فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی

فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی

یادگیری روانشناسی معامله گر با مارک داگلاس (همراه با دوبله فارسی)

این ویدئوهای آموزشی به نام  “How To Think Like a Professional Trader” به زبان اصلی و همراه با دوبله فارسی می باشد و در واقع معنای نامی که برای این فیلم در نظر گرفته شده راهکارهایی برای داشتن افکار حرفه ای در معامله گری است.

فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی
فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی

مارک داگلاس در واقع در بازارهای مالی یکی از پیشکسوتان به شمار آمده و به پدر علم روانشناسی معامله گر معروف می باشد. سابقه او در زمینه آموزش روانشناسی در بازارهای مالی بسیار طولانی است. از کتاب های معروفی که از این استاد در ایران به چاپ رسیده می توان به معامله گر منظم و نیز معاملات ذهنی اشاره نمود.

مارک داگلاس معتقد بوده که در یک معامله تنها 20 درصد شیوه های معامله گری نظیر تکنیکال و فاندامنتال و مابقی آن جنبه های روانی می باشد. داگلاس در این باره می گوید که یک معامله گر قادر بوده با یک شناخت نسبی از تحلیلگری چنانچه از نظر روحی و روانی بر خود مسلط بوده به سوددهی در بازارهای مالی رسیده و عکس این قضیه نیز امکان پذیر می باشد؛ به این معنا که اگر یک تریدر دارای سیستم معاملاتی عظیمی بوده ولی تسلط کافی بر جنبه روحی و روانی معامله نداشته در معاملات خود موفق نخواهد شد.

فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی
فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی

با توجه به این که در زمان یک معامله، تریدر با حالات احساسی گوناگونی از جمله عصبانیت، ترس، امید و خشم روبه رو شده نیاز می باشد که بتواند به منظور کسب موفقیت و رسیدن به سوددهی در معاملات به خوبی احساسات خود را کنترل نماید.

مقاله پیشنهادی:  دانلود PDF صد راز برای سرمایه گذاران اثر ریچارد فارلیای

از دیگر عواملی که ممکن بوده منجر به شکست تریدر در بازارهای مالی شده می توان به طمع، عدم برخورداری از سرعت عمل مطلوب و نیز نداشتن اعتماد به نفس کافی اشاره نمود. لذا یک معامله گر توانسته به خوبی با شناخت احساسات منفی خود و نیز کنترل آن مانع از شکست و ضرر خود شود.

 به جرات می توان گفت که شناخت روانشناسی معامله گر در کنترل هر چه بهتر معامله گر بر روی کارکرد معاملاتی خود بسیار موثر خواهد بود. روانشناسی معامله گر را می توان یکی از اصلی ترین و مهم ترین رازهای موفقیت در بازارهای مالی دانست. در واقع می توان گفت که روانشناسی معامله گر به نوعی رمز موفقیت در بازارهای مالی خواهد بود.

فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی
فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی

خیلی از افراد این روزها به بازارهای مالی که سراسر نوسان بوده روی آورده و مایل بوده از این طریق و در واقع با سرمایه گذاری در بورس تلاشی برای موفقیت و کسب سود داشته و شانس خود را امتحان کنند.اما گفتنی است که به منظور کسب سود در معاملات بازارهای مالی یک معامله گر بایستی کنترل خوبی بر روی احساسات خود داشته باشد. همچنین باید نسبت به شناخت عقاید و افکاری که بر چگونگی انجام معاملات اثر گذاشته تلاش نموده تا از این طریق یک ساختار و چارچوب حرفه ای ذهنی برای خود داشته باشد.

خیلی از افراد تمام تلاش خود را تنها صرف یادگیری هر چه بهتر تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی نموده و در نهایت نیز از شکست خود در معاملات بسیار متعجب می گردند؛ در حالی که این افراد غافل از آن هستند که در کنار تحلیل تکنیکال و بنیادی، روانشناسی معامله گر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مقاله پیشنهادی:  دانلود مستند جذاب کد های وال استریت با دوبله فارسی

پس اگر شما نیز جزو این دسته از افراد بوده و تا به حال از اهمیت روانشناسی معامله گر غافل بوده اید توصیه می کنیم بیش از این وقت را هدر نداده و هر چه سریع تر از طریق ویدئوهای استاد مارک داگلاس به بهترین نحو نسبت به روانشناسی معامله گر شناخت پیدا نمایید.

زیر نویس و دوبله: رسانه آموزشی چارت ایران
تهیه کننده: فرزین رجب زاده
شماره موضوع لینک دانلود حجم
1 بخش اول دانلود 175MB
2 بخش دوم دانلود 198MB
3 بخش سوم دانلود 160MB
4 بخش چهارم دانلود 297MB
5 اسلایدها (زبان اصلی) دانلود کم

بازنشر از فراچارت farachart.com

مقالات مرتبط

3 نظر در “فیلم روانشناسی معامله گر توسط مارک داگلاس با دوبله فارسی”

  1. با سلام اصلا فکر نمی کردم مطالب به این ارزشمندی رو رایگان در اختیار قرار بدین .
    ممنون از لطفی که می کنید واقعا .
    امیدوارم پر سود باشین

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا