فیلم آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند

آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند

آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند

پرایس اکشن در واقع بررسی حرکت قیمت یک دارایی نظیر سهام بورس ، در طی زمان و رسم حرکت قیمت بر روی نمودار می باشد. در واقع می توان این گونه گفت که در تحلیل تکنیکال نمودار سهام در بازار بورس پرایس اکشن حرف اول را می زند و به نوعی پایه و اساس کار می باشد.

آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند

امروزه تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران کوتاه مدت تنها بر مبنای پرایس اکشن ها کار خود را پیش می برند و با توجه به شکل و روندهای استخراج شده از پرایس اکشن ها استراتژی معاملاتی خود را طراحی می کنند.

از پرایس اکشن در واقع در نمودارهای نشان دهنده قیمت یک دارایی در طول زمان بهره گرفته می شود. از آن جایی که نمودار شمعی ژاپنی و یا در واقع همان کندل استیک ها اطلاعات مفیدی چون قیمت آغازین، قیمت پایانی، اوج و کف قیمت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند این نمودارها در بین تریدرها بسیار محبوب و پراستفاده می باشند.

الگوهایی نظیر الگوی پوشا و یا سه شمعی نیز در واقع نوعی از پرایس اکشن شناخته می شوند. در کل پرایس اکشن ابزاری بسیار کاربردی به منظور پیش بینی اتفاقات بازار در آینده است.

 در کل در تحلیل تکنیکال استراتژی هایی که بر مبنای پرایس اکشن چیده شده اند به طور معمول انتخاب مناسبی برای معاملات کوتاه و میان مدت به شمار می آیند و در رابطه با سرمایه گذاری های بلندمدت جوابگو نمی باشد.

 این روزها خیلی از تریدرها به هنگام استفاده از پرایس اکشن به منظور دریافت بهترین نتیجه اقدام به ترکیب ابزارهای تحلیل تکنیکال با اطلاعات گذشته قیمت خواهند نمود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش شاخص های مهم اقتصادی

استراتژی های خود ساخته را می توان یکی از مزایای مهم استفاده از پرایس اکشن در تحلیل تکنیکال دانست که با استفاده از آن ها امکان تحت کنترل گرفتن تمامی موارد برای سرمایه گذاران به وجود خواهد آمد و در واقع می توانند خود به تحلیل پرداخته و اقدام به پیدا کردن سیگنال ها نمایند.

آموزش پرایس اکشن
آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند

در پرایس اکشن انتخاب استراتژی ها توسط تحلیلگران بر مبنای مشاهدات و تحلیل های خود آن ها صورت می گیرد؛ این در حالی است که سایر ابزارهای تحلیل تکنیکال تنها به واسطه پیروی از مجموعه ای از قوانین و مقررات از پیش تعیین شده به افراد در زمینه تحلیل کمک خواهند نمود.

از سوی دیگر به راحتی می توان در هر نوع دارایی و در هر نرم افزاری پرایس اکشن را به اجرا در آورد و کار با آن نیز کاملا آسان می باشد. به نوعی می توان گفت که در بین کلیه اندیکاتورهای موجود در تحلیل تکنیکال پرایس اکشن را از همه برتر و جامع تر دانست؛ چرا که کلیه آن ها برای نشان دادن سیگنال ها از اطلاعات پرایس اکشن بهره می برند.

در ادامه مجموعه ای آموزشی در رابطه با پرایس اکشن در سوپلای دیماند با منطق کومویی آورده شده است که آموزش های قبلی آن نیز از طریق این لینک قابل دسترسی می باشد. این مجموعه اطلاعات جامعی در رابطه با چگونگی تشخیص کف و سقف های قیمت و حالت های چهارگانه قیمتی در اختیار افراد قرار خواهد داد که تشکیل شده در سوپلای (عرضه) و دیماند (تقاضا) بازار هستند.

همچنین در زمینه نحوه ورود و خروج با تلفیق پرایس و منطق های کومویی و موارد پیرامون آن نیز اطلاعات کامل و کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی
ردیفعنوانلینکحجم
1بخش اولدانلود112MB
2بخش دومدانلود135MB
3بخش سومدانلود111MB
4بخش چهارمدانلود140MB
5بخش پنجمدانلود108MB
6بخش ششمدانلود121MB
7بخش هفتمدانلود78MB
8بخش هشتمدانلود32MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

3 نظر در “فیلم آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند”

  1. سلام جناب کاظمی،الحق و انصافأ خداقوت خیلی حرفه ای بازار رو شناختید و فوق العاده استراتژی جالبی دارید .ممنون.ممنون.ممنون.خداقوت.

  2. با تشکر از استاد عزیز مطالب فوق العاده قوی و جذاب و کاربردی ممنون از وقت و انرزی که گذاشتید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا