سایت کسب درآمد رایگان روزانه ایرانی

آموزش کسب درآمد و کار با فروش فایل در اینترنت

ما مشتری های مان را به منزله مهمانی می بینیم که به مهمانی ما دعوت شده اند. وظیفه ما در چارت ایران این است که هر روز تجربه آن ها را از محصولاتمان را اندکی بهتر کنیم. یکی از انواع روش های کسب درآمد اینترنتی ایرانی، فعالیت در سایت هایی است که قابلیت کسب درآمد دارند. فعالیت در این سایت ها می تواند راهی بسیارخوب برای کسب درآمد دانش آموزان، دانشجویان و همچنین استفاده از زمان های بیکاری همانند اتوبوس، مترو و غیره باشد.

 

معرفی سایت های کسب درآمد ایرانی

 

مقاله حاضر تعدادی از بهترین سایت های مخصوص کسب درآمد را با ذکر تمام جزئیات درآمدی معرفی می کند. با سایت آموزش بورس چارت ایران همراه باشید.

 

 

کسب درآمد از طریق سایت کارلنسر

(www.karlancer.com)

کارلنسر، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مقاله پیشنهادی:  بورس چیست؟ مقاله کامل درباره بازار بورس + فیلم و PDF

دستورالعمل اجرایی

در صورتی که مایل هستید با سایت کسب درآمد ایرانی کارلنسر کسب درآمد کنید، در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید. سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید. در ادامه اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید. دقت کنید که هر چقدر توضیحات شما، شفاف تر و جذاب تر باشد، هزینه انجام کار شما مناسب باشد و نمونه کارها و رزومه کامل تری در سایت داشته باشید، شانس گرفتن پروژه توسط شما افزایش می‌یابد.در نهایت، در صورتی که کارفرما، پیشنهاد شما را پسندید، با شما چت و گفت و گو کرده و شما را استخدام می‌کند. پروژه را در زمان تعیین شده، انجام و تحویل داده و برای کارفرما بفرستید. پس از تایید و رضایت کارفرما، مبلغ آزاد شده و به حساب شما واریز می‌شود.

پول درآوردن کار سختی نیست.

کافی است کمی بتوانید اعتماد مردم را جلب کرده و قسمت اندکی از مشکلات آن ها را حل کنید.

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

سایت پارسکدرز

سایت پارسکدرز یک پلتفرم فریلنسینگ معتبر در ایران است که به فرصت‌های کاری برای افرادی که علاقه‌مند به کارهای آنلاین هستند، می‌پردازد. این وبسایت به افراد امکان می‌دهد تا به عنوان فریلنسرها (آزادانه و بدون ارتباط ثابت با یک موسسه یا شرکت) در زمینه‌های مختلف مانند برنامه‌نویسی، طراحی وب، ترجمه، نوشتن مقالات، و غیره، کار کنند و همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا پروژه‌های خود را به فریلنسرها برون‌سپاری کنند.

در صورتی که علاقمند به کسب درآمد بدون سرمایه از این طریق هستید، می توانید به سایت آن مراجعه کرده و آشنایی بیشتری با این سایت و خدماتش بدست آورید. 

با ثبت‌نام در سایت پارسکدرز، فریلنسرها می‌توانند پروفایل شخصی خود را ایجاد کرده و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند تا کارفرمایان بتوانند از توانایی‌ها و تجربیات آن‌ها آگاه شوند. همچنین، کارفرمایان می‌توانند پروژه‌های خود را در سایت ثبت کرده و با مشاهده نمونه کارها و پروفایل‌های فریلنسرها، بهترین فرد را برای انجام کار خود انتخاب کنند.

با توجه به اینکه پارسکدرز اولین و بزرگترین سایت فریلنسینگ ایران است، این پلتفرم به فرصت‌های شغلی بیشماری برای افراد و شرکت‌ها در داخل و خارج از کشور ارائه می‌دهد.

سایت پونیشا

سایت پونیشا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز فریلنسینگ در ایران است. این سایت به افرادی که به دنبال استخدام فریلنسرها یا ارائه خدمات به صورت فریلنسری هستند، خدمات می‌دهد. فریلنسرها می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه‌نویسی، طراحی گرافیک، ترجمه، نوشتن مقالات، بازاریابی و… کار کنند. این سایت برای فریلنسرها فرصتی مناسب برای کسب درآمد از خانه فراهم می‌کند و به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به راحتی به نیروی کار متخصص دسترسی پیدا کنند.

یکی از ویژگی‌های سایت پونیشا، محیط کاربری ساده و قابل فهم آن است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی در این فضا حضور یابند و پروژه‌های خود را مدیریت کنند. همچنین، پونیشا امکاناتی مانند امنیت پرداخت، امکان بررسی نمونه کارها و نظرات دیگران در مورد فریلنسرها، و امکان ارتباط مستقیم با فریلنسرها را فراهم می‌کند. با ورود به سایت پونیشا، می‌توانید به سرعت در فرآیند استخدام یا استخدام شدن در زمینه‌های مختلف شروع به کار کنید و از امکانات و فرصت‌های متنوع این سایت بهره‌مند شوید.

کسب درآمد از راست چین

سایت راست چین یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند و درآمد کسب کنند. این سایت امکانات متنوعی را برای کسب درآمد از فروش محصولات فراهم می‌کند، از جمله پشتیبانی از فروش محصولات دیجیتال، فیزیکی، اشتراکی و خدمات. کاربران می‌توانند به عنوان فروشنده در راست چین ثبت‌نام کرده و محصولات خود را در آنجا عرضه کنند.

برای کسب درآمد از راست چین، کاربران باید ابتدا به عنوان فروشنده در این پلتفرم ثبت‌نام کنند و محصولات خود را بارگذاری کنند. سپس، محصولات آن‌ها بر روی سایت قرار می‌گیرد و مشتریان می‌توانند آن‌ها را مشاهده و خریداری کنند. هر فروشنده می‌تواند درآمد خود را از طریق فروش محصولات خود در راست چین افزایش دهد.

به طور کلی، راست چین یک فرصت برای کاربران است که می‌خواهند محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند و درآمدزایی کنند.

کسب درآمد از سایت ژاکت

سایت ژاکت یک سایت ایرانی است که امکان کسب درآمد آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند. این سایت انواع مختلفی از روش‌های کسب درآمد را فراهم می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد از منابع مختلفی درآمد کسب کنند. از جمله روش‌های کسب درآمد از ژاکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش محصولات و خدمات: کاربران می‌توانند محصولات یا خدمات خود را بر روی ژاکت ثبت کنند و از طریق این سایت آن‌ها را به فروش برسانند. این شامل محصولات دیجیتال، فیزیکی و خدمات می‌شود.
  • تبلیغات و بازاریابی: کاربران می‌توانند از طریق ژاکت به عنوان بازاریاب برای محصولات یا خدمات دیگران عمل کنند و از کمیسیون‌های تبلیغاتی خود بهره‌مند شوند.
  • افیلیت مارکتینگ: ژاکت به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق افیلیت مارکتینگ، محصولات و خدمات دیگران را بازاریابی کنند و از کمیسیون‌های مربوط به فروش این محصولات بهره‌مند شوند.
  • ساخت وبلاگ: کاربران می‌توانند با ایجاد وبلاگ‌های خود و منتشر کردن محتوا، از طریق تبلیغات و همکاری با برندها درآمدزایی کنند.

بنابراین، ژاکت یک پلتفرم چندگانه است که به کاربران امکان می‌دهد از روش‌های مختلفی برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنند.

کسب درآمد از آپارات

سایت آپارات به عنوان یکی از معتبرترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو در ایران، فرصتی برای کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند. این سایت امکاناتی را برای تبلیغات و نمایش آگهی‌های متنوع در ویدیوها ارائه می‌دهد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا از درآمدزایی از فعالیت‌های خود در آپارات بهره‌مند شوند.

به منظور کسب درآمد از آپارات، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به طرح کسب درآمد این سایت ملحق شوند. در این طرح، سایت آپارات از درآمد حاصل از تبلیغات در ویدیوها سهمی را به تولیدکنندگان محتوا تعلق می‌دهد. این درآمد بر اساس تعداد نمایش موفق ویدیوها و تعداد کلیک‌های انجام شده بر روی تبلیغات محاسبه می‌شود.

برای کسب درآمد از آپارات، اولین گام ایجاد ویدیوهای جذاب و متنوع است که بتواند مخاطبان را جذب کند. سپس، با ثبت نام در طرح کسب درآمد از آپارات، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند درآمد خود را از طریق تبلیغات در ویدیوها بهبود بخشند.

کسب درآمد از طریق انجام میدم 

(www.anjammidam.com)

یکی از سایت های ایرانی خوب برای کسب درآمد از توانایی ها و اطلاعاتی که در حالت عادی نمی توان از آن ها درآمد داشت، سایت ((انجام میدم )) است. این سایت امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا از هر حرفه و مهارتی که می شناسید، بتوانند کسب درآمد کنند. این مهارت ها می تواند تایپ فایل های الکترونیک، تبلیغات اینترنتی، ساخت اپلیکیشن موبایل، خواندن دعا و قرآن برای اموات و هر مهارت و توانایی دیگری باشد. البته روش های کسب درآمد از این سایت، راه های دیگری نیز دارد که در ادامه آمده است.

کسب درآمد از طریق سایت من می توانم

کسب درآمد از طریق دعوت دیگران با عضویت در ((انجام میدم))

یکی از راه های استثنایی کسب درآمد در این سایت، از طریق دعوت دیگران به عضویت در آن است. در واقع این سایت تعهد کرده  به ازای هر نفر جدید که از طرف شما در سایت عضو شود، 1100 تومان به حساب شما واریز خواهد شد. جالب تر آن که این مبلغ به محض عضویت شخص به حساب شما واریز می شود و هیچ سقفی برای پرداخت تعیین نشده است. به عبارتی اگر حتی یک نفر از طریق شما در سایت عضو شود، مبلغ 1100 تومان به حساب شما در سایت واریز خواهد شد که در صورت درخواست می توانید آن را تقاضا کنید. این پرداخت هیچ ربطی به میزان فعالیت فردی که شما به سایت دعوت می کنید نیز ندارد.

طریقه دعوت نیز به این صورت است که به شما یک لینک اختصاصی به نام خودتان داده می شود که باید آن را پخش و تبلیغ کنید. هر زمانی که کسی روی لینک منتشر شده توسط شما کلیک کرده و پس از ورود به سایت ثبت نام کند، مبلغ 1100 تومان به حساب شما در سایت اضافه خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:  کدال چیست؟ کامل ترین آموزش سایت کدال بورس، کدال چارت فارسی (1401)

بهترین روش های معرفی این سایت به دیگران چیست؟

1. ایجاد وبلاگ: در این شیوه شما به آسانی می توانید یک وبلاگ رایگان ایجاد کرده و سایت ((انجام میدم)) را در آن به زبان ساده و مختصر توضیح دهید. سپس با تبلیغات اینترنتی، توجه افراد را به صفحه وبلاگ خود جلب کنید تا آن ها توضیح مختصر کسب درآمد از طریق این سایت را بخوانند و در پایان لینک خود را برای عضویت در سایت ((من می توانم)) قرار دهید. برای آنکه متوجه شوید چگونه می توانید یک متن خوب و تاثیر گذار ایجاد کرده و در وبلاگ خود قرار دهید، به گام چهارم قسمت ((روش ایجاد یک سایت یا وبلاگ پولساز)) مراجعه کنید. ذکر این نکته مهم است که متون تبلیغاتی باید عناوین جذابی همچون ((کسب؟ میلیون درآمد در ماه)) داشته باشد.

2. شبکه های اجتماعی را می توان از بهترین، کم هزینه ترین و قدرتمندترین ابزارهای دعوت دیگران به شمار آورد. برای آشنایی بیشتر، بهتر است به فصل گروه های پولساز و قسمت ((محبوب ترین شبکه های اجتماعی)) مراجعه کنید. همچنین در این سایت عکس هایی نیز برای هر کدام از شبکه های اجتماعی قرار داده شده که می توانید از آن ها در بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید.

3. راه های بسیار دیگری نیز همچون لینک گذاشتن در قسمت نظرات مطالب سایت های پر بیننده و تبلیغات اینترنتی نیز هستند که می توانید از طریق آن ها به دعوت دیگران پرداخته و کسب درآمد کنید.

یک نکته مهم: برای بازاریابی از طریق لینک دعوت مخصوص به خودتان، بهتر است لینک را توسط سایت های کوتاه کننده لینک، ابتدا کوتاه کرده و سپس به انتشار لینک بپردازید. این اقدام به این دلیل صورت می گیرد که اگر کسی قصد ثبت نام در سایت را داشت، کد کاربری شما را از لینک حذف نکند.

کسب درآمد از طریق دعوت دیگران به خرید از ((انجام میدم))

اگر به سلیقه خود اعتماد دارید و می خواهید درآمد های بلند مدت تری برای خود ایجاد کنید، می توانید وارد صفحه ((هر کاره ای که به نظرتان جذاب و مشتری پسند باشد))، شوید و از ستون سمت چپ آن صفحه، لینک بازاریابی مشارکتی خودتان را که مرتبط با آن کاره است بردارید و با دوستان تان به اشتراک بگذارید و آن ها را به خرید آن کاره دعوت کنید.

اگر کسی از طریق لینک منتشر شده توسط شما وارد سایت شود و آن کاره را خریداری کند، 50% از درآمد سایت ((انجام میدم)) از آن سفارش به شما تعلق می کیرد! مثلا فرض کنید یک خرید 100 هزار تومانی انجام شود و درآمد سایت ((انجام میدم)) از آن خرید 19 هزار تومان باشد، در این صورت نصف این مبلغ، یعنی 95000 ریال به شما تعلق خواهد گرفت.

 

کسب درآمد از طریق سایت تایپیران

 

کسب درآمد از طریق سایت تایپیران

(www.typeiran.com)

یکی از جذاب ترین شیوه های کسب درآمد درمنزل از طریق تایپ کردن است. البته کار کسب درآمد از طریق تایپ کردن زمانی جذاب خواهد بود که شما با انواع روش های گرفتن سفارش و همچنین انواع روش های ایجاد فایل های متنی آشنا باشید.

در بخش ((کسب درآمد از تایپ بدون تایپ کردن)) انواع روش هایی که می توان فایل های متنی را بدون تایپ کردن ایجاد کرد، گفته شد. برای آن که آن قسمت کامل شود، لازم بود تا در این قسمت یکی از بهترین راه های گرفتن سفارش تایپ نیز معرفی شود.

سایت تایپیران، یکی از انواع سایت های کسب درآمد ایرانی از طریق دورکاری است که تنها در زمینه تایپ فعالیت می کند. این سایت به دلیل قوانین و شرایط خوبی که برای کاربران خود قرار داده، توانسته سفارش های بسیار زیادی را مدیریت کرده و بیشتر از 20 میلیون تومان پرداختی به تایپیست های خود داشته باشد.

مقاله پیشنهادی:  بورس سیدنی کجاست؟ بازار بورس استرالیا

این سایت چگونه کار می کند؟

شیوه کار این سایت کسب درآمد ایرانی به این صورت است که ابتدا کارفرما (شخصی که متون تایپی دارد) پس از عضویت در سایت، فایل خود را (که می خواهد تایپ شود)، به صورت رایگان در سایت بارگذاری می کند. این فایل ها می توانند به انوع فرمت های پی دی اف و یا جی پی جی باشد. پس از آنکه شخص سفارش خود را ثبت کرد، اعضا و یا اشخاصی که می خواهند از طریق تایپ درآمد کسب کنند، فایل ها را دیده و قیمت خود را برای انجام کار ثبت می کنند. سپس کارفرما پس از دیدن قیمت انواع تایپیست ها و همچنین سابقه کاری آن ها، تایپیست خود را انتخاب و کار را به او می سپارند. یکی از ویژگی های مثبت این سایت، گرفتن مبالغی از کارفرما و تایپیست است که توانسته کمک زیادی به متعهد بودن دو طرف به قرارداد و کار کند.

سایت ترجمه ایران

 

کسب درآمد از طریق سایت ترجمه ایران

(www.tarjomeiran.com) (این سایت اخیرا تحت عنوان https://typeiran.com/ فعالیت دارد!!)

احتمالا بسیاری از دانشجوها و افرادی که دوران دانشگاه را گذارنده و یا هنوز دانشجو هستند، کسب درآمد از طریق ترجمه را یا تجربه و یا به آن فکر کرده اند. کسب درآمد از طریق ترجمه علاوه بر داشتن درآمد، کمک زیادی به افزایش مهارت ترجمه متون خارجی می کند.

سایت ((ترجمه ایران)) یکی از بهترین سایت هایی است که زمینه کاری آن، اصطلاحا دورکاری ترجمه است. این سایت را می توان در واقع سایتی دانست که وظیفه آن، وصل کردن مترجمان و افرادی است که متون زبان خارجه برای ترجمه دارند. در این سایت تدابیری اندیشیده شده تا دو طرف بتوانند از راه دور و در حالی که هیچ شناختی از یکدیگر ندارند، به آسانی وارد معامله ای درست شده و به منافع مورد انتظار خود دست یابند.

دو مورد از قوانینی که توانسته این سایت را برای انجام دورکاری معتبر کند، یکی قابلیت امتیاز دهی کارفرما به مترجم پس از انجام کار است که این امتیازها همانند سابقه کاری شخص مترجم خواهد بود و دیگری اخذ مبلغی از قرارداد قبل از انجام کار، هم از سوی مترجم و هم از سوی کارفرما است. این مبلغ تا حد زیادی جلوی منحرف شدن هر یک از طرفین را خواهد گرفت.

در صورتی که قصد درآمد از این طریق را داشتید، می تواند از سایت گوگل ترنسلیت نیز کمک زیادی بگیرید. این سایت اگر چه نمی تواند ترجمه بسیار قابل قبولی ارائه دهد، اما کمک زیادی به کیفیت و سرعت ترجمه شما خواهد کرد. این سایت توانایی ترجمه جملات را به صورت آنلاین دارد. در صورتی که سفارش های شما به صورت فایل های پی دی اف باشد (همانند مقالات) می توانید از طریق نرم افزارهای مخصوص تبدیل عکس به متن، ابتدا فایل ها را به حالت متنی تبدیل، سپس آن ها را به صورت جمله جمله در گوگل ترنسلیت قرار داده و ترجمه آن را به صورت کلمه به کلمه بگیرید. این کار سرعت ترجمه شما را تا 50 درصد بالاتر خواهد برد.

مقاله پیشنهادی:  مجموعه فیلم های آموزش ایچیموکو Ichimoku با کریس

سایت های معرفی محصولات خانگی

محصولات دست ساز خانگی بخشی از کارآفرینی است که امروزه به دلیل کمترین نیاز به سرمایه مالی و تخصصی، نیروی انسانی و همچنین توجه به حفظ محیط زیست، توجه زیادی به آن می شود. ارزان بودن قیمت تمام شده محصول، خلاقانه بودن و همچنین ارتباط احساسی که این نوع از محصولات با مشتری برقرار می کند از شاخصه هایی است که کسب درآمد از طریق کارآفرینی در منزل یا همان دست ساز ها را توجیه پذیر کرده است.

از شاخصه های مهم کسب درآمد از طریق دست سازها یا همان صنایع دستی، موضوع معرفی و فروش آن ها است. یک هنرمند هر چه قدر هم در ساخت محصولی مهارت داشته ولی در معرفی محصولات خود با بازار ناتوان باشد، نمی تواند به درآمد بالایی برسد. طرف مقابل آن نیز هنرمندی است که با مهارت متوسط ولی قدرت فروش بالا، به درآمد بالایی از دست سازه های خود می رسد.

با توجه به این موضوع که ابزار های معرفی یک محصول خانگی، چقدر برای هنرمندان مهم و حیاتی است، در این قسمت سایت هایی معرفی می شود که می توانند کمک زیادی به هنرمندان در معرفی و فروش دست سازهایش کنند.

 

بازار خانگی دات کام

 

بازار خانگی دات کام

(www.bazarkhanegi.com)

بازار خانگی دات کام ، سایت کسسب درآمد ایرانی است که توانسته فضای بسیار خوبی را برای ایجاد فروشگاه مجازی و عرضه محصولات به وجود آورد. شخصی را تصور کنید که می تواند لوازم چرمی در خانه بدوزد و یا خانمی که در دوختن لباس های محلی یکی از مناطق ایران دارای مهارت است. این افراد با ورود و عضویت در این سایت، امکان ایجاد ساخت فروشگاه به صورت رایگان را بدست می آورند. آن ها می توانند از محصولات خود عکس گرفته، آن ها را به بهترین شکل در صفحه اختصاص یافته به خود قرار داده و توضیحات مفیدی همراه با قیمت و شماره تماس برای محصول قید کنند.

لازم به ذکر است ساخت یک فروشگاه و گذاشتن بهترین تصویر از محصولات، نمی تواند به تنهایی شخص را به درآمد های بالا برساند و برای این مقصود باید سایت و همچنین خدمات خود را به شیوه های مختلف در اینترنت تبلیغ کنید. برای آگاهی از این شیوه ها می توانید به قسمت های ((تبلیغات اینترنتی))، ((کسب درآمد از طریق پست ثابت)) و تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی مراجعه کنید.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن توسط جیک به زبان فارسی

فروشگاه با سلام

سایت باسلام یک بازار آنلاین بزرگ در ایران است که به صورت فعال در زمینه خرید و فروش محصولات مختلف فعالیت می‌کند. این وب‌سایت به عنوان یک بازار بی‌مرز شناخته می‌شود و امکانات متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. از غرفه‌های مختلفی که در “باسلام” وجود دارند، می‌توان به فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های خانگی، فروشگاه‌های آنلاین 24ساعته و غیره اشاره کرد.

فروشگاه‌های باسلام امکان خرید آسان و مطمئن از محصولات را برای مشتریان فراهم می‌کنند. این فروشگاه‌ها برای تبلیغ و فروش محصولات از روش‌های مختلفی از جمله تبلیغات آنلاین، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه استفاده می‌کنند تا کاربران را به خرید از آن‌ها ترغیب کنند. باسلام این امکان را به تولیدکنندگان و کسب‌وکارهای محلی می‌دهد تا محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه کنند و از این طریق در کسب و کار خود پیشرفت کنند.

برای کسب درآمد از فروشگاه باسلام، ابتدا باید یک فروشنده در این پلتفرم ثبت‌نام کنید و غرفه خود را ایجاد کنید. سپس می‌توانید محصولات خود را با توجه به نیاز و علاقه مشتریان، در غرفه خود عرضه کنید. برای افزایش فروش و درآمد، رعایت موارد زیر مهم است:

  • توضیحات دقیق محصول: توضیحات کامل و دقیقی برای محصولات خود بنویسید تا مشتریان بتوانند به راحتی اطلاعات لازم را دریافت کنند.
  • تصاویر با کیفیت: از تصاویر با کیفیت و جذاب برای محصولات استفاده کنید تا جلب توجه بیشتری داشته باشید.
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان: به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهید و آن‌ها را راهنمایی کنید تا اعتماد آن‌ها را جلب کنید و فروش را افزایش دهید.
  • ارائه تخفیف و پیشنهادات ویژه: با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، مشتریان را به خرید از شما ترغیب کنید و فروش را افزایش دهید.

سایر سایت های کسب درآمد ایرانی

سایت های کسب درآمد ایرانی بردوک، کاغذ رنگی سه سرویس آموزش خلاقانه هستند که روش ساخت بسیاری از لوازم خلاقانه و دست ساز را بصورت بسیار ساده، حرفه ای و کاربردی ارائه کرده اند. در این سایت ها تلاش شده تا با ارائه تصاویر مناسب، بیشترین کمک را به افرادی که می خواهند دست سازه های حرفه ای را بیاموزند، ارائه دهند.

بردوک در بخشی از معرفی سرویس خود می نویسد: بردوک آغازی برای شناخت و حمایت از هنرمندان خوش ذوق و خلاقی است که به دنبال رشد، پیشرفت و در نهایت ارائه هنر خود به دیگران هستند. شما در بردوک به آموزش های متنوعی از ساخت انواع کار دستی، دسترسی دارید و می توانید از آن ها ایده گرفته و بهتر از آن را خودتان درست کنید. بردوک فعلا در مرحله آزمایشی است و به تدریج امکانات جدید به آن اضافه می شود.

این سایت ها را می توان در واقع مکمل سایت های کسب درآمد از طریق فروش دست سازها دانست. کسب درآمد از طریق دست سازها و کار دستی های خلاقانه، از بهترین منابع درآمد و الگوهای کار در منزل بوده و نیاز نداشتن به آموزش های بلند مدت، سرمایه گذاری قابل توجه و نیاز نداشتن به تجهیزات و فضای اختصاصی، گستردگی حیطه فروش، خطر پایین کارآفرینی و سبک تفریح گونه این فعالیت، از مزایای این کار است.

مقالات مرتبط

49 نظر در “سایت کسب درآمد رایگان روزانه ایرانی”

  1. admin7030
    admin7030
    2 روز قبل
    با سلام خدمت کاربران عزیز
    ی درآمد عالی لطفا با دقت بخونید.یه شارژ ۵۰۰۰تومنی پای من و شما ۵۴۵۰ تومن میوفته این ۹درصد که ۵۴۰تومنه واریز سازمان مالیات میشه و سودش برای عاملین فروش میشه …اینکه متوجه سود بشی آپ رو مثال میزنم که به ازای حاشیه ی سودش جایزه های بزرگی میده و در رسانه ی ملی میلیاردی تبلیغ جوایزش رو میکنه .خب من و شما چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم؟یه برنامه هست به اسم هفتاد سی که بچه های دانشگاه شریف ساختنش که هفتاد درصد از سودش رو به مشتریاش میده ودر کنار شارژ کردن و پرداخت قبوض آب و برق میتونید درآمد هم داشته باشید به این نحوه که خودتون گوشیتون رو ۵۰۰۰تومن شارژ میکنین و یا قبض هاتون رو پرداخت میکنین .سودی که از این طریق به دست میاد تا هفتاد درصد سودش با شما تقسیم میشه وبه خودتون برمیگرده آمار تراکنش خرید شارژ در ایران ماهیانه ۱۵۰میلیارد تومنه .در واقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه هفتاد سی این پول رو به مردم بدن تا اونا براشون تبلیغ کنن و پورسانت مادام العمر دریافت کنن .با هر خرید دوستانتان با توجه به سطح آنها شما درامد کسب خواهید کرد .با توجه به این صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه رو معرفی کنید و هر کدوم از اونا این کارو انجام بدن و هر کدوم یه شارژ ۵۰۰۰تومنی تو ماه تهیه کنن شما میتونید به درامد ۱۳.۴۷۷.۵۷۰تومان برسین .تازه جالبه بدونید این رقم واسه یکبار خرید شارژ ۵۰۰۰تومنیه. که این خرید برای افراد متفاوته و چندین بار ممکنه در ماه خرید کنن به این فک کن که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این ۱۳ میلیون هم بیشتر میشه خودتم کاراتو با این اپ انجام بده و سود تراکنش بیشتری نسبت به اعضا بگیر .شما روی خرید کسانیکه از طریق شما با سایت و و اپ ۷۰۳۰اشنا شده اند سود مشخص خواهید داشت. دانلود اپ برای اندروید و ایفون در بازار و سیب اپ و سایت هفتاد سی می باشد .کد معرف الزامی است.
    کد معتبر جهت ثبت نام ۳۰۷۰۷ می باشد. بعد از ثبت نام سوالات خود را در قسمت پشتیبانی با ما در میان بگذارید
    7030 کاری متفاوت برای کسب درآمد از دانشگاه صنعتی شریف

  2. درود دوست عزیز 80 درصد سایت هایی که قرار دادید یا از کار افتادن با به درد نمی خورند لطفا پست خودتونن رو به روز کنید این هم از طرف من سایت ستاره اطلاعات یک سایت هست من 3 سال باش کار می کنم کاربر می توانه با اشتراک ویدیو-پست-موزیک از قایل هایی که ایجاد می کنه بابت هر بازدید دریافتی درآمد داشته باشه

  3. بنظر من فعلا ی سایت درامد کلیکی هست که داره به موقع پول کاربرا رو میده تو این وبلاگ در موردش توضیح دادم

    1. سلام تشکر از مطالب خوبتون
      دوستان من سه مورد از بازی هایی که خودم دارم استفاده میکنم رو بهتون میگم الان… نکتشو بگیر و برو…ببینید الان بازی های جذابی اومده که با بازی کردن میتونی پول دربیاری،بازی ccarو cpanبه صورتیه که باید ماشین بخرید که الان که قیمت ارز ccarتقریبا 1دلار هست با ۶۰۰ دلار میتونید یه ماشین بگیرید من خودم0.۴۰بودگرفتم،هم از قیمت ارز میتونید سود کنید هم با بازی توی خود سایت ماهیانه بین۴۰۰ تا۶۰۰ دلار حداقلش گیرتون میاد….
      یه بازی های دیگه هم هست،اسمشmoney whale برای کسایی که سرمایه ندارن واااای این عالیه بازی میکنی و کم کم بهت دلار میده تقریبا۲ ماه بازیش کنی درآمد های خوبی بهت میده بازیشم خیلی سادس،یه کد معرف هم براتون میزارم که وارد کنید1676678 بهتون پاداش میده،شماهم که میخای به کسی معرفی کنی کد معرفت رو بهش بده به جفتتون امتیاز به شکل دلار میده ،هرچقد درآوردی راحتم برداشت میکنی..
      موفق باشین

  4. سلام دوستان گرامی – فروشگاه فایل و دانلود انلاین – با این لینک می توانید در روز درامد میلیونی کسب کنید بدون هیچ هزینه و رایگان و راحت و در منزل هر ساعتی از شبانه روز . البته میزان درامد شما با توجه به وقتیه که براش صرف می کنید با این لینک وارد بشین ثبت نام کنید به ایملیتان مراجعه کنید ثبتو تایید کنید( کاملاً رایگان) و مشغول به کار بشین به همین راحتی ادرس لینک را براتون میزارم

    https://chartiran.com

    1. سلام دوست عزیز میشه به من کمک کنید شماره واتس اپم رو میزارم کمکم کنید لطفا منم هزینش هرچی باشه تقدیمتون میکنم ۰۹۳۳۴۸۴۸۱۴۵خاهش میکنم به شدت به اینجور شغل ها نیاز مندم متاسفانه بیکاری زندگیم تاراج برده انسانیتتون فراموش نکنید درود بر شرفت

  5. این سایت ها را می توان در واقع مکمل سایت های کسب درآمد از طریق فروش دست سازها دانست. کسب درآمد از طریق دست سازها و کار دستی های خلاقانه، از بهترین منابع درآمد و الگوهای کار در منزل بوده و نیاز نداشتن به آموزش های بلند مدت، سرمایه گذاری قابل توجه و نیاز نداشتن به تجهیزات و فضای اختصاصی، گستردگی حیطه فروش، خطر پایین کارآفرینی و سبک تفریح گونه این فعالیت، از مزایای این کار است.

  6. سلام من خیلی دنبال کارم و واقعا برام مهم نیست حقوقشم کم باشه و میخوام تو ایام تابستون کار کنم اما هیچ کار به درد بخوری پیدا نکردم و همش الکی بود

    1. مرتضی مسکین فام لنگرودی

      سلام دوست عزیز الان کار داری یا هنوز بی کار هستید
      و اینکه اصلا تو چه زمینه ای توانایی وعلاقه دارید

    1. دوست عزیز من جدیدا یه راهی پیدا کردم که میتونیم تو خونه بمونیم پول هم دربیاریم و حتی خودمون ساعات کاریمون رو مشخص کنیم✅

      اگه دوست دارید بدونید چطور
      با کمال میل بهتون توضیح میدم🌹

      آیدی تلگرام:
      @PariaSadeghi_GTNA

    2. سلام دوستان من چند ماهه که کسب و کار توی شرکت نفیس رو انتخاب کردم و الانم موفقم اگر دوست داشتید میتونید یه سر به پیجم بزنید و دایرکت بدید راهنماییتون میکنم😻 mary_ambuty پیج اینستام

  7. سلام ببخشیدا ادرس سایت هماتیا که گذاشتید محتواش همش پورنه نه فروشگاه صنایع دستی لطفا اصلاحش کنین :||||| باتشکر

    1. سلام
      ممنون از تذکر شما
      این سایت غیر فعال شده و دامنه ان را یک سایت خارجی غیر مجاز ثبت کرده
      اصلاح شد

  8. شرکت کارگاه تکنولوژی

    با سلام من از شرکت کارگاه تکنولوژی پیام میدم هر کسی تمایل کار کردن در شرکت را داره در واتساپ پیام بده 09044232428 کار تایپ داریم عکاسی داریم و غیره ماهانه بیش از 3 میلیون تومان درامد داشته باشید و به رویاهایتان نزدیک تر شوید

    1. سلام به دوستان گلم
      اگه درآمد روزانه میخوای فقط کافیه با یک گوشی روزانه ۵۰ الی ۲۰۰ تومن کسب درآمد کنید
      ساعت کاری با خودتونه
      ظرفیت محدود هستش هر چه زودتر اقدام کنید.
      به آیدی زیر در تلگرام پیام بدید:
      Sahel . 80
      در صورت نداشتن تلگرام به شماره زیر در واتساپ پیام بدید:
      ۰۹۹۴۵۸۳۶۵۲۱

  9. .خب من و شما چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم؟یه برنامه هست به اسم هفتاد سی ک که هفتاد درصد از سودش رو به مشتریاش میده ودر کنار شارژ کردن و پرداخت قبوض آب و برق میتونید درآمد هم داشته باشید خودتون گوشیتون رو ۵۰۰۰تومن شارژ میکنین و یا قبض هاتون رو پرداخت میکنین .سودی که از این طریق به دست میاد تا هفتاد درصد سودش با شما تقسیم میشه وبه خودتون برمیگرده آمار تراکنش خرید شارژ در ایران ماهیانه ۱۵۰میلیارد تومنه .در واقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه هفتاد سی این پول رو به مردم بدن تا اونا براشون تبلیغ کنن و پورسانت مادام العمر دریافت کنن .با هر خرید دوستانتان با توجه به سطح آنها شما درامد کسب خواهید کرد . اینه که شما به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه رو معرفی کنید و هر کدوم از اونا این کارو انجام بدن و هر کدوم یه شارژ ۵۰۰۰تومنی تو ماه تهیه کنن شما میتونید به درامد ۱۳.۴۷۷.۵۷۰تومان برسین . به این فک کن که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این ۱۳ میلیون هم بیشتر میشه خودتم کاراتو با این اپ انجام بده و سود تراکنش بیشتری نسبت به اعضا بگیر .شما روی خرید کسانیکه از طریق شما با سایت و و اپ ۷۰۳۰اشنا شده اند سود مشخص خواهید داشت. دانلود اپ برای اندروید و ایفون در بازار و سیب اپ و سایت هفتاد سی می باشد .کد معرف الزامی است.
    کد معتبر جهت ثبت نام v137400 مباشد
    برا ورود کد معرف حتما وارد

  10. سلام کسانیکه دنبال کسب درامد اینترنتی هستن اگه این متن بخونن ضرر نمیکنن
    ی برنامه هست به اسم ۷۰۳۰ برنامش تو بازار و اپ استور موجوده و توسط برنامه نویسان دانشگاه شریف نوشته شده مثل بقیه برنامه های امور مالی میتونید باهاش شارژ،بسته اینترنتی،پرداخت قبوض،خرید بلیط و … شرکتها برای تبلیغ محصولشون ی پولی هزینه میکنن که بعد این پول بهمراه مالیات از شما گرفته میشه مثلا اگه شما ی شارژ ۱۰۰۰ تومنی بخرید ۹ درصدش کم میشه و گوشی شما ۹۱۰ تومن شارژ میشه این برنامه مالی که معرفی کردم ۷۰ ددصد از سودی که جهت تبلیغ هست رو بهتون برمیگردونه و شما بهتر از رسانه ملی یا روزنامه ها اونو تبلیغ میکنید و هرچی ادمای بیشتری جذب این برنامه کنید ددامد بیشتری میتونید داشته باشید برای ثبت نام از لینک زیر استفاده کنید نوشتن کد معرف بدای درامد زایی الزامیه کد معرف es4338

    https://yun.ir/klbpj7

  11. سلام نرم افزار 7030 رو نصب کنید بعد کد معرف رو e20007030 وارد کنید حتما باید کد معرف وارد بشه تا بتونید درامد کسب کنید، بعدش با هر تراکنش و خرید بهتون سود تعلق میگیره خیلی خوبه و همچنین شما هم میتونید زیر مجموعه بگیرید تا سود شما روز به روز بیشتر بشه.

    1. اخه کاسه لیس اگه ما کد معرف تو رو ک وارد کنیم درصدی از اون مبلغی ک داریم کسب میکنیم ب حسابه تو معرف میاد

  12. شرکت کارگاه تکنولوژی

    سلام خوبید بچه ها من یه شرکت فوق العاده معرفی میکنم به اسم شرکت کارگاه تکنولوژی که خیلی خوبه و درآمدش عالیه
    من کارشناس بخش استخدامشم
    عضو بیار و ۴۰ تومن بگیر
    هر عضو تو شرکت ۴۰ هزار تومن فوق العادس
    تو روزانه کم کمش ۵ تا عضو بیاری ۲۰۰ تومن درمیاد
    و شما تو یه ماه کم کمش ۶ میلیون درمیاری
    پس همین الان تو واتساپ پیام بده و پول در بیار
    پول اینترنتت هم ماهانه پرداخت میشه
    فقط برای ثبت نام باید ۶۶ هزار تومن پرداخت کنی
    ولی تو بهترین خودتی
    اگه میخوای تو زندگیت فوق العاده باشی
    همه بهت افتخار کنن تو واتساپ پیام بده
    09044232428
    آقای مقیمی
    اگه پیام دادید بنویسید فقط درامد

  13. من ۱۲ سال از ۷۳۳ استفاده کردم و کلی امتیاز هم دریافت کردم البته منظور از امتیاز یعنی فقط از طریق پیامک که شما فلان امتیاز دریافت کردید بعد هم هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفت این یعنی اخر هر چی اپ بازی این یعنی اخر خیانت به مردم دروغ دقلبازی،،بعد میگن سایت های هرمی کلاهبرداری هستش سمتش نرید ولله خدا پدر مادر اون هرمی ها رو رحمت کنه یک سودی به ملت میدادن

  14. سلام دوستان من زعفرون دارم ودرآمدمم خیلی بالاست ازهرفروش زعفرون هرکی میخوادبامن کارکنه پورسانت بهش میدم

  15. اگه دنبال کسب درآمد در خانه هستید، سعی کنید کار کنید و بدنبال درآمد مفت نباشید، پنیر مفتی فقط روی تله موش پیدا میشه.
    توصیه من اینه یه نیم نگاهی به صنعت نولید جوراب داشته باشید، جوراب بافی رو میتونید با 200 میلیون تومان در خانه استارت بزنید.

  16. مشاور کسب و کارهای اینترنتی

    با سلام مطلب مفیدی بود 🙂
    دوستانی که به دنبال کسب درآمد اینترنتی مطمعن هستند پیام بدن راهنمایی شون میکنم ….
    روبیکا یا تلگرام : mr_fokr
    با تشکر ….

  17. با سلام
    محسن هستم پنج ساله در زمینه ارز های دیجیتال و راه های کسب درآمد از اینترنت کار میکنم اگر در طول روز بیش تر از چندین ساعت از اینترنت و موبایل تون استفاده می کنین و کسب درآمدی انجام نمی دین میتونم راهنماییتون کنم تا به درآمد برسید .
    آیدی تلگرام یا روبیکا : mr_fokr

  18. سلام این کار مربوط به عضو گیری برای یک صرافی هست که ایرانی هست و شرکت هرمی یا بازاریابی شبکه ای نیست .
    برای اینکه تعداد اعضا صرافی آنلاین خود را زیاد کنند تا بتوانند در رده بندی صرافی های آنلاین رتبه بالاتری از بانک مرکزی بگیرند شرایطی گذاشتند بدین طریق که هرکس ثبت نام کنه تو این صرافی و احراز هویت انجام بده ۶۰ هزار تومان با امکان برداشت میگیره .
    حالا اگر با لینک دعوت وارد بشه و ثبت نام و احراز هویت بشه ۱۱۳ هزار تومان میگیره با امکان برداشت و انتقال از کیف پول خود به کارت بانکی خود .
    هر کس که ثبت نام کنه و احراز هویت را انجام بده لینک دعوت اختصاصی خود راهم میگیرد که به غیر اون‌مبلغ اولیه که دریافت میکنه بابت هر عضو جدیدی هم که با لینک اختصاصی وی وارد میشود ۵۰ هزارتومان میگیرد .
    برای کار و کسب در امد شما نیاز به پرداخت هیچ وجهی ندارید فقط و فقط با ثبت نام و احراز هویت خود به در آمد اولیه می رسید و با دریافت لینک اختصاصی بعد ثبت نام خود از هر دعوت موفق ۵۰ هزار تومان به حسابتان واریز میشود .
    لینک ثبتنام و احراز هویت تاکید میکنم کهوحتما حتما احراز هویتتونو کامل کنین که بتونین پولتونو برداشت بزنین
    app.ompfinex.com/sign-up?ref=RNYCJSW5W

  19. با سلام

    دوستان عزیز من پنج ساله در حوزه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به صورت حرفه ای کار میکنم .

    هرکسی دوست داشت میتونم یادش بدم .

    بدون هیچ کارمزد و ….

    امیدوارم وضعیت اقتصادمون بهتر بشه مردم در فشار هستند .

    آیدی من در تلگرام : mr_fokr

    بژی کردستان 🙂

  20. سلام
    دوستانی که مایل به کسب درآمد روزانه 500 الی 2 میلیون تومان از اینترنت هستند
    به ای دی زیر در تلگرام مراجعه کنید:

    @dramad_balaa

  21. با سلام
    دوستان دقت کنید ک بیش از ۸۰ درصد سایت های ارزدیجیتال اسکم می باشند پس دقت کنید در دام تیم های پانزی و کلاهبرداری نیفتید.
    و سرمایه و زمان خودتون رو الکی تلف نکنید .
    اگر دوست داشتید مشاوره دریافت کنید به آیدی من در تلگرام پیامک بدید آیدیم همون اسمم هستش .
    با تشکر از سایت خوبتون عالی بود 🙂

    akbaryousefi.com

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا