دانلود مستند جذاب کد های وال استریت با دوبله فارسی

مستند کد های وال استریت با دوبله فارسی

مستند کد های وال استریت با دوبله فارسی

این روزها برخلاف گذشته در بازارهای مالی و بورس حرف اول را کامپیوتر های پر سرعت و فرمول های ریاضی پیچیده می زنند و در واقع می توان گفت که تقریبا الگوریتم ها جزو موجودات زنده شناخته می شوند و رقابت بسیار تنگاتنگی با انسان ها خواهند داشت.

با وارد شدن پول شما در نرم افزار apple share یا نرم افزارهای این چنینی این الگوریتم ها نیز شروع به کار خواهند کرد.

مستند کد های وال استریت با دوبله فارسی
مستند کد های وال استریت با دوبله فارسی

تنها در این بین معماران و توسعه دهندگان قادر به درک این الگوریتم ها می باشند.

در مستند کدهای وال استریت در واقع از پشت صحنه معاملات روزانه افراد که در واقع همان الگوریتم ها و برنامه های کامپیوتری هستند پرده برداری خواهد شد.

به نوعی این مستند به اتوماسیون و استفاده از فناوری کامیپوتری در بازارهای مالی می پردازد. فراز و نشیب های بسیاری طی شده است تا شرایط به گونه ای درآید که شما اکنون بتوانید حتی در حین رانندگی و تنها با یک کلید قادر به خرید و فروش باشید. در این مستند از 4 شخصیت اصلی چون thomas peterffy، Dave Lauer، Haim Bodek و hull trading استفاده شده است که در ادامه بیشتر با آن ها آَشنا خواهیم شد:

1.	thomas peterffy (founder interactive brokers)
thomas peterffy (founder interactive brokers)
  1.   توماس پیترفی در واقع جزو تجار آمریکایی است که در مجارستان متولد شده است و دارای سرمایه ای میلیاردی می باشد. پیترفی در حال حاضر یکی از بزرگترین سهامداران کارگزاران تعاملی به شمار آمده و همچنین بنیان گذار و رئیس این مجموعه نیز می باشد. او بعد از مهاجرت به ایالات متحده فعالیت خود را به عنوان یک پیش نویس معماری آغاز نمود و پس از آن توانست به یک برنامه نویس تبدیل شود. او در حال حاضر در مجارستان و فلوریدا ثروتمندترین فرد شناخته می شود.
مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن
2.	Dave Lauer (former high frequency trsader)


1.     Dave Lauer (former high frequency trsader)

  2 – دیو لاوئر در زمینه ساختار بازار و معماری فناوری، مشاوره ارائه می دهد. بازار سهامی جدید که در واقع دربرگیرنده سیاست های عمومی با Better Markets و معماری فناوری با IEX است را می توان جدیدترین کار او به شمار آورد. فعالیت او تا قبل از این به عنوان یک تحلیلگر ارشد کمی در گروه بازرگانی Allston Trading و Citadelبود. او بزرگ شده ی جنوب نیوجرسی می باشد و در دانشگاه براندیس مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد و اقتصاد بین المللی خود را گرفته است.

3.	Haim Bodek (algorithm developer)
Haim Bodek (algorithm developer)

هایم بدک فرزند فیزیک دان معروف آری بدک می باشد که این روزها به عنوان توسعه دهنده نرم افزارهای تجاری آمریکایی شناخته می شود. او زمانی یکی از کارکندان کمپانی بازرگانی هال بود.

4.	(blair hull Founder) hull trading
(blair hull Founder) hull trading

بلر هال موسس Hull Investments ، LLC در سال 1999 می باشد و در حال حاضر نیز مدیریت این شرکت را در دست دارد. تجربه بلر هال در زمینه صنعت تجارت بالغ بر 40 ساله می باشد و توانسته است جزو 25 بازیکن باهوش وال استریت شناخته شود.

کمپانی هال در روزهای اوج خود موفق به جابجایی نزدیک به یک چهارم کل حجم روزانه بازار در بعضی از بازارها شده است. 

 او به دلیل نقش پررنگی که در زمینه رشد و یکپارچگی بازار گزینه های ایالات متحده داشته است موفق به دریافت جایزه دستاورد صنعت گزینه جوزف دبلیو سلیوان از شورای صنعت گزینه ها شده است.

نام مستندکدهای وال استریت The Wall Street Code
محصول کشورآمریکا
سال تولید2013
دوبله و زیرنویسشبکه مدرن اکونومی
مدت زمان50 دقیقه
حجم765 مگابایت
لینک دانلودلینک

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کامل رمز ارزهای دیجیتال و بیت کوین بلاک چین با دکتر ابراهیم سماوی

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا