بروکر الیمپ ترید ❤️ آموزش و ثبت نام و ورود به سایت اصلی بروکر OlympTrade

بروکر الیمپ

شما می‌توانید سرفصل مدنظر خود از فهرست محتوای این مقاله انتخاب کنید تا به قسمت مربوطه هدایت شوید:

الیمپ ترید یکی از بروکر هایی است که با توجه به قابلیت های بسیاری که دارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در دنیای امروز ترید در بازارهای مالی و همچنین کسب درآمد از طریق این معاملات بسیار رواج پیدا کرده است. به همین دلیل بسیاری از تریدر ها و سرمایه گذاران بازار فارکس و باینری آپشن به دنبال استفاده از یک کارگزاری حرفه ای هستند که امکانات و خدمات متعددی را تحت پوشش خود قرار دهد. همچنین در وضعیت رقابتی که در بازار جهانی وجود دارد انتخاب یک کارگزاری حرفه ای و مناسب می تواند به امری چالش برانگیز تبدیل شود. در ادامه قصد داریم OlympTrade را به عنوان یکی از کارگزاری های حرفه ای بازارهای مالی مورد معرفی و بررسی قرار دهیم.

آدرس اصلی بروکر الیمپ ترید : https://olymptrade.com

بروکر الیمپ

معرفی بروکر الیمپ ترید

الیمپ ترید در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان بروکر باینری آپشن فعالیت خود را آغاز نمود. در اصل این بروکر به شرکت Saledo Global LLC وابسته است. همچنین دفتر مرکزی OlympTrade در سنت وینسنت و گرنادین‌ها واقع شده است که کشوری در حوزه کارائیب می باشد. این کارگزاری تاکنون توانسته از کاربران ۳۰ کشور دنیا پشتیبانی نماید. علاوه بر این کاربران می‌توانند در این بستر به بیش از ۸۰ بازار مالی مختلف از جمله سهام، ارزها، ارزهای دیجیتال، شاخص ها و کالا دسترسی داشته باشند.

کارگزاری الیمپ ترید مجوز و تاییدیه ای را نیز از کمیسیون مالی Finacom دریافت کرده است. Finacom یکی از نهادهای معتبر در زمینه حل اختلافات خارجی تجارت آنلاین است که OlympTrade را به عنوان کارگزاری سطح یک تایید کرده است. این کارگزاری به عنوان یک بروکر قدرتمند بین المللی در دنیا شناخته می شود که از ۱۲ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. طبق آمار منتشر شده از این کارگزاری به صورت روزانه ۲۵ هزار نفر در این بستر مشغول معامله هستند که در مجموع گردش مالی ماهانه این بروکر را به 179.2 میلیون دلار می رساند. در صورتی که به عنوان یک تریدر تازه کار قصد انجام معامله در این بستر را دارید، می توانید تنها با ایجاد یک سپرده ۱۰ دلاری، معاملاتی را با حداقل میزان تعیین شده یک دلار به انجام برسانید. همچنین محیط کاربری ساده این کارگزاری سبب می‌شود که کاربران مبتدی به راحتی بتوانند معاملات خود را انجام دهند.

بروکر الیمپ ترید

کارگزاری الیمپ ترید با ایجاد منابع آموزشی گسترده پیرامون انجام معاملات در بازارهای مالی سعی در این دارد که کاربران خود را در جهت انجام معاملات صحیح و حرفه ای یاری نماید تا با خیال راحت به معامله بپردازند. همچنین در این مجموعه تیم بسیار بزرگی از تحلیلگران مشغول به فعالیت بوده و کاربران را با استراتژی های مربوط به بازارهای مالی آشنا می کنند.

هر کارگزاری یا شرکتی که در زمینه بازارهای مالی مشغول فعالیت است با توجه به شرایط و ضوابطی که دارد نقاط قوت و ضعف متعددی می باشد. OlympTrade نیز دارای نقاط ضعف و قوت متعددی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مقاله پیشنهادی:  بروکر ارانته: آموزش ثبت نام و کار با بروکر ارانته (Errante)

کارگزاری الیمپ OlympTrade چه مزیت هایی دارد؟

پشتیبانی از مجموعه وسیع دارایی ها: همانطور که اشاره شد کاربران این کارگزاری قادر هستند که به بیش از ۸۰ نوع دارای مختلف دسترسی داشته و به معامله بپردازند. این یعنی شما با فعالیت در این بستر به طیف بسیار گسترده ای از دارایی‌ها در بازارهای مختلف دسترسی خواهید داشت و عملاً دست شما برای انتخاب دارایی باز است. الیمپ ترید دارای رابط کاربری مناسبی است و این امکان را فراهم می کند که کاربران معاملات شاخص ها، کالاها، ارز های دیجیتال و ارزهای اصلی را در این بستر به انجام برسانند. همچنین معامله‌گران می‌توانند به واسطه این کارگزاری نسبت به خرید سهام شرکت های بزرگ و معتبر دنیا مانند اپل، مایکروسافت و آی بی ام اقدام نمایند.

طرح های آموزشی متعدد: الیمپ ترید دوره ها و طرح های آموزشی گسترده ای را برای کاربران آماده کرده است که می توان آنها را جزو مزیت های کارگزاری به شمار آورد. این دوره های آموزشی توسط متخصصان و تحلیلگران بازارهای مالی در اختیار معامله گران قرار می گیرد تا با سهولت بیشتری با استراتژی های مالی و معاملاتی آشنا شود. همچنین این بروکر نسبت به برگزاری وبینار های آموزشی پیرامون موضوعات کاربردی مانند تقویم اقتصادی اقدام کرده است. این جلسات و وبینارها موضوعات تخصصی متعددی را به جهت آموزش معامله گران حرفه ای موشکافی می‌کنند. اگر به بخش وبلاگ کارگزاری مراجعه نمایید می توانید از آخرین استراتژی های معاملاتی و روند هایی که در اختیار کاربران و معامله گران قرار گرفته است مطلع شوید.

امکان معامله با حداقل میزان سپرده: کارگزاری OlympTrade این امکان را فراهم کرده که کاربران با حداقل سرمایه یعنی تنها ۱۰ دلار به معامله در این بستر بپردازند. یعنی تمامی کاربران با سطوح مختلف تجربه و مهارت می توانند بلافاصله پس از ثبت نام در این کارگزاری بدون نیاز به مبالغ بسیار زیاد، معاملات خود را آغاز کند. البته حداقل مبلغ قابل برداشت نیست ۱۰ دلار در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند در هر زمان تمایل داشتند قسمت برداشت وجوه خود اقدام نمایند.

الیمپ ترید، پلتفرمی با کیفیت بالا: این کارگزاری رابط کاربری ساده‌ای دارد و محیطی کاربر پسند را در اختیار معامله گران بازارهای مالی از جمله فارکس و باینری آپشن قرار داده است. پس کاربران می‌توانند با هر سطحی از تجربه و در هر مکانی، به واسطه تلفن هوشمند یا رایانه معاملات خود را انجام دهند. همچنین این بروکر از نرم افزار متاتریدر ۴ پشتیبانی می کند.

 بروکر OlympTrade

 معایب بروکر الیمپ ترید OlympTrade

به طور کلی می توان کم بودن آپشن های الیمپ ترید را یکی از مهمترین نقص های آن به شمار آورد. زیرا ترید به شیوه باینری آپشن انواع متعددی دارد که شامل بالا/ پایین، تماس و عدم تماس، 60 ثانیه ای و نردبان می باشند. اما این بروکر تنها از معاملات باینری آپشن به شیوه ی بالا/ پایین و 60 ثانیه ای پشتیبانی می کند. علاوه بر این، الیمپ ترید از کاربران و معامله گران ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا پشتیبانی نمی کند. پس معامله گران این کشور ها می بایست از بروکر دیگری استفاده کنند زیرا OlympTrade تنها منطقه آسیا را پشتیبانی خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی: آموزش فارکس

انواع حساب های تجاری موجود در الیمپ ترید

الیمپ ترید در تلاش است تا خدمات مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به طور کلی این بروکر سه حساب اصلی دارد که شامل موارد زیر می باشند:

  • حساب آزمایشی
  • حساب استاندارد
  • حسابVIP

 حساب آزمایشی

این حساب برای کاربرانی که می خواهند با امکانات و فضای کاربری این کارگزاری آشنا شوند، مناسب است. برای ایجاد این حساب کاربری تنها لازم است در سایت این بروکر ثبت نام کرده و معاملات خود را با سرمایه مجازی 10000 دلار در بازار مورد نظر انجام دهید. ایجاد یه حساب آزمایشی در بروکر الیمپ ترید، برای کاربرانی که به تازگی به بازار های مالی ورود پیدا کرده اند، بسیار مناسب است. زیرا کاربران می توانند در یک محیط کاملا واقعی، به صورت آزمایشی به معامله پرداخته و کسب تجربه کنند.

مقاله پیشنهادی:  استراتژی فارکس: 8 بهترین استراتژی و سبک معاملاتی فارکس!

حساب استاندارد

برای استفاده از این حساب در بروکر الیمپ ترید، تنها به 10 دلار سپرده احتیاج دارید. بدین صورت می توانید از مزایا و قابلیت های این حساب برخوردار شوید. با تهیه این حساب می توانید به دارایی ها، ابزار های تحلیلی متعدد، ابزار مالی و کلاس های آموزشی دسترسی داشته باشید. در اصل کاربران این بروکر می توانند با واریز 10 دلار به تمام امکانات مطرح شده در قالب یک حساب واقعی دسترسی داشته باشند. این نوع حساب نرخ بازگشت سرمایه بسیار بالایی دارد. بر همین اساس، معامله گران حساب استاندارد OlympTrade را به عنوان یکی از حساب های مناسب و خوب باینری آپشن در نظر می گیرند.

 حساب VIP

این حساب را می توان بهترین گزینه برای معامله گران و سرمایه گذاران با تجربه به حساب آورد. زیرا این حساب نسبت به حساب استاندارد، امکانات و قابلیت های بیشتری دارد. برای مثال، سود ترید و معاملاتی که کاربران به واسطه ی این حساب به انجام می رسانند، به 92 درصد افزایش یافته است. این حساب کاربری الیمپ ترید شامل امکانات زیر می باشد:

  • دسترسی به معاملات مالی بدون ریسک
  • امکان دریافت مشاوره های مالی شخصی
  • امکان شرکت در وبینار و کلاس های تخصصی

وجود قابلیت های فراوان و ساختار یافته سبب شده است که این حساب به گزینه ای ایده آل برای معامله گران بدل گردد. البته لازم است به این نکته توجه نمایید که انتخاب نوع حساب کاربری در این بروکر و بروکر های دیگر باید بر حسب توانایی و سطح تجربه شما باشد. همچنین میزان سرمایه ی شما در انتخاب نوع حساب بروکر موثر خواهد بود.  پس بهتر است بر اساس اهداف و استراتژی خود در بازار های مالی و همچنین تجربه و مهارت تان، یکی از حساب های کاربری را انتخاب نمایید.

بروکر الیمپ

ویژگی های مرتبط با پرداخت و تجارت در بروکر الیمپ ترید

به طور کلی، حساب VIP دارای دامنه ی سود 82 الی 92 درصد می باشد که سبب می شود کاربران و معامله گران حرفه ای بتوانند به شیوه ی موثرتری به معامله و کسب سود بپردازند. البته داشتن مهارت های تدوین استراتژی مالی و مدیریت ریسک نیز یکی از عوامل موثر در موفقیت تریدر ها به شمار می آید. این مهارت ها سبب می شوند که تریدر ها با تمرکز بیشتری فعالیت کرده و سودآوری بیشتری نیز داشته باشند.

بروکر های باینری آپشن، آپشن های متعددی نظیر تک لمسی، جفت، برد، بلند مدت و نردبان را ارائه می دهند. اما OlympTrade صرفا بر رو آپشن معاملات 60 ثانیه ای و بالا/ پایین تمرکز کرده و آن ها را در دستور کار خود قرار داده است. بهترین انتخاب برای تریدر های مبتدی، معامله بالا/پایین است. در این نوع معاملات شما می توانید طلا، نقره یا جفت ارزها را به عنوان دارایی انتخاب کنید. همچنین لازم است پیش از ورود به یک معامله، مقدار سرمایه، مدت زمان معامله، افزایش یا کاهش قیمت در زمان مشخص شده و میزان سود ترید را مشخص کرده و سپس وارد معامله شوید.

معاملات 60 ثانیه ای دارای مدت زمانی بسیار کوتاه بوده و به سرعت به پایان می رسند. پس معامله گرانی که وارد این نوع ترید می شوند، فرصتی برای خطا کردن نخواهند داشت. در این معاملات هر ثانیه اهمیت بالایی دارد. پس در صورتی که به دنبال انجام معاملاتی هستید که دارای فرآیندی سریع بوده و بازدهی کوتاه مدت داشته باشد، می توانید از این دست معاملات استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی:  بورس نیویورک آمریکا: تاریخچه بازار بورس آمریکا 
مزایا و معایب بروکر OlympTrade

واریز و برداشت در الیمپ ترید

در الیمپ ترید نیز دقیقا مشابه سایر کارگزاری ها، پرداخت ها از طریق کارت اعتباری و نقدی انجام می شود. همچنین این بروکر از شیوه های پرداخت وبمانی و پرفکت مانی نیز پشتیبانی می کند. اخیرا نیز الیمپ ترید امکان پرداخت به وسیله ی بیت کوین را به قابلیت های خود افزوده است. کاربران این کارگزاری تنها با ایجاد یک سپرده ی 10 دلاری می توانند به تمام امکانات پرداختی دسترسی کامل داشته باشند.

برداشت ها در این بستر، طی یک بازه یک روزه به حساب کاربران منتقل خواهد شد. البته لازم است قبل از ارسال درخواست برداشت، حساب کاربری خود را تایید نمایید. معمولا کارگزاری برای تایید کردن حساب، از شما مدارکی مانند پاسپورت یا کارت ملی می خواهد. در صورتی که حساب خود را تایید نکنید، ممکن است فرآیند برداشت با مشکلاتی روبرو شود. همچنین توجه داشته باشید که باید به دقت از والت های خود محافظت نمایید. زیرا فرآیند برداشت وجه دقیقا مشابه واریز آن است.

مقاله پیشنهادی: کدال چیست؟

ویژگی ها و قابلیت های دیگر OlympTrade

ویژگی های متعددی از بروکر الیمپ ترید را مورد بررسی قرار دادیم. اما قطعا این کارگزاری صرفا به دلیل وجود این قابلیت ها به شهرت نرسیده است. بلکه قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز وجود دارد که این بروکر را به یک بستر پرطرفدار برای تریدر ها بدل کرده است. سه مورد از ویژگی های قابل توجه الیمپ ترید به شرح زیر است:

امکان ترید با موبایل

بروکر الیمپ ترید این امکان را فراهم کرده است که کاربران به وسیله ی گوشی های هوشمند و پلتفرم های IOS و اندروید به انجام معامله بپردازند. این قابلیت به جهت سهولت استفاده ی کاربران تدارک دیده شده است. معامله گران می توانند این اپلیکیشن را از طریق اپ استور و گوگل پلی دانلود و نصب نمایند.

پشتیبانی 24 ساعته

این بروکر از لحاظ پشتیبانی خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد. به شکلی که کاربران می توانند از طریق تلفن، ایمیل و انجمن ها به صورت 24 ساعته و به 8 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی دریافت نمایند.

تبلیغات و پاداش ها

با اینکه الیمپ ترید هیچ پاداش ثابتی را برای معامله گران تدارک ندیده است، اما مزایای متعددی وجود دارد که عملا می توان آن ها را به عنوان یک نوع پاداش در نظر آورد. این موارد را می توانید با ایجاد سطح خاصی سپرده به دست آورید که به شرح زیر می باشند:

  • آموزش های تخصصی رایگان
  • نرخ سود رقابتی
  • بستر عالی برای معاملات

جمع بندی

امیدوار هستیم که مطالب عرضه شده پیرامون کارگزاری الیمپ ترید برای شما مفید بوده باشد. در حال حاضر با پیشرفت روز افزون تکنولوژی بازار های مالی و افزایش تمایل مردم برای حضور و معامله در این بستر، استفاده از یک کارگزاری مناسب اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. کارگزاری های متعددی مشغول ارائه خدمات به کاربران هستند و بهتر است شما به عنوان یه معامله گر، با اطلاعات کافی نسبت به انتخاب کارگزاری اقدام نمایید.

بروکر OlympTrade نیز همانطور که مورد معرفی و بررسی قرار گرفت، خدمات متعددی را ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

  • وجود 3 نوع حساب معامله گری
  • دوره ها و وبینار های تخصصی پیرامون بازار های مالی
  • نسخه های وب سایت و موبایل
  • برداشت وجه یک روزه
  • پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به ویژگی های مطرح شده می توان بروکر الیمپ ترید را به عنوان یک کارگزاری مناسب برای کاربران مبتدی در نظر گرفت که به دنبال یادگیری الفبای بازار های مالی و ترید هستند.

مقالات مرتبط

2 نظر در “بروکر الیمپ ترید ❤️ آموزش و ثبت نام و ورود به سایت اصلی بروکر OlympTrade”

  1. سلام. من در حال آموزش ترید در بورس خارج هستم. با توجه به شرایط بوجود آمده در کشور و وضعیت اینترنت و این فیلتر شدید، آیا امکان داره فعالیت در بازارهای مالی خارجی خطرناک بشه؟ ممکنه شرایطی پیش بیاد که دیگه نشه فعالیت کرد و پولمون رو نتونیم انتقال بدیم؟
    و اگه اینطوری باشه بنظرتون رو بورس داخلی سرمایه گذاری کنم بهتر نیست؟؟
    ممنونم

  2. واقعا عالی بود کارباش خیلی راحت بود هیچ بروکردیگری مثل این بروکروجودنداره اصلا دهم ودرصدلازم نبود کافی بود یک دلاربزاری واز فارکس و باینری استفاده کنی حیف شد که دیگه باایران کارنمی کنه لطفااگربروکری باهمچین پلتف فرمی سراغ دارید لطفا اطلاع بدید.ممنون behroozsobhi2000@yahoo.com

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا