فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی

فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی

آموزش تحلیل زمانی با نیما آزادی

تحلیل های زمانی نیز تقریبا مانند تحلیل های قیمتی بوده و تنها فرقی که میان این دو وجود داشته این است که در تحلیل زمانی واحدهای زمان جایگزین واحدهای قیمت می گردند. در تحلیل زمانی یک چارت، به منظور تعیین زمان های حمایت و مقاومت آینده چارت به صورت دقیق، از نسبت های فیبونانچی و اندازه گیری مدت زمان روندهای صورت گرفته در چارت استفاده می شود. در واقع در تحلیل زمانی نیز همچون تحلیل های قیمتی نسبت های فیبونانچی به کار برده می شوند.

فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی
فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی

در تحلیل قیمت در زمان رشد و یا کاهش قیمت از A به B و نیز شروع اصلاح قیمتی به منظور یافتن سطوح قیمتی، ابزارهای فیبوناچی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به طور معمول در مقایسه با دیگر سطوح قیمتی از احتمال پایان اصلاح بیشتری برخوردار می باشد.

 در رابطه با تحلیل زمانی نیز در واقع همین عملیات انجام شده و تنها تفاوتی که در این مورد وجود داشته آن است که نسبت های فیبوناچی در واحد زمان مورد استفاده قرار گرفته و از این طریق می توان زمان هایی که در مقایسه با دیگر زمان ها دارای احتمال پایان اصلاح بیشتری بوده را تعیین نمود. در واقع نسبت های زمانی نیز همچون نسبت های قیمتی مشخص کننده سطوح حمایت و مقاومت برای سهم می باشند.

فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی
فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی

در ادامه بیشتر با ابزارهای تحلیل زمانی آشنا خواهیم شد:

  • ریتریس زمانی داخلی

در این ریتریس 2 پیووت (2 زمان) مورد استفاده قرار گرفته و نسبت های ۳۸٫۲ ، ۵۰ ، ۶۱٫۸ و ۱۰۰ درصد در آن بسیار رایج می باشد.

  • ریتریس زمانی خارجی
مقاله پیشنهادی:  سبد سهام یا پرتفوی چیست + فیلم آموزش کامل - رابطه آن با بورس و مفهوم سبد سهام

این ابزار دارای دو نقطه بوده و در واقع در حالت بین سقف و کف و نیز در حالت بین کف و سقف کاربرد خواهد داشت. نسبت های ۱۰۰ و ۱۶۱٫۸ درصد در این ابزار بسیار حائز اهمیت می باشند. این ابزار با ابزار داخلی اگر چه در نرم افزار داینامیک تریدر مانند هم هستند اما از لحاظ کاربرد با هم تفاوت هایی دارند.

  • نسبت های زمانی

این ابزار اگر چه در ریتریس زمانی به کار برده خواهد شد اما از نظر نوع استفاده متفاوت می باشد. این ابزار از دو نقطه برخوردار بوده و رسم آن از دو پیووت انجام خواهد شد. TCR در واقع به منظور یافتن کف و سقف سوم به کمک 2 کف و یا 2 سقف کاربردی می باشد. به منظورر رسم این ابزار نیاز بوده که حتما هر دو پیووت مورد استفاده یا جهت تعیین زمان تقریبی سقف سوم، سقف بوده و یا به منظور تعیین زمان تقریبی کف سوم بایستی هر دو کف باشند.

  • تصویر تناوب های زمانی

این ابزار به نوعی نشان دهنده زمان یک روند در گذشته به آینده می باشد و در واقع تعیین نموده که روند مربوطه در چه زمان هایی قابل تکمیل می باشد. این ابزار دارای 3 پیووت بوده و سه نقطه ای می باشد. نسبت های ۶۱٫۸ ، ۱۰۰ و ۱۶۱٫۸ درصد را نیز می توان در این ابزار اصلی ترین نسبت های فیبوناچی دانست.

فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی
فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی

آموزش تحلیل زمانی با نیما آزادی

یک تریدر موفق بایستی به خوبی از زمان ورود و خروج خود در معاملات آگاهی داشته باشد و این درست چیزی است که شما به عنوان یک تحلیل گر پس از تماشای ویدئوهای آموزشی نیما آزادی به آن دست پیدا خواهید نمود. توصیه می کنیم حتما از طریق لینک های زیر این ویدئوهای آموزشی را دانلود و تماشا کنید.

مقاله پیشنهادی:  فیلم آموزش کار با داینامیک تریدر توسط طاها عبود زاده

مقاله مرتبط : فیلم مجموعه کامل آموزش تحلیل تکنیکال با نیما ازادی + PDF

توضیح موضوعات و دانلود حجم تعداد
مقدمه دانلود 36MB شامل 2 فایل
ابزار RET دانلود 127MB شامل 3 فایل
ابزار TCR دانلود 166MB شامل 5 فایل
ابزار ATP دانلود 120MB شامل 7 فایل
ابزار EXT دانلود 70MB شامل 3 فایل

رمز فیلم ها farachart.com می باشد.

مقالات مرتبط

20 نظر در “فیلم آموزش تحلیل زمانی توسط نیما آزادی”

  1. سلام مجدد خدمت شما عزیزان!
    خیلی مچکر برای اراعه دادن این آموزش کمیاب و حرفه ای!
    انشاا… موفق و شاد باشید! بنده در کانال آپاراتم حتما دوستان رو به وبسایت شما ارجاع خواهم داد!
    aparat.com/freelan3er

  2. سلام وتشکرراز زحمات شما
    معادل ابزارهایی که استادآزادی توضیح میدن در متاتریدر4یا5 وجود داره؟
    باید حتما داینامیک تریدر رونصب کرد؟

  3. سلام ممنون از شما و استاد ازادی فقط در پایان ابزار های تحلیل زمانی استاد فرمودن همپوشانی ابزارها جداگانه بحث خواهد شد(در پایان بحث اکستنشن زمانی)) اما چنین کلیپی وجود نداشت( ایا تهیه شده است و اینکه ازکجا میشه تهیه نمود سپاس مجدد

  4. چه قدر آروم حرف حرف میزنه اصلا صداش زوری میاد . تو دلش انگار حرف میزنه خیلی اروم و بسیار خسته کننده هست

  5. مزخرف بود خیلی… اینا چجور استاد شدن و کی به اینا میگه استاد الله اعلم استاد یعنی ع م که همین مباحث رو که نیما ازادی اصلا درست تدریس نکرد ظرف 20 دقیقه شیر فهم میکنه

    1. اگه استادی که گفتی خوب اموزش داده بود الان اینجا گوه اضافی نمیخوردی و گیرم که بد اموزش میده من طرف و اصلا نمیشناسم که طرفشو نگهدارم ولی همین که وقت گذاشته و مجانی اموزش داده و انتقال اطلاعات کرده این کارش ارزشمنده .

  6. دوستان درسته که صدا خیلی بد ضبط شده من بار اول که گوش کردم مثل شما فکر می کردم اما برای بار دوم بادقت بیشتر مطالب را گوش کردم و متوجه خیلی خیلی نکات مهم از این آموزش شدم و به اندازه یک دفتر 40 برگ نکته نوشتم و واقعا استاد مربوطه قدرت تدریس خوبی دارند و تحلیل را عمیق می دانند اگر شما دوستان وقت بیشتری برای یاد گیری بگذارید نتیجه بهتری می گیرید . ارادتمند همه دوستان

  7. درود به شما
    با عرض تبریک سال نو
    متاسفانه فیلم ها دانلود نمیشن..!
    ممنون میشم مشکل رو برطرف بفرمایید
    با تشکر

  8. وقتی ی موضوعی که میشه در طول 1 ساغت آموزش داد، 4 ساعت براش فیلم آموزشی ضبط می کنین ، خیلی بی کیفیت میشه

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا