نکات مهم معامله گری و زندگی برای افراد موفق

معامله گری و زندگی موفق

نکات مهم معامله گری و زندگی برای افراد موفق

برترین معامله گران دارای نقاط مشترکی هستند. یکی از مهمترین وجوه اشتراک آنها این است که آن می توانند خودشان را از بازی های بازار جدا کنند و بی تفاوتی از خود نشان دهند. در این مقاله قصد داریم با حقایقی درمورد معامله گران برتر برای معامله گری و زندگی موفق آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

معامله گری و زندگی موفق
معامله گری و زندگی موفق

نداشتن استرس در معامله گری

اگر کسی صرفا با فرضیات و تجربیات خودش وارد معامله گری شود دچار استرس زیادی می شود. معامله گران موفق مضطرب و استرسی نمی شوند. بلکه این افراد کاملا آرام و خونسرد هستند. آنها اعتماد بنفس بالایی دارند و همین آرامش و اعتماد به نفس یکی از رموز موفقیت آنها است. پس برای داشتن معامله گری و زندگی موفق باید آرامش داشته باشید و از استرس دوری کنید.

نکات مهم معامله گری و زندگی برای افراد موفق
نکات مهم معامله گری و زندگی برای افراد موفق

مرخصی و استراحت دادن به خود

چارت ایران : برای رسیدن به موفقیت در معامله گری، تلاش کنید به خود استراحت و مرخصی بدهید. تلاش کنید معامله گری و زندگی را بطور متعادل دنبال کنید و انتظار موفقیتهای یک شبه را نداشته باشید. به همان اندازه که سخت کار می کنید، به همان میزان نیز به خود استراحت بدهید. استرس ها و هیجانات موجود در معامله گری، باعث می شود به تفریح و استراحتی بیشتری نیاز داشته باشید.

صبور بودن

در معامله گری، در برخی مواقع نداشتن صبر و عجله کردن باعث عدم کسب درآمد سودهای بیشتر می شود. سعی کنید در معامله گری تعادل داشته باشید و برای دنبال کردن روش خود صبور باشید. با صبر هوشمندانه می توانید در برخی معاملات سود زیادی بدست آورید. بسیاری از افراد فکر می کنند فقط با کار زیاد پول بدست می آورند و صبر برای کسب درآمد زیاد برای آنها معنا ندارد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش بورس قسمت 28 - روانشناسی بازار بورس و سرمایه گذاری چیست

اختصاص دادن زمان کمتر

تلاش کنید گاهی زمان کمتری را به بازار اختصاص دهید و لحظاتی از آن دور شوید. برخی افراد این حقیقت را تجربه کرده اند که با اختصاص زمان کمتر به بازار و معامله گری، نتایج بهتری کسب کرده اند. سعی کنید معامله گری و زندگی را متعادل کنید و برای سایر جنبه های زندگی مانند تفریح، استراحت، کتاب خواندن نیز زمان کافی اختصاص دهید. با این کار، شاهد نتایج بهتر و بهبود کیفیت زندگی خود خواهید شد. به همین دلیل معامله گران موفق در هنگام ریسکهای زیاد نیز آرام و خونسرد هستند.

توانایی برای کنترل بازار

برخی افراد فکر می کنند اگر بصورت مداوم قیمتها را بررسی کنند، عملکرد و موفقیت بهتری دارند. اما این کار باعث اعتیاد در معامله گری شده و زمان شما را هدر می دهد و باعث افزایش اشتباه می شود. اگر روش معامله خود را برنامه ریزی کنید و به آن پایبند باشید، دیگر نیاز به مرور مستمر قیمتها ندارید.

ایجاد عادت در خود

برای داشتن معامله گری و زندگی موفق، باید عادتهای خوبی در خود ایجاد کنید. برای رسیدن به این عادتها باید زمان و انرژی زیادی صرف کنید. زمانی عادت می کنید که دیگر برای انجام آن نیاز به فکر کردن نداشته باشید. اما پس از عادت کردن، ارزشهای زیادی بدست می آورید.

اینها برخی از نکات مهمی بودند که «جک سوآجر» در کتاب « اسطوره های بازار» درمورد معامله گران برتر برای معامله گری و زندگی موفق ذکر کرده است. امیدواریم این نکات را در ذهن خود داشته باشید و به موفقیتهای زیادی در معامله گری دست یابید.

مقاله پیشنهادی:  جس لیورمور یا خرس وال استریت

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا