شارژ حساب amarkets: آموزش شارژ+ پرداخت در بروکر آمارکتس

شارژ بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس (AMarkets) یکی از کارگزاری‌‌های مطرح و معتبر در صنعت مالی است که به صورت رسمی از سال2007 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 13 سال سابقه درخشان می‌باشد. این بروکر به عنوان یکی از بهترین بروکرهای جهان شناخته می‌شود. پس از واریزی به آمارکتس تمامی معاملات با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود و زمان اجرای هر معامله کمتر از 30 میلی ثانیه می‌باشد. سازمان Verify My Trade هر ماه سرعت انجام معاملات را بررسی می‌کند تا از رعایت استانداردهای بازارهای مالی برای این بروکر مطمئن شود. دفتر مرکزی بروکر آمارکتس در شهر پودگوریکا کشور مونته نگرو قرار دارد و توسط یک تیم مجرب و حرفه ای اداره می‌شود. در این مقاله چارت ایران به آموزش شارژ حساب AMarkets پرداخته خواهد شد.

آموزش شارژ حساب آمارکتس

در صورت انجام شارژ و برداشت در آمارکتس، شما می‌‌توانید از بسته‌های متنوعی از جایزه‌‌ها و تخفیف‌ها بهره‌‌مند شوید. یکی از این بسته‌ها، جایزه بونوس قابل ضرر Tradable برای واریز اولیه حساب شماست که به شما تا 15 درصد از مبلغ واریزی را به صورت بونوس قابل ضرر می‌‌دهد. این بونوس قابل ضرر به شما کمک می‌کند تا در زمانی که با خسارت مواجه می‌‌شوید، میزان ضرر شما کاهش پیدا کند. علاوه بر این، بونوس قابل ضرر شما حتی در صورت رسیدن به آستانه مبلغ واریزی شما، حذف نخواهد شد.

مقاله پیشنهادی:  بروکر آمارکتس: ثبت نام در بروکر Amarkets+ آموزش آمارکتس

برای مثال، فرض کنید که شما 1000 دلار به واریز به بروکر آمارکتس کرده‌‌اید. در این صورت، شارژ بروکر آمارکتس به شما 150 دلار بونوس قابل ضرر Tradable می‌‌دهد که معادل 15 درصد مبلغ واریزی شماست. اگر در حین انجام واریز و برداشت در بروکر آمارکتس، با خسارت مواجه شوید، بونوس قابل ضرر شما به شما کمک می‌کند تا میزان خسارتتان کاهش پیدا کند و شما به راحتی فرصت جبران خسارت را دارید. همچنین، بسته به مقدار لاتیجی که شما در بروکر آمارکتس استفاده می‌کنید، می ‌توانید از بسته وفاداری کشبک نیز بهره‌ مند شوید. این بسته شامل تخفیف ‌های ویژه ‌ای برای مشتریان دائمی این بروکر است که می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های معاملاتی کمک کند.

 

پرداخت در آمارکتس

 

مزایای شارژ بروکر آمارکتس

پرداخت در آمارکتس در هر واریز وجه 20 درصد بونوس به کاربران می‌دهد. سرمایه شما تا حداکثر 20 هزار یورو تحت پوشش بیمه قرار دارد. همچنین، پشتیبانی فارسی در اختیار شماست و می‌توانید برای واریز و برداشت ریالی از خدمات بدون کمسیون استفاده کنید. با اجرای سریع دستورات معاملاتی در 30 میلی ثانیه، تغییرات قیمت در بازار را در نظر می‌گیریم و هیچ ریکوتی نداریم. برای کمک به شما در تصمیم‌گیری‌های معاملاتی، تحلیل روزانه رایگان به صورت فیلم و به زبان فارسی در اختیار شماست.

افتتاح حساب اسلامی با شارژ بروکر آمارکتس

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شارژ بروکر آمارکتس، ارائه حساب اسلامی بدون سواپ است. بدون هیچگونه کمیسیون یا محدودیت زمانی، این حساب به مشتریان اجازه می‌دهد که بدون توجه به جنبشات بازار و نوسانات قیمت، معاملات خود را انجام دهند. علاوه بر این، بعد از افتتاح حساب واقعی، شما می‌توانید درخواست حساب اسلامی را برای تمام حساب‌های خود از جمله حساب ECN نیز ارسال کنید. پس از تأیید درخواست توسط پشتیبانی بروکر، سواپ از جفت ارزها و فلزات حذف خواهد شد و شما می‌توانید با آرامش خاطر و بدون نگرانی از هزینه ‌های اضافی، به معاملات خود ادامه دهید. امکان افتتاح حساب اسلامی بدون سواپ، یکی از مزایای منحصر به فرد بروکر AMarkets نسبت به دیگر رقباست.

مقاله پیشنهادی:  بروکر ارانته: آموزش ثبت نام و کار با بروکر ارانته (Errante)

نمادهای قابل معامله

در بروکر AMarkets، مجموعه‌ای از نمادهای قابل معامله در اختیار کاربران قرار دارد. این نمادها شامل 7 دسته‌ی مختلف هستند که در ادامه به آنها پرداخته می‌شود.

  • اولین دسته از نمادهای قابل معامله در بروکر AMarkets، شامل 42 جفت ارز است که شامل جفت ‌هایی مانند EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY و … می شود.
  • دسته دوم شامل7 فلز است که در آن فلزاتی مانند طلا، نقره و مس و … وجود دارند.
  • دسته سوم شامل 11 کالا است که شامل کالاهایی مانند نفت و گاز و … می شود.
  • دسته چهارم شامل 16 شاخص مختلف است که در آن شاخص ‌هایی مانند شاخص داوجونز، نزدک و شاخص بورس کشورها و … وجود دارند.
  • دسته پنجم شامل 142 سهم است که شامل سهام شرکت‌هایی مانند تسلا، اپل، گوگل، آمازون و … می شود.
  • دسته ششم شامل 15 ارز دیجیتال است که در آن ارزهای دیجیتالی مانند بیتکوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، ترون و … وجود دارند.
  • دسته هفتم و آخر شامل اوراق قرضه امریکا و آلمان است که شامل اوراق قرضه‌ی کشورهایی مانند آمریکا و آلمان می شود.
آموزش شارژ حساب آمارکتس

 

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

در کل، با توجه به تنوع گسترده‌ی نمادهای قابل معامله در بروکر AMarkets، کاربران می‌توانند به راحتی به معاملاتی موفق دست یابند.

پشتیبانی از زبان فارسی

در حوزه مقایسه بروکرها، بروکر آمارکتس با بالاترین امتیاز در پشتیبانی از زبان فارسی شناخته می‌شود. این بروکر، پشتیبانی فارسی زبان بسیار قوی و پاسخگویی در طول هفته‌ی کاری 7 روزه را فراهم می‌کند و به مشتریان خود این امکان را می ‌دهد که در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق تلگرام، واتساپ و چت آنلاین سایت با پشتیبان فارسی زبان بروکر در تماس باشند و از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند شوند. هر مشتری در این بروکر، یک منیجر (مدیر) خاص به عهده دارد که از طریق تماس تلفنی، با هم ارتباط برقرار می‌کنند و به مشتریان این امکان را می‌دهد که در هر مرحله‌ای که به مشکل برخوردند از پشتیبان خود کمک و راهنمایی دریافت کنند.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا