فیلم آموزش رازهای فیبوناچی ( زبان اصلی )

آموزش فیبوناچی

آموزش رازهای فیبوناچی (زبان اصلی)

در زمانی که شکل گیری بازار به تازگی رخ داده کارهای انجام شده در آن در عین سادگی و به دور از هر گونه پیچیدگی و ابهام می باشد. چرا که در ابتدا توسط خرید و فروش صورت گرفته بازار ایجاد می گردد اما بعد از گذشت مدتی بازار درگیر پیچیدگی هایی خواهد شد.

تا جایی که این روزها خیلی از افرادی که در بازار سهام کاربلد و باتجربه بوده بنا به دلایلی چون دوست داشتن و یا دوست نداشتن چیزی از خرید آن خودداری می کنند.

در حال حاضر سرعت عمل تحلیلگران تکنیکال در پیدا کردن نقطه مطلوب به منظور ورود به نمودار و یا خروج از آن به مراتب در مقایسه با گذشته بسیار بیشتر شده است.

فیلم آموزش رازهای فیبوناچی
فیلم آموزش رازهای فیبوناچی

چارت ایران : با درک پیچیدگی بازار کاملا طبیعی بوده که خیلی زود اکثر معامله گران به شیوه های علمی تر روی آورند. در این جا است که اهمیت نقاط فیبوناچی برای افراد مشخص شده و به کمک آن ها افراد قادر به پیش گویی حرکت بعدی نمودار خواهند شد.

به نوعی می توان گفت که یکی از روش های موثر به منظور تحلیل برگشت و یا ادامه روند به کارگیری ابزارهای فیبوناچی گوناگون می باشد.

همان گونه که خود به آن واقف بوده پایه و اساس تحلیل های تکنیکال نمودارهای قیمت می باشد که نمودار قیمت نیز براساس کارکرد رفتار تمامی افراد شکل خواهد گرفت. به نوعی نمودار قیمت دربرگیرنده همه چیز بوده که رفتارهای انسانی نیز یکی از آن ها می باشد.

فیبوناچی نیز یکی از مواردی بوده که در ضمیر ناخودآگاه افراد جای داشته و به نوعی رفتار او را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در واقع تمایل افراد به اعداد فیبوناچی ذاتی بوده و به نوعی به طور غیرارادی به دنباله فیبوناچی علاقه مند می باشد. از این رو نسبت های فیبوناچی بر روی معاملات افراد نیز تاثیر خود را به جای خواهند گذاشت.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش الگوهای هارمونیک با احسان کامیابی + PDF و فایل اکسل

بین معاملات بازارهای مالی و نسبت های فیبوناچی رابطه مستقیمی وجود داشته و با پیش بینی نسبت های قیمتی که معامله گران در آن از خود واکنش نشان داده خیلی راحت تر می توان به کمک این اطلاعات بهترین نقاط ورود و خروج به بازار و نیز شناخت سطوح حمایت و مقاومت را تشخیص داد.

فیبوناچی در کنار آن که به افراد کمک نموده تا قیمت ها را پیش بینی نمایند در چرخه های زمانی نیز کاربرد داشته و برای دسترسی به تحلیل هایی با میزان دقت بالاتر می توان فیبوناچی های قیمتی و زمانی را با هم ادغام نمود.

فیلم آموزش رازهای فیبوناچی
فیلم آموزش رازهای فیبوناچی

به طور کلی به منظور شناخت سطوح حمایت و مقاومت در تحلیل تکنیکال از فیبوناچی استفاده شده و می توان نسبت های فیبوناچی را به گونه ای یکی از سطوح حمایت و مقاومت دانست که کمی با سطوح و مقاومت روندها متقاوت می باشد.

یادگیری رازهای فیبوناچی

یکی از مربیان باتجربه و معروف در زمینه معامله گری در بازارهای مالی به نام رابرت روی ، در رابطه با رازهای فیبوناچی ویدئویی آموزشی تهیه نموده است و در این فیلم تمامی نکاتی که باید در رابطه با فیبوناچی باید بدانید در اختیار شما قرار خواهد داد.

به منظور مشاهده این ویدئو نیاز به استفاده از نرم افزار nbr2player می باشد. در این نرم افزار شما توانسته به راحتی به بررسی و استفاده از سرفصل های آموزشی بپردازید.

شماره نام فایل لینک دانلود حجم
1 Fibonacci The Secrets Revealed دانلود 40MB
2 فایل پی دی اف همراه با این ویدئو دانلود 2MB

رمز : farachart.com

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کامل رمز ارزهای دیجیتال و بیت کوین بلاک چین با دکتر ابراهیم سماوی

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا