پرایس اکشن (آموزش پرایس اکشن pdf) پرایس اکشن چیست؟ Price Action با فیلم

.
کانال تلگرام فارکس

.

کانال تلگرام فارکس

آموزش پرایس اکشن: الگوهای مهم+نکاتی درمورد کار با آن

پرایس اکشن را می توان بعنوان یکی از مفاهیم پرطرفدار تریدری نام برد. با دانستن نحوه بکارگیری آن می توان عملکرد در بازار را بهبود بخشید. علاوه بر این، به کمک آن، عملکرد و نگاه به چارت پیشرفت زیادی خواهد داشت. به همین دلیل، در این مقاله به آموزش پرایس اکشن و نکات مهم آن می پردازیم.

..

مجموعه فیلم های آموزش پرایس اکشن در انتهای این نوشتار قرار دارد.

.

آموزش پرایس اکشن با ال بروکس

.

آموزش پرایس اکشن: الگوهای مهم پرایس اکشن

.

شناخت الگوهای پرایس اکشن برای هرکسی که به کمک این روش به تحلیل نموداری هر بازار ازجمله بازار سهام، بازار فارکس، کالا و غیره می پردازد ضروری است. در غیر اینصورت، راه سختی را باید طی کرد. در ادامه ی آموزش پرایس اکشن ، به بررسی الگوهای مهم پرایس اکشن و نحوه معامله گری براساس آنها می پردازیم.

.

الگوی Exhaustion Bar

.

نام این الگو بیان کننده اتفاقات درحال وقوع است. درواقع، زمانی که گروهی بازار را در دست دارند، پس از مدتی خسته شده و توان خود را از دست خواهند داد. بنابراین، گروه مقابل وارد عمل شده و قدرت در دست آنها قرار می گیرد.

.

زمانی که فروشندگان فروشندگان خسته می شوند، خریداران وارد بازار شده و ابتکار عمل را بدست می گیرند. اینواضح است که وقتی خریداران خسته شوند، این فروشندگان هستند که قدرت در بازار را به دست خواهند گرفت.

.

نحوه ترید براساس این الگو

.

براساس آموزش پرایس اکشن، بهتر است بالای الگوی Bullish Exhaustion Bar اقدام به خرید کنید و پایین الگوی  Bearish Exhaustion Barاقدام به فروش کنید.

.

آموزش پرایس اکشن

.

شکل ظاهری الگو

.

الگوی صعودی آن که Bullish Exhaustion Bar نیز نامیده می شود، با یک گپ نزولی باز می شود اما با  قدرت زیادی بالا آمده و در نزدیکی High خود بسته می شود.

.

الگوی نزولی آن که Bearish Exhaustion Bar نام دارد، با یک گپ صعودی باز شده اما این بار با قدرتی زیاد به سمت پایین نزول پیدا می کند و در نزدیکی Low خود بسته می شود.

.

در هر دو حالت، گپ ایجاد شده بصورت پرنشده باقی می ماند. علاوه براین، حجم معاملات در هنگام وقوع این الگو افزایش پیدا می کند.

.

شکل ظاهری الگو پرایس اکشن

.

آموزش پرایس اکشن: الگوی Reversal Bar 

.

در این الگو، بازار در حالت صعودی در زیر Low کندل قبلی دارای حمایت خوبی خواهد بود. این حمایت به اندازه کافی قوی است تا بتواند قیمت را بالاتر برده و سبب شود بالای Low کندل قبلی بسته  شود. این اولین نشانه درمورد احتمال حرکت بازگشتی صعودی خواهد بود.

.

درمورد حالت نزولی، بازار شاهد سطح مقاومتی قدرتمندی در بالا High کندل قبلی در مقابل خود خواهد بود. علاوه براین، این مقاومت به اندازه ای قوی است که سبب عقب کشیدن خریداران و قدرت یافتن  فروشندگان می شود. به گونه ای که قیمت پایین تر از High کندل قبلی بسته می گردد.

.

شکل ظاهری الگو

.

برطبق آموزش پرایس اکشن، نوع صعودی این الگو با نام Bullish Reversal Bar، مانند تصویر زیر، ابتدا به زیر Low کندل قبلی رفته و سپس بالاتر از Low کندل قبلی بسته می شود.

.

نوع نزولی این الگو یا Bearish Reversal Bar، دقیقا بالعکس حالت صعودی آن است. درواقع کندل ابتدا بالاتر از High کندل قبلی رفته و سپس، پایین تر از High کندل قبلی بسته می شود.

.

آموزش پرایس اکشن: الگویReversal Bar 

.

نحوه ترید براساس این الگو

.

بهتر است در یک روند صعودی، در بالای الگوی Bullish Reversal Bar اقدام به خرید کنید.

.

و در یک روند نزولی، در پایین الگوی Bearish Reversal Bar اقدام به فروش کنید.

.

نحوه ترید براساس این الگو پرایس اکشن

الگوی Three­Bar Pullback

باتوجه به آموزش پرایس اکشن ، زمانی که بازار به شکل روند دار در حرکت است، گاهی اوقات به سطوحی  که می شکند پولبک می  کند. درواقع، کندل اول این الگو که قوی تر است، شکست سطح موردنظر را انجام می دهد و سه کندل بعدی پولبک را تکمیل می کند. زمانی که بتوانیم این الگو را تشخیص دهیم، می توانیم با درصد بالایی بگوییم که روند قبلی ادامه خواهد یافت.

.

آموزش پرایس اکشن: شکل ظاهری الگو

.

یافتن این الگو در اغلب موارد ساده است. مانند سایر الگوهای اشاره شده، دارای دو نوع صعودی و نزولی است.

.

نوع صعودی این الگو با نامBullish Three­Bar Pullback ، شامل یک کندل صعودی بوده و سه کندل نزولی دارد که مانند تصویر زیر است.

.

اما حالت نزولی این الگو دقیقا بالعکس شکل صعودی است. در این حالت، ابتدا یک کندل نزولی و سپس سه کندل صعودی متوالی خواهیم داشت.

.

الگوی Three­Bar Pullback پرایس اکشن

.

نحوه ترید براساس این الگو

.

برطبق آموزش پرایس اکشن ، در یک روند صعودی باید منتظر بمانید تا سه کندل نزولی متوالی را ببینید. سپس، بالای اولین کندل صعودی پس از سه کندل مذکور، اقدام به خرید نمایید.

.

در روند نزولی ابتدا می بایست سه کندل صعودی متوالی را شناسایی کنید و پس از آن، زیر اولین کندل نزولی بعدی اقدام به فروش کنید.

.

پرایس اکشن الگو جدید

.

الگوی Pin Bar

.

به اعتقاد «مارتین پرینگ»، الگوی Pin Bar مانند پینوکیو دروغگوست. این الگو با استفاده از سایه های بلند خود، به شکل موقتی یک سطح مقاومت یا حمایت را می شکند. درواقع، تریدرها را فریب می دهد تا در جهتی اشتباه فرار نکنند. در این حالت، معامله گرانی قربانی می شوند که در جهت صحیحی اقدام به معامله کرده اند.

.

الگوی Pin Bar پرایس اکشن

.

شکل ظاهری الگو

.

در آموزش پرایس اکشن، نام اصلی این الگوPinocchio Bar  (پینوکیو)‌ است. دلیل انتخاب این اسم برای این الگو این است که شکل ظاهری آن مانند دماغ پینوکیو دراز است. این الگو یک ساده بلند و واضح دارد. در نوع صعودی این الگو، سابه بلند را در پایین کندل داریم. اما در حالت نزولی، سایه کندل در بالای آن قرار می گیرد.

.

نحوه ترید براساس این الگو

.

در بالای الگوی Bullish Pin Bar که توسط یک  حمایت قوی مردود شده، اقدام به خرید کنید.

.

در زیر الگوی Bearish Pin Bar که توسط یک مقاومت قوی مردود شده، اقدام به فروش کنید.

.

آموزش الگوی پین بار

.

الگوی Two­Bar Reversal 

.

براساس آموزش پرایس اکشن، این الگو مانند سایر الگوهای بازگشتی عمل می کند. زمانی که فشار خرید روی سطح حمایت زیاد باشد، وقوع الگوهای بازگشتی و الگوهایی مانندBullish Two­Bar Reversal  دارای احتمال بیشتری خواهند بود.

.

در حالت بالعکس و با وجود فشار فروش بر روی سطوح مقاومت نیز احتمال پدیدار شدن الگوهایی همچون Bearish Two­Bar Reversal بعید نیست.

.

شکل ظاهری الگو

.

در آموزش پرایس اکشن، این الگو توسط دو کندل قوی که در جهتی مخالف یکدیگر بسته شده اند تشکیل می شود.

.

  • نوع صعودی این الگو با نام Bullish Two­Bar Reversal، ترکیبی از یک کندل نزولی (اول) و یک کندل صعودی (دوم) تشکیل می شود.

.

  • .نوع نزولی این الگو با نام Bearish Two­Bar Reversal، بطورکامل متضاد با حالت صعودی است. یعنی کندل صعودی در ابتدا می آید و پس از آن، کندل نزولی ظاهر می گردد.

.

الگویTwo­Bar Reversal

.

نحوه ترید براساس این الگو

.

  • در بالای High الگویBullish Two­Bar Reversal اقدام به خرید کنید.

.

  • در پایین Low الگوی Bearish Two­Bar Reversal اقدام به فروش کنید.

.

الگویTwo­Bar Reversal پرایس اکشن

.

الگوی  Three­Bar Reversal

.

براساس آموزش پرایس اکشن ، این الگو نشان دهنده چرخش بازار است. این الگو در مقایسه با سایر الگوهای بازگشتی، حالت محافظه کارانه تری دارد. ایسن الگو با سه کندل سعی می کند تریدرها را راضی کند. در این الگو از کندل سوم به منظور تایید تغییر جهت بازار استفاده می گردد.

.

شکل ظاهری الگو

.

شکل ظاهری نوع صعودی این الگو به شکل های زیر است:

.

  • یک کندل نزولی

.

  • یک کندل دارایLower High وLower Low  است. درواقع، سایه بالایی این کندل از High کندل قبلی پایین تر است و درعین حال، سایه پایینی این کندل نیز از Low کندل قبلی پایین تر است.

.

  • یک کندل صعودی که دارای Low بالاتری از Low کندل دوم است. کندل سوم نیز بالاتر از High کندل دوم بسته می شود.

.

شکل ظاهری نوع نزولی این الگو به شرح زیر است:

.

  • یک کندل صعودی

.

  • یک کندل دارایHigher High وHigher Low  است. درواقع، سایه بالایی این کندل از High کندل قبلی بالاتر است و درعین حال، سایه پایینی این کندل نیز از Low کندل قبلی بالاتر است.

.

  • یک کندل نزولی که دارای High پایین تری از High کندل قبلی است و زیر Low کندل قبلی بسته می شود.

.

الگوی Three­Bar Reversal پرایس اکشن

.

نحوه ترید براساس این الگو

.

برطبق آموزش پرایس اکشن:

.

در بالای آخرین کندل الگوی Bullish Three­Bar Reversal اقدام به خرید کنید.

.

در پایین آخرین کندل الگوی Bearish Three­Bar Reversal اقدام به فروش کنید.

.

الگوی Three­Bar Reversal پرایس اکشن

.

نکات مهم درمورد کار با پرایس اکشن

.

تعداد زیادی موقعتی های نامفهوم یا دارای تعابیر اشتباه وجود دارد. این مفاهیم نادرست، موجب سردرگمی و درنهایت، شکست تریدرها می شود. در این قسمت از آموزش پرایس اکشن، به نکاتی مهم درمورد پرایس اکشن می پردازیم.

.

اهمیت محدوده مقاومت و حمایت بیشتر از خطوط مقاومت و حمایت است

.

در آموزش پرایس اکشن، یکی از شناخته شده ترین مفاهیم در پرایس اکشن، حمایت و مقاومت است. با این حال، تعداد اندکی از تریدرها می توانند به کمک آن کسب سود کنند. دلیل این امر واضح است، اما نه در نگاه اول!

.

اغلب تریدرها تنها یک خط افقی را بعنوان مقاومت یا حمایت در تریدری درنظر می گیرند. درک این خط عالی است اما این خط در طول ترید زنده، دارای خطا است. زیرا تنها یک خط بر روی مسیر حرکت قیمت اثرگذار نیست. بلکه تاثیر بیشتر بر وی حرکت قیمت از سوی ایجاد محدوده ی مقاومت و حمایت است.

.

در تصاویر زیر، بخوبی می توان این حقیقت را مشاهده کرد. اگر در عاملات، تنها یک خط را مورداستفاده قرار دهیم، موقعیت های مناسبی که قیمت در آنها این خط را لمس نمی کند را از دست می دهیم. علاوه براین، ممکن است با ورود براساس این خط، فریب جهش های لحظه ای قیمت را خورده و این ترید با ضرر خاتمه یابد.

.

اما باتوجه به تجارب آموزش پرایس اکشن، معامله گری که محدوده های حمایت و مقاومت را بکار گیرد، قادر به شناسایی و فیلتر نویزهایی است که در این محدوده رخ می دهند.

.

نکات مهم درمورد کار با پرایس اکشن

.

نکات مهم درمورد کار با پرایس اکشن

.

بیشتر تمرکز خود را متوجه قله ها و کف ها کنید

.

در آموزش پرایس اکشن، مفهوم ساده ای توسط این نکته بیان می شود. هرچند به میزان موردنیاز از آن استفاده نمی شود، اما درک آن اهمیت بسیاری دارد. با آنالیز کف ها و قله ها، اطلاعات مهمی درمورد جهت بازار و قدرت یک روند بدست می آوریم. این آنالیز حتی قادر است شروع یک روند بازگشتی و پایان یک روند را از قبل اطلاع بدهد.

.

ترکیب آنالیز قله ها و کف ها با تمام روش های مرسوم امکان پذیر است. این آنالیز، یک راز قدرتمند و مهم در پاریس اکشن است. برخی سوالات و نکات مهمی که درمورد شناخت کف ها و قله ها مطرح می شود عبارتند از:

.

  • آیا صرفا به موج های بلند در جهت روند و اصلاحات کوتاه دقت می کنید؟ این سیگنالی به منظور تایید روند قوی است.

.

  • آیا قیمت به همراه اشکال و ایراد، قله ها و کف های بالاتری را شکل می دهد؟ این می توان نشانگر محوشدگی و کاهش انرژی جنبشی و مومنتم در روند باشد.

.

  • آیا شما قادر به مشاهده افزایش نوسانات قیمت در هنگامی که قله و کیف جدید توسط قیمت شکل میگیرد هستید؟ وجود کندلها با شاخک های بلند نسبت به بدنه. ممکن است بدانید که در نقاط چرخش قیمت نوسانات، در بزرگترین حد خود است.

.

  • در روندی صعودی، در جایی که قیمت نمی تواند قله ای بالاتر از قله خود را بسازد، شما باید بدان توجه نمایید.

.

برطبق آموزش پرایس اکشن، با مراجعه به  چارت ها، خواهید فهمید که تنها نکته واقعا مهم این است که چگونه کف ها و قله ها به کمک این الگو شکل می گیرند.

.

موقعیت قیمت فعلی- در لحظه ترید خود را اصلاح نمایید

.

حتی با مشاهده مطمئن ترین و بهترین سیگنال پرایس اکشن ، هنوز قادر به افزایش شانس برد خود  تنها با گرفتن موقعیت در نقطه ای مهم هستید. همچنین قادر به افزایش یک سطح دارای توجیه مناسب هستید. اغلب تریدرهای آماتور در گرفتن سیگنال های پرایس اکشن بادرنظر گرفتن جایی که قیمت در آنجاست اشتباه می کنند. درنهایت متعجب می شوند چرا به نسبت کمتری برنده می شوند.

.

توصیه می شود ابتدا محدوده های مقاومت و حمایت را رسم کرده و پس از مشخص ساختن نقاط عرضه و تقاضا، منتظر وارد شدن قیمت به آن محدوده شوید. بهتر است تنها هنگامی وارد معامله شوید که سیگنال پرایس اکشن در محدوده هایی شکل بگیرد که از قبل مشخص کرده اید.

.

در چنین حالتی، یک موقعیت نزدیک به معامله بدون نگرانی و استرس برای شما فراهم می شود. علاوه براین، این حالت موجب افزایش کیفیت معامله شما خواهد شد.

.

با نسبی بودن همه چیز- مفهوم را دریابید

.

در آموزش پرایس اکشن، یکی از اشتباهات بزرگ اغلب معامله گران بورس و فارکس این است که پرایس اکشن را بعنوان برنامه ای کاری یا الگویی برای روش معامله تلقی می کنند. این معامله گران، تنها به دنبال کندل استیک هایی می گردند که منطبق با ضوابط آنها به منظور معامله گری باشد. در معامله گری، هر چیزی نسبی بوده و نیاز به سنجش اطلاعات قیمت در ارتباط با اتفاقات گذشته دارید.

.

باتوجه به شکل زیر، درطول مدت زمانی که روند صعودی است، کندل های متعددی قابل مشاهده است. اما دو مورد اول در مقایسه با واکنش قیمت قبل از این کندل ها، در ارتباط کمتری هستند. درنتیجه، این سیگنال ها توجیه مناسبی ندارند و ابطال می شوند.

.

کندل واقعی موجود بر فراز تمام اینها به ما نشان می دهد که یک بازگشت قیمت قدرتمند در راه است. این در جایی رخ می دهد که چنین کندلی حتی از کندین قبلی خود بلندتر باشد. سعی کنید همیشه، کندل ها را با کندل های قبل از آنها مقایسه نمایید.

.

آموزش پرایس اکشن کامل

.

کلیدهای راهنما درمورد کندل استیک و پرایس اکشن

.

این مورد در آموزش پرایس اکشن، با موارد قبلی در ارتباط است و کمک می کند اهمیت درنظر داشتن تمام جوانب در زمان تحلیل مبتنی بر پرایس اکشن اثبات شود. توجه به این موارد سبب می شود از تفکر در یک قالب ثابت خودداری کنید. نکات زیر سبب می شود از بسیاری از اشتباهات معاملاتی که سایرین مرتکب شده اند اجتناب کرده و از انتظار برای الگوهای قالبی دوری کنید.

.

آموزش پرایس اکشن: اندازه شاخک یا شادوها

.

مشاهده تعداد شاخک های بلند و زیاد، نشانگر افزایش پیوسته ی نوسانات و عدم اطمینان در بازار فارکس است. این افزایش بخصوص در زمانی است که بازار در اوج قیمت بوده یا تراکم قیمت فشرده باشد. در چنین حالتی، شادوها بلندتر هستند.

.

شادوهای صودی و نزولی درمقابل یکدیگر

.

باید دقت کنید که شادوهای بیشتر و بلندتر را در مسیر صعود می بینید یا آنها در جهت نزول هستند؟ برخی  شادوها بیشتر به سمت پایین هستند. این شادوها از نوع سیگنال هایی برای بازگشت و اتمام روند نزولی هستند.

.

بدنه کندل

.

در آموزش پرایس اکشن، نسبت میان بدنه و شاخک بیانگر چیزهای زیادی است. برخی کندل ها دارای بدنه های بلند و شادوهای کوتاه هستند. این کندل ها معمولا قدرت روند را نشان می دهند. اما کندل ها با بدنه کوچک و شادوهای بلند، نشانگر بلاتکلیفی و عدم وجود تصمیم  مشخص در بازار هستند.

.

موقعیت بدنه کندل

.

باید به موقعیت بدنه کندل توجه شود. آیا بدنه کندل به سمت بالای آن نزدیک است یا به سمت پایین آن است؟ بدنه های نزدیک به بالا معمولا سیگنالی برای فشار صعودی هستند بخصوص درصورتی که کندل با یک شاخک نزولی بلند ایجاد شده باشد.

.

ساعت بروکر اهمیتی ندارد

.

باتوجه به آموزش پرایس اکشن، برخی سوالات درمورد ساعت بروکر بارها مطرح شده اند. برخی می پرسند که آیا ساعت بروکر و زمان بسته شدن کندل بر پرایس اکشن موثر است.

.

حقیقت این است که این موضوع روی ترید در حالت کلی خیلی تاثیرگذاری نیست. گرچه ظاهرا تایم فریم های 4 ساعته و روزانه در بروکرهای مختلف متفاوت هستند.

.

تصویر زیر، گویای این امر است. چارت های زیر، بازار مشابه و تایم فریم های مشابهی را نشان می دهند. هر دوی اینها در تایم فریم ۴ ساعته هستند. آنها به منظور بستن کندل های خود زمان متفاوتی را بکار می برند. درنتیجه، این چارت ها از لحاظ بصری متفاوت به نظر می رسند.

.

آموزش پرایس اکشن کامل

.

در آموزش پرایس اکشن، برخی از راهنماهای مهم قابل مشاهده در چارت سمت چپ، در چارت سمت راست مشاهده نمی شود. همچنین درمورد چارت راست نیز اینگونه است. درنتیجه، هیچ یک از این دو بروکر نسبت به دیگری برتری ندارد. تنها سیگنال های هرکدام متنوع هستند.

.

این نکته را درنظر داشته باشید که تصمیم گیری های استوار و نامتناقضی داشته باشید. در استفاده از چارت های بروکرهای مختلف سردرگم نشوید.

.

درمورد زمان و ساعت بروکر، آرامش خود را حفظ کرده و بدون استرس عمل کنید. در بازه ی بلند مدت و در طول مدت زمانی که بر روی تصمیمات خود استوار هستید، همه چیز بطور میانگین خارج خواهد شد.

.

آموزش پرایس اکشن: فشار آوردن بر آماتورها و شکار استاپ

.

الگوهای رایج پرایس اکشن تنوع بسیار زیادی دارند. بسیاری از تریدرها اعتقاد دارند که توسط بروکر استاپ شکار می شوند. زیرا آنها ظاهرا همیشه استاپ میخورند حتی هنگامی که تصورمی کنند که موقعیت و تحلیل آنها بسیارواضح بوده است.

.

برای معامله گران حرفه ای بسیارآسان است که برآورد کنند زمان شکل  گیری یک الگوی  پرایس اکشن، آماتورها در کدام قسمت وارد معامله شده اند و استاپ خود را کجا قرار داده اند.

.

این شکار استاپ که مشاهده می کنید توسط بروکر انجام نمی شود. بلکه توسط معامله گرانی انجام می شود که آماتورها را براحتی تحت فشار قرار می دهند. آنها با این کار قادرند نقدینگی بیشتری را در بازار تامین کنند.

.

شما باید صبر داشته باشید تا این تحت فشار قرار گرفتن آماتورها به پایان برسد. یا اینکه فاصله بیشتری برای استاپ خودتان به منظور دوری از این موضوع در معاملات پرایس اکشن درنظر بگیرید.

.

انتخاب بازار صحیح

.

باتوجه به آموزش پرایس اکشن، ایجاد یک واچ لیست اولیه برای معامله گردن اهمیت دارد. انتخاب بازار صحیح نیز یکی از مفاهیمی است که توجه کمتری بدان شده است. این موضوع را با یک مثال درمورد شیوه معامله گری برخی افراد مجرب در نظر بگیرید.

.

مثلا فردی را درنظر بگیرید که هر یکشنبه پشت سیستم نشسته و هر 15 چارت جفت ارزهایی که برای ترید انتخاب شده را بررسی می کند. گاهی نیز تنها 6 الی 8 مورد از آنها را در واچ لیست واقعی برای ترید در هفته جاری موردتوجه قرار می دهد.

.

دلیل اصلی خارج شدن برخی جفت ارزها از لیست این است که ارلحاظ پرایس اکشن، احتمالا ضعیفی در آنها مشاهده می شد و معمولا به وسیله تراکم های قیمتی، دامنه حرکت اندک همراه با نقدینگی زیاد و غیره ایجاد شده اند.

.

آموزش پرایس اکشن کامل

.

انتخاب یک بازار موثر مهم است. باید تلاش کنید به دنبال جفت ارزهایی باشد که الگوهای پرایس اکشن را بطور واضح نشان دهد. همچنین از بازارهای پرنوسان دوری کنید. این تفکر که باید حتما روی جفت ارزهای خاصی معامله کنید را از ذهن خود خارج کنید. بر روی بازارهایی با واکنش قیمت خوب تمرکز داشته باشید.

در این مقاله به آموزش پرایس اکشن و نکات مهمی درمورد الگوهای آن و نحوه کار با آن پرداختیم. امیدواریم مطالعه این نکات برای شما مفید باشد.

پیشنهاد میشود مقاله های زیر را هم بخوانید:

.

آموزش ایچیموکو

.

آموزش فیبوناچی

.

آموزش الگوهای هارمونیک

آموزش امواج الیوت

آموزش فارکس

در قسمت پایین مطالب مرتبط با آموزش پرایس اکشن اعم از فیلم یا فایل PDF قرار گرفته است

ال بروکس پرایس اکشن

آموزش کامل پرایس اکشن با ال بروکس+ زیرنویس فارسی

به جرات میتوان گفت پرایس اکشن به سبک ال بروکس (Al Brooks) یکی از بهترین آموزش های پرایس اکشنی هست که منبع اصلی آموزش اکثر مدرسین پرایس اکشن در ایران هست. دوره پرایس اکشن ال بروکس شامل ۵۳ ویدیو و بالای ۲۷ ساعت آموزش استراتژی پرایس اکشن است که زیرنویس فارسی آن توسط سایت چارت ایران تهیه شده است. …

آموزش کامل پرایس اکشن با ال بروکس+ زیرنویس فارسی ادامه مطلب »

nial fuller price actionآموزش پرایس اکشن با نایل فولر

کتاب آموزش پرایس اکشن نایل فولر PDF

کتاب آموزش دوره معامله گری پرایس اکشن PDF نایل فولر با ترجمه فارسی کتاب (رفتار قیمت) دوره معامله گری پرایس اکشن نایل فولر ( Nial Fuller )جز پرتیتراژترین و پر فروشترین کتابهایی می باشد که در حوزه پرایس اکشن منتشر گردیده است. یکی از علت های فروش بالای این محصول تالیف شدن این کتاب توسط …

کتاب آموزش پرایس اکشن نایل فولر PDF ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

کتاب آموزش استراتژِی اسکالپ با پرایس اکشن در فارکس PDF

پرایس اکشن چیست؟ پرایس اکشن به عنوان یک تاکتیک در بازار فروش و بازارهای مالی است که برای معامله گری و انجام تحلیل استفاده می شود. این تکنیک برای معامله گرها این امکان را داده تا با استفاده از حرکت های حقیقی قیمت ها برای انجام معامله ها تصمیم نهایی بگیریند.  مخالف تریدرها که تحلیل …

کتاب آموزش استراتژِی اسکالپ با پرایس اکشن در فارکس PDF ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت حرکت قیمت یک دارایی مانند سهام بورس با گذشت زمان و رسم روند حرکت بر روی نمودار، پرایس اکشن نامیده می شود. برخی معامله گران صرفا باتوجه به این روش و براساس شکل و روندهای حاصل از آن، استراتژی معاملاتی خود را برنامه ریزی می کنند. در …

فیلم آموزش پرایس اکشن با دکتر داوود استقامت ادامه مطلب »

پرایس اکشن احسان کامیابی

پکیج آموزش جامع و تخصصی پرایس اکشن با احسان کامیابی

پرایس اکشن چیست؟ آموزش جامع و تخصصی پرایس اکشن با احسان کامیابی یکی دیگر از تحلیل های بازار و تکنیک های معامله گری پرایس اکشن می باشد. پرایس اکشن امکان این را می دهد تا معامله گر تصمیمات خود را بر اساس حرکت های واقعی قیمت برای انجام معاملات بگیرد. بر خلاف تریدرها تحلیل حرکات …

پکیج آموزش جامع و تخصصی پرایس اکشن با احسان کامیابی ادامه مطلب »

آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند

فیلم آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند

آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند پرایس اکشن در واقع بررسی حرکت قیمت یک دارایی نظیر سهام بورس ، در طی زمان و رسم حرکت قیمت بر روی نمودار می باشد. در واقع می توان این گونه گفت که در تحلیل تکنیکال نمودار سهام در بازار بورس پرایس اکشن حرف اول را می زند و …

فیلم آموزش پرایس اکشن در سوپلای دیماند ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی

فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی + PDF

آموزش پرایس اکشن و منطق های کومویی با بابک کاظمی همان طور که می دانید به منظور تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی روش ها و اندیکاتورهای مختلفی وجود دارد. یکی از اندیکاتورهای کاربردی جهت تحلیل تکنیکال اندیکاتور ابر ایچیموکو می باشد که در واقع بیانگر میزان حمایت و مقاومت و نیز مومنتوم و مسیر روند …

فیلم آموزش پرایس اکشن با بابک کاظمی + PDF ادامه مطلب »

فیلم آموزش کامل پرایس اکشن با سعید خاکستر

فیلم آموزش کامل پرایس اکشن با سعید خاکستر

آموزش پرایس اکشن با سعید خاکستر اگر شما نیز جزو آن دسته از معامله گرانی هستید که به دنبال سادگی تحلیل تکنیکال اید و مایلید تنها با یک شیوه معامله گری کار کنید قطعا یکی از روش های موثر برای شما پرایس اکشن خواهد بود. گام اول در این راه حذف کلیه متغیرهای غیرضروری از …

فیلم آموزش کامل پرایس اکشن با سعید خاکستر ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن با وحید درزی

فیلم آموزش پرایس اکشن با وحید درزی

آموزش پرایس اکشن با وحید درزی پرایس اکشن در واقع به معنای این است معامله گران به منظور تصمیم گیری های مربوط به معاملات تنها از نمودار قیمت استفاده نموده و به هیچ نوع اندیکاتور، اکسپرت و… نیاز نخواهند داشت. برای موفقیت در این روش نیاز به آشنایی صحیح با باندهای حمایتی و مقاومتی می …

فیلم آموزش پرایس اکشن با وحید درزی ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن با تیمون ولر

فیلم آموزش پرایس اکشن با تیمون ولر

فیلم آموزش پرایس اکشن با تیمون ولر به زبان اصلی به طور معمول هر تریدر این امکان را دارد تا با کمک تحلیل تکنیکال و نمودار قیمت اقدام به تصمیم گیری کند و در نهایت معاملات خود را براساس شیوه گوناگونی انجام دهد. در این راه استراتژی های بسیاری وجود داشته که قابل استفاده از …

فیلم آموزش پرایس اکشن با تیمون ولر ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو چیکن با زیرنویس فارسی

فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو جیکن با زیرنویس فارسی

پرایس اکشن در واقع یکی از روش های تریدری بوده که تحلیل در آن تنها بر مبنای داده های قیمت انجام شده و از این طریق شناسایی نقاط ورود و خروج صورت خواهد گرفت. در پرایس اکشن نیازی به اندیکاتورها نبوده و تنها نمودارهای قیمتی ساده برای تحلیل ها کافی خواهند بود. تریدرها به واسطه …

فیلم آموزش پرایس اکشن با اندرو جیکن با زیرنویس فارسی ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن با لنس به زبان اصلی

فیلم آموزش پرایس اکشن با لنس بگز به زبان اصلی

پرایس اکشن چیست؟ آموزش پرایس اکشن برای معامله گری در بازارهای مالی یکی از شیوه های معامله گری، سبک پرایس اکشن است. در روش پرایس اکشن برای معامله گری، فقط داده های قیمت مبنای تحلیل قرار می گیرد تا نقاط ورود و خروج برای تریدر قابل شناسایی باشد. این روش از هیچ اندیکاتوری استفاده نمی …

فیلم آموزش پرایس اکشن با لنس بگز به زبان اصلی ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی

پرایس اکشن را با جیک به زبان فارسی بیاموزید با استفاده از پرایس اکشن معامله گران این امکان را داشته تا طبق نمودار قیمت و بدون نیاز به اندیکاتور، اکسپرت و… اقدام به تصمیم گیری نمایند. در واقع در این روش هیچ احتیاجی نبوده که از اندیکاتورهای تاخیری نظیر مووینگ اوریج ها به منظور تعیین …

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی ادامه مطلب »

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

آموزش پرایس اکشن با شرکت هکتور تریدر به زبان اصلی ممکن است شما نیز تا به حال چیزهایی در رابطه با پرایس اکشن به گوش تان خورده باشد اما واقعا پرایس اکشن چیست؟ پرایس اکشن در واقع عبارتی دو بخشی و به معنای قیمت و واکنش بوده و به نوعی پرایس اکشن روشی از معامله …

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر ادامه مطلب »

اسکرول به بالا