پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید

سودهایی که به ضرر منجر خواهند شد!

پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید

در این مطلب قصد داشته کمی به صحبت در زمینه اهمیت اخلاق در معامله گری پرداخته و ببینیم که اصلا یک معامله گر باید دارای چگونه اخلاق و منشی باشد.

پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید
پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید

آشنایی با زندگی پوریای ولی

قطعا شما نیز تا به حال چیزهایی در وصف شجاعت و مردانگی پوریای ولی به گوشتان خورده است. او ورزشکاری توانمند در زمینه کشتی گیری و ورزش های زورخانه ای بود. هنوز هم بعد از گذشت این همه مدت در اول هر کشتی اشعاری منسوب به او خوانده شده و ورزش کاران به معنای بوسیدن جای قدم های پوریای ولی خاک گود کشتی را بوسه می زنند.

داستان پوریای ولی و پهلوان هندی نیز زبانزد خاص و عام است. داستان از این قرار بوده که پوریای ولی پیش از گرفتن کشتی مادر رقیب هندی خود را دیده که از خدا با عجز و گریه و ناله بسیار تقاضا نموده که فرزند او در این مسابقه پیروز میدان باشد. پوریا نیز برای آن که دل آن پیرزن شاد شده به عمد کاری کرده که در آن کشتی به ظاهر شکست بخورد.

پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید
پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید

اما در معامله گری چه کسی پوریای ولی است؟

واقعیت آن است که این روزها افراد در بازارهای مالی به محض رسیدن به سودی خود را در هزار سوراخ قایم کرده و کمتر کسی از آن ها حاضر به کمک به دیگران خواهد بود. در این مقاله قصد داریم کمی با آن دسته از معامله گرانی صحبت کنیم که در بازارهای مالی به یک ثبات رسیده و در واقع از سود مستمر برخوردار می باشند.

مقاله پیشنهادی:  آموزش سرمایه گذاری به کودکان همراه با نکات کاربردی

خب در این که این سود نتیجه تجربیات و زحمات شما در این راه بوده هیچ شکی نمی باشد. اما این دلیل قشنگی برای عدم کمک رسانی شما به دیگران نخواهد بود. همه ما می دانیم که همه چیز از آن خداست و اوست که قادر مطلقست. پس چه خوب بوده اگر ما به جایی رسیده و توان کمک به کسی را داشته دریغ نکنیم. خدای متعال می فرمایند هر چیزی ذکاتی داشته و ذکات علم نیز نشر آن می باشد.

چارت ایران : لذا شما نیز توانسته به عنوان ذکات مال خود کمی از تجربیات خود را در اختیار دیگر افراد قرار داده تا آن ها نیز در این بازار وسیع سهمی داشته باشند. این را بدانید که هیچ قدم خیری از جانب خدا بی پاسخ نخواهد ماند. البته هیچ کس از شما توقع نداشته که تمامی تجربیات شبانه روزی خود در این راه را در یک ویدئویی کامل شرح داده و به اشتراک بگذارید اما این را بدانید که اگر همه این گونه فکر می کردند شما نیز اکنون تا به این اندازه تجربه کسب نکرده بودید و در واقع هنوز از کسب سود در بازارهای مالی هیچ اطلاعی نداشتید.

باور کنید که اگر شما نیز سعی در نشر این اطلاعات و تجربیات داشته باشید خود نیز احساس بهتری خواهید داشت و حتی ممکن بوده در این راستا با افراد دیگری در این زمینه آشنا شده و شما نیز از دانش آن ها بهره ای ببرید.

پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید
پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید


باور کنید وسعت بازارهای مالی به قدری زیاد بوده که هیچ کس جای دیگری را تنگ نخواهد کرد.

مقاله پیشنهادی:  بورس توکیو: بورس سهام ژاپن (بورس سهام توکیو)

البته اگر شما یک فرد آماتور و سرگردان در بازارهای مالی هستید نیز به هیچ عنوان نگران نباشید. بدانید که نه شکست و نه پیروزی هیچ یک ابدی نیستند. پس اگر مدام ضرر می بینید تلاش خود را بیشتر نموده و مطمئن باشید که بالاخره موفق خواهید شد و اگر روزی نیز به موفقیت رسیده مغرور نشوید و امروز خود را فراموش نکنید.

اگر در این بازار خبری از پوریای ولی نیست خود آستین همت را بالا زده و آن قدر در گوگل در این زمینه مقاله خوانده و ویدئو ببینید تا بالاخره موفق شوید.

مقالات مرتبط

1 نظر در “پوریای ولی معامله گری را پیدا کنید”

  1. باسلام خدارحمت کند پوریای ولی را من بااینکه تازه وارد بورس شدم وتجربه کافی ندارم برای شروع خرید سهام نذرنمودم اگر سودنصبیب شد بین نوه هایم تقسیم نمایم خداوند کمکم نمود وسود نمودم فورا بدون فوت وقت بین نوه ها وپدرومادرشان تقسیم کردم درسری دوم وسوم هم همان نیت را نمودم که اگر سود نصبیم به مستمندان فامیل مواد غذایی هدیه بدهم ومجدا سود بدست امد وباز به نییت خود عمل کردم بخشش مانند گندم است که کشاورزمی برزمین می ریزد خداوند ازهر دانه 700دانه به او برمیگرداند ازهمه شما تشکر می نمایم موفق وپیروز باشید یاعلی مدد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا