معرفی و بررسی کارگزاری فارابی و نظرات – ورود به کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی

معرفی و بررسی کارگزاری فارابی و نظرات – ورود به کارگزاری فارابی

شما می‌توانید سرفصل مدنظر خود از فهرست محتوای این مقاله انتخاب کنید تا به قسمت مربوطه هدایت شوید:

ورود به بورس با کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی یکی از کارگزاری های موفق و مطرح در کشور است که از پایان سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده است. کارگزاری فارابی با اندیشه های بزرگ خط مشی حرکتی خود را تعریف نموده است و یکی از اهداف آن تبدیل شدن به کارگزاری با تراز بین المللی است. این کارگزاری در حوزه بورس با شرکتهای نرم افزاری، خبری و آموزشی همکاری دارد تا بتواند بهترین مشاوره را در این عرصه به مشتاقان ارائه نماید.

کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی در سال 1397 به عنوان برترین کارگزاری کشور مطرح شده است و در حال حاضر با بیش از 60 شعبه فعال در کشور فعالیت دارد. همچنین بیش از 2000 دفتر پیشخوان به عنوان شرکای این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان همکاری می نمایند. کارگزاری فارابی با ارائه خدمات ویژه جذب مشتری را بالا برده است. در این خصوص می توان صندوق های متعدد یکم و دوم اکسیر، آموزش بورس آنلاین، سامانه معاملاتی مدرن با نام فارابیکسو و موارد مشابه دیگر اشاره نمود. در قالب مشاوره های متعدد، فارابی توانسته تا سهامداران را به سمتی سوق دهد تا بتوانند در خرید سهام مناسب اقدام ورزند. در ادامه بیشتر با کارگزاری فارابی و اقدامات آن آشنا خواهیم شد.

مقاله پیشنهادی: ایچیموکو

کارگزاری فارابی؛ کارگزاری برتر

یکی از کارگزاری های برتر کشور، کارگزاری فارابی است که در بورس اوراق بهادار، فرابورس و بورس کالا و انرژی با داشتن رتبه الف فعالیت مستمر داشته و قریب به 17 سال است که در بازار سرمایه هدایتگر سهامداران می باشد. هدف از ایجاد این کارگزاری رسیدن به خدمات نوین بورسی در سطح بین المللی است. ارائه خدمات متنوع در حوزه بورس از اقدامات کارگزاری فارابی است که این اقدامات را از طریق نرم افزارهای متعدد و اپلیکیشن ها و همچنین ابزارهای مختلف انجام می دهد. سامانه معاملاتی فارابیکسو از جمله مهمترین ابزارهای ارتباطی این کارگزاری است.

کارگزاری فارابی

شرکت سرمایه گذاری فارابی با ثبت سرمایه 100 میلیارد ریالی توانسته است تا خود را به عنوان یکی از کارگزاری های مطرح معرفی نماید. با استفاده از قابلیت های فارابیکسو سهامداران به روز هستند و در لحظه خرید و فروش می نمایند. همچنین با توجه به سرعت بالای معاملاتی و دریافت اطلاعات و اخبار و بررسی انواع تغییرات، امکان رشد بازده از این طریق مهیا شده است. کارگزاری فارابی خلاقیت خود را در کنار الگو گرفتن از ابتکار جهانی به شکلی کنار هم قرار داده است که اکنون بهترین امکانات و اطلاعات مرتبط با بورس را در اختیار سهامداران و کاربران قرار داده است. با کارگزاری فارابی همراه باشید.

معرفی کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی در بین کارگزاری های کشور همواره بین سه کارگزاری برتر بوده و با شعبات متعدد در سراسر کشور توانسته است تا جایگاه مناسبی در جهت جذب مشتری داشته باشد. این کارگزاری در استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، زنجان و سایر نقاط کشور دارای شعبات متعددی است که حتی نقاط دور از مرکز در استانها می توانند از خدمات این کارگزاری به نحو احسنت استفاده نمایند. با توجه به این بیش از 2 هزار دفتر پیشخوان در سراسر کشور با این کارگزاری به صورت مستقیم در ارتباط هستند، ارائه خدمات بورسی این کارگزاری در بهترین شکل آن رخ خواهد داد.

مقاله پیشنهادی:  ویژگی بورس برای سرمایه گذاران
معرفی کارگزاری فارابی - بررسی و نظرات - ورود به کارگزاری فارابی

علاوه بر موارد فوق، کارگزاری فارابی دارای رتبه «الف» در حوزه بورس کالا، کلیه مجوزهای لازم در این بخش را به خود اختصاص داده است. همچنین این کارگزاری در حوزه بورس انرژی نیز دارای رتبه «الف» بوده و یکی از فعالان بازار سرمایه در این بخش می باشد. از سوی دیگر کارگزاری فارابی با سامانه برخط خود از سال 1390 و به دنبال آن با ارائه سامانه فارابیکسو در سال 1394 توانسته است تا در بورس اوراق بهادار نیز یکی از کارگزاری های قدرتمند باشد و خدمات متمایزی برای سهامداران به ارمغان بیاورد.

کارگزاری فارابی؛ یکی از سه کارگزاری برتر کشور

در کارگزاری فارابی از ابتدایی ترین کارها برای ورود به بازار بورس تا پیشرفته ترین کارها که همان سرمایه گذاری است، برنامه ریزی صورت گرفته است. ثبت نام بورس شروع این اقدام است. در کمتر از چند دقیقه  با سرعت می توانید از طریق سایت کارگزاری فارابی به این مهم دست یابید و کد بورسی دریافت کنید. بازار سرمایه یا همان بورس با رشد بیش از 200 درصد در سال 98 توانسته است تا ذهن مخاطبان را به خود مشغول سازد و افراد متعددی را به خود جذب کند.

مقاله پیشنهادی: فارکس چیست؟

معرفی کارگزاری فارابی

زمانی که ثبت نام انجام شد، کارگزاری فارابی آموزش های لازم پس از ثبت نام را ارائه می نماید. در این آموزش ها، نکات مربوط به معامله گری و خرید و فروش بیان می شود. پس از ثبت نام در این کارگزاری، بسته رایگان شامل اطلاعات کاربردی سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می گیرد. این بسته مفید، آنلاین شما را پشتیبانی می کند و لینک فعالسازی برایتان در اولین فرصت ارسال خواهد شد. این شروع یک موفقیت با کارگزاری فارابی است. این امکانات به شکلی طراحی شده است که با بالاترین سرعت و در کوتاهترین زمان، افراد بتوانند وارد بورس شده و معامله نمایند.

کارگزاری فارابی شما را با بورس آشنا می کند

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که یک کارگزاری باید چه استانداردهایی را رعایت نماید تا به عنوان یک مرجع معتبر معرفی شود؟ یک کارگزاری باید بتوان از ابتدا با سرمایه گذار ارتباط خوبی برقرار نماید. سرمایه گذار را به خوبی راهنمایی کند تا به یک سهامدار خوب از شرکتهای معتبر تبدیل شود. برای این منظور باید از تمام توان خود استفاده نماید. این توان خوب به معنای داشتن انواع راه های ارتباطی و تحلیلی موثر است.

معرفی کارگزاری فارابی - بررسی و نظرات - ورود به کارگزاری فارابی

نرم افزارهای خوب طراحی نموده باشد تا سرمایه دار بتواند از طریق آن به معامله و مبادله مشغول باشد. راه های تماس موثر را به اشکال مختلف مهیا نموده باشد تا افراد به راحتی با کارگزاری در ارتباط باشند. دوره های آموزشی مستقیم و آنلاین برگزار نماید تا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بورسی کاربران به این واسطه مرتفع گردد. در نهایت بتواند بورس را به ساده ترین شکل در مقابل چشمان مشتریان تعریف نماید و فضایی ایجاد کند که بورس برای افراد به حلی ناگوار برای از دست دادن سرمایه ها بدل نشود. این مطلب نیازمند دانش است. کارگزاری فارابی تمام این موارد را رعایت نموده است. با کارگزاری فارابی با بورس بیشتر آشنا خواهید شد. به وب سایت کارگزاری فارابی مراجعه نموده و از امکانات آن بهره مند شوید.

مقاله پیشنهادی:  درک بهتر معامله گری با داستان دوچرخه سوار

با کارگزاری فارابی حرفه ای تجارت کنید

برای انجام یک معامله و تجارت حرفه ای به ابزار نیاز است. کارگزاری فارابی بهترین ابزارها را در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از این موارد، فارابیکسو است. فارابیکسو نرم افزار معاملاتی کارگزاری فارابی است که دارای نسخه های متعدد برای کارهای متعدد است. فارابیکسو دارای نسخه حرفه ای، نسخه سبدگردان، نسخه معامله گر و حتی نسخه ای برای موبایل با نام موبایل موبیکسو است. حتی نسخه ای نیز از فارابیکسو موجود است که به واسطه آن می توان معامله گران یا دیلرهای استیشن را تغذیه کرد.

معرفی کارگزاری فارابی - بررسی و نظرات - ورود به کارگزاری فارابی

این نسخه فارابیکسو دیلر نام دارد. کارگزاری فارابی با ایجاد تنوع در نرم افزار معاملاتی خود نیاز بسیاری از افراد را در سطح جامعه بورس مرتفع ساخته است. از سوی دیگر این کارگزاری با ایجاد راه های ارتباطی مختلف جهت مشاوره همواره همراه کاربران است. از جمله این موارد می توان به الو 1561 که شماره چهار رقمی مشاوره و بدون نیاز به پیش شماره است، اشاره نمود. تلویزیون فارابیکسو یا بیکسو تی وی، مشاوره هوشمند یا بیکسوویزر، چت آنلاین یا جیکسو و بسیاری از امکانات دیگر مشابه همه و همه به عنوان راه های ارتباط با این کارگزاری است. با کارگزاری فارابی همراه باشید.

مقاله پیشنهادی: کدال چیست؟

آموزش بورس با کارگزاری فارابی

برخی از افراد برای ثبت نام و ورود به بورس دچار مشکلاتی هستند. مثلا اطلاعات اولیه برای ثبت نام را نمی دانند. در خصوص مدارک مورد نیاز و افتتاح حساب اطلاعی ندارند. و بسیاری از موارد مشابه دیگر. اما اطلاعات کامل در این خصوص و حتی آموزش های لازم در خصوص چگونگی معامله و استفاده از ابزارهای تحلیلی در سایت کارگزاری فارابی به آدرس irfarabi.com وجود دارد و علاقه مندان می توانند از این اطلاعات استفاده نمایند. برای دریافت کد بورسی، افراد باید تمام اطلاعات هویتی خود را در اختیار داشته باشند. همچنین به دلیل واریز پول به حساب سهامداران، اطلاعات حساب بانکی نیز مورد نیاز است.

ورود به بورس فارابی

از طریق کارگزاری فارابی می توانید به صورت رایگان ثبت نام سجام را انجام دهید که این ثبت نام در خارج از این کارگزاری، 10 هزار تومان هزینه دارد. زمانی که ثبت نام تکمیل شود، افراد با مراجعه به شعب کارگزاری و یا دفاتر پیشخوان می توانند به تکمیل ثبت نام مبادرت ورزیده و کد بورسی خود را دریافت کنند. کارگزاری برتر سال 1397، یعنی کارگزار فارابی با ساده ترین روشها افراد را در رسیدن به سهامداری راهنمایی می نماید. در خصوص هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این کارگزاری مراجعه نمایید.

اصطلاحات بورسی از زبان کارگزاری فارابی

در بورس مفاهیم متعددی وجود دارد که آشنا شدن با این مفاهیم از ضروریات است. در این قسمت از زبان کارگزاری فارابی این مفاهیم را تعریف می نماییم. اولین مفهومی که با آن آشنا می شویم، سامانه سجام است. تمام کاربران بورسی باید در گام اول از این فیلتر عبور نمایند. اما سامانه سجام چیست؟ کارگزاری فارابی، سجام را سامانه جامع اطلاعات مشتریان معرفی می نماید که این سامانه توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار ایجاد شده است.

به لحاظ قانونی ارائه هر گونه خدمات پایه به کاربران بورسی باید از پس از ثبت نام در این سامانه و احراز هویت آنها صورت پذیرد. اما در کنار سامانه سجام، کد بورسی نمایان می شود. کد بورسی یک شناسه یکتاست که فرد با آن در بورس معرفی شده و می تواند به خرید و فروش مبادرت ورزد. کد بورسی یک شناسه 8 کاراکتری شامل 3 حرف و 5 عدد است مشخص کننده هویت سهامدار است. در کلامی ساده تر می توان آن شماره بورسی سهامدار دانست. جهت هر گونه اطلاعات بیشتر مانند اطلاعات بازار سرمایه، مفاهیم ریسک و بازده، سهام و نرم افزارهای تحلیل و موارد دیگر مشابه به سایت کارگزاری فارابی مراجعه نمایید.

مقاله پیشنهادی:  جملات آموزشی وارن بافت قسمت 11

مقاله پیشنهادی: کارگزاری مفید

آموزین و کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی با استفاده از نامگذاری های متنوع توانسته است تا نام فارابی را به اشکال مختلف در اذهان تداعی نماید. مثلا با دیدن یا شنیدن فارابیکسو سریعا به یاد نرم افزار و اپلیکیشن کارگزاری فارابی خواهیم افتاد. این کارگزاری با ارائه محتوای خلاقانه به جذب مشتری مبادرت ورزیده است. آموزین نیز پلتفرمی است با استفاده از آن آموزشهای راحت، ساده و روان در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. در این سایت آموزشی که از طریق مختلف قابل دسترس است، مفاهیم مالی آموزش داده می شود و در حال حاضر بیش از 13000 دانشجوی فعال را به خود جذب نموده است.

آموزین فارابی

در این سایت آموزشی بیش از 400 ساعت محتوای آموزشی ویدئویی برای علاقه مندان تدارک دیده شده است. آموزین بیش از 800 ساعت کارگاه آموزشی آنلاین را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. کارگزاری فارابی با بیش از 15 استاد مجرب به آموزش در حوزه مالی و بورس مبادرت ورزیده که حتی بیش از 3000 دانش آموز نیز از خدمات آموزشی این کارگزاری بهره مند می شوند. دری کوین و صد تحلیل نیز در امر آموزش به عنوان همراهان فارابی به ارائه خدمت مشغول هستند. با آموزین کارگزاری فارابی در آموزش بورس همراه باشید.

کارگزاری فارابی و آموزین

زمانی که افراد با کارگزاری فارابی آشنا می شوند، نام آموزین نیز در کنار نام فارابی جلوه گر می شود. اما آموزین چیست؟ آموزین همان مرکز آموزش کارگزاری فارابی است. در این مرکز که علاقه مندان می توانند از طریق سایت آموزین به آدرس amoozin.com به آن دسترسی یابند، آموزش های مختلف و دوره های متعدد آموزشی تعبیه شده که جهت ارائه خدمات متنوع بورسی در حال فعالیت است. آموزین نامی است که به شعار تبدیل می شود.

معرفی کارگزاری فارابی - بررسی و نظرات - ورود به کارگزاری فارابی

این شعار عبارت است از: در خانه بیآموزین. کارگزاری فارابی با این روش به صورت آنلاین آموزشهای مورد نیاز را در اختیار افراد قرار خواهد داد. دوره های برگزار شده در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. تمامی دوره ها با تخفیف و در حداقل قیمت در اختیار افراد قرار گرفته است. همچنین در این سایت می توان برخی از نرم افزارهای مورد نیاز را دانلود نمود. امکانات این سایت به گونه ای جامع است که حتی آموزش از طریق فضای مجازی و تلگرام را برای علاقه مندان مهیا نموده تا بتوانند در مسیر نیز نیازهای خود را مرتفع سازند. نکته مهم آخر آنکه برخی از دوره های ضبط شده نیز برای افرادی که از حضور جا مانده اند، ایجاد شده که این نیز از خلاقیتهای فارابی است.

تماس و ورود به کارگزاری فارابی

تماس با کارگزاری فارابی

پاسخگویی کارگزاری فارابی

24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، با ما در تماس باشید.

شماره تماس: 1561

آدرس سایت کارگزاری فارابی : https://irfarabi.com

ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری فارابی : https://www.farabixo.com

کارگزاری فارابی در یک نگاه

مقاله مرتبط : بررسی کامل کارگزاری آگاه نظرات خود را بیان کنید

مقاله مرتبط : بررسی کامل کارگزاری مفید نظرات خود را بیان کنید

در صورتی که از این کارگزاری استفاد ه میکنید و یا قصد استفاده از این کارگزاری را دارید نظرات و پیشنهادهای خود را در انتهای این مطلب با دوستانتان به اشتراک بگذارید…

مقالات مرتبط

1 نظر در “معرفی و بررسی کارگزاری فارابی و نظرات – ورود به کارگزاری فارابی”

  1. من یکساله سهامم روبه کارگزاری فارابی واگذارکردم ولی خبری ازواریز پول نیست هرجاهم زنگ میزنم کسی پاسخی نمیده

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا