دانلود فیلم سینمایی در خواست نهایی margin call با دوبله فارسی

دانلود فیلم Margin Call یا درخواست نهایی

یکی از علل اصلی پیدایش پول ساده تر ساختن امور تجاری می باشد. چرا که به کمک پول می توان رد و بدل کردن اوراقی بهادار را جایگزین معاملات پایاپای و کالا به کالا نمود. اما رفته رفته پیشرفت جوامع زمینه ساز تغییر نگاه افراد به پول شد. در حال حاضر نیز همان طور که می دانید پول بیشتر به صورت اعدادی کامیپوتری در آمده است. سایت چارت ایران لینک دانلود و جزئیات این فیلم را در این قسمت برای شما قرار داده است:

 

نام فیلم :Margin Call یا درخواست نهایی
نویسنده و کارگردان :J.C. Chandor
تاریخ اکران:2011
بازیگران :Kevin Spacey، Paul Bettany، Jeremy Irons، Demi Moore
زمان فیلم :105 دقیقه
هزینه تولید :3.5 میلون دلار
فروش گیشه :19.5 میلیون دلار
● دانلود فیلم با حجم 870 مگابابتلینک دانلود

این روزها دیگر به افرادی که دارای یک زندگی معقول و مرفه می باشند ثروتمند گفته نمی شود بلکه از نظر اکثر افراد جامعه ثروتمند کسی است که بر روی دیگر انسان ها قدرت و نفوذ داشته باشد. در بازار بورس نیز این حقیقت تلخ به خوبی عیان است، بازار بورس امروزه به یک زمین بازی تبدیل شده است که تنها بازیکنان حرفه ای قادر به افزایش هر روزه ی رقم دلارهای کامپیوتری خود می باشند به همین دلیل بهتر است آموزش بورس را جدی بگیرید.

در این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی درخواست نهایی (margin call) آورده شده است که کال مارجین نیز نامیده می شود. نام این فیلم در واقع به یکی از اصطلاحات بازارهای مالی اشاره می کند. در واقع به موجب این اصطلاح سرمایه گذار از سوی کارگزار اخطاری مبتنی بر پایین آمدن وجه تضمین خواهد گرفت. در واقع در چنین حالتی خیلی زود بسته و آفست شدن معاملات سرمایه گذار اتفاق افتاده و فرد متحمل ضرر مالی می گردد. برای جلوگیری از چنین اتفاقی نیز تنها بایستی اقدام به شارژ مجدد حساب خود نموده تا به واسطه افزایش سطوح وجه تضمین از خطر فاصله بگیرد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش جامع و کامل کندل شناسی با PDF کتاب جزوه

 

فیلم سینمایی در خواست نهایی margin call با دوبله فارسی

 

فیلم سینمایی درخواست نهایی به نوعی مطرح کننده اتفاقات صورت گرفته در بحران مالی رخ داده در سال 2008 می باشد که در واقع بیانگر دورهٔ ۳۶ ساعته ای از فعالیت‌های یک بانک مهم سرمایه‌گذاری در وال استریت می باشد. گارگردان این فیلم سعی در به تصویر کشیدن بحران‌ مالی و حوادث پس از آن با استفاده از حقایق و عناصر داستانی درام دارد.

این فیلم را می توان گزینه ای بسیار عالی برای آشنایی با شناخت نظام سرمایه گرایی می باشد و به خوبی توانسته نشان دهد که شرکت ها غالبا در برابر بحران چه رفتاری را از خود نشان خواهند داد. و این که شرکت ها برای آن که بتوانند سرمایه خود را حفظ کنند چگونه دست به هر کاری حتی تعدیل نیرو و فروش سهام به مردم می زنند.

 

دانلود فیلم سینمایی در خواست نهایی margin call با دوبله فارسی
دانلود فیلم سینمایی در خواست نهایی margin call با دوبله فارسی

 

این فیلم به خوبی توانسته موضوع صحبت های مالی را به واسطه برخورداری از یک کارگردان حرفه ای به گفتگویی جذاب و قانع کننده درآورد. آن ها همچنین قادر به برعکس جلوه نمودن وسعت اتفاقات صورت گرفته نیز می باشند. این فیلم اگر چه ممکن است کمی پرحرف به نظر آید اما به خوبی در آن سعی شده است که به زبانی ساده مفاهیم و اصطلاحات مالی را به مخاطب خود القا نماید و حتی برای جذاب تر شدن کار و جلوگیری از سر رفتن حوصله تماشاگر به هنگام تماشای این فیلم ترفندهای سینمایی جالبی استفاده شده است.

لازم به ذکر است که این فیلم توانسته در رشتهٔ بهترین فیلم‌نامهٔ غیراقتباسی نامزد جایزه اسکار گردد. این فیلم سینمایی سرشار از ناگفته هایی است که هر فرد پیش از ورود به بازارهای مالی بایستی از آن ها اطلاع داشته باشد؛ از این رو تماشای این فیلم را به شدت به شما عزیزان توصیه می کنیم.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کامل شمع های ژاپنی و روانشناسی کندل ها از احسان کامیابی

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا