قیمت را در وسط دو قیمت تعیین شده نشان می دهند.

باینری آپشن آلپاری چیست
مقاله پیشنهادی:  بروکر آلپاری: ثبت نام در سایت آلپاری (Alpari)

بررسی آپشن اسپرد Spread

معامله در آپشن اسپرد کاملا بر عکس روش Range است. برای موفقیت و کسب سود، در گزینه Spreed باید حتما قیمت از مرز مشخص شده توسط بروکر بگذرد. رسیدن به سود در این آپشن اینطور است که مثلا شما فقط زمان 10 دقیقه ای را تعیین کرده باشید، می توانید زمان های بیشتر یا کمتری را نیز در نظر بگیرید. با شروع کردن معامله بصورت Buy، با عبور قیمت از مرز بالایی به سود می رسید. Sell را در صورتی انتخاب کنید که بخواهید قیمت از مرز پایینی در تایم مشخص شده تان بگذرد. تصویر زیر مثالی از آپشن Spreed را نشان می دهد.

آموزش الپاری فارکس

بررسی آپشن توربو Turbo

اگر از آن دسته افراد هستید که بیشتر اوقات دچار استرس می شوید، بهتر است سراغ این گزینه نروید. معامله توربو با اینکه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود، وابستگی اعتیاد گونه ای را در تریدرها ایجاد می کند. همانطور که ممکن است در ثانیه ای اندک سود بدهد، ممکن است در همان زمان کوتاه سرمایه معامله گر نابود شده و از دست برود.

زمان 5 ثانیه ای برای اکسپایرتایم در روش Turbo وجود دارد و دقیقا برای نقاط بسته شدن قیمت، مثل آپشن high/low عمل می کند.

باینری اپشن الپاری

بررسی آپشن اکسپرس Express

  • این گزینه از معاملات باینری آپشن این امکان را به تریدرها می دهد تا بصورت همزمان بتوانند در تایم مشخص شده، مسیر عبور سه جفت ارز را ارزیابی کنند.
  • با توجه به تصویر زیر برای اینگونه از معاملات می توانید با توجه به مورد اول در کادر قرمز، بازه زمانی را تعیین کنید.
  • بعد در کادر دوم جفت ارز و نحوه حرکت را پیش بینی کنید.
  • سپس در کادر سوم سرمایه خود را وارد کرده و در نهایت با زدن گزینه CONFIRM در کادر چهارم معامله را انجام دهید.
  • بروکر Alpari معمولا بونوس مشخصی را برای قسمتی از سرمایه این نوع از معاملات در نظر می گیرد.
مقاله پیشنهادی:  بروکر آمارکتس: ثبت نام در بروکر Amarkets+ آموزش آمارکتس

 

باینری فارکس در بروکر آلپاری

نمودارهای پیر آپشن مثل نمودارهای باینری آپشن هستند

در واقع اگر بتوانید تحلیل تکنیال صحیح را در نمودارهای باینری آپشن اجرایی کرده و موفق بشوید، می توانید نسبت به نمودارهای Pair option تحلیل درستی پیدا کنید. شاید تا الان با خود بگویید که پیر آپشن چگونه کار می کند؟ وقتی یک کالا، سهام و غیره در برابر دیگری قرار گرفته و به معامله برده می شوند، پیر آپشن شکل می گیرد.

در این شرایط دو کالا یا حتی سهم و هر چیز دیگری، برای معامله در برابر یکدیگر قرار می گیرند. مثلا گوگل را در برابر اپل در نظر بگیرید، در اینجا ممکن است حتی طلا نیز در برابر اپل قرار بگیرد.

 نمودارهای مختلف در تصویر زیر، معامله گوگل در برابر اپل AAPL/GOOG را نشان می دهد.

شرایطی که در این 3 نمودار رخ داده است عبارتند از:

  • نمودار بالا در سمت راست تصویر، مربوط به اپل است که حرکت رو به بالا و صعودی دارد.
  • نمودار پایین در سمت راست نیز مربوط به گوگل است که بیانگر بازار Range است.
  • در نمودار سمت چپ Google vs Apple، معامله گوگل به اپل صورت گرفته است.

چارت سمت چپ در واقع نشان می دهد که سهام Google در مقایسه با Apple رشد داشته و معامله گران می توانند با خرید قیمت سهام گوگل نسبت به اپل، معامله Call را انجام دهند.

باینری اپشن الپاری

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا