فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال با تونی هانسن

تونی هانسن

با تونی هانسن تحلیل تکنیکال را به صورت حرفه ای بیاموزید

در صورتی که در بازارهای مالی تازه کار هستید باید در همین ابتدا بدانید که یکی از مهم ترین پیش نیازهای موفقیت در این بازارها، تحلیل تکنیکال خواهد بود. به نوعی یکی از لازمه های رسیدن به ثروت های عظیمی که همه از آن حرف می زنند، یادگیری تحلیل تکنیکال می باشد.

با توجه به اهمیت یادگیری تحلیل تکنیکال در این مقاله ما ابتدا کمی به توضیح در رابطه با تحلیل تکنیکال پرداخته و بعد از آن نیز لینک ویدئوهای آموزشی یکی از اساتید خبره در این زمینه به نام خانم تونی هانس در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با ما همراه باشید. 

فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال با تونی هانسن
فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال با تونی هانسن

تعریفی مختصر در رابطه با تحلیل تکنیکال :

تحلیل تکنیکال را در واقع می توان دانشی در زمینه خواندن نمودارها و نیز پیش بینی آینده قیمت ها دانست. از مشهورترین روش های تحلیل تکنیکال میتوان به آموزش ایچیکومو و آموزش مووینگ اوریج ها در این زمینه اشاره کرد .برای درک بهتر این تعریف به مثال زیر توجه نمایید:

یک انسان را در نظر بگیرید که در بدو تولد هیچ گونه اراده ای از خود نداشته و برای ادامه زندگی به مراقبت های مداوم پدر و مادر خود نیاز دارد. اما به تدریج همان نوزاد در روند رشد قرار گرفته و پله پله چیزهای کوچکی آموخته و روز به روز برای یادگیری حریص تر می شود.

بله این روند صعودی رشد است که از یک نوزاد نابالغ فردی تحصیل کرده و موفق خواهد ساخت. اما دوران اوج انسان نیز پایدار نمی باشد و رفته رفته چروک هایی بر روی صورت افراد به وجود آمده و موهای آن ها یکی یکی سفید خواهد شد. به نوعی این بار زندگی فرد در روند نزولی قرار خواهد گرفت.

مقاله پیشنهادی:  پکیج آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی تا پیشرفته مازیار فتحی
فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال با تونی هانسن
فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال با تونی هانسن

پروسه صعود تا نزول انسان

در واقع با ترسیم نمودار زندگی فرد می توان به راحتی روند صعودی آن را پیدا نمود و این یعنی همان تحلیل تکنیکال!

تحلیل تکنیکال تنها محدود به بازارهای مالی نمی باشد و انسان در تمامی مراحل زندگی خود به آن نیازمند است. در واقع از آن جایی که فراز و نشیب های زندگی اجتناب ناپذیر بوده لذا تحلیل تکنیکال را نیز نمی توان در زندگی نادیده گرفت.

دلایل ضرورت یادگیری تحلیل تکنیکال

  • به کمک تحلیل تکنیکال می توان به راحتی روندها را شناسایی نمود و در حقیقت به کمک تحلیل تکنیکال این امکان وجود داشته که سهام ها و دارایی های دارای روندی مطلوب را یافت.
  • درک میزان رشد و یا نزول قیمت در بازه زمانی مشخص تنها از روی نمودار و همچنین دنبال نمودن آن
  • تحلیل تکنیکال راهی برای دستیابی به رویای شیرین ثروتمند شدن

یادگیری تحلیل تکنیکال به کمک خانم تونی هانسن

در بازارهای مالی می توان به راستی خانم تونی هانسن را یکی از باتجربه ترین اساتید در زمینه آموزش تحلیل تکنیکال دانست. این خانم در این زمینه مجموعه های آموزشی بسیاری را به ثبت رسانده اند. در این مقاله اما ما فیلمی آموزشی از این استاد را که به زبان اصلی می باشد آورده ایم که قطعا در یادگیری تحلیل تکنیکال به شما کمک زیادی خواهد نمود.

خانم تونی هانس به عنوان مقدمه ای برای این مجموعه آموزشی گفته اند:

من همواره در طی زندگی خود و به صورت روتین و روزانه به منظور محاسبه احتمالات پیش رو از این پنج ابزار پرقدرت کمک خواهم گرفت. این ابزارها را در بازارهای ناپایدار در حال حاضر، می توان ظریف ترین و در عین حال دقیق ترین نشانه ها دانست و به جرات می توان گفت که در زمینه های مختلف امتحان خود را پس داده اند.

مقاله پیشنهادی:  ویدئوی آموزش سایت تریدینگ ویو از علیرضا زارع

جدول دانلود فیلم های آموزشی تحلیل تکنیکال از تونی هانسن پسورد فایل ها farachart.com

شماره موضوعات حجم (MB)
1دانلود قسمت یک 308
2دانلود قسمت دو 306
3دانلود قسمت سوم 219
4دانلود قسمت چهار 305

مقالات مرتبط

2 نظر در “فیلم های آموزش تحلیل تکنیکال با تونی هانسن”

  1. سلام وخسته نباشید
    چرا از اساتید بزرگ خارجی با زبان اصلی استفاده میکنین حداقل ترجمه زیر نویس فارسی یا دوبله شده رو هم بذارین همه که به زبان خارجی مسلط نیستند

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا