فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

آموزش پرایس اکشن با شرکت هکتور تریدر به زبان اصلی

ممکن است شما نیز تا به حال چیزهایی در رابطه با پرایس اکشن به گوش تان خورده باشد اما واقعا پرایس اکشن چیست؟

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر
فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

پرایس اکشن در واقع عبارتی دو بخشی و به معنای قیمت و واکنش بوده و به نوعی پرایس اکشن روشی از معامله گری می باشد که در این روش حرکات قیمت به تریدرها این امکان را داده تا معاملات خود را مطابق با این حرکات پیش ببرند. البته گفتنی است که حرکت قیمت می تواند دربرگیرنده محدوده بسیاری از مشتقات حرکات قیمت از جمله پترن ها، کندل خوانی و اندیکاتورهای متداول باشد.

به بیان ساده تر می توان گفت که پرایس اکشن به نوعی در زمینه بازارهای مالی یک هنر به شمار خواهد آمد که به کمک این هنر می توان بر پایه حرکات قیمت به صورت تکنیکال تفسیر و آنالیز نمود. از این رو این متد را می توان در معامله گری یک مهارت در تشخیص نقاطی از حرکات قیمت دانست که تریدرها در آن طبق استرس، ترس یا طمعی که داشته اقدام به نشان دادن عکس العمل های یکسان و قابل حدسی از خود می نمایند.  

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر
فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

در روش پرایس اکشن تریدرها قادر بوده با بهره گیری از ابزارهایی چون الگوها و اندیکاتورها که ارائه دهنده تحلیل هایی مطابق با حرکات گذشته بازار و نیز بعد از گذشت مدتی بوده تنها برمبنای تفسیر مستقیم حرکات قیمت، اقدام به تحلیل تکنیکال و معامله مناطق با درصد سوددهی بالا نمایند.

معامله گری به کمک روش پرایس اکشن و با بهره گیری از تحلیل تکنیکال را می توان نوعی تکنیک دانست.  

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش پرایس اکشن با لنس بگز به زبان اصلی

مقاله پیشنهادی:‌ تحلیل تکنیکال بورس

در پرایس اکشن اندیکاتور یا ابزار کمکی چندان کاربردی نداشته و بررسی بازار به طور معمول براساس حرکات واقعی قیمت نظیر الگوهای نموداری، نوسانات قیمت، حجم معاملات و دیگر اطلاعات بازار…انجام خواهد شد.

این روش تحلیلی در بازارهای مالی مبنای تحلیل های خود را داده های قیمت خام از جمله الگوهای کندل استیک ، خطوط حمایت و مقاومت ، خطوط روند و… قرار خواهد داد.

معامله گران به منظور تحلیل بازار به این روش، نگاهی به گذشته نمودار داشته و براساس خطوط حمایت و مقاومت، الگوهای نموداری و حجم معاملات جهت خود را مشخص خواهند نمود.

پرایس اکشن این امکان را به معامله گران داده تا حرکات واقعی قیمت را بشناسند.  

از دیگر مزایای روش پرایس اکشن می توان به این نکته اشاره نموده که در تمامی حالات بازار نظیر حالت رنج (خنثی)، ترند تریدینگ و… کاربردی بوده و امکان استفاده از آن وجود دارد. این روش مورد استفاده معامله گران، به هیچ عنوان دارای تاخیر قیمتی نمی باشد. همچنین مواردی چون عدم نیاز به اندیکاتور یا ابزارهای معاملاتی، قابلیت اجرا در بازار بورس ایران و بازار فارکس نیز از دیگر مزایای این روش به شمار آمده که باعث شده معامله گران زیادی نسبت به استفاده از این متد در معاملات از خود علاقه نشان دهند.

فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر
فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر

یادگیری پرایس اکشن با کمپانی هکتور تریدر

همان طور که گفتیم پرایس اکشن از مزایای بسیاری برخوردار بوده و یک تریدر نیاز بوده که حتما برای موفقیت هر چه بیشتر نسبت به آن شناخت کافی داشته و بتواند از آن استفاده مناسبی داشته باشد.  

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش مقدماتی بورس - ورود به بورس

از این رو ما در ادامه مجموعه ای به نام Market Flow Price Action Course در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که در زمینه یادگیری پرایس اکشن بسیار کاربردی خواهد بود.

مقاله پیشنهادی: موفقیت در بورس

این مجموعه اگر چه به زبان اصلی بوده اما آن قدر آموزش های ارائه شده در این ویدئوها ساده و روان بوده که حتی یک فرد آماتور نیز به خوبی متوجه تمامی بخش ها خواهد شد. کلیه مبحث ها همراه با عکس و نمودار بوده و حتی به واسطه عکس های موجود نیز به خوبی می توان اصل مطالب را متوجه شد.

شماره عنوان لینک دانلود حجم
1 بخش اول دانلود 4MB
2 بخش دوم دانلود 5MB
3 بخش سوم دانلود 20MB
4 بخش چهارم دانلود 8MB
5 بخش پنجم دانلود 108MB
6 بخش ششم دانلود 133MB
7 بخش هفتم دانلود 5MB
8 بخش هشتم دانلود 142MB
9 بخش نهم دانلود 6MB
10 بخش دهم دانلود 19MB
11 بخش یازدهم دانلود 81MB
12 بخش دوازدهم دانلود 29MB
13 بخش سیزدهم دانلود 18MB
14 بخش چهاردهم دانلود 4MB
15 ده نمونه ترید لایو دانلود 216MB
16 اندیکاتورهای مربوطه دانلود ناچیز

رمز فایلها farachart.com میباشد

مطالب مرتبط :

مقالات مرتبط

5 نظر در “فیلم آموزش پرایس اکشن توسط شرکت هکتور تریدر”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا