دانلود مستند معامله گران یک میلیون دلاری با زیرنویس فارسی

دانلود مستند یک میلیون دلاری

این روزها خیلی از افراد خواهان راهی سهتند که به واسطه آن سرمایه خود را در کمترین زمان چند برابر کنند. اغلب افراد نیز با کمی پرس و جو در نهایت به این نتیجه میرسیم بهترین کار معامله گری در بازارهای مالی می باشد.

زیرا این شغل این امکان را به افراد داده تا در خانه خود و با یک سرمایه حداقلی شروع به کار نموده و پول خود را چند برابر کنند. اما واقعیت آن است که همه چیز نیز به این سادگی نیست، برای موفقیت در بازارهای مالی و در معامله گری نیاز بوده که افراد یک سری مهارت هایی را داشته باشند. در ادامه نکاتی برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق آورده شده که بی شک به شما کمک زیادی در این راه خواهند نمود.

دانلود مستند معامله گران یک میلیون دلاری  با زیر نویس فارسی

چگونه به یک معامله گر موفق تبدیل شویم؟

کار خود را بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای آغاز نمایید. طبیعی است که در ابتدای راه شما دانش چندانی در این زمینه نداشته و هیچ کس از شما توقع نداشته که مانند یک تریدر حرفه ای عمل کنید. این را به خاطر داشته باشید که تمامی تریدرهای موفق روزی در سر جای شما قرار داشته و شکست های بسیاری را برای دستیابی به موفقیت فعلی خود متحمل شده اند.

  • فکر این که در این راه یک شبه به پول و سرمایه هنگفتی رسیده را در همان ابتدا از سر بیرون کنید. مرتب دانش خود را در این زمینه ارتقا داده و سعی کنید مهارت و تجربه خود را افزایش دهید. در این راه به هیچ عنوان از قوانین بازار غافل نگردید.
  • در تریدها برای خود حد ضرر تعیین کرده و همچنین از انجام معاملات زیادی خودداری نمایید. در معاملات نیز به هیچ عنوان لحظه ای و هیجانی تصمیم نگرفته و اجازه ندهید که در حین تصمیم گیری احساسات بر عقل شما غلبه کند.
  • یکی دیگر از مواردی که در حرفه معامله گری باید آن را مد نظر قرار دهید که شکست برای تمامی تریدرها وجود داشته و شما نمی توانید معامله گری را یافته که تا به حال شکست بزرگی را متحمل نشده باشد.
  • اما مسئله قابل توجه این بوده که سعی کنید از اشتباهات خود درس گرفته و به آن ها به عنوان یک تجربه برای افزایش مهارت خود در این راه نگاه کنید.
  • در واقع شکست باعث شده که شما تنها از روی قیمت یک سهام بورس در مورد آن تصمیم نگرفته و طبق اصول پیش بروید.
  • قوانین مشخص شده در بازارهای مالی برای همه یکسان است پس فکر نکنید که شما استثنا هستید، تمامی قوانین را رعایت نموده تا از شکست های احتمالی در امان بمانید.
مقاله پیشنهادی:  دانلود مستند جذاب رازهای پنهان پول با دوبله فارسی

 یکی دیگر از موارد مهم در بازارهای مالی این بوده که به خوبی بتوانید پول و سرمایه را مدیریت کنید. همیشه باید این احتمال را در نظر گرفته که ممکن است در این معامله شما اشتباهی را متحمل گردید لذا بایستی به خوبی بدانید که با استفاده از چه تکنیک هایی از پول و سرمایه خود محافظت کنید.

دانلود مستند معامله گران یک میلیون دلاری  با زیر نویس فارسی

مستند معامله گران میلیون دلار  

در ادامه لینک مستند معامله گران یک میلیون دلار در سه بخش آورده شده است که در آن خواهید دید لکس وندام (یکی از موفق ترین تریدرها) چگونه از افرادی که در زمینه بازارهای مالی هیچ دانش و تجربه ای نداشته تریدرهایی موفق می سازد. در واقع به این افراد به منظور معامله گری روزانه، مبلغ یک میلیون دلار داده شده و نتیجه کار نیز به نمایش در خواهد آمد.

قطعا تماشای این مجموعه به شما برای تبدیل شدن به معامله گری موفق کمک زیادی خواهد نمود. *این مجموعه توسط آقای حسین رشیدی زیرنویس فارسی شده است.

عنوان لینک دانلود حجم
بخش اول  دانلود 262 MB
بخش دوم  دانلود 263 MB
بخش سوم  دانلود 239 MB

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

2 نظر در “دانلود مستند معامله گران یک میلیون دلاری با زیرنویس فارسی”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا