واقعیت های جالب درباره ارز دیجیتال و رمز ارزها

ارز دیجیتال چیست واقعیت های جالب

واقعیت های جالب درباره ارز دیجیتال و رمز ارزها

و چه میزان از تبادلات با جمع آوری هزینه ها حاصل می شود؟ بایننس با ۳ . ۵ میلیارد دلار در روز، بیشترین درآمد را دارد (آپریل ۲۰۱۸)!توسط Upbit (با ۳ . ۴ میلیون دنبال کننده)، Huobi (با ۲۰۳ میلیون دنبال کننده)، بیترکس (با ۲. ۲ میلیون دنبال کننده) و Bitfinex (با ۸۰۵ هزار دنبال کننده دنبال می شود. بایننس به دنبال داشتن سودهای بیشتری نسبت به بانک Deutsche در اولین فصل سال ۲۰۱۸ است. ۲۰۰ میلیون دلار تنها با ۲۰۰ کارمند حاصل شده است.

واقعیت های جالب درباره ارز دیجیتال و رمز ارزها

و میزان افزایش ارز توسط آی سی اوها در سال ۲۰۱۷ چقدر بوده است و بزرگترین آنها کدام است؟ بیش از ۳ . ۵ میلیارد دلار از طریق آی سی اوها در سال ۲۰۱۷ افزایش ارز رخ داده است. آی سی اویی که بیشترین مقدار از ارز را تجمیع کرده، Filecoin با ۲۵۷ میلیون دلار است.

. آیا بلاک چین تا به حال سابقه ی هک شدن داشته است؟

آن طور که ما می دانیم خیر، غیرممکن است که بلاک چین هک شود. در واقع رسانه ها صرافی ها را با رمزارزها اشتباه می گیرند.

مقاله پیشنهادی:  اثبات کار (PoW) بلاک چین چیست

و نرخ هش انسانها چیست؟

هر انسانی باید نرخ هشی حدود /۰۰۰۳h… s داشته باشد. در مقایسه، یک گرافیک تنها می تواند بیش از ۳۰MH / s داشته باشد.

و کریپتو به چه معناست؟

کریپتو یک واژه ی قدیمی در زبان یونانی و به معنای پنهان یا راز است. در ابتدا این واژه به علم رمزنگاری مرتبط بوده است.

. آیا ارزهای رمزنگاری شده مانند یک ارز ملی کار می کند؟

بله می تواند. در واقع، ونزوئلا با خلق پترو اولین کشوری بود که یک رمزارز ایجاد کرد. به دلیل کاهش ارزش رمزارزها، این نوع از ارزها می توانند به کشوری که دچار تورم زیاد است، کمک کند.

و چه تعدادی از افراد درباره ی رمزارزها آگاهی دارند؟

مطالعات نشان میدهد حدود ۸۰ درصد از دانش آموزان آمریکایی هیچ گاه درباره ی بیت کوین چیزی نشنیده اند، چیزی که در دنیای رمزنگاری شده بسیار مشهور است (پایان سال ۲۰۱۷). پیش بینی های علمی فرض می کنند که حدود ۵۰ میلیون مبادله کننده ی فعال و کاربر در حوزهی رمزارزها وجود دارند (پایان سال ۲۰۱۷). برخی از متخصصان بر این باور هستند که این عدد در سه سال آینده به بیش از ۲۵۰ میلیون نفر خواهد رسید.

بیت کوین
واقعیت های جالب درباره ارز دیجیتال و رمز ارزها

و چقدر احتمال دارد که کلید خصوصی شخص دیگری را حدس بزنیم؟

احتمال اینکه در لاتاری پنج بار در یک ردیف برنده شوید، بسیار بیشتر از احتمال حدس زدن کلید خصوصی فردی دیگر است.

و چه مقدار ارز را بانک ها می توانند با تکنولوژی بلاک چین پس انداز کنند؟

اگر بانکها اقدام به استفاده از تکنولوژی بلاک چین نمایند می توانند سالیانه هشت میلیارد دلار یا بیشتر، ارز پس انداز کنند.

مقاله پیشنهادی:  آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوینکس ( Coinex ) - آموزش خرید و فروش با کوینکس

و سرعت رشد بازار رمزارزها چقدر است؟ این بازار، یکی از پر سرعت ترین بازارها در دنیا است. در سال ۲۰۱۵، بازار از ۵ به ۷ (۴۰ درصد)، در سال ۲۰۱۶ از ۷ به ۱۶ (۱۲۸درصد) و در سال ۲۰۱۷ از ۱۶ به ۲۵۰ میلیارد دلار (۳۵۰۰ درصد) افزایش یافته است. کارشناسان ادعا می کنند که کل سرمایهی بازار تا سال ۲۰۲۴ به ۲۰ تریلیون افزایش خواهد یافت.

و بزرگترین پامپ و دامپ چیست؟

به دلیل بازه ی زمانی متفاوت، حجم و درصد مختلف، قضاوت اینکه بزرگترین پامپ و دامپ چیست، بسیار دشوار است. بسیاری از سکه ها هستند که حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ درصد پامپ داشته اند (مانند MAZA، AUR و ZETA). و بزرگترین کلاهبرداری در طول تاریخ رمزارزها کدام است؟ بزرگترین کلاهبرداری بیت کانکت است. ترفند پانزی (۱۴۲) در تاریخ امور مالی بسیار به چشم می خورد. از آپریل ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸، قیمت از ۱۰ دلار به بیش از ۴۴۰ دلار افزایش یافت، تا اینکه بنیان گذاران این تقلب را تأیید کردند. در طول یک روز، قیمت به زیر ۲۰ دلار کاهش یافت و اواسط ژانویهی ۲۰۱۸ به ۹۴۰ دلار رسید.

و اولین میلیاردر بیت کوین چه کسی بود؟

دوقلوهای وینکلواس (۱۴۳) اولین میلیاردها بودند. ممکن است آنها را بشناسید، زیرا مدعی هستند که فیس بوک ایده ی آنها بوده است و مارک زاکربرگ آن را دزیده است! این دوقلوها، ۶۵ میلیون دلار از زاکربرگ گرفتند و ۱۱ میلیون دلار از آن را در بیت کوین با قیمت تنها ۱۰۰ دلار سرمایه گذاری کردند.

و چه کسی بزرگترین کیف ارز فعال را دارد؟

اف بی آی کیف ارزی که توسط بازاری سیاه | پشتیبانی میشد (با ۱۴۴ هزار بیت کوین) توقیف کرد و صاحب بزرگترین کیف ارز فعال شد. آدرس شاملی یک بیت کوین بیشتر وجود دارد؛ اما سال هاست که بدون استفاده باقی مانده است. بسیاری از مردم فکر می کنند این کیف ارز متعلق به ناکاموتو است. برآورد شده که او حدود یک میلیون بیت کوین استخراج کرده است.

مقاله پیشنهادی:  آی سی او ICO در ارز دیجیتال چیست
واقعیت های جالب درباره ارز دیجیتال و رمز ارزها

و گران قیمت ترین قطعه ی پیتزا چقدر ارزش دارد؟

بله، درست خواندید، در روز ۲۲ ماه می سال ۲۰۱۰، لسلوهنیاکس ده هزار بیت کوین برای دو قطعه پیتزا پرداخت کرد، چیزی که الان بیش از ۸۰ میلیون دلار ارزش دارد (مارس ۲۰۱۸). این مورد اولین موردی است که توسط بیت کوین خریداری شد. امروزه آن را روز بیت کوین پیتزایی مینامند.

و کامپیوترهای کوانتومی چقدر خطرناک هستند؟

خطر بسیار زیادی دارند اما نه فقط برای رمزارزها . کامپیوترهای کوانتومی بسیار قدرتمند هستند، هنوز نمی توانند ساخته شوند. کارشناسان در مورد زمان اختراع آن اختلاف نظر دارند (۲۰ تا ۴۰ سال می تواند واقعی باشد). بسیاری از مردم ادعا می کنند که کامپیوترهای کوانتومی بسیار ترسناک تر از بیت کوین هستند، اما این مورد به اندازه ی مواردی همچون iota نیست، QRL در برابر این تهدید مقاوم هستند.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا