آموزش کامل تصویری و ویدیویی واریز و برداشت از بروکر آلپاری

آموزش کامل تصویری و ویدیویی واریز و برداشت از بروکر آلپاری

آموزش کامل تصویری و ویدیویی واریز و برداشت از بروکر آلپاری

در مقالات قبلی درمورد آموزش ثبت نام در آلپاری صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم آموزش واریز و برداشت از بروکر آلپاری به دو روش وبمانی و ریالی را به شما ارائه دهیم.

روش اول واریز به حساب آلپاری: ریالی

اولین بروکر بزرگ و معتبر که کاربران ایرانی را برای واریز و برداشت وجه از طریق کارت های عابر بانک ایران مجاز می داند، بروکر آلپاری است. این روش برای ایرانیان بسیار راحت است و در کمتر از 10 دقیق می توانید به حساب خود واریز کرده یا از آن برداشت نمایید.

در ویدئوی اول، روش واریز ریالی آموزش داده شده و در ویدئوی دوم روش برداشت ریالی آموزش داده می شود. اگر آموزش ریالی را فراگرفتید، دیگر نیازی به یادگیری روش دوم نیست. زیرا راحت ترین روش برای ایرانیان، استفاده از روش ریالی است.

(اگر ویدئو ها برایتان به نمایش در نیامد فیلترشکن خود را خاموش کنید)

ویدئوی زیر هم آموزش احراز هویت در سایت تاپ چنج میباشد.

برای ورود به سایت تاپ چنج از فیلتر شکن استفاده کنید.

ویدئوی زیر آموزش ثبت حساب بانکی در تاپ چنج میباشد

مزایای استفاده از روش ریالی برای ایرانیان

با این روش از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • با تمامی کارت های عضو شتاب قادرید پرداخت انجام دهید.
  • نیازی به ارسال پاسپورت یا سایر مدارک به منظور تایید و احراز هویت حساب شما در سایت های کیف پول مانند وبمانی ندارید.
  • نیازی به تبدیل دلار و پرداخت کارمزدهای بالا با ثبت نام در سایت های صرافی نخواهید داشت.
مقاله پیشنهادی:  اندیکاتور CCI چیست - بررسی کاربردهای اندیکاتور سی سی آی CCI

نکته مهم برای دوستانی که قصد دارند از روش ریالی به حساب خود واریز داشته باشند، زمان انجام این کار است. سعی کنید در روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح الی 18 عصر واریزی های خود را انجام دهید. در این صورت، مبلغ موردنظر در کمتر از 2 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

در صورت هر گونه سوال یا ابهام و یا مشکل در واریزی پشتیبان های فارسی آلپاری از ساعت 9 صبح تا 19 عصر آماده پاسخگویی هستند. از طریق راه های ارتباطی تلگرام . واتس آپ  و یا چت آنلاین در سایت آلپاری میتوانید پیگیر باشید.

راه ارتباطی تلگرام شرکت آلپاری» alpari_official_bot@

اگر سوال یا مشکلی در سایت تاپ چنج داشتید میتوانید ار پشتیبانی تلگرامشان هر زمان از شبانه روز بپرسید .

راه ارتباطی تلگرام سایت تاپ چنج TCPAYAdmin@

روش دوم واریز از طریق وبمانی

اما افرادی که در وبمانی خود دارای دلار یا یورو هستند و قصد انتقال آن به سایت آلپاری را دارند، می توانند با استفاده از روش دوم، از طریق وبمانی واریز و برداشت وجه داشته باشند. بنابراین باید ابتدا یک حساب وبمانی داشته باشید تا از این روش استفاده کنید.

برای واریز ازطریق وبمانی در آلپاری باید ابتدا وارد پروفایل شخصی خود شده و مانند تصویر زیر، حساب موردنظر را انتخاب کرده و گزینه واریز را انتخاب کنید. هیچ تفاوتی ندارد کدام حساب را انتخاب می کنید.

آموزش واریز و برداشت الپاری

سپس وارد صفحه بعدی شده و در کادر انتقال، گزینه webmoney را انتخاب کرده و در کادر روبرو، گزینه USD را برگزینید. در قسمت انتقال به، حسابی را انتخاب کنید که قصد واریز به آن را دارید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی:  درآمد ترید ارز دیجیتال (صفر تا صد درآمد ترید+ بایدها، نباید)
شارژ الپاری

در مرحله بعدی، مقدار مبلغی که قصد واریز به حساب را دارید وارد کرده و دکمه ادامه را انتخاب کنید. ذکر این نکته در اینجا مهم است که حتما حداقل 30 سنت در حساب وبمانی خود نگهدارید. زیرا هزینه های پیامک از کیف پول شما کسر می شود. بنابراین، اگر هیچ مبلغی در کیف پولتان نداشته باشید، هیچ پیامکی ارسال نشده و از زمان انتقال دلار باخبر نخواهید شد.

شارژ اکانت الپاری

در این مرحله، موارد مشخص شده را تایید کرده و بر روی گزینه سبز رنگ انتقال وجه کلیک کنید.

واریز ریالی اکانت الپاری

در صفحه بعدی، توصیه می شود برای مطالعه سریع تر گزینه های موردنظر، زبان سایت را به انگلیسی تغییر داده و روی دکمه ارسال کد کلیک کنید. با این کار، کد 5 رقمی به شماره همراه شما پیامک خواهد شد. توجه داشته باشید که پیش از واریز کردن، وارد حساب وبمانی خود شده تا در این مرحله نیاز به وارد کردن یوزر و پسورد نباشد و اکانت شما بطور خودکار شناسایی شود.

اکانت الپاری

پس از وارد کردن کد در محل مشخص شده، کادر آبی رنگ confirm the payment را انتخاب کنید.

شارژ اکانت الپاری

در آخرین مرحله به وبمانی انتقال می یابید و واریز به حساب آلپاری شما انجام خواهد شد. با مشاهده صفحه زیر، اگر با گذشت 10 ثانیه، بصورت خودکار به سایت آلپاری انتقال نیافتید، بر روی گزینه آبی رنگ کلیک کنید.

پس از رفتن به پروفایل شخصی خود، از قسمت مشخص شده در تصویر زیر می توانید موجودی حساب خود را مشاهده نمایید.

شارژ ریالی اکانت الپاری

باتوجه به  تصویر فوق، حساب ریل یا لایو شارژ شده و قادر خواهید بود براحتی در فضای ریل، معاملات خود را انجام دهید. اگر هنوز در آلپاری ثبت نام نکرده اید یا نمی دانید چگونه وارد حساب لایو یا دموی باینری آپشن شوید می توانید مقاله آموزش ثبت نام در آلپاری را مطالعه نمایید.

مقاله پیشنهادی:  مدیریت ریسک در فارکس: (نظر بزرگان فارکس+ 4 نکته مدیریت ریسک فارکس)

برداشت ازطریق وبمانی

برای برداشت ازطریق وبمانی می توانید وارد پروفایل شخص خود در آلپاری شوید و در قسمت منوهای سمت راست، گزینه برداشت وجه از طریق webmoney را برگزینید. انجام بقیه مراحل بسیار راحت است. بدین منظور، مبلغ و نوع حسابی که قصد برداشت از آن را دارید مشخص کرده و درنهایت، شماره کیف پول وبمانی خود را وارد کنید. سپس با کلیک روی گزینه ادامه، مبلغ موردنظر پس از 2 الی 24 ساعت به حساب وبمانی شما پرداخت می شود.

برداشت ازطریق سایت تاپ چنج

برای برداشت پول خود از بروکر آلپاری می توانید ازطریق سایت تاپ چنج این کار را انجام  دهید. ما این روش دوم را برای برداشت پول پیشنهاد می دهیم. بدین منظور می توانید فایل پی دی اف زیر را مطالعه نمایید. در این فایل توضیح داده شده که چگونه به کمک سایت تاپ چنج می توانید پول خود را از آلپاری برداشت کنید. همچنین چگونه می توانید پول خود را براحتی به ریال تبدیل کنید.

پی دی اف آموزش برداشت ازطریق سایت تاپ چنج 

در این مقاله آموزش واریز و برداشت وجه در سایت آلپاری آموزش داده شد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از روش های نشان داده شده بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. اگر در این زمینه سوال یا ابهام دیگری دارید، در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید تا در سریع ترین زمان پاسخ خود را دریاف کنید.

مقاله مرتبط :

آلپاری چیست ورود به آلپاری فارسی اصلی چگونه است

آموزش کامل و نحوه ثبت نام در بروکر آلپاری

مقالات مرتبط

2 نظر در “آموزش کامل تصویری و ویدیویی واریز و برداشت از بروکر آلپاری”

  1. دوستم میخواهد پنجاه دلاربه تاپ چنج من انتقال دهد امانمیتوانیم خواهش میکنم اموزش بدهید بمن باید چه ادرسی برای دوستم بفرستم که اتوماتیک حساب من به دلار شارژ شود.ممنون میشوم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا