صرافی بایننس برای ایرانیان | روش های ترید در صرافی بایننس

بهترین سرور مجازی برای بایننس

صرافی بایننس برای ایرانیان | روش های ترید در صرافی بایننس

صرافی بایننس امروزه به عنوان بزرگترین و معتبر ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو کارنسی، با  پشتیبانی از  اکثر رمز ارزها شناخته می شود.همچنین به علت حجم بالای معاملات و پلتفرم نرم افزاری قوی خود این روزها بین کاربران به عنوان محبوب ترین صرافی شناخته می شود. این وبسایت با کارمزدی که از معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال دریافت می کند شروع به کار کرده و امروزه علاوه بر داشتن یک رمز ارز  برای خود، در حال فراهم کردن مقدمات ورود سهام شرکت های بزرگ دنیا به این صرافی نیز می باشد.برای ترید در این سایت نیاز است تا با یک سری از مفاهیم آشنا باشید و ابزارهای لازم را نیز بشناسید که یکی از آنها سرور مجازی بایننس می باشد، تا بدون هیچ مشکلی بتوانید در این بازار فعالیت کنید.

بهترین سرور مجازی برای بایننس

سرور مجازی بایننس چیست؟

سرور مجازی بایننس، یک وی پی اس یا کامپیوتر شخصی در موقعیت جغرافیایی خارج از ایران می باشد که با اتصال به آن کاربران تریدر می توانند به معاملات خود در صرافی بایننس بطور کاملا ایمن و بدون نگرانی از مسدود شدن حساب کاربری خود بپردازند.با خرید وی پی اس مناسب برای صرافی Binance، شما در عمل یک کامپیوتر با سیستم عامل های مورد نظر که اغلب از ویندوز استفاده می شود را در کشور مورد نظر در اختیار دارید که علاوه بر ترید ارزهای دیجیتال، می توانید نرم افزارهای جانبی و مورد نیاز خود را بر روی آن نصب نمایید.در این محیط به راحتی می توانید مرورگر کروم یا فایرفاکس خود را باز کرده و بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی دیگری، وارد حساب کاربری خود در این وبسایت شوید.

مقاله پیشنهادی:  بروکر آلپاری: ثبت نام در سایت آلپاری (Alpari)

ویژگی های وی پی اس مناسب برای بایننس

بهترین وی پی اس برای بایننس، به سروری گفته می شود که علاوه بر داشتن آی پی ثابت و موقعیت خارج از کشور ایران، جزو کشورهایی که کاربران در آن نیاز به احراز هویت دارند از جمله: آلمان، آمریکا، فنلاند و…  یا کشورهایی که مورد تحریم این صرافی می باشند، قرار نگرفته باشد تا ریسک مسدود شدن حساب کاربری را برای افراد تریدر به حداقل برساند. علاوه بر این باید از سیستم عامل مناسب ( ویندوز) به علت سهولت کار با آن و سخت افزار قوی و قدرتمند، برخوردار باشد تا با حداکثر سرعت بتوان معاملات خود را ثبت کرد. علاوه بر آن پشتیبانی شرکت ارائه کننده و بهره مندی از استانداردهای جهانی ارائه سرور نیز برخوردار باشد.

آی پی ثابت برای بایننس

از دلایلی که این روزها افراد به دنبال آی پی ثابت برای بایننس می باشند، محدودیت وبسایت   binance.com برای کاربران ایرانی می باشد که در صورت تشخیص آی پی ایران، امکان مسدود شدن حساب کاربری معامله گر را رقم می زند.از جمله راه های دور زدن تحریم این صرافی می توان به 2 مورد اشاره کرد:

  • استفاده از وی پی ان
  • خرید وی پی اس با آی پی ثابت

روش امن تر خرید وی پی اس می باشد چرا که هیچ گونه راهی برای تشخیص IP شما وجود ندارد ، در طرف دیگر اگر شما از فیلترشکن استفاده کنید و اتصال شما قطع شود، آی پی شما برای این صرافی نمایش داده شده و ریسک مسدود شدن حساب شما بالا می رود. مزیت بعدی، استفاده از اینترنت پر سرعت کشورهای خارج از ایران می باشد که با یک اینترنت خانگی متوسط می توانید به آن متصل شده و به ترید خود بپردازید، همچنین با این آدرس اینترنت، فقط شما وارد این صرافی می شوید.

مقاله پیشنهادی:  دوران کودکی و نوجوانی بیل گیتس (دوستان دوران کودکی بیل گیتس)
بهترین سرور مجازی برای بایننس

بهترین سرور مجازی برای بایننس

به منظور انتخاب بهترین وی پی اس برای صرافی بایننس، بهتر است به یک سری نکات از جمله: سرعت بالای سرور، استفاده از استانداردهای جهانی، پشتیبانی 24 ساعته و پاسخ دهی سریع، سخت افزارهای قدرتمند و میزان رضایت بالای مشتریان از شرکت ارائه دهنده، توجه و دقت لازم را داشته باشیم.پیشنهاد ماخریدسرور مجازی بایننس پارس پک به عنوان اولین شرکت ارائه کننده خدمات ابری در ایران می باشد که تمام پارامتر های بالا را در سرویس های خود ارائه می دهد.

امنیت حساب کاربری

امنیت حساب کاربری شما در این صرافی از نکات بسیار مهمی می باشد که نباید از آن غافل شوید، با خرید این وی پی اس، یک نام کاربری و کلمه عبور به صورت اختصاصی به شما داده می شود تا به وسیله آن و نرم افزار ریموت دسکتاپ به سرور خود متصل شوید. علاوه بر این مورد، نصب ویندوز اورجینال و قابل آپدیت، فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند و قابلیت اتصال هم زمان یک کاربر، از ویژگی هایست که ایمنی این vps و حساب کاربری شما را تضمین می کند.

روش دیگر برای افزایش امنیت حساب کاربری نیز، فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای در این وبسایت می باشد.

با چه دستگاه هایی می توان به این وی پی اس متصل شد؟

با توجه نحوه عملکرد افراد تریدر که فعالیتشان محدود به زمان و مکان مشخصی نیست، قابلیت اتصال به وی پی اس بایننس بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و تبلت فراهم شده است که با سیستم عامل های:ویندوز، مک، اندروید و آی او اس می توانید می توان به راحتی به سرور خود متصل شده و به ترید بپردازید.

برای اتصال به سرور مجازی ترید بایننس  به چه نرم افزاری نیاز است؟

جهت  وصل شدن به سرور مجازی بایننس، به نرم افزارهای ریموت ( اتصال از راه دور) نیاز دارید که در سیستم عامل ویندوز، نرم افزار ریموت دسکتاپ بطور پیش فرض نصب شده است و با وارد کردن مشخصاتی که بعد از خرید به شما داده می شود از جمله: آی پی سرور و کلمه عبور می توانید وارد وی پی اس خود شوید. بر روی موبایل نیز از همین نرم افزارها باید استفاده کرد که بعد از ورود، محیطی شبیه به کامپیوتر شخصی خود دارید و می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی:  فیبو گروپ فارسی: ورود به بروکر فیبو گروپ(Fibo Group)

از کجا وی پی اس ترید تهیه کنیم؟

پیش از خرید vps  باید به یک سری از نکات دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.برای ترید در  صرافی Binance،  باید خیالتان از بابت عدم تغییر آی پی راحت باشد و شرکت ارائه دهنده این تضمین را به شما بدهد.نکته ی بعدی سرعت مناسب سروری می باشد که در اختیار شما قرار می گیرد، پس اگر  از سخت افزار قوی و قدرتمندی برخوردار نباشد، قطعا شما با تاخیر و کندی مواجه می شوید که می تواند اذیت کننده باشد.استفاده از تیم ساپورت و پشتیبانی لحظه ای ، برای مواقعی که نیاز فوری به راهنمایی دارید نیز از دیگر موارد بسیار مهم می باشد که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.قیمت سرور مجازی بایننس نیز در کنار تمامی این ویژگی ها حائز اهمیت می باشد که قیمت وی پی اس های binance وب سایت پارس پک، در کنار  ارائه محصولی مناسب و با کیفیت، به نسبت دیگر سایتها بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

جمع بندی

ترید در بازارهای مالی از جمله : ارزهای دیجیتال، فارکس، بورس و … چند سالی می باشد که در کشور ایران بسیار رونق گرفته است و توجه سرمایه گذاران و تریدرها را به خود جلب کرده است و باتوجه به داغ بودن بازار کریپتو کارنسی و پوشش دهی بالای رمز ارزها توسط صرافی بایننس، راه های دسترسی به این وبسایت در این مقاله بررسی شد.

مقالات مرتبط

4 نظر در “صرافی بایننس برای ایرانیان | روش های ترید در صرافی بایننس”

  1. باسلام من یه مقدار تتر از ترس ولت به بایننس ارسال کردم که اشتباها به ادرسی که بر روی صفحه بایننس وجودداشت واریز کردم حالا ۲۱۵ دلارم نیومده چکار کنم راهی داره راهنماییم کنید ممنونم

  2. سلام ممنون از سایت خوبتون جالبه که الان همه چی مجازیه طرف سایت زده لوله بازکنی برچسب و سفارش چاه بازکنی رو هم اینترنتی میگیره قدرت خدا همه چی اینترنتی شده 🙂 ما قدیما جلو پدر مادرمون دراز نمیکردیم اونوقت جوون های الان همه دنیا رو تو گوشیشون دارن

  3. عالیه روی طلا و یورو کمسیون نمیگیره . پشتیبانی عالی و بی نظیری داره . یکی از پلتفرم های معاملاتیش متاتریدر 5 هستش که بی نظیره . از اکثر رمز ارز ها پشتیبانی میکنه . بهترین بروکر برای ایرانی هاست . به صورت هم زمان از نسخه موبایل متاتریدر ۵ هم میشه استفاده کرد .واریز و برداشتش آسون هستش . بونوس های جذابی داره که حتما یه نگاهی بهش بندازین ، بونوس خوش آمدگویی و …

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا