آموزش و ثبت نام در بروکر پاکت آپشن ❤️ Pocket Option ❤️

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن توسط سرمایه گذاران کشورمان بسیار پر درخواست بوده و این نشان از محبوبیت زیاد این بروکر در ایران می دهد. البته باید در مورد بروکرهایی از این قبیل شناخت لازم را پیدا کنید، زیرا این امر برای ورود به بازارهای جهانی مختلف مثل باینری آپشن، کریپتو کارنسی ها و همچنین بازار فارکس خیلی ضروری به نظر می رسد.

ورود به سایت اصلی بروک پاکت آپشن بدون فیلتر : poketoption.com

تمامی بروکرها از جمله Pocket Option به تریدرهای حاضر در همه بازارهای مالی کمک می کند تا راحت تر خرید و فروش کرده و به فعالیت خود ادامه دهند. اینجا می خواهیم به شرح دقیق تر این بروکر بپردازیم تا بتوانید بوسیله آن، گام های سرمایه گذاری حرفه ای تری بردارید.

 

 

بروکر پاکت آپشن

بررسی بروکر پاکت آپشن Pocket Option

این بروکر با سابقه، جزو بروکرهای باینری آپشن بوده که از سال 2017 میلادی به بعد فعال شد و همچنان نیز به فعالیت خود ادامه می دهد. کمپانی Gembell Limited، بروکر پاکت آپشن را طراحی و راه اندازی کرده است. همچنین موفق به ثبت این شرکت به شماره 86967 در Trust company complex مستقر در جزایر مارشال شده است .

البته مجوز کارگزاری Pocket Option، در مرکز جهانی IFMRRC که در واقع موسسه تنظیم بازار در روابط مالی است وجود دارد. شماره مجوز این سازمان مستقل، TSRF RU 0395 AA Vv0124 است. از ویژگی های منحصر به فرد پاکت آپشن می توان به وجود سایت فارسی زبان اشاره کرد که مزیت خوبی برای سرمایه گذاران ایرانی به حساب می آیn.

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

می توان بالای 150 دارایی در این پلتفرم معاملاتی یافت که کار پشتیبانی از ارزهای سراسر دنیا، ارزهای دیجیتال و همچنین سهام کمپانی های مختلف را انجام می دهند. کارگزاری با اینکه حدود 6 سال راه اندازی شده است اما توانسته به طرز شگفت آوری، بسیاری از امکانات و پلتفرم های قابل فهم را در اختیار معامله گران گذاشته و حتی ابزارهای خوبی را در خود جای دهد.

کاربرانی که می خواهند در این پلتفرم فعال باشند، می توانند بوسیله اکثر نسخه های قابل اتصال در بروکر فعالیت کنند. یعنی شما بوسیله موبایل و نصب اپلیکیشن بر روی آی او اس یا اندروید، ویندوز و غیره می توانید از پاکت آپشن استفاده کنید. با توجه به شرایط و میزان سرمایه ای که در بروکر وارد کنید، می توانید از آن سود بدست آورید.

مشخصات بروکر پاکت اپشن

بروکر پاکت آپشن چقدر امن است؟

یک سازمان مستقل به نام IFMRRC که البته کیفیت آن با نهادهایی مثل ASIC و FCA یا CYSEC قابل مقایسه نیست، بر روی این بروکر نظارت می کنند. بروکر پاکت آپشن ظاهری کاملا واضح در سایت خود دارد، ولی گاهی اوقات با بررسی فضای آن ممکن است سوالاتی در ذهن معامله گران شکل بگیرد. مثلا برداشت ها و میزان جمع معاملات در سایت کمی غیر واقعی به نظر می آید، البته شاید یکی از دلایل این امر آپدیت نشدن اطلاعات روزانه باشد.

برخی در مورد تاریخ اصلی راه اندازی این کارگزاری دچار ابهام بوده و احتمال می دهند که شاید بتوان گفت فعالیت پاکت آپشن در سال 2017 باشد. ولی با این وجود نمی توان قطعیتی بر نا امن بودن بروکر داشت. زیرا تا این تاریخ هیچ خبری مبنی بر اسکم بودن این بروکر و وجود کلاهبرداری، در هیچ سایت و شبکه اجتماعی درج نشده است.

عاقلانه ترین حرکت در کارگزاری پاکت آپشن این است که با علم کافی و آگاهانه ترید کنید. چون مدت کوتاهی از راه اندازی پلتفرم می گذرد، برای بدست آوردن سودهای بالا از طریق معاملات هیجان زده نشوید. در این شرایط یا از یک بروکر با سابقه طولانی تر استفاده کنید و یا اینکه اگر فعالیت در بروکر پاکت آپشن را در نظر دارید، حتما با احتیاط معامله کنید.

نکته مهم

در حال حاضر بروکرهای زیادی در بازارهای مالی وجود دارند و البته هر چه زمان می گذرد، با پیدایش بروکرهای تازه تاسیس بیشتری نیز روبرو می شوید. از این مسئله که بگذریم سرمایه گذاران کشورمان که همیشه بدنبال دریافت خدمات کامل از سمت بروکرها هستند، با مشکلات بیشتری نیز روبرو می شوند.

افزایش روزافزون بروکرهای جدید، انتخاب و ارزیابی مناسب ترین کارگزاری، کار را دشوارتر از قبل می کند. علت این مسئله کاملا آشکار بوده و به تحریم های ایران بر می گردد. زیرا متاسفانه خیلی از این پلتفرم های معاملاتی مطرح، به همین دلیل از دادن تسهیلات مناسب به کاربران کشورمان جلوگیری می کنند.

مقاله پیشنهادی:  بورس چیست؟ مقاله کامل درباره بازار بورس + فیلم و PDF

پس با توجه به شرایط موجود، خیلی مهم است که معامله گران فارسی زبان ایرانی، در جستجو و پیدا کردن بروکری به روز و حرفه ای باشند. چنین بروکری باید علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، در استراتژی های مختلف کاملا دقیق عمل کرده و معامله گر را به اهدافش برساند.

بررسی حساب های مختلف پاکت آپشن Pocket Option

  • اکانت Experienced: این حساب که مخصوص افراد با تجربه است، با حداقل صد دلار موجودی افتتاح می شود. در واقع باینری آپشن دارای ربات هایی است که می توانند اولویت در ایجاد معاملات و برداشت را بر عهده داشته باشند.
  • اکانت Newbie: ایجاد حساب نیو بای با شارژ اولیه ده تا صد دلار باز می شود و برای کاربران تازه وارد گزینه مناسبی است. معامله گران می توانند بوسیله این اکانت چندین معامله را بصورت همزمان پیش ببرند.
  • اکانت Stranger: در واقع حساب دمو یک گزینه آزمایشی در باینری آپشن بوده که با ده دلار سرمایه اولیه می توان به عنوان یک تازه کار به جستجو و معامله در فضای بروکر پرداخت.
  • اکانت Beginner: معامله گران باید صد دلار داشته باشند تا اجازه ساخت این حساب را پیدا کنند. ایجاد اکانت هایی مانند Beginner شرایط خوبی برای تریدرهای تازه وارد در بازار فارکس است.
  • اکانت Guru: یکی از ویژگی های منحصر به فرد در این حساب، بالابردن سطح بازگشت سرمایه کاربران، تا میزان هشت درصدی است. همچنین با افتتاح این اکانت می توانید در هر معامله، حتی تا سقف ده هزار دلار را بوسیله بسیاری از اندیکاتورها به انجام برسانید.
  • اکانت Master: بوسیله ایجاد این حساب می توانید سرمایه خود را به میزان چهار درصد و حتی بیشتر نیز برگردانید. یک کاربر باید حداقل پنج هزار دلار سرمایه داشته باشد که به همین مقدار نیز می تواند معامله باز کند.
  • اکانت Pro: برای ایجاد این حساب باید پانزده هزار دلار داشته باشید و هر چند که به ظاهر کمی شبیه به اکانت مستر بوده، ولی در اینجا بازگشت سرمایه کمی بیشتر و حدود 6 درصد است.

امکان دریافت پاداش از پاکت آپشن

استفاده از بونوس Pocket Option، مخصوص تریدرانی است که می خواهند برای نخستین بار وارد محیط بروکر شده و ایجاد حساب داشته باشند. بنابراین بدینوسیله می توانند حدود 50 درصد را بعد از اولین استفاده از کارگزاری دریافت کنند.

در نظر بگیرید که اولین تجربه را از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در پاکت آپشن دارید و شارژاولیه شما 300 دلار است، بنابراین به طور خودکار حساب شما 450 دلار شارژ خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

 رو ش های واریز و برداشت در پاکت آپشن

به دو روش می توان این کار را انجام داد، یکی  استفاده از کریپتو کارنسی ها و دیگری پرداخت الکترونیکی.

  • در پرداخت با ارزهای دیجیتال که شامل تتر، بیت کوین، ریپل، اتریوم و غیره هستند، می توانید بوسیله این روش ها اقدام کنید.
  • روش دیگر که بصورت الکترونیکی است، شامل: وب مانی، پرفکت مانی، پایونیر، Advcash هستند.

کاربران بوسیله این روش ها هر چقدر موجودی اکانت خود را افزایش دهند و معاملاتشان موفقیت آمیز باشد، می توانند از سیستم امتیاز بندی در بروکر Pocket Optionسود بیشتری برده و سطح حساب کاربریشان را بالاتر ببرند. فراموش نکنید که شارژ حساب شما در این بروکر فقط از طریق دلار امکان پذیر است. همچنین باید سه روز کاری بگذرد تا شما موفق به برداشت سرمایه شوید.

بروکر Pocket Option چه مزایایی دارد؟

  • در این بروکر می توانید از 50 روش متنوع برای پرداخت استفاده کنید.
  • همانطور که قبلا نیز گفته شد می توان از طریق تلفن همراه و نصب برنامه پاکت آپشن در هر جایی که هستید براحتی معامله باز کنید.
  • برای هر ترید به کلی ابزارهای مختلف دسترسی خواهید داشت که این یکی از ویژگیهای خوب در این پلتفرم است.
  • می توانید بعد از اتمام هر ترید موفق، از بروکر بونوس بگیرید.
  • در Pocket Option به کاربران اجازه فروش گزینه مورد نظر داده می شود. البته در صورتی که مدت مجاز، برای استفاده از آن نگذشته باشد.
  • هر تریدی را که مایل بودید می توانید باز کرده یا ببندید، خوشبختانه هیچ محدودیتی از این لحاظ ندارید.
  • این کارگزاری حساب افراد تازه کار را هم کرده و برای آنها اکانتی به نام دمو بوجود آورده است.

نحوه ایجاد حساب و ثبت نام در بروکر پاکت آپشن

  • برای ثبت نام ابتدا با ورود به سایت رسمی بروکر یعنی https://pocketoption.com روی کلمه انگلیسی Registration، که به معنی ثبت نام کردن است بزنید.

بعد از ورود با صفحه جدیدی که مانند تصویر زیر است روبرو می شوید.

ثبت نام در پاکت اپشن

 

  • ایمیل در دسترس و مخصوص به خود را در محل نشان داده شده وارد کنید.
  • در کادر دوم یک رمز قوی که متشکل از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد را به همراه نشانه ها و اعداد درج کنید.
  • رمز ورودتان را حتما در جایی مطمئن نگهداری کنید.
  • به آدرس ایملتان سر بزنید، زیرا در آنجا برای تائید حساب، ایمیلی برایتان فرستاده شده که حاوی لینک فعال سازی است.
  • بعد از طی مراحل بالا، وارد صفحه زیر می شوید.
پروفایل بروکر پاکت اپشن

 

  • طبق این تصویر باید روی پروفایل، که با خط قرمز آن را نشان داده ایم بزنید.
  • در صفحه جدیدی که باز می شود، باید اطلاعات خود را وارد کنید.
  • همانند تصویر زیر باید در جاهای مشخص شده اسم، شماره تلفن و آدرس محل سکونت خود را درج کنید.
  • در پایین صفحه دو کادر بزرگ وجود دارد که یکی مربوط به وضعیت هویت و دیگری وضعیت آدرس است.
  • بنابراین از طریق این دو کادر باید اسکن مدارک خواسته شده را برای پاکت آپشن بفرستید.
  • بروکر از این طریق متوجه می شود که اطلاعات درج شده کاربر واقعی و درست است.
صفحه بروکر پاکت اپشن

 

  • قبل از ارسال مدارک هویتی احتیاجی به ترجمه نیست.
  • فقط کافیست که اسکن بصورت پشت و رو از مدارکی همچون پاسپورت، کارت ملی یا حتی گواهینامه گرفته شده و برای بروکر فرستاده شود.
  • مدارک مربوط به آدرس می تواند قبض های مختلفی مانند تلفن، آب و غیره باشد.
  • این قبوض اگر به نام شما ثبت نباشد، اشکالی ندارد. فقط دقت کنید که هر قبضی می فرستید کاملا هماهنگ با آدرسی باشد که قبلا در کادر مربوطه وارد کرده اید.
احراز هویت بروکر پاکت اپشن

 

  • کمترین میزان واریز به حساب بروکر که از طریق وبمانی یا حتی ارزهای دیجیتال مختلف صورت می گیرد، 50 دلار تعیین شده است.
  • 10 دلار هم کمترین میزان بمنظور همه برداشت ها بوده که معمولا بعد از 24 ساعت به کاربر داده می شود.
  • با ثبت نام درپاکت آپشن می توانید از بروکر یک حساب آزمایشی به نام دمو دریافت کنید. این حساب برای تست کردن کارگزاری است و بصورت مجازی نیز، هزار دلار برای تریدهای تمرینی می توانید داشته باشید.
مقاله پیشنهادی:  بروکر فارکس؟ آیا می دانید کارگزاری فارکس چیست؟ 100 درصد نکات!

بررسی مختصر پلتفرم

  • اگر نگاهی کوتاه به تمام نواحی برنامه معاملاتی بروکر داشته باشید، متوجه طراحی منحصر به فرد و جذابیت آن می شوید. زیرا بوسیله ابزارهایی از جمله انواع اندیکاتور و حتی سایر ابزارهای معاملاتی، سهولت در استفاده را راحت تر می کند.
  • برای سود بیشتر در ترید، امکان دیدن نسخه معاملات دیگران نیز موجود بوده و دسترسی به سوشال مارکت برای کاربران بروکر امکان پذیر شده است.

برای گستردگی در معاملات حدودا 100 دارایی گوناگون در نظر گرفته شده که عبارتند از: انواع سهام، جفت ارزها، طلا، فلزات و خیلی چیزهای دیگر.

سایت بروکر پاکت اپشن چیست

مفهوم Social Trading در Pocket Option

سوشال تریدینگ در پلتفرم پاکت آپشن امکانی است که بتوانید از ترید سایر معامله گران حرفه ای، برای ارتقای سطح معاملاتتان استفاده کنید و سود بگیرید. هر چند این در صورتی است که در بروکر ثبت نام کرده و سرمایه اولیه برای انجام معاملات را داشته باشید، البته نباید اکانتتان مجازی باشد.

پس اگر دارای حساب واقعی در بروکر هستید، گزینه Social Trading را پیدا کنید. با ورود به این منو مجموعه ای از موفق ترین تریدرها را مشاهده می کنید. در این لیست می توانید بنا به ارزیابی خود به پروفایل یکی از تریدرها وارد شده، نحوه استراتژی را در تریدهای مختلف او ببینید.

تصویر زیر یک نمونه از پروفایل این دسته از معامله گران بروکر پاکت آپشن است.

بروکر پاکت آپشن مزایا و معایب

 

راه های تشخیص معامله گران موفق بسیار ساده است، کافیست فعالیت های مداوم تریدر را در دراز مدت بررسی کنید. اگر او در مدت زمان زیادی در بروکر حضور دارد و معاملات پر سودی را گذرانده است، وارد گزینه Watch list شده تا او را ارزیابی کنید. بعد از اطمینان از عملکرد مثبت او، می توانید روی گزینه copy بزنید. در حقیقت با کلیک روی کپی، هر تریدی که معامله گر مورد نظرتان اجرا می کند، بصورت خودکار برای شما نیز اجرایی خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:  درآمد فارکس در ایران (آیا با فارکس پولدار می‌شویم؟) موفقیت در فارکس

نحوه اجرای معاملات در بروکر پاکت آپشن

برای تریدهای موفق باید قبل از اجرای معاملات، این کارها را برای خود مشخص کنید:

  • آیا می خواهید ارز دیجیتال، انواع فلزات، جفت ارزها و غیره را برای معاملات انتخاب کنید؟ بهتر است قبل از شروع معامله، آن را انتخاب کنید.
  • برای استارت کار چه میزان سرمایه به معامله وارد می کنید؟ باید این مسئله را نیز مد نظر قرار داده و بصورت همزمان تعیین کنید که تایم تمام شدن معامله چه موقعی باشد.

مثال: کاربر می خواهد یکی از ارزهای دیجیتال را برای ترید انتخاب می کند، مثلا بیت کوین. در اینجا تعیین می کند که با 20 دلار شروع به معامله کرده و زمان 10 دقیقه ای را برای ترید انتخاب می کند. در آخر با زدن دکمه سبز رنگ CALL، معامله خود را قطعی و به اجرا می رساند.

آموزش بروکر پاکت آپشن

خدمات ارائه شده در بروکر پاکت آپشن

تسهیلات موجود در بروکر Paocket Option به قدری تنوع دارد که منجر به دریافت مزایای گوناگون از سوی معامله گران در کارگزاری پاکت آپشن شده است. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • در حالیکه بروکر سود قابل توجهی در اختیار کاربران خود می گذارد، در عین حال فاقد دریافت کارمزد اضافی از تریدرها است.
  • کافیست که تنها 50 دلار شارژ اولیه حساب در پلتفرم بروکر داشته باشید تا بتوانید در آن فعالیت کنید.
  • تنوع در انتخاب کریپتو کارنسی های مختلف ایجاد شده است، پس سرمایه گذاران خیلی راحت می توانند ارز مورد نظرشان را پیدا کرده و وارد معاملات گوناگون شوند.
  • در طی یک شبانه روز، عملیات پرداخت برای تریدر به اتمام رسیده و به حساب معامله گر واریز خواهد شد.
  • شاید افراد سرمایه گذار بخواهند از عملکرد بروکر مطمئن تر شوند. براین اساس در این پلتفرم معاملاتی، حساب آزمایشی با 10 دلار ایجاد شده تا ارزیابی محکم تری از طرف معامله گران صورت گیرد.

 مقایسه کوتاه پاکت آپشن با دیگر بروکرها

  • برای انواع معاملات در بروکر Pocket Option می توانید تایم فریم های متنوعی داشته باشید.
  • بنابراین از تایم 60 ثانیه ای گرفته تا 4 ساعت، بازه زمانی مناسب را برای انجام معاملات دارید.
  • بر طبق مقدار سرمایه شما در بروکر، سودهای 97 الی 80 درصدی دریافت می کنید که نسبت به بروکرهای دیگر بسیار چشمگیر تعیین شده است.

مطالب مرتبط :

ثبت نام باینری آپشن و معرفی بروکر کوتکس Quotex

آموزش کامل باینری آپشن بروکر آلپاری Alpari ثبت نام در باینری اپشن الپاری

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا