باینری آپشن چیست؟ آموزش کامل باینری آپشن (درآمد دلاری)

باینری آپشن چیست

آموزش باینری آپشن در حقیقت یک روش ساده برای کسب درآمد مناسب از فضای اینترنت است. چون میزان چگونگی کسب سود یا ضرر در آن قبل و پس از معامله مشخص است به همین دلیل متخصصان این حوزه آن را روشی ساده و روشن می دانند.

 

باینری در لغت به معنای صفر و یک می باشد، یعنی کسانی که در معاملات قرار می گیرند موقع پایان زمان مقرر با دوامکان روبرو خواهند شد. اول اینکه ممکن است سرمایه شان به همراه سودی که از قبل تعیین شده برگردد. دوم اینکه حتی امکان دارد در پایان معامله هیچ سودی نداشته باشد و سرمایه ایکه شخص در ابتدا گذاشته به او برنگردد. در ادامه این مقاله چارت ایران، به بررسی مفصل این بازار و نحوه ورود و فعالیت در آن می پردازیم.

آموزش باینری آپشن چگونه است؟

معمولا کسی که آموزش باینری آپشن می بیند می تواند در بازارهای مالی سرمایه گذاری کرده و وقتی بازارهای جهانی دچار نوسان شد، از سرمایه ای که از قبل درنظر گرفته تا چندین برابر سود مالی از آن بردارد، استفاده می کند. بطور کلی، اگر بخواهیم آموزش باینری آپشن را به طور دقیق متوجه شویم، باید معنی باینری آپشن را به طور دقیق درک کنیم. همچنین باینری که به معنای اختیار یا گزینه است را دریابیم.

مثالی برای درک بیشتر باینری و آپشن

وقتی معامله ای صورت می گیرد که بین دو گزینه باشد. بعنوان مثال، بین ارز یا طلا یا بطورکلی بین دو ارز، اینکه در پایان معامله سود یا ضرری ببیند به فرد معامله گر بستگی دارد. یعنی ممکن است سرمایه گذار ضرر کند و تمام مبلغی را که در سرمایه گذاری خرج کرده، از دست بدهد یا اینکه علاوه بر مبلغی که گذاشته سود نیز بدست آورد.

بنابراین، کسی که در این راه قدم می گذارد باید هوش مالی خوبی داشته باشد و هدفش این نباشد که در زمان کوتاه و یک شبه ثروتمند بشود. پس باید قدرت و علم پیش بینی بازار و تحلیل آن را به خوبی فرا بگیرد. برای این منظور شخص سرمایه گذار باید از مبلغ و سود کم فعالیتش را آغاز کرده، سپس طی چند سال کم کم به فکر سودهای بزرگ باشد.

 

باینری آپشن چیست

 

ریسک چنین سرمایه گذاری هایی در بازار ایران یا حتی بازارهای جهانی بسیار بالاست. بنابراین، باید آموزش باینری آپشن را به طور کامل بیاموزید.

نکات لازم پیش از شروع معاملات با باینری آپشن

در ادامه آموزش باینری آپشن، ذکر چند نکته مهم ضروری است. نکاتی که پیش از انجام معاملات باینری آشپن باید به آنها دقت کنید، عبارتند از:

  • حداقل با مبلغ ۲۰ دلار می توان معامله کرد. توصیه می شود مبلغی را سرمایه گذاری کنید که حاضرید ریسک آن را بپذیرید. 
  • تنها به میزان مبلغ معامله ممکن است متحمل ریسک شوید. برخی تصور می کنند که ممکن است بیش از آنچه که سرمایه گذاری کرده اند، سرمایه خود را از دست بدهند.
  • با شکست و باخت در یک معامله باید هزینه پرداخت کنید.
  • برای کسب سود در بلند مدت باید تعداد پیش بینی های صحیح بسیار کمتر از تعداد پیش بینی های غلط باشد.
  • هرگز نمی توانید مالکیت سهام یا ارز را در اختیارتان قرار دهید. شما تنها قادرید نوسانات آن را پیش بینی کنید.
  • به منظور کسب درآمد در معاملات باینری آپشن، راه های مختلفی را پیش رو دارید.
  • برای بدست آوردن درآمد در معاملات باینری آشپن، نیازی نیست در بازارهای مالی متخصص شوید.
  • میزان موفقیت تقریبا بین 70 الی 80 درصد از کل سرمایه گذاری خواهد بود و بستگی زیادی به بروکر انتخابی شما دارد.
  • کار با معاملات باینری آپشن بسیار راحت است.
  • باینری آپشن فاقد هزینه های پنهانی است.

آموزش باینری آپشن و انجام معاملات

در این قسمت، قدم به قدم فرا می گیرید چگونه از معاملات باینری آپشن درآمد داشته باشید. در ادامه به بررسی تمامی مراحل لازم برای کسب درآمد در این معاملات می پردازیم.

انتخاب بهترین بروکر 

انتخاب بروکر مناسب، اولین قدم برای انجام معاملات و کسب درآمد از باینری آپشن است. باید با درنظر گرفتن امکانات و ابزارهایی که در دسترس دارید، بروکر را انتخاب کنید. بدین منظور، می توانید از سایت هایی مانند الیمپ ترید، آلپاری و غیره کمک بگیرید.

درمورد بروکرها باید بدانید که هر بروکر، پنل متناسب با خود را دارد. مثلا ابزارهای هرکدام از این بروکرها با یکدیگر متفاوت هستند. اما ما توصیه می کنیم به سراغ سایت الیمپت ترید بروید. بنابراین، برای ورود به میز معامله و کسب درآمد از باینری آشپن، باید اقدام به ثبت نام در یکی از بروکرها نمایید.

مقاله پیشنهادی:  پکیج آموزش جامع و تخصصی پرایس اکشن با احسان کامیابی
باینری آپشن چیست - آموزش کامل باینری آپشن با فیلم و PDF

 

برطبق آموزش باینری آپشن بروکرهای مختلفی درحال فعالیت هستند. معیارهایی برای تشخیص بهترین بروکر برای انجام معاملات در بازارهای مالی ازجمله باینری آپشن وجود دارد. مهمترین معیارهایی که برای انتخاب یک بروکر مناسب برای معامله در بازارهای باینری آپشن باید توجه کنید عبارتند از:

  • خدمات مربوط به واریز و برداشت وجه سریع
  • پاسخگویی مناسب و سریع
  • چند زبانه بودن پشتیبانی (به زبان فارسی نیز پاسخ گویی شود)
  • حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات مشتریان
  • و سایر موارد

بهتربن بروکری که میتوانیم برای استفاده از باینری آپشن پیشنهاد کنیم بروکر کوتکس هست ، برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر درباره این بروکر کلیک کنید 

 

مطالعه ی بازار فارکس

 

بهتر است بدانید که آموزش باینری آپشن و نحوه فعالیت در آن، از داخل فارکس پدید آمده و بسیاری آن را فرزند فارکس می خوانند. بنابراین، بهتر است برای فعالیت و موفقیت در این بازار، با مفاهیم کلی فارکس و نحوه فعالیت و معامله در آن آشنایی داشته باشید. با کسب اطلاعات پایه درمورد فارکس، می توانید در باینری آپشن نیز به معامله بپردازید و موفقیت شما تضمین بیشتری دارد. به همین دلیل، معمولا افرادی که در فارکس تجارب زیادی داشته و در آن فعالیت داشته اند، موفقیتشان نسبت به سایر افراد بیشتر است.

باینری آپشن چیست - آموزش کامل باینری آپشن با فیلم و PDF

 

دانلود و نصب نرم افزار متاتریدر

حتما نام این نرم افزار را بسیار شنیده اید و شاید  با آن کار کرده اید. همانطور که می دانید با این نرم افزار می توانید تجزیه و تحلیل های بازار را انجام دهید. روند بازار را با اندیکاتورها و نمودارهای مختلف بررسی کنید و به معامله بپردازید.

از نقاط قوت این نرم افزار این است که قابلیت پیاده سازی هر اندیکاتور و هر نمودار و استراتژی در آن وجود دارد. البته اغلب بروکرها و کارگزاری ها نمودارهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهند.

آموزش باینری آپشن: طراحی استراتژی شخصی

این یکی از مهمترین مراحل در کار با باینری آپشن است. در این مرحله باید زمان کافی صرف کنید و یک استراتژی مناسب برای موفقیت در این بازار بنویسید. به کمک همین استراتژی می توانید در بازار باینری آپشن سود بدست آورید.

برای موفقیت در نوشتن استراتژی، پیشنهاد می شود استراتژی های گذاشته شده در یوتیوب و آپارات را مشاهده کنید. شما باید آنها را تست کرده و ببینید کدام یک برایتان مناسب تر بوده و سود بیشتری در معاملات با آن استراتژی بدست می آورید. با بررسی و ترکیب استراتژی می توانید استراتژی شخصی خود را بنویسید.

مطالعات و تحقیقات بیشتر

با آموزش باینری آپشن، تا اینجا استراتژی خود را نوشته اید. اما این دلیل نمی شود که دیگر به آن اکتفا کنید و تصور کنید که همواره با آن موفق می شوید. از تصورات اشتباه معامله گران این است که تصور دارند یک استراتژی همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز سوددهی دارد. اما این کاملا اشتباه است. بنابراین باید همواره زمان صرف کنید تا بتوانید در این بازار پر از نوسانات به موفقیت برسید.

واریز سرمایه اندک به بروکر انتخابی

پس از اینکه مراحل فوق را با موفقیت گذراندید و استراتژی خود را در ساعات و حالت های مختلف تست کردید، زمان سرمایه گذاری فرارسیده است. توصیه می شود همواره با سرمایه اندک، معامله در بازار باینری را شروع کنید. توصیه می شود در ابتدای راه، بیش از 3 الی 4 دلار، سرمایه گذاری نکنید. برای واریز و برداشت وجه از بروکر خود باید یک حساب وب مانی افتتاح کنید. همچنین برای تبدیل پول خود یعنی ریال به دلار، باید از صرافی های معتبر کمک بگیرید.

روند معاملات باینری آپشن

در این قسمت از آموزش باینری آپشن، به بررسی چگونگی معاملات باینری آپشن می پردازیم. تنها یک روش برای کسب درآمد در باینری آپشن وجود دارد و آن هم، پیش بینی معاملات است. خیلی از افراد تصور می کنند که پیش بینی معملات کاملا بستگی به شانس دارد. اگر خوش شانس باشید به یک معامله وارد می شوید و سود بدست می آورید.

 

باینری آپشن چیست

 

اما حقیقت این نیست و برای اینکه بتوانید پیش بینی درستی داشته باشید، باید براساس استراتژی پیش بروید. بنابراین، با داشتن یک استراتژی مناسب، بزرگترین قدم را در سیستم های باینری آپشن برداشته اید.

خوب! سود چگونه بدست می آید؟ دو گزینه ی خرید (دکمه ی سبز رنگ) و فروش (دکمه ی قرمز رنگ)، بعنوان موفقیت در باینری آپشن خلاصه می شوند. شما درهنگام معامله، زمان تعریف می کنید. باتوجه به زمانی که تعریف کرده اید، باید پیش بینی کنید ارز موردنظ در حال خرید است یا در حال فروختن است.

در این مورد، اگر نمودار در حالت نزولی باشد، باید روی دکمه قرمز یعنی فروش، کلیک کرد. و اگر نمودار در حالت صعودی باشد، باید روی دکمه سبز یعنی خرید، کلیک کرد. درصورت بسته شدن معامله با موفقیت، سود این معامله وارد کیف پولتان خواهد شد. فراموش نکنید، در کنار گذراندن دوره های آموزش باینری آپشن، برای موفقیت نیاز به تمرین و پشتکار زیادی دارید. بدون تمرین، امکان ندارد بتوانید به درآمدهای زیادی در هر روز دست یابید. در کنار آموزش، مهمترین اصل موفقیت در باینری آپشن، تمرین مستمر است.

مقاله پیشنهادی:  الفبای بورس: دانلود مجموعه کامل انیمیشن های الفبای بورس!

بررسی ویژگی های بازار

پیش بینی در بازار باینری آپشن نیازمند تحلیل و بررسی علمی است. بنابراین، علاوه بر آموزش قوانین و اصول این بازار باید یکی از شیوه های معامله مناسب همچون امواج الیوت، پرایس اکشن و غیره را بیاموزید. سرمایه گذار باید قادر باشد کاهش یا افزایش یک دارایی مشخص پس از یک مدت زمان مشخص را پیش بینی کند. این مدت زمان متغیر است و حتی می تواند به میزان 60 ثانیه باشد!

 

binaryoption

 

درصورت صحیح بودن پیش بینی، مبلغ سرمایه گذاری به همراه سود به معامله گر تعلق می گیرد. اگر پیش بینی نادرست باشد، کل مبلغ سرمایه گذاری از حساب معامله گر خارج می شود. بطور کلی، می توان ویژگی های معاملات باینری آپشن را به شرح زیر نام برد:

  • پیش از معامله واقعی و سرمایه گذاری، می توان از دموهای آزمایشی استفاده کرد.
  • شرایط لازم برای سپرده گذاری و برداشت وجه به صورت کاملا واضح مشخص و بیان شده است.
  • قوانین و مقررات بازار مالی باینری آپشن در اتحادیه اروپا و سایر نقاط جهان وضع شده است.
  • هدف قیمتی را نمی توان در این بازار پیش بینی کرد. تنها باید یک زمان معین مربوط به صعود یا نزول را با کمک تحلیل ها پیش بینی کرد.  
  • خدمات پشتیبانی از سوی بروکرهای تایید شده ارائه خواهد شد.

انواع باینری آپشن

براساس آموزش باینری آپشن، معامله گری در این بازار خیلی پیچیده نیست. یک معامله گر در هنگام انجام معاملات در این بازار، تنها دو انتخاب دارد. ابتدا، نوع دارایی که ممکن است سهام یا جفت ارز یا غیره باشد، و مدت زمان برای معامله تعیین می شود. سپس، دو گزینه call و put را دارد که باید یکی را انتخاب کند.

آپشن call

ابتدا یک دارایی معین انتخاب می گردد. معامله گر به تحلیل این دارایی براساس روش تحلیلی خود می پردازد. با ابزارهای تکنیکال یا با بررسی خبر و یا ترکیبی از هر ۲ می تواند نتیجه گیری کند. این نتیجه گیری نشان می دهد مثلا در یک ساعت آینده قیمت دارایی موردنظر بالاتر از سطح خود می رود. بنابراین call برای این دارایی یک ساعت با زمان انقضا تنظیم خواهد کرد. با انتخاب آپشن call شما پیش بینی کرده اید که دارایی موردنظر تا انتهای زمان معین شده، بالاتر از قیمت فعلی خواهد رفت.  

binaryoption

آپشن put

تصور کنید یک دارایی معین مانند EURUSD انتخاب شود. در آموزش باینری آپشن، پس از تحلیل و بررسی اطلاعات، پیش بینی می کنید که این دارای پس از مدت زمان کوتاه مثلا 10 دقیقه دیگر نسبت به قیمت فعلی خود کاهش می یابد. در این حالت، مبلغ اولیه به علاوه سود به معامله گر بازمی گردد. همچنین، موجودی حساب به میزان سود حاصل افزایش خواهد یافت.

میزان ایمنی معاملات باینری

درهنگام فعالیت در هر نوع بازاری، امنیت بازار حرف اول را می زند. باینری آپشن یکی از معاملات رایج در کشورهای مختلف است که مردم برای کسب درآمد به سمت آن می روند. معامله گران زیادی در این بازار با سطوح تجارب مختلف از مبتدی یا حرفه ای مشغول به کار هستند. این معامله گران همواره برای ایجاد تنوع در سرمایه گذاری های خود در تلاش هستند. بنابراین، معامله در این بازار، طی سالیان مختلف بعنوان یک تجارت مطمئن و معتبر شناخته شده است. با اطمینان کامل از ایمنی آن می توان در این بازار به معامله پرداخت.

یک بازار مالی مطمئن با قوانین مشخص

براساس آموزش باینری آپشن، معاملات باینری آپشن در سال 2008 بعنوان یک بازار مالی شناخته شد. در سال 2012 معاملات آن رشد زیادی داشت و درنتیجه، معاملات این بازار اعتبار بیشتری را کسب کرد. در این مدت زمان، اصطلاح «باینری آپشن» از سوی مردم، بیشتر در گوگل سرچ می شد. گزارش های Futures Mag نشان می داد که این معاملات در حال پیشی گرفتن از «معاملات فارکس» است. وضع قوانین و مقررات مناسب برای بازار باینری آپشن از مهمترین دلایلی بود که بسیاری از معامله گران جذب آن شدند.

تجارت در باینری آپشن توسط حوزه های قضایی اتحادیه اروپا مانند CySec و سایر مراجع قضایی بین المللی، به رسمت شناخته شده است. همچنین، وضع کنندگان قوانین، نظارت های سخت و جدی بر دستورالعمل ها و وظایف معامله گران در بازار آپشن دارند. گزارش هایی توسط FCA یا سازمان کنترل مالی درمورد اقدامات مجرمانه اخیر از سوی برخی شرکت ها در بازارهای مالی گزارش شده است.

بنابراین، هیچ نگرانی درمورد قوانین و مقررات برای باینری آپشن نداشته باشید. زیرا قوانین و دستورالعمل های لازم در این مورد وضع شده است. اما فعالیت امن شما در این بازار، بستگی به این دارد که بروکر باینری آپشن مناسب را برگزینید. زیرا هیچ گونه معامله و تجارتی به دور از خطرات نیست. هرگونه معامله ای ازجمله باینری آپشن، ریسک های زیادی به همراه دارد. هیچ نوع تضمینی برای عملکرد مناسب شما در آینده وجود ندارد. هر سرمایه گذار در هر بازار و معامله ای باید ریسک های محاسبه شده را پذیرفته و مدیریت کند.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

ریسک های موجود در این بازار

برطبق آموزش باینری آپشن در هر بازار و هر تجارتی، قطعا احتمال ریسک و خطر وجود دارد. در معاملات باینری آپشن نیز خطرات و ریسک هایی وجود دارد که باید از آنها مطلع باشید. مهمترین راه کاهش ریسک ها در این بازار، انتخاب بروکر مناسب و مطمئن باینری آپشن است. بروکر، یک سکوی واسطه برای انجام معاملات و تجارت به کمک آن است. بنابراین، باید موارد زیر درمورد ریسک ها و خطرات بررسی شود:

  • قوانین و مقررات: بروکری را انتخاب کنید که مجوزهای لازم از مراجع قضایی بین المللی و معتبر را داشته باشد. با مشاهده این مجوز می توانید مطمئن شوید که کارگزار مربوطه، به دستورالعمل های مقام نظارتی یا وضع کننده مقررات مالی عمل می کند.
  • پلتفرم انجام معاملات: کارگزار باید دارای پلتفرمی با کاربری ساده و سرعت اجرای بالا باشد. همچنین، رابط کاربری این پلت فرم بخوبی طراحی شده باشد. این معیارها نقش زیادی در اقدامات و فعالیت های تجاری شما در این بازار دارند. همچنین با داشتن یک اپلیکیشن تلفن همراه مناسب می توانید در هر زمان و هر مکان دیگری به معامله بپردازید.
  • نسخه آزمایشی یا حساب دمو: یکی از ابزارهای مفید و مهم برای تست و یادگیری معامله گری، حساب دمو یا آزمایشی است. آشنایی و کار با این حساب دمو برای معامله گران تازه کار بسیار مفید است.
  • پشتیبانی مشتریان: مشتریان در زبان ها و کانال های مختلفی همچون چت زنده، تلفن، ایمیل توسط بروکرها پشتیبانی می شوند. این امر سبب اعتماد بیشتر آنها به بروکرها خواهد شد.

 

با دانستن و پذیرش ریسک های موجود در بازارها معاملاتی و پذیرفتن این ریسک ها، معامله گر ورود واقع بینانه تری به این بازارها خواهد داشت. با پذیرش این ریسک ها، معامله گر سریع تر به نقطه امن و موفقیت در باینری آپشن خواهد رسید.

عوامل موثر بر ریسک

در آموزش باینری آپشن بهتر است بدانید که عوامل مهمی در کاهش ریسک معاملات در این بازار موثر هستند. این عوامل به شرح زیر هستند:

  • توجه به وضعیت بازار: بهتر است شرایط و وضعیت بازار را مطالعه کنید. زیرا بازار ثبات بسیار کمی دارد. البته در برخی موارد ممکن است وضعیت بازار ثابت باشد. اما در سایر موارد، ممکن است شرایط غیرقابل پیش بینی داشته باشد.
  • سیستم معامله گری مشخص و معامله براساس آن: یکی از راه های مهم به حداکثر رساندن احتمال برنده شده در معاملات، سیستمی و متناسب بودن معامله با استراتژی معامله گری است.
  • توجه به دوره زمانی: یکی از نکات درمورد دوره زمانی این است که معاملات طولانی مدت ممکن است خطرات مختلفی را در همراه داشته باشد. این ریسک ها شامل معاملات توربو یا معاملات 5 دقیه ای یا کمتر نیز می شود. مثلا نمودارهای قابل نمایش در معاملات کوتاه مدت معمولا محدودتر و کمتر هستند.
  • کنترل بیشتر بر معاملات چندگانه: دارایی های مختلفی ازجمله جفت ارزها با یکدیگر ارتباط دارد. حرکات این جفت ارزها مستقل از یکدیگر نیست. بنابراین بهتر است کنترل بیشتری در گشودن معاملات چندگانه بصورت همزمان انجام شود.
  • سرمایه وارد شده در یک معامله: یکی از راه های کاهش ریسک معاملات باینری آپشن این است که مقدار پول وارد شده به یک معامله را کنترل کنید. همچنین سرمایه خود را به شیوه های مناسب مدیریت کنید.

آموزش باینری آپشن: بررسی قمار بودن این بازار

برخی افراد و معامله گران، معامله در بازار باینری آپشن را مانند قمار می دانند. تردیدهای زیادی درمورد قمار بودن یا نبودن این بازار وجود دارد. اما بروکرها این بازار را قمار نمی دانند. استدلال آنها این است که اشخاص ثالث نیز در پرداخت ها مشارکت دارند. همچنین، هیچ کارمزدی از سوی بروکرها به بهانه قرعه کشی در پایان هر تجارت دریافت نمی شود. این استدلال ها حاشیه ای هستند.

 

باینری آپشن چیست - آموزش کامل باینری آپشن با فیلم وPDF رایگان و تصویری

 

اما استدلال آن دسته از افراد که این معامله را قمار نمی دانند چیست؟ آنها معتقدند اقدام اصلی پیش بینی کردن و از دست دادن یا بدست آوردن پول در این بازار، دقیقا یک بازی شانس است. اما باید از این دسته افراد پرسید آیا این تفسیر در تمامی معاملات سهام و دارایی گسترش نمی یابد؟ با این تفسیر، تمامی معاملات بازار سهام و دارایی ها باید قمار نامیده شود!!

برای استفاده از باینری اپشن ما بروکر (کارگزاری) کوتکس را پیشنهاد میکنیم این بروکر خدمات متمایزی رو به مشتریان خود ارایه میکند.

 

آموزش باینری آپشن برای چه کسانی مناسب است؟

 

نکته مهمی که در آموزش باینری آپشن درمورد بازارهای مالی ازجمله باینری باید بدانید، این است که یک شبه پولدار نمی شوید. برای موفقیت در این بازار باید صبور باشید و با پشتکار مناسب بتوانید مرحله به مرحله و بدون عجله و شتاب در این بازار پیش بروید. علاوه بر صبر و پشتکار، باید هوش مالی بالایی داشته باشید. پس از قبل از ورود به این بازار، از آموزش های لازم برای افزایش هوش مالی استفاده کنید.

پکیج آموزش کامل و حرفه ای باینری آپشن با 12 استراتژی قدرتمند

توجه داشته باشید هر کدام از استراتژِی های آموزش داده شده بیش از یک میلیون تومان در کانال های تلگرامی یا وب سایت ها به فروش می رود.

مدت زمان آموزش : 17 ساعت

حجم ویدیوها : 3.5 گیگا بایت

نمونه آموزش قسمت اول

 

شما میتوانید با پرداخت تنها 69/000 تومان این مجموعه ارزشمند را دانلود کنید

مقالات مرتبط

50 نظر در “باینری آپشن چیست؟ آموزش کامل باینری آپشن (درآمد دلاری)”

  1. سلام وقت بخیر یه چند تا سوال هست در مورد دوره که اگه توضیح بدید خیلی ممنون میشم
    1_اینکه آموزش روش خرید و فروش به صورت تصویری و عملی در دوره وجود دارد؟
    2_سوال دوم هم اینکه روش برداشت و واریز وجه به صورت ریالی را در دوره آموزش می دهید؟

    1. سلام
      آموزش کامل هست و به صورت ویدیویی و فایل پی دی اف کامل در اختیارتون قرار داده خواهد شد و دو موردی که گفتید هم جز آموزش هاست

  2. سلام
    وقتتون بخیر

    من واقعا خسته شدم انقدر پول دادم اینور و اونور کتاب و جزوه و فیلم های آموزشی گرفتم ولی چیز بدرد بخوری گیر نیاوردم!

    واقعا این مجموعه فیلم شما خوب هست؟؟ عملی هست این استراتژی های داخل فیلم و آموزشهای شما؟؟

    کاش بیشتر راجع به فیلم و سرفصل هاش توضیح میدادید!

      1. سلام
        دیشب خریدم این پکیج رو ولی چیزی به ایمیلم نیومد!
        پیام اومد که لینک ها به ایمیل شما ارسال شد،، ولی برای ایمیلم پیامی نیومد!

  3. سلام . خسته نباشید . شرمنده چند تا سوال داشتم :
    1. آموزش تحلیل تکنیکال تون ساده و قابل فهم و گام به گام و همراه با تصویر یا ویدیو هست ؟ آخه من از یه کانال تلگرامی یه دوره آموز باینری آپشن گرفتم ولی درباره تحلیل تنکیکال چند تا pdf گذاشته بود که واقعا فهمش سنگین بود و سردرگمم میکرد و هیچی نفهمیدم ازش با یک ویدیو ی 1 دقیقه ای مبهم .

    2. آیا در آمد حاصل از باینری آپشن غیرحلال و حرام هست ؟

    3. آیا آموزش های شما کامل و گام به گام و آسان و قابل درک هست ؟

    ممنون

    1. سلام
      ممنون
      آموزش کامل هست و به صورت ویدیوهای آموزشی و فایل پی دی اف در اختیار شما قرار داده میشود
      آموزش ها ساده و روان می باشد و برای افراد مبتدی مناسب هست

      1. سلام ادمین جان من جیمیلمو وارد میگنم میگه اشتباهه لطفا رسیدگی کنید جیمیل من کاملا درسته میخواستم خرید کنیم دوره رو ممنو

  4. سلام وقت بخیر و خسته نباشید.استاد المپ ترید مگه تحریم نکرده مارو؟؟چطوری میخایم اکانتی ک میسازیم رو احراز هویت کنیم ؟؟

  5. سلام وقت بخیر
    الیمپ ترید که تحریمه،
    میشه از استراتژی های این پکیج توی الپاری استفاده کرد، چون اونجا اندیکاتور های کمی وجود داره؟؟
    و اینکه دوره تحلیل تکنیکال رو توی سر فصل های آموزشیتون دارین؟؟

  6. سلام وقت بخیر ضمن خسته نباشید خدمت شما من پیکج آموزشی شما رو خریدم. حقیقت من تازه کارم قبلا توی بورس فعالیت داشتم. دوستان پیشنهاد بازار ارز رو دادن. دوتا سوال برام پیش اومده یکی چطوری توی متاتریدر وباینس واریز ریالی ود لاری انجام بدیم ودوم سرفصل سوم وچهارم موجود نیست که استاد توی فصل پنجم داره اشاره به فصل سوم وچهارم میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر

  7. فاطمه دانیالی

    سلام
    من نام و نام خانوادگی رو وارد کردم و شماره موبایل رو به انگلیسی و ایمیلم هم وارد کردم و روی گزینه خرید کلیک کردم و اطلاعات رو در قسمت پرداخت وارد کردم و بعد از زدن دکمه پرداخت سایت خطا داد و این جمله رو تایپ کرد

    Eror 404 file or directory not found

    ممکنه پیگیری کنید.

    1. سلام
      بررسی شد مشکلی ندارد
      لطفا مجدد سعی کنید
      یا از طریق فرم تماس با ما سایت مشکلتون رو اعلام کنید

  8. ابراهیم فرهمند

    باسلام وعرض ادب
    بنده امروز پکیج آموزشی شمارو خریداری کردم و دیدم.
    بسیارعالی و بازبان ساده اموزشهارو ارایه کردین واقعا جای تشکروقدردانی داره.
    تشکر

  9. محمدرضا رحمانی

    سلام . ایا این پکیج اموزشی هنوز هم عرضه میشه ؟ بعد از واریز مبلغ کلیپهای اموزشی به ایمیل ما ارسال میشه ؟

  10. سلام من خریداری کردم ولی الان چند ساعت گذشته و ب ایمیلم ارسال نشده لطفا میشه پیگیری کنید؟

    1. سلام
      مجدد ارسال شد
      لطفا بررسی کنید
      در صورتی که ارسال نشد
      لطفا ادرس جیمیل یا یاهو بدید
      ممنون

  11. سلام و عرض خسته نباشید
    من دیدگاه های سایر رو نیگا کردم ، معلومه پیگیر کارتون.هستید ، و خوشحالم از این موضوع
    چند تا سوال دارم ، اول اینکه بعد از خرید بسته و مشاهده دقیق و تمرین تو حساب دمو ، حداقل درآمد در ماه اول رو چقدر محاسبه می کنید ؟ سوال بعدی اینکه حتما باید با لپ تاپم کار کنم با گوشی نمیشه؟ سوال سوم اینکه حداقل وقتی که.خودتون برای شاگرداتون توصیه میکنید در روز بدارند چقدره؟

  12. با سلام
    من میخواستم این پکیج رو خریداری کنم
    الان هم این پکیج رو ارسال می کنید یا دیگه مهلتش تموم شده ؟؟

    1. سلام
      این پکیج هنوز قابله ارساله
      بعد از خرید لینک دانلود اتوماتیک به ایمیلتون ارسال میشود
      موفق باشید

  13. سلام….آیا هنوز این پکیج برای خرید مهلت داره؟ وآیا واقعا این استراتژی ها اینقدر قدرتمند تر از استراتژی های آبکی که تو آپارات و جاهای دیگه پیدا میشن؟ تشکر

  14. سلام وقتتون خوش این استراتژی های شما به درد پرایس اکشن میخوره؟اندیکاتور هم معرفی کردین تو این پکیج یا نه؟

  15. سلام وقت بخیر.هنوزم این پکیجتون هست میشه باهاش کارکرد؟واونی که ماتحریم نشدیم کودومه ؟آموزشش داخل این پکیج هست؟؟

  16. سلام‌ خسته نباشید. واقعا با این پکیچ میشه سود کرد تو باینری آپشن من عاخه خیلی تو یوتیوب دانبال اموزش باینری هسم ولی هنوز به سود نرسیدم ممنون میشم جواب بدین

  17. سلام میخواستم بدونم که شما به ما آشنایی با بازار های مالی رو هم یاد میدین !؟هنوز در تردیدم که ما چطور میتونیم با آموزش های شما با بازار مالی آشنا بشیم یعنی هر روز باید بازار رو حفظ کنیم و هر روز بلد باشیم !؟کاش یه برنامه هم بود که هوش مالی ما رو راه مینداخت

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا