فیلم آموزش نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر از طاها عبودزاده

ویدئوهای آموزشی نصب و انتقال دیتا در داینامیک تریدر

چگونگی نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر

نرم افزار داینامیک تریدر در واقع پلتفرمی موثر و کاربری در زمینه تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی می باشد.  این نرم افزار از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده و این موضوع سبب شده که نسبت به سایر نرم افزارهای تحلیل تکنیکال مورد توجه بیشتری از سوی معامله گران قرار گیرد.

از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان رابط کاربری مناسب و ساده آن را نام برد که باعث شده افراد به راحتی بتوانند بدون برخوردن به مشکلی با این نرم افزار کار کنند. همچنین در این نرم افزار به راحتی می توان لیبل گذاری نمود که نتیجه آن دریافت چارت های ایده آل توسط کاربران الیوت کار می باشد.

قابلیت رنگ بندی مشخص کندل ها در یک روز نیز از دیگر مزایای قابل توجه این نرم افزار به شمار می آید. قابلیت تحلیل زمانی این نرم افزار بسیار ایده آل بوده و امکان استفاده از آن به صورت دستی و خودکار برای افراد وجود خواهد داشت. علاوه بر آن به منظور خودداری از شلوغی و درهمی نمودار، کاربر قادر به حذف خطوط اضافی می باشد.

فیلم آموزش نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر
فیلم آموزش نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر

در بازارهای جهانی از جمله بازار بورس برای آن که معامله گران بتوانند به این بازارها دسترسی داشته باشند نیاز بوده که از نرم افزارهای تحلیلی مناسبی استفاده شود.

از این رو تولید این قبیل از نرم افزارها توسط کمپانی های مختلفی در جهان انجام شده و مورد استفاده کارگزاران قرار خواهد گرفت. در این بین نرم افزار داینامیک تریدر را می توان گل سر سبد این نرم افزارها به شمار آورد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش های تحلیل تکنیکال با حامد مددی

این نرم افزار کاربردی نیاز داشته که پیش از آغاز تحلیل ابتدا از طریق دیگر نرم افزارها داده های به روز شده را دریافت نموده و بعد اقدام به تحلیل تکنیکال نماید.

نرم افزار داینامیک تریدر دارای ابزارهای مخصوص موج شماری و تحلیل زمانی بوده و تقریبا بالغ بر 15 سال بوده که به منظور تحلیل تکنیکال به تحلیلگران کمک نموده و کار آن ها را بسیار ساده تر ساخته است. این نرم افزار که تولید شده توسط تیم رابرت ماینر بوده در بورس تهران و نیز بورس بین الملل نیز بسیار مفید و کاربردی می باشد و در حال حاضر به یکی از محبوب ترین و پرکاربری ترین نرم افزار در زمینه تحلیل تکنیکال تبدیل شده است. و در این بین ممکن بوده تنها کمی نحوه نصب و انتقال دیتا به این نرم افزار مشکل ساز باشد. که برای آن نیز ما در ادامه چاره ای اندیشیده ایم.

فیلم آموزش نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر

ویدئوهای آموزشی نصب و انتقال دیتا در داینامیک تریدر

در ویدئوهایی که لینک آن ها در زیر آورده شده است به خوبی نحوه نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر آورده شده و در واقع این ویدئوها و آموزش های درون آن مشکل خیلی از افراد را در این زمینه برطرف خواهد نمود.

همان گونه که گفتیم داینامیک تریدر نرم افزاری تحلیلی بوده که نیاز داشته به منظور تحلیل داده ها ابتدا داده ها را از نرم افزارهای دیگر دریافت نماید، به نوعی داده ها باید تغییر فرمت پیدا نموده تا امکان استفاده از آن ها در نرم افزار داینامیک تریدر وجود داشته باشد. این ویدئو در این زمینه به شما کمک نموده تا به خوبی نحوه انتقال داده ها و نیز نصب این نرم افزار را بیاموزید.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش فیلترنویسی در متا استاک برای بورس سهام
شماره توضیح لینک دانلود حجم
1 نصب و انتقال دیتا دانلود 50MB

رمز فایل farachart.com

نرم افزار داینامیک تریدر و اندیکاتور مربوطه در قسمت دانلود ابزار و نرم افزار موجود است.

مطالب مرتبط :

فیلم آموزش کار با داینامیک تریدر توسط طاها عبود زاده

فیلم آموزش داینامیک تریدر با حسین حیدرپور

فیلم آموزش نرم افزار داینامیک تریدر با بابک چابک

مقالات مرتبط

1 نظر در “فیلم آموزش نصب و انتقال دیتا به داینامیک تریدر از طاها عبودزاده”

  1. سلام و احترام-برای نصب نرم افزار DTدرخواست راهنمایی دارم-مشکل من پیغام خطای زیر هنگام ساخت پرتفولیوی جدید در نرم افزار دینامیک تریدر هست:—- cannot creat —-file c:\\program files\dt\txtinfo.infi لطفا راهنمایی بفرمایید- سپاسگزارم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا