فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی

فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی

آموزش نحوه افتتاح و ارتقای حساب وب مانی

وب مانی در واقع سیستمی جهت پرداخت الکترونیکی سریع بوده که به افراد این امکان را داده تا در سریع ترین زمان و بدون احتیاج به حساب بانکی یا کارت اعتباری اقدام به انجام تراکنش های مالی نمایند. تراکنش های انجام شده در وب مانی کاملا ایمن، بی بازگشت و نیز غیرقابل شناسایی خواهند بود.

فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی
فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی

این سیستم که در ابتدا در سال 1998 با هدف سرویس دهی به کاربران روسی در کشور روسیه روی کار آمد این روزها به یک سیستم پرداخت اینترنتی جهانی مبدل شده است.

در حال حاضر در کل دنیا وب مانی بالغ بر 29 میلیون کاربر داشته و همچنین مدتی است که نسبت به اتخاذ استانداردهای اتحادیه اروپا به منظور انجام فعالیت در این قاره نیز به موفقیت رسیده است و بدون شک پس از این شاهد افزایش چشمگیر کاربران اروپایی وب مانی خواهیم بود.

فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی
فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی

از آن جایی که وب مانی در مقایسه با دیگر سیستم های پرداخت الکترونیکی در دنیا توسعه بیشتری پیدا نموده لذا به منظور خدمت رسانی به مشتریان بسیار منعطف تر عمل خواهد نمود. همچنین فعالیت وب مانی بر مبنای قوانین جمهوری فدرال روسیه باعث عدم اجرای قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی به وسیله وب مانی شده است از این رو می توان گفت به منظور فعالیت در بازارهای بین المللی وب مانی برای ایرانیان بهترین فرصت به شمار خواهد رفت.

از مهم ترین مزایا و موارد استفاده از وب مانی می توان به امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی و نیز شارژ اکانت های گوناگون اینترنتی اشاره نمود و در حال حاضر خیلی از سایت ها با وب مانی همکاری دارند که از بین وب سایت هایی که کاربران ایرانی با آن ها سروکار داشته و در آن ها فعالیت دارند می توان به وب سایت هایی چون bangood،   aliexpress و resello  اشاره نمود که در واقع بیشتر خرید اینترنتی ایرانیان از سایت های خارجی مربوط به این سایت ها می باشد.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کار با داینامیک تریدر توسط طاها عبود زاده

آموزش چگونگی افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی

در صورتی که به تازگی با وب مانی آشنا شده و قصد استفاده از وب مانی را برای اولین بار داشته نیاز دارید که به عنوان گام اول، اقدام به افتتاح یک حساب مینی نمایید. پس از افتتاح حساب مینی شما یک شناسه وب مانی در اختیار داشته که به واسط آن توانسته کیف پولی در حساب خود ایجاد نموده و به منظور ارسال و دریافت پول این شناسه را به کار بگیرید.

در حال حاضر این روش به منظور تبادل های مالی در اکثر فروشگاه های آنلاین و کارگزاری های خارجی کاربرد داشته و همان طور که گفتیم کاربران ایرانی نیز هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نخواهند داشت.

فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی
فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی

ایمنی بالای وب مانی آن را در بین کاربران بسیار محبوب ساخته است. کاربران این امکان را داشته تا از طریق تنظیمات حساب خود امکان دسترسی را به گونه ای تنظیم نموده که تنها یک یا چند آی پی قادر به ورود به حساب بوده و در واقع به منظور امنیت هر چه بیشتر، از ورود سایر افراد به حساب جلوگیری خواهد شد.

در ویدئوهای آموزشی زیر به طور کامل نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی به شما عزیزان آموزش داده شده است. همچنین لینک پی دی اف این آموزش نیز برای استفاده راحت تر شما در زیر قرار گرفته است. موفق باشید.

شماره عنوان آموزش دهنده لینک دانلود حجم
1 افتتاح حساب وب مانی پویا قنبرپور  دانلود  117MB
2 افتتاح حساب وب مانی علی نعیمی  دانلود  24MB

رمز فایل ها : farachart.com

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش نرم افزار ادونس گت Advanced Get با شهاب موسوی

اطلاعات تکمیلی: لینک سایت رسمی وب مانی : wmtransfer.com
لینک مستقیم گرفتن کی فایل : این لینک

مقالات مرتبط

2 نظر در “فیلم آموزش نحوه افتتاح و ارتقاء حساب وب مانی”

  1. دستتون درد نکنه ولی بخدا رمز واسه فایل گذاشتم مال سال 2000 بود دیگه الان کسی از این کارا نمیکنه والا بخ روز باشید

  2. سلام وقت بخیر
    یه سوالی داشتم , چرا من نمیتونم توی وب مانی کیف پول یورو بسازم یعنی بهم ارور میده و نمیذاره

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا