فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن

آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن

فیبوناچی با کارولین بوردن

فیبوناچی برای اولین بار توسط فردی به نام لئوناردو فیبوناچی پسر یکی از مقامات و تجار معرفی شد. او در قرون میانی میلادی در اروپا بزرگترین ریاضیدان شناخته شده و در واقع کسی بوده که برای اولین بار سیستم اعداد هندی-عربی را به اروپا آورد. او نظریه اعداد فیبوناچی را بعد از سفری به مصر در کتاب حساب معرفی نمود.

فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن
فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن

این روزها اما بعد از گذشت سال ها از زمانی که اعداد فیبوناچی معرفی شدند افراد بسیاری موفق شده که در رابطه با اعداد فیبوناچی در زمینه علمی، هنری و ریاضی نیز به حقایق جالبی برسند. این اعداد حتی در بورس و بازارهای مالی نیز بسیار کاربردی بوده و در تحلیل ها به تحلیلگران کمک زیادی خواهند نمود اما مسئله مهم در این بین این بوده که افراد باید به خوبی بدانند که چه زمانی برای ورود این اعداد به بازی مناسب می باشد. در حال حاضر ابزارهای فیبوناچی به یکی از مهم ترین موارد جهت تحلیل بازارهای مالی و معاملات تبدیل شده است.

در بازارهای مالی ابزارهای فیبوناچی به منظور تحلیل بازگشت یا ادامه روند مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع می توان گفت که ابزارهای فیبوناچی نقط حمایت و مقاومتی بوده که رسم آن ها به کمک ابزارها و شیوه های مختلف انجام خواهد شد. در رابطه با این ابزارها درصدها بسیار مهم بوده و همچنین گفتنی است که فیبوناچی طیف وسیعی از ابزارها را در برگرفته که در ادامه به چهار مورد که از بین سایرین مهم تر بوده اشاره خواهد شد:

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش الگوهای هارمونیک با پویا قنبرپور

ابزارهای مهم فیبوناچی:

  • فیبوناچی اصلاحی
  • فیبوناچی خارجی
  • فیبوناچی انبساطی
  • فیبوناچی پروژکشن

فیبوناچی اصلاحی

می توان فیبوناچی اصلاحی را اصلی ترین و کاربردی ترین ابزار فیبوناچی به شمار آورد.

این ابزار به افراد این امکان را داده تا به صورت تقریبی درصدهای احتمالی برای پایان یک حرکت اصلاحی و نیز نقاط مناسب برای ورود را به دست آورند. از مهم ترین درصدهای فیبوناچی اصلاحی می توان به درصد ۶۱.۸ اشاره نمود که از آن با نام درصد طلایی نیز یاد می شود.

فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن
فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن

همچنین از آن جایی که از نظر تریدرها سطح 50 درصد همواره از قیمت، واکنش خوبی را دریافت خواهد نمود عدد 50 نیز در این ابزار به کار برده خواهد شد این در حالی است که بین اعداد اصلی فیبوناچی، نسبت 50 درصد جایی ندارد.

فیبوناچی خارجی

این ابزار به منظور تخمین سطوح قیمتی بالای صد درصد کاربردی است. در واقع با عبور سهمی از سقف قبلی خود به منظور شناسایی سطوح مقاومتی جدید سهم پس از عبور از سقف قبلی این ابزار بسیار مفید خواهد بود.

آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن

مجموعه آموزشی که لینک آن در ادامه آورده شده اثری از کارولین بوردن بوده که این خانم در این ویدئوها به طور کامل در رابطه با فیبوناچی توضیح داده است. لازم به ذکر است کارولین بوردن موفق شده لقب ملکه فیبوناچی را به خود اختصاص دهد. در این ویدئوها فیبوناچی از دو جنبه قیمت و زمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن
فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن

از آن جایی که این آموزش در نرم افزار داینامیک تریدر صورت گرفته لذا شما با تماشای این ویدئوها کار با این نرم افزار را نیز یاد گرفته و به نوعی یک تیر و دو نشان خواهد بود. این ویدئوها به زبان اصلی می باشند.

مقاله پیشنهادی:  تریدینگ چیست؟ آموزش و پکیج دوره تریدینگ از مهدی احمدی

همچنین پیشنهاد میشود : فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی

از کارولین بوردن کتابی نیز به چاپ رسیده که نسخه ترجمه شده آن نیز توسط ابراهیم صالح رامسری در ایران یافت خواهد شد.

.

شماره نام لینک دانلود حجم
1 فیبوناچی قیمتی 1 دانلود 22MB
2 فیبوناچی قیمتی 2 دانلود 91MB
3 فیبوناچی قیمتی 3 دانلود 106MB
4 فیبوناچی زمانی 1 دانلود 57MB
5 فیبوناچی زمانی 2 دانلود 60MB
6 ورود به معامله 1 دانلود 74MB
7 ورود به معامله 2 دانلود 125MB

رمز فایلها farachart.com

سایت رسمی خانم کارولین: www.fibonacciqueen.com

مقالات مرتبط

4 نظر در “فیلم آموزش فیبوناچی با کارولین بوردن”

  1. هیچکدوم کار نمیکنه که.فقط الکی بسته ام تموم شد.دانلود شدن ولی تو زیپ تا 99 درصد میره باز نمیشه از حالت زیپ.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا