دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی

CandleStick کندل استیک

آموزش کندل استیک به زبان اصلی

به طور معمول در معاملات بورس نمودارهای خطی، میله ای و کندل استیک به کار برده خواهند شد. که البته بین این سه نمودار، مزایایی که کندل استیک به همراه داشته آن را در بین معامله گران محبوب تر نموده است. هر چند گفتنی است که به منظور به کارگیری کندل استیک ها نیاز بوده که شرایط خاصی وجود داشته که یکی از آن ها روند صعودی یا نزولی تغییرات قیمت سهم می باشد.

دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی
دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی

یک کندل استیک شامل چهار بخشی کلی از جمله قیمت شروع  (open) ، قیمت پایان  (close)، بالاترین قیمت حداکثری در بازه زمانی (High) و قیمت حداقلی در بازه زمانی (Low) می باشد.  

کندل استیک در واقع از روش هایی بوده که به کمک آن می توان روند سهم در بورس را شناسایی نمود. مزایای استفاده از کندل استیک آن قدر زیادی بوده که هر فرد به منظور سرمایه گذاری در بورس و بازارهای مالی بایستی ابتدا نسبت به الگوهای کندل استیک شناخت پیدا نماید.

متاسفانه تعداد زیادی از تریدرها هیچ گونه تمایلی به استفاده از الگوهای کندل استیک نداشته و این موضوع نیز باعث شده که در تحلیل بازار بورس چندان موفق عمل نکرده و نتیجه دلخواهی را نیز از معاملات خود دریافت نکنند. در حالی که با استفاده از الگوهای کندل استیک در معاملات می توان شانس سودآوری خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی
دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی

یک تحلیل گر نیاز بوده که به خوبی با تمامی الگوهای کندل استیک در تحلیل تکنیکال آشنا باشد، چرا که به کمک کندل استیک ها می توان به اطلاعات سودمندی از معاملات مورد نظر در بورس و بازارهای مالی دست پیدا نمود.

مقاله پیشنهادی:  فیلم های آموزش کندل استیک از علیرضا زارع

قوانین هر یک از الگوهای کندل استیک در تحلیل تکنیکال متفاوت از دیگری بوده و از این روز نیاز می باشد که یک تحلیلگر به منظور داشتن یک تحلیل درست به خوبی بر روی این الگوها تسلط داشته باشد.

 خیلی از معامله گران به منظور کسب سود بیشتر در بازارهای مالی، اقدام به ترکیب الگوهای کندل استیک (Candle Stick) با سطوح فیبوناچی و یا فیلترهای کاربردی بورس خواهند نمود. در واقع ترکیب این روش با دیگر روش ها نتایج بسیار درخشان تری را به بار آورده و اثر بخشی آن را افزایش خواهد داد.

مجموعه آموزشی کندل استیک به زبان اصلی

در 15 سال پیش با وجود آن که استیو نیسون همواره در محل کار خود در دپارتمان تحقیقاتی فیوچرز اقدام به ارائه نظرات و پیشنهادات خود به کارگزاران می نمود اما به هیچ عنوان حرفی از راز تحلیل های خود نمی زد.

در معاملات فیوچرز تحلیل های تکنیکال او بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و هنوز کسی از این موضوع اطلاعی نداشت که استیو نیسون در تحلیل های خود از کندل استیک ها کمک می گیرد.

در واقع یکی از دلایل سکوت او در این زمینه این بود که او هنوز به تحقیق در این زمینه ادامه می داد و واقعا قادر به توضیح و معرفی این روش بسیار پیچیده نبود.

دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی
دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی

اما سرانجام در سال 89 اقدام به نوشتن اولین مقاله خود در این خصوص نمود. در حال حاضر نیز سایت Candlecharts.com در این زمینه آموزش هایی در این خصوص ارائه نموده که مسئولیت آن بر عهده نیسون می باشد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

نیسلون در رابطه با کندل استیک ها معتقد است که اگر چه کندل های ژاپنی یک ابزار جنگی قدرتمند به منظور برد در معاملات بازارهای مالی به شمار آمده اما به تنهایی چندان کاربردی نخواهند بود. در واقع نیسون در این باره می گوید که بایستی تکنیک های غربی و تحلیل کندل های ژاپنی با هم ادغام گردند.

در ادامه شما می توانید ویدئوهای آموزشی کندل استیک را دانلود نمایید.

شماره عنوان لینک دانلود حجم
1 بخش اول شامل 8 درس دانلود 216MB
2 بخش دوم شامل 11 درس دانلود 262MB
3 بخش سوم شامل 11 درس دانلود 242MB

پسورد فایلها farachart.com می باشد

مقالات مرتبط

2 نظر در “دانلود فیلم های آموزش کندل استیک به زبان اصلی”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا