آرون گروپس کجاست؟ بررسی بروکر آرون گروپس

معرفی بازار فارکس و بررسی بروکر بین المللی آرون گروپس

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری، انجام معامله در فارکس است که هرروزه افراد بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند. فارکس یک بازار مالی بزرگ با حجم بالای نقدینگی است که معاملات زیادی در آن انجام می‌گیرد.

تصور کنید شما قصد دارید از آمریکا به اروپا سفر کنید، باتوجه‌ به مقصد سفر لازم است که دلار خود را به یورو اروپا تبدیل نمایید، این تبادل ارز از طریق فارکس انجام‌ پذیر است و می‌توانید به‌راحتی ارز مقصد موردنظر خود را با کمترین کارمزد ممکن خریداری نمایید. البته بازار فارکس تنها برای گردشگران مورداستفاده قرار نمی‌گیرد و افراد زیادی برای کسب سود و افزایش سرمایه وارد این بازار می‌شوند.

 در این بازار مالی تمام معاملات به‌صورت الکترونیکی و با تکیه‌ بر پلتفرم‌های خاصی صورت می‌پذیرد و نمی‌توان آن را جز تجارت‌های فیزیکی دسته‌بندی کرد. برای انجام معامله در فارکس باید در یک بروکر یا کارگزاری اکانت ایجاد کنید. بروکرها به‌عنوان یک واسطه بین خریدار و فروشنده عمل کرده و باعث تسریع روند فروش یا خرید ارز می‌گردند. یکی از معتبرترین بروکرهایی که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بروکر آرون گروپس است که با هدف کسب رضایت کاربران، تا به امروز پذیرای بیش از 10 هزار معامله‌گر بوده و ابزارهای معاملاتی متنوعی را جهت تجزیه‌و تحلیل بازار و انجام آسان معاملات ارائه می‌دهد.

بروکر آرون گروپس

چرا در فارکس سرمایه‌گذاری کنیم؟

شاید برای شما سؤال ایجاد شود که با وجود بازارهای مالی متنوع چرا باید در فارکس شروع به تجارت کنیم؟ فارکس مزایای قابل‌توجهی نسبت به سایر بازارهای مالی ارائه می‌دهد که در ادامه به توضیح مهم‌ترین مزایای فارکس خواهیم پرداخت.

  • تمامی معاملات به‌صورت مستقیم انجام می‌گیرد. شما ارزی برای فروش دارید و شخص مقابل قصد خرید ارز شما را دارد، این دادوستد بین شما و فرد مقابل انجام‌گرفته و عملاً واسطه‌های موجود در بازارهای سنتی حذف شده‌اند. معامله مستقیم با اشخاص سبب ایجاد قیمت‌های مناسب در فارکس می‌شود و خود بروکر هم کارمزد زیادی از شما دریافت نمی‌کند؛ در نتیجه معامله‌ای که انجام می‌دهید نسبت به سایر بازارها به‌صرفه‌تر خواهد بود.
  • بازار فارکس هیچ محدودیت زمانی ندارد. معاملات فارکس در 24 ساعت شبانه‌روز قابل انجام هستند و عملاً هیچ محدودیت زمانی پیشروی شما گذاشته نمی‌شود. 5 روز از هفته و در تمامی 24 ساعت روز، بازار مالی در دسترس خواهد بود و فرقی نمی‌کند در چه ساعتی از روز تصمیم بگیرید به معامله بپردازید. 
  • از هر جای دنیا که باشید، اجازه معامله در بازار مالی فارکس به شما داده می‌شود. فارکس هیچ محدودیت جغرافیایی برای معامله گران اعمال نکرده است، در نتیجه چه در ترکیه باشید و چه در آمریکا، قادر خواهید بود معامله موردنظر خود را بدون هیچ مشکلی به انجام برسانید.
مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!
  • برای شروع فعالیت در فارکس نیازی به ورود سرمایه عظیم نیست. اکانت‌های فارکس معمولا با قیمت‌های پایه 5 دلار یا 10 دلار شروع می‌شوند؛ در نتیجه اگر سرمایه زیادی ندارید، با سرمایه کم می‌توانید به یک معامله‌گر تبدیل شوید.
  • برای معامله در فارکس نه‌تنها به سرمایه زیادی نیاز ندارید، بلکه بروکرها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که با کمک آن می‌توانید چندبرابر سرمایه خود معامله کنید. نام این ویژگی ” اهرم” است که به‌صورت نسبت بیان شده و برای هر بروکر متفاوت است. به طور مثال یک بروکر اهرم 1:100 را ارائه می‌دهد و بروکر دیگر اهرم 1:20. اهرم‌ها به شما اجازه می‌دهند 10 یا 100 برابر سرمایه موجود در کیف پول را وارد معامله کنید. چنانچه معامله سودآور باشد قرض بروکر را پس داده و سود حاصل از معامله را به کیف پول خود اضافه می‌کنید. اگر با تجزیه‌وتحلیل به انجام معامله با کمک اهرم بپردازید، سود قابل‌توجهی به سرمایه اولیه شما اضافه خواهد شد. البته اهرم می‌تواند باعث ایجاد ضرر هم بشود؛ در صورت انجام یک معامله اشتباه نه‌تنها سودی کسب نمی‌کنید، بلکه دچار ضرر هم خواهید شد. قبل از استفاده از اهرم و معامله با چندبرابر پول خود، بهتر است حتما شرایط معامله را بسنجید و اطمینان کسب کنید که آن معامله سودآور باشد.
  • ارائه اکانت‌های رایگان برای کسب تجربه از بزرگ‌ترین مزایای معامله در بازار مالی فارکس است. قبل از اینکه سرمایه واقعی خود را وارد فارکس کنید، بهتر است با یک اکانت آزمایشی به انجام معامله بپردازید و تجربه لازم را کسب نمایید. اغلب بروکرها اکانت‌های رایگان آزمایشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که با این اکانت‌ها، می‌توان در دنیای واقعی بازار مالی فارکس به معامله پرداخت اما هیچ پول واقعی وارد معامله نمی‌کنید و همه چیز در مرحله آزمایشی باقی می‌ماند. پس از اینکه تجربه لازم برای ورود به فارکس را به دست آورید، می‌توانید پول خود را به اکانت منتقل کرده و با سرمایه واقعی معاملات را انجام دهید. این موضوع اهمیت زیادی دارد و به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از تجارت با سرمایه اصلی، مدتی با اکانت آزمایشی وقت بگذرانید.
  • کارمزد انجام معامله در بازار مالی فارکس بسیار ناچیز است. بروکرها معمولا کارمزد خود را به‌وسیله اسپرد تأمین می‌کنند و این مقدار به‌قدری ناچیز است که مبلغ زیادی از سرمایه شما کم نمی‌کند. کارمزد کم فارکس از جمله ویژگی‌های مثبت فارکس است که معمولا در سایر بازارها با آن برخورد نمی‌کنیم.
  • بازار فارکس به‌قدری بزرگ است که تحت نفوذ هیچ شخص یا بانکی قرار نخواهد گرفت در نتیجه نگرانی بابت نفوذ اشخاص در آن نخواهید داشت.
  • هرروزه معاملات زیادی در فارکس انجام می‌پذیرد و دارای نقدینگی بسیار بالایی است، با این شرایط شما همیشه می‌توانید معامله خود را انجام داده و با کمی دقت سود قابل‌توجهی برای خود به دست آورید.
  • همان‌طور که اشاره شد بروکرها پلتفرم‌هایی را ارائه می‌دهند که در بستر آن‌ها می‌توان به معامله پرداخت اما این بدان معنی نیست که قوانین هر بروکر جدا از بروکر دیگری است. تمام بروکرهای فارکس فعال در سرتاسر دنیا تحت‌نظر قوانین خاصی فعالیت می‌کنند و سازمان‌های مشخصی برای تدوین قوانین و نظارت بر این بازار مالی بزرگ وجود دارد.
  • احتمالا هر شخصی قبل از ورود به بازار فارکس نیاز به منابع آموزشی خواهد داشت. خوشبختانه منابع آموزشی فارکس به‌قدری کامل و متنوع است که نیاز همه افراد را پوشش می‌دهد و با مطالعه می‌توان تسلط خوبی بر روی بازار پیدا کرد. گاهی اوقات خود بروکرها صفحات مشخصی را برای راهنمایی کاربران خود ایجاد می‌کنند تا با ارائه منابع آموزشی راهگشای کسب موفقیت مشتریان شوند.
  • قبل از انجام هر معامله‌ای باید با کمک تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، آینده آن معامله را پیش‌بینی کرده و درصورتی‌که ریسک بالایی داشت، از انجام آن صرف‌نظر کنید. تجزیه‌وتحلیل داده‌ها امری پیچیده و زمان بر است؛ جهت ساده‌سازی این کار امروزه بروکرها ابزارهای بسیار متنوعی را ارائه می‌دهند که باتکیه‌بر آن‌ها می‌توان به بررسی داده‌های موجود در فارکس پرداخت و سپس یک تصمیم منطقی اتخاذ کرد.

آیا معامله در فارکس سودآور است؟

مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، بازار فارکس می‌تواند نقش مهمی در افزایش ثروت شما ایفا کند. معامله در فارکس مانند هر بازار مالی دیگری، با ریسک همراه خواهد بود اما با افزایش درک شما از فارکس، موقعیت بهتری برای جلوگیری از ایجاد ضرر و کاهش خطرات مالی خواهید داشت. برای رسیدن به درک کافی از فارکس، ابتدا یک حساب آزمایشی افتتاح کنید و باتکیه‌بر آن حساب تجربه لازم برای بقا در این بازار مالی بزرگ را کسب کنید. در مرحله بعد ابزارهای بروکرها را به طور کامل شناسایی و آزمایش کنید؛ یک کارگزاری برای کسب رضایت بیشتر کاربران خود، امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توان رشد بیشتری در این بازار کسب کرد. سعی کنید تمام این ابزارها را شناخته و کار با آن‌ها را فرا گیرید.

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

با داشتن دانش و تجربه کافی، در کنار استفاده مناسب از ابزارهای ارائه شده در فارکس می‌توان سود قابل‌توجهی کسب کرد. فارکس مانند سهام ممکن است دچار نوسانات زیادی باشد و یا گاهاً باعث ایجاد ضررهای زیادی برای شما شود؛ این تبحر شماست که مشخص می‌کند در انتهای این نوسانات چقدر سود کسب کرده‌اید. به‌طورکلی شخصی در این بازار برنده است که حجم سودهای به‌دست‌آمده معاملاتش، بیشتر از ضررهای آن باشد؛ ضرر اجتناب‌ناپذیر است اما باید به شکلی هوشمندانه معامله کرده و ضررها را جبران کنید. با رعایت این نکات، می‌توان سرمایه خوبی در بازار مالی فارکس به دست آورد و به همین دلیل آن را یکی از سودآورترین بازارهای جهان می‌دانند.

 

فارکس چیست

معرفی و بررسی بروکر فارکس آرون گروپس

آرون گروپس یک بروکر فارکس بین‌المللی است که دارای بیش از 2 سال تجربه موفق در بازارهای مالی است. یکی از دغدغه‌های اصلی بروکر آرون گروپس توسعه خدمات و آفرهای جدید و همچنین ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها جهت رفاه بیشتر مشتریان خود می باشد. بروکر آرون گروپس دارای شرایط مناسب تجارتی و سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را برای مشتریان علاقه‌مند به فارکس ایجاد کرده که این هدف با جذب بیش از 10 هزار معامله‌گر کاملا روشن و واضح است. برای ورود به ارون گروپس به این لینک مراجعه کنید:

https://arongroups.co/

بروکر آرون گروپس طیف وسیعی از ابزارهای مالی را برای تجارت آنلاین ارائه می‌دهد که این شامل بیش از 400 نماد فارکسی و داخلی از جمله جفت ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، انس طلا و نقره و انرژی‌ها می‌شود. رویکرد متفاوت در مسیر سرمایه‌گذاری، بهترین ابزار تجاری و خدمات و آفرهای متنوع و انواع بونوس های بدون واریز باعث شده این بروکر جایگاه ویژه‌ای را نسبت به رقبا و دیگر بروکرهای Forex کسب نماید.

برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بروکر آرون گروپس

1- ارائه نمادهای بین‌المللی و داخلی

یکی جذاب‌ترین شرایط تجاری در بروکر آرون گروپس ارائه بیش از 400 نماد فارکسی و همچنین برای اولین‌بار در سطح جهان نمادهای تومانی ارائه شده است که مشتریان می‌توانند به معامله تمامی این نمادها با کمترین کمیسیون و اسپرد بپردازند. علاوه بر این نماد بین‌المللی انس طلا و نماد یورو به دلار در این بروکر بدون اسپرد معامله می‌شود.

2- به‌روزترین پلتفرم معاملاتی (MT5)

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند است که برای معامله گران امکان فعالیت در بازار های جهانی را فراهم میسازد. از امکانات بارز این نرم افزار میتوان به ارائه عمق بازار برای ابزار های معاملاتی اشاره کرد. همچنین این نرم افزار امکان اجرای انواع سفارشات را، از جمله limit, stop, market, stop loss, take profit، برای مشتری فراهم میکند. این پلتفرم از دو نوع حساب netting که مناسب برای فعالیت در بازار سهام و همچنین حساب hedged که مناسب برای فعالیت در بازار فارکس است پشتیبانی میکند.

مقاله پیشنهادی:  سیگنال فارکس: کانال سیگنال فارکس رایگان تلگرام حرفه ای و دقیق!

از امکانات دیگر این پلتفرم می توان به ابزار تحلیلی بسیار قدرمند آن اشاره کرد. علاوه بر ابزار های رایج تحلیلی و اندیکاتور های رایج، شما میتوانید با استفاده از زبان قدرتمند mql5 اندیکاتور های سفارشی برای خودتان ایجاد کنید. یکی دیگر از امکاناتی که متاتریدر در اختیار معامله گران قرار میدهد امکان نوشتن ربات معاملاتی است که به صورت خودکار اقدام به معامله کند. بی شک بررسی عملکرد ربات قبل از اجرای آن یکی از مهم اقداماتی است که باید انجام شود. برای حل این مشکل متاتریدر ابزاری به نام Trading Strategy Tester در اختیار معامله گران قرار میدهد که معامله گران میتوانند عملکرد ربات خود در گذشته چارت بدون هیچ گونه ریسکی بررسی کنند. امکانات گفته شده و هزاران امکانات دیگر، باعث شده است پلتفرم متاتریدر یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در دنیا باشد.

3- آکادمی آموزشی

در وب‌سایت رسمی و سوشال‌مدیاهای آرون گروپس اطلاعاتی جامع و مفید برای علاقه‌مندان به فارکس که مبتدی هستند در نظر گرفته شده است. در این آکادمی آموزش‌های ویدئویی و همین‌طور تحلیل‌های روزانه از اساتید برجسته جهت راهنمایی‌های تجاری در دسترس معامله گران تازه‌کار قرار داده شده تا بتوانند مهارت‌های خود را در مسیر فارکس بهبود ببخشند.

4- حساب‌های معاملاتی متنوع و سود روز سالانه

 

جدول حساب های فارکس

 

5- واریز و برداشت سرمایه، آسان و بدون کارمزد

بروکر آرون گروپس که یک شرکت کارگزاری بین‌المللی است و طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداخت مناسب برای واریز و برداشت بدون کمیسیون ارائه می‌دهد:

  • کارت‌های پلاستیکی (ویزا و مسترکارت)
  • صرافی – در طی ۳۰ دقیقه تا ۱ روز کاری
  • سیستم‌های پرداخت الکترونیکی (Topchange،PayeerT، WebMoney، PerfectMoney،Paypal، Skrill و غیره) – انتقال سریع
  • در بروکر آرون گروپس واریز به مجموعه کارمزد ندارد و طبق مبلغ واریزی به‌حساب معاملاتی واریز می‌شود و همچنین واریز از طریق USDT دو درصد کش بک دارد.

برای افتتاح حساب اصلی در بروکر آرون گروپس اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط

5 نظر در “آرون گروپس کجاست؟ بررسی بروکر آرون گروپس”

  1. با سلام و عرص ادب و احترام من با چندین بدوکر کار کردم ولی ارون گروپس اصلا بروکر نبست تبلیعاتی که داره واقعی نیست از واریز و برداست و بکنوس و ووو اسپرد مخفی داره معاملات با تاخیر بسته مبشود حدود ا بالع بر ۲۰ لات معامله انجام دادم حتی یک معامله هم روی قبمتی که من بستم بسته نشد حتی زمانی که نویان کمتر وجود دارد و جسارتا از نطر من معامله گری با این بروکر یهنی حماقت بهترین چیری که تو دنیا میشود پیدا گرد حرف راست و درست است .اخه مگه میشه فقط هفته یک بار برداشت بتوان انجام داد ففط یک شنبه .خیلی خیلی حقه بازی وجود دارد در این بروکر .

  2. اگر معامله گری بخواهد بروکر را انتخاب بکند صد درصد بستگی به شرایط خودش دارد که لبیند با کدام بروکر مطابقت دارد توصیه میکنم اگر دیپازیت و سرمایه کمی دارید ک تازه کار هستید فقط برای سروع با روبو کار بکنید اگر از بابت سرمایه قدرتمند هستید بستگی داره چه نمادی را معامله میکنی اگر طلا معامله میکنید آرانته و ای تی بی اف بهترین هستند اگر رمز ارز باز هم ارانته ارانته با دیپازیت ۵۰ دلار و روبو با ۱۰ دلار و آی تی بی با ۱۰۰ دلار که البته رگوله نیست ولی من کاملا رصایت دارم و ارانته بدی خیلی بزرگی که داره تاییدیه ادرس هست که منطقی عمل نمیکند

  3. سلام خسته نباشد.این بروکر دزد هست و اصل پول منو حتی ندادن.هرکی خواست بهم ایمیل بزنه تا براش کامل توضیح بدم

  4. بروکر به ظاهر خوبیه ،برداشت واریز همه درست و سر وقت انجام میشه.
    ولی .‌‌‌‌‌‌…… به هیج عنوان کپی ترید بخصوص نوید وحدت رو توصیه نمیکنم
    چند وقتی سود بسیار خوب دادن ولی دقیقا چند روزه بر خلاف روند بازار پوزیشن گرفت بدون استاپ ،،حتی حجم هم کم نکرد ،،پوزیشن های به سود رفته رو نبست ،،،،و خیلی ها رو کال مارجین کردن ،،،، و هی میگفت پول تزریق کنید .یجورایی با بروکر دست ب یکی کردن برای دریافت سوآپ و ….کال کردن مردم
    به گفته خودش حدود ۳۰۰۰ نفر در کپی ترید بودن اگر ۱۰۰۰ دلار بگیری ۳ میلیون دلار میشه
    حساب کنید مبلغ کمسیون ها و سوآپ های پوزیشنهایی که باز نگه داشتن و در آخر هم کال کردن

    یعنی یکاری کردن سرمایه مردم بدبخت که بهشون اعتماد کردن در این چندوقته همه رو کال کردن
    در صورتیکه خیلی راحت میتونستن سرمایه مردم رو نجات بدهد. فقط چند بار استوری کرد که همه ۳ ماهه سود کردین یبار هم ضرر .مثلا در ۳ ماهه ۶۰۰ دلار سود داده ولی ضررش کال شدن سرمایه بملغ ۳۰۰۰ دلار .
    کدوم تریدری که اسم استاد رو یدک میکشه بدون استاپ پوزیشن باز میکنه.
    هر کسی هم در پیج اینستا کامنت راجع ب کپی ترید میزاره رو حذف میکنه ،فقط کسانی که تعریف میکنن که قاعدتا از،خودشونن.
    خیلی عامیانه گفتم گول نخوردید ..من خودم سرمایه رو از دست دادم اینجا

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا