معرفی حساب دمو مزایا و معایب آن

معرفی حساب دمو مزایا و معایب آن

حساب دمو بعنوان یکی از راه های ترید آزمایشی شناخته می شود. توصیه می شود افرادی که در بازارهای بورس و تریدینگ هیچ تجربه ای ندارند، کار خود را با حساب دمو آغاز کنند. حساب دمو بصورت آزمایشی و رایگان است اما بسیاری از قابلیتهای یک حساب واقعی در آن مشاهده می شود. در این مقاله چارت ایران قصد داریم با حساب دمو و کار با آن آشنا شویم.

چرا حساب دمو رایگان است؟

کارگزار قصد دارد شما با تمام جزئیات و فوت و فن های یک حساب معاملاتی آشنا شوید و بتوانید معاملات بی خطر را تجربه کنید. پس از کار در آن ممکن است شما نظر مثبتی به آن پیدا کنید و پول واقعی خود را در اختیار آنها قرار دهید.

 

معرفی حساب دمو مزایا و معایب آن

 

مقاله پیشنهادی:  فارکس چیست؟ ۱۰۰٪ نکات بازار فارکس + همه چیز درباره فارکس!

 

معرفی حساب دمو مزایا و معایب آن

  • با استفاده از حساب دمو می توانید با ساختار معاملات آشنا شوید و مهارتهای موردنیاز برای معامله گری را بیاموزید. قبل از اینکه پول واقعی را وارد این کار کنید، باید با حساب دمو کار کنید تا به سیستمی سودآور برسید.
  • باید بر روی ایجاد عادات خوب متمرکز باشد. باید در بازارهای مختلف تجربه کسب کنید و بیاموزید روشها و استراتژی های خود را با تغییر رفتار بازار تغییر و تطبیق دهید.
  • تلاش کنید بین ۶-۱۲ ماه در حساب دمو به سود برسید. تا قبل از این مدت زمان و رسیدن ثبات در حساب دموی خود، اقدام به باز کردن یک حساب معاملاتی واقعی نکنید.  

 

 

 

معرفی حساب دمو مزایا و معایب آن
معرفی حساب دمو مزایا و معایب آن

مشکلات کار با حسابهای دمو

  • ترید در دمو باعث وسوسه شدن شما در مقابل تریدرهای واقعی و مبالغ واقعی می شود. به گفته ی افرادی که در دمو کسب تجربه کرده اند، ترید در حساب دمو نوعی تلف کردن زمان است.
  • معامله گران معتقدند هیچ گاه نخواهید توانست در حساب دمو، قابلیت های واقعی برای تریدنگ را بیاموزید. تنها می توانید قابلیتهای حساب های معاملاتی را بیاموزید. زمانی که با این قابلیت ها آشنا شدید و حساب اصلی خود را ایجاد کردید، دیگر نیازی به حساب دمو ندارید و باید آن را کنار بگذارید.
  • اعتماد بنفس شما برای ورود به تریدنیگ با استفاده از حساب دمو افزایش می یابد اما برخی ویژگی ها را هنوز تجربه نکرده اید که در ترید واقعی تجربه می کنید. ویژگی هایی مانند ترس، عصبانیت و حرص و طمع و غیره، ویژگی هایی هستند که در ترید واقعی تجربه خواهید کرد. مهارتهای اصلی شما زمانی پرورش می یابد که وارد تریدنگ واقعی شوید.
مشکلات کار با حسابهای دمو

مقاله پیشنهادی:  آموزش فارکس ویدئویی 0 تا 100 با رضا خانتاراج

 

آمادگی بیشتر برای کار با حساب واقعی

  • برای تست میزان آمادگی خود به منظور ورود به تریدینگ و کار با حساب واقعی، با حداقل مقداری که کارگزار مجاز دانسته یک حساب ریل افتتاح کنید. تلاش کنید حداقل به مدت ۹۰ روز با کمترین میزان ممکن ترید کنید. اگر طی این مدت توانستید آن را افزایش دهید، ۲۰ درصد به مقدار حساب و حجم معامله اضافه کنید. درصورتی که حساب شما بطورمرتب کاهش پیدا کرد، با این حقیقت کنار بیایید.
  • برای افتتاح حساب دموی بورس ایران به http://www.irvex.ir سایت مراجعه کنید. برای افتتاح حساب دمو در بازارهای خارجی، یک کارگزار و بروکر خارجی را در گوگل جستجو کنید و حساب دموی موردنظر را افتتاح کنید.
  • درطول آموزش معامله گری و بورس ، امیدواریم بتوانید بدرستی از حساب دمو استفاده کنید و در آن کسب تجربه کنید و دچار اشتباه و شتاب زدگی نشوید. همچنین پیشنهاد میشود مطلب انتخاب و اهمیت تایم فریم در تحلیل تکنیکال را بخوانید

مقالات مرتبط

5 نظر در “معرفی حساب دمو مزایا و معایب آن”

  1. سلام من یه گروهه به اسم کاریمو آکادمی عضوشدم برا آموزش صفر تا صد بورس هفتصد هزارتومن میگیره بنظرتون لازمه برا اینکه وارد بورس بشم ثبت نام کنم

    1. سلام
      به نظر بنده خیلی راحت میشه از مطالب و محتوای اینترنت آموزش کامل بورس را یاد بگیرید و نیاز به این هزینه های اضافی نیست مخصوصا شما که میخواهید تازه بورس را شروع کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا